آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 53تعداد صفحات کتابچه مقالات: 55
تعداد نمایش مقالات: 48413
کنگره انسان شناسی زیستی و علوم انسانی
کنگره انسان شناسی زیستی و علوم انسانی در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ توسط موسسه آموزش عالی کاویان،دانشگاه علوم پزشكي مشهد -موسسه آموزش عالي كاويان در شهر مشهد برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات کنگره انسان شناسی زیستی و علوم انسانی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در کنگره انسان شناسی زیستی و علوم انسانی
اثربخشی آموزش شناختی -معنوی، مبتنی بر آیات قرآن ( آیات مربوط به هدف و معنایابی زندگی ) بر کاهش پرخاشگری و عصبانیت بازنشستگان
ارتباط انسان شناسی زیستی و باستان شناسی: مطالعه موردی آنالیز ایزوتوپ های پایدار
انسان در پرتو آراء فلاسفه اربعه (فارابی، ابن خلدون، صدرالمتالهین و ابن عربی)
؛ جنگ ستاره ، افسانه و/یا علم: ورود به انسان شناسی نظریه
دلایل گرایش به کارآفرینی در سازمان ها
بررسی و مطالعه انسان شناختی مبداء نژادهای انسانی
طراحی مدلی برای راهبری طرح های توسعه ملی در کشورهای درحال توسعه بر اساس سیستم کنترل حلقه بسته
شناسایی موانع ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار
رابطه سرمایه اجتماعی با اخلاق کار در میان کارکنان اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی
فراروندگی وجودی انسان و درخودمانندگی ساختاری هوش مصنوعی (با قرائتی از نفس از نگاه صدرالمتالهین)
دین، علوم انسانی، تکامل زیستی و جایگاه انسان
سبک زندگی و رابطه ی آن با تصور از بدن در بین دانشجویان دانشگاه گیلان
دیدگاه مردان متاهل درباره زمینه های بروز خشونت خانگی: یک مطالعه کیفی
مردم شناسی هنر آیینی در ایران ؛ بررسی هنر تعزیه از منظر متون حوزه مردم شناسی
تاثیر فرآیند مدیریت دانش و تکنولوژی اطلاعات بر کسب مزیت رقابتی
مطالعه و بررسی ضرورت فرهنگ سازی سبک زندگی ایرانی- اسلامی و نقش آن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی
بررسی رابطه تاب آوری با سلامت عمومی کارگران شرکت رینگ سازی مشهد
مطالعه ارتباط کمال گرایی و سلامت روان دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با گرایش دانشجویان به مصرف سیگار
رابطه ی عزت نفس با منبع کنترل (بیرونی و درونی) دانشجویان دانشگاه پیام نور سرخس
بررسی رابطه بین کیفیت زندگی با سلامت روانی در دانشجویان روانشناسی موسسه ی آموزش عالی کاویان مشهد
نقش سوره حمد در ایجاد شخصیت سالم
تحلیل پدیده مسخ در قرآن و علم تجربی
نقش دین و باورهای دینی در سلامت روانی انسان
کارکرد معنابخشی دین در انسان شناسی
نماز و بیماری های مزمن
اشاره علمی قرآن کریم به درماتوگلیفیک براساس ضوابط تفسیر علمی
چشم اندازی بر نقش آموزههای دینی در صیانت از آسیب های روانی با رویکردی بر آیات وروایات
بررسی نقش دین در کاهش اضطراب و نگرانی
تاثیر معنویت بر فرایند های بیولوژیکی و بیماری ها
انسان شناسی دینی مبنایی برای پزشکی آینده
انسان شناسی زیستی- انسان شناسی و فرهنگ و هنر- انسان شناسی و هنر
نگاهی به دانش بومی و ساخت بناهای مسکونی در جزیره کیش
تاثیر موسیقی درمراسم گواتی بلوچستان
بررسی چگونگی هم سویی انسان و محیط زیست در شاهنامه فردوسی
بررسی جامعه شناختی هنری در اشعار علی باباچاهی
انسان شناسی زیستی نوین
بررسی جایگاه محیط زیست در اندیشه ی انسان (با رویکرد مقایسه ای انسان در نگاه اسلام و اومانیسم)
نقش آموزش در ارتقای آگاهی و نگرش نسبت به مسایل زیست محیطی
مردانگی در خطر انقراض
بررسی تاثیرعوامل آمیخته بازاریابی سبز بر رفتارمصرف کنندگان به منظور جلوگیری از آسیب رسانی فعالیت های اقتصادی به محیط زیست درمطالعات انجام شده
اثربخشی آموزش شناختی معنوی مبتنی بر آیات قرآن (آیات مربوط به هدف و معنایابی زندگی) بر کاهش پرخاشگری وعصبانیت در بازنشستگان
انسان شناسی و روانشناسی
اعتیاد و موقعیت اجتماعی خانواده وبزهکاری فرزندان
رابطه دینداری با پرخاشگری و همدلی در نوجوانان دبیرستان های دخترانه شهرچابهار
مقایسه نگرش به مواد اعتیاد آور، راهکارهای حل مسئله و رضایت از زندگی بین نوجوانان تحت پوشش برنامه شبه خانواده بهزیستی با نوجوانان حاضر در خانواده شهر زاهدان
تاثیر فعالیت بدنی همراه مصرف ویتامین D بر تحمل به فعایت زنان آسمی
اثر تجربه آموزی بر باورهای غیرمنطقی والدین مادر دارای کودکان استثنائی براساس پویایی گروه و یادگیری اجتماعی-شناختی
تاثیر وراثت و محیط در تکوین شخصیت فردی در دوقلوهای همسان ( مطالعه ی موردی)
مهارت های بینشی کنترل خشم با تکیه بر آیات و روایات و منابع روان شناسی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احساس چیرگی و خود مراقبتی بیماران مبتلا به سرطان پوست
نگاهی تطبیقی به اصول و روش های تربیتی انسان ها در سیره رضوی و روانشناسی پرورشی
بررسی تطبیقی اصول و روش های تربیتی سیره رضوی و مقایسه آن با اصول یادگیری روانشناسی پرورشی