آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 119تعداد صفحات کتابچه مقالات: 425
تعداد نمایش مقالات: 8566
اولین همایش ملی تربیت تمام ساحتی (معلم و سند بنیادین)
اولین همایش ملی تربیت تمام ساحتی (معلم و سند بنیادین) در تاریخ ۴ تیر ۱۴۰۳ توسط ،دانشگاه فرهنگیان اصفهان - اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در شهر اصفهان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین همایش ملی تربیت تمام ساحتی (معلم و سند بنیادین) مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین همایش ملی تربیت تمام ساحتی (معلم و سند بنیادین)
واکاوی مفهوم فرهیختگی و دلالتهای خاص آن بر تربیت چندساحتی سندتحول بنیادین
جایگاه تربیت بدنی در تربیت متعالیه و نقش عملی تربیت متعالیه در تربیتزیستی و بدنی
تبیین تربیت تمام ساحتی و دلالتهای آن برای معلمان بر مبنای دیدگاه استادطاهرزاده
نقد و بررسی ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادینآموزش وپرورش از منظر قرآن کریم
تحلیل محتوای کتب فارسی اول ابتدایی بر اساس ساحتهای شش گانه سندتحول بنیادین
بررسی میزان برآورده شدن اهداف مسابقات فرهنگی و هنری در تربیتچندساحتی با تاکید بر ساحت زیبایی شناختی و هنری
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه هشتم؛ ساحت علمی-فناوری سند تحولبنیادین
گردش علمی در جغرافیا، بستر شکل گیری تربیت تمام ساحتی
تحلیل محتوای کتاب های هدیه های آسمان دوره اول مقطع ابتدایی از نظر میزانتوجه به هویت دینی
تخمین هزینه های فناوریهای قابل کاربرد تربیت بدنی در تحقق اهداف تربیتتمام ساحتی
الگوی بسترسازی تشکلهای دانش آموزی در کسب هویت دانش آموزان با تکیهبر سند تحول بنیادین
تجربه معلمان از نقش و جایگاهشان در تربیت تمام ساحتی: یک مطالعه کیفیپدیدارشناسی
تبیین ارتباط واحدهای طرح کرامت دوره ابتدایی با ساحتهای شش گانهتعلیم وتربیت
استفاده از فناوری های نوین تعاملی(هوش مصنوعی) در تربیت تمام ساحتی
تحلیل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در ساحت علمی دوره ابتدایی
بهبود انگیزش و یادگیری درس علوم با استفاده از بازی وارسازی: یک مطالعهاقدام پژوهی
راههای گسترش آموزش حقوق شهروندی مبتنی بر مهارتهای زندگی و رویکردتمامساحتی برای مقطع ابتدایی
نقش راهبردهای یاددهی-یادگیری در تربیت تمام ساحتی
بررسی نقش معلم در تربیت ساحت زیستی بدنی
روش های مطلوب تربیت اخلاقی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش وپرورش از دیدگاه علامه طباطبایی(ره)
جایگاه و نقش معلمان دوره ابتدایی در تربیت تمام ساحتی دانشآموزان
دیدگاه معلمان درباره نقش و جایگاه خود در تربیت تمام ساحتی: یک مطالعه کیفی
آموزش تربیت بدنی به عنوان ابزاری قوی برای تعلیم وتربیت تمام ساحتی:رویکردی کارآفرینانه
چالشهای تربیت تمام ساحتی در آموزش وپرورش امروز
نقش هوش مصنوعی و کاربرد آن در اجرایی کردن تربیت تمام ساحتی
ارزیابی میزان اهتمام سند تحول بنیادین در توصیف ساحتهای تربیتی و اهدافآن در حیطه های هویت
تصویرسازی با هوش مصنوعی در نمادین سازی تربیت تمام ساحتی
میزان اطلاع و آگاهی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان اصفهان از سند تحولبنیادین آموزش وپرورش و ساحتهای شش گانه آن
میزان تحقق و همبستگی ساحتهای تعلیم وتربیت در آموزش وپرورش شهراصفهان از دیدگاه معلمان ابتدایی
نقش خانواده در تحقق اهداف تربیت تمام ساحتی
نقش سواد دیجیتال در پیشبینی عملکرد شغلی معلمان ابتدایی
نقش آفرینی معلمان در تحقق ساحتهای شش گانه سندتحول بنیادینآموزش وپرورش
لزوم تربیت اجتماعی دانش آموزان در جهت تحقق اهداف تربیت چندساحتی
تحلیل محتوای کتاب ریاضی دوم ابتدایی بر پایه ساحت تربیت زیباشناختی وهنری در سند تحول بنیادین
تربیت تمام ساحتی و میزان اثربخشی خانواده در راستای تحقق اهداف آن
جایگاه و نقش محیط یادگیری در دستیابی به تربیت تمام ساحتی
پارادوکس فناوری در آموزش تمام ساحتی
رابطه و تناسب محتوای کتب درسی با تربیت تمام ساحتی
تعلیم وتربیت تمام ساحتی، چالشها و فرصتها
نقش تربیت تمام ساحتی با تاکید بر ساحت اقتصادی و حرفه ای در دستیابی بهاهداف آموزش وپرورش افراد دارای ناتوانی ذهنی: یک مطالعه مروری
تبیین نقش معلم فناور و هوش مصنوعی مبتنی بر ساحتهای تعلیم وتربیت درنظام آموزش وپرورش
نقش معلم در افزایش بعد اعتقادی-اخلاقی دانش آموزان در درس زیست شناسی
کاربردهای تربیت تمام ساحتی در تحول آفرینی به روی وقایع کلاس درس
توسعه سواد خواندن با پیاده سازی برنامه های آموزشی تمام ساحتی
کیفی پژوهی روایتهای تاثیرگذار معلمی
تاثیرپذیری از شبکه های اجتماعی و تربیت تمام ساحتی
شناسایی جایگاه و نقش معلم در تربیت تمام ساحتی در آموزش دانش آموزاندوره متوسطه دوم
تحلیل محتوای تمام ساحتی کتاب کاروفناوری پایه ششم ابتدایی با رویکردآنتروپی شانون
جایگاه و نقش معلم در تربیت تمام ساحتی بر مبنای سند تحول بنیادین
بررسی چرایی و چگونگی تاثیرخودکاوی مبتنی بر اخلاق حرفه ای معلم برپیشبرد تربیت تمام ساحتی
استفاده از هوش مصنوعی به منظور دستیابی به عدالت آموزشی در تربیتتمام ساحتی
توانمند ساختن معلمان و دانش آموزان به کمک تربیت تمام ساحتی
معلم انقلاب گر، مجری ساحت های شش گانه در کلاس
بررسی نقش و جایگاه بکارگیری فناوریهای نوین آموزشی در اجرایی کردنتربیت تمام ساحتی
نقش خانواده در تربیت دینی و اشاعه فرهنگ نماز در خانه بر اساس سندتحول بنیادین آموزش وپرورش
تحلیل محتوای نهج البلاغه از منظر میزان توجه به ساحت تربیت اعتقادی واخلاقی
جایگاه ساحت علمی فناورانه در بین معلمان دوره ابتدایی
تبیین سبب شناسانه چالشهای تدریس تمام ساحتی
فرصتها و چالشها، راهکارها و نقش خانواده در تحقق اهداف تربیتتمام ساحتی
مطالعه تطبیقی ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین و ارکان یادگیرییونسکو
تحلیل تناسب محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم با ساحت تربیت اقتصادی و حرفهای در سال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲
از روایت پژوهی تا تربیت تمام ساحتی
استفاده از فناوری های نوین تعاملی(هوش مصنوعی) در تربیت تمام ساحتی
تبیین ضرورت تربیت تمامساحتی در سند تحول بنیادین: ارائه الگوی مفهومی
تربیت تمامساحتی و زیست فیلسوفانه(فلسفه تربیت تمامساحتی بر اساس دیدگاه های مبتنی بر دانش ریاضی رساله جمهوری افلاطون و اسفار اربعه ملاصدرا)
جایگاه و نقش معلم در تربیت تمامساحتی
جایگاه محیط آموزشی خوب و مترقی بر اساس ساحتهای ششگانه تعلیموتربیت
طراحی و تولید نرمافزار آموزش ریاضی اول ابتدایی و بررسی تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
رابطه و تناسب محتوای کتب درسی با تربیت تمامساحتی
چالش ها و فرصت هایی که سند تحول بنیادین برای معلمان ایجاد کرده است
چگونه توانستم در راستای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ، باورهای دینی و ارزش های اخلاقی دانش آموزان آموزشگاه انبیاء(ع) شهر قم را تقویت کنم؟
تجربه زیسته معلمان از اجرای برنامه درسی تمام ساحتی
تحلیل محتوای کتاب فارسی چهارم ابتدایی براساس میزان توجه به ساحت های شش گانه
نقش خانواده درآموزش و تربیت تمام ساحتی کودکان
تحلیل محتوای ارتباطی تمرین های کتاب فارسی سوم دبستان براساس ساحت های تربیت سیاسی-اجتماعی و تربیت زیباشناختی و هنری در سند تحول بنیادین
تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی پایه چهارم ابتدایی بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین
تربیت تمام ساحتی و نقش فناوری های نوین: چالش ها و راهکارها
آناکاوی محتوای کتاب درسی کار و فناوری پایه ششم مقطع ابتدایی از نظر میزان توجه به مشخصه های رویکرد ساحت علمی-فناوری در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش
ارزیابی میزان توجه به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در کتاب هدیه های آسمانی پایه پنجم و ششم دوره ابتدایی
نقش خانواده در تحقق اهداف تربیت تمامساحتی آموزش وپرورش
رابطه و تناسب محتوای کتاب درسی هدیه های آسمانی پایه ششم ابتدایی با تربیت تمام ساحتی
واکاوی مصادیق ساحت های شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در قرآن و عهدین
فواید تغییر روش تدریس سنتی به هوشمند با اتکا بر تربیت تمامساحتی
مولفه های سواد هوش مصنوعی در آموزش معلمان
ضرورت توجه متولیان تربیت به مراحل رشد جهت تربیت تمامساحتی(با تاکید بر اواسط کودکی)
بسط ابعاد تربیتی در عصر فناوری: نقش آفرینی فضای مجازی در پرورش فراگیران زیر چتر ساحت های شش گانه تعلیموتربیت
تناسب ابعاد رشد متوازن دانش آموزان با ساحت های شش گانه در کتاب های پایه های پنجم و ششم
تاثیر هوش مصنوعی مدل های زبانی بزرگ در شخصی سازی آموزش و یادگیری تطبیقی با تاکید بر تعلیم وتربیت تمام ساحتی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی بر اساس مولفه های ساحت های شش گانه تربیت
تحلیل محتوای کتاب تفکروپژوهش و کاروفناوری پایه ششم ابتدایی از نظر میزان توجه به ساحت علمی فناوری در مبحث آموزشی سواد رسانه و دیجیتال
تربیت تمام ساحتی و محیط های یادگیری
اجرایی کردن ساحت های سند تحول در محیط کلاس های چندپایه(فرصت ها و چالش ها)
تربیت پذیری انسان بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی از دیدگاه شهید مطهری
نقش تجارب دوران تحصیلی دانشجومعلم در تربیت معلم تمام ساحتی
تربیت تمام ساحتی در نظام آموزش وپرورش دوسوتوان
بررسی ابعاد مختلف در تربیت تمام ساحتی و مراحل رشد
مقایسه میزان توجه به ساحت های شش گانه تربیت در کتاب های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی؛ قبل و بعد از اجرای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش
نقش پرداختن به فعالیت های بدنی بر بهزیستی روانی و سلامت اجتماعی دانش آموزان شهر تهران با نقش میانجی دل بستگی به مدرسه و استفاده از رسانه های اجتماعی
جایگاه و نقش نظام تربیت معلم ابتدایی در تربیت تمام ساحتی با تاکید بر رسالت دانشگاه فرهنگیان
تربیت تمام ساحتی دانشآموزان با تاکید بر یادگیری و محیطهای یادگیری
الگوی مفهومی و اجرایی مدارس تحولی مبتنی بر اهداف سند تحول(با تاکید بر تربیت تمام ساحتی)
تربیت معلم تمام ساحتی بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش
بهره وری مدبرانه از فناوری های نوین آموزشی در بهبود و ارتقای کیفیت فرایند یاددهی و یادگیری مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش وپرورش
بررسی میزان توجه به تربیت معلم تمام ساحتی در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش
تسهیل گری یادگیری در تربیت تمام ساحتی
نقش معلم در زمینه سازی برای شکل گیری هویت متربی: تدریس برای تفکر
بررسی روش های نوین ارزشیابی در تربیت تمام ساحتی به ویژه با تاکید بر ارزشیابی از راه دور
تحلیل تاثیر تربیت تمام ساحتی بر افزایش شجاعت و تاب آوری دانش آموزان دوره ابتدایی
رابطه و تناسب محتوای کتب درسی تاریخ با تربیت تمامساحتی؛ مطالعه موردی: کتاب تاریخ ایران و جهان(۱)
بررسی میزان توجه به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین در کتاب عربی زبان قرآن(۱) پایه دهم رشته ادبیات و علوم انسانی
نقش معلم تربیت بدنی مقطع ابتدایی در تربیت ساحت زیستی و بدنی
نقش فعالیت های یادگیری مبتنی بر محتوای کتب درسی در پرورش ساحت های تربیت تمامساحتی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم بر اساس میزان توجه به ساحت های شش گانه تربیت
شایستگی های معلمان از منظر سند تحول بنیادین آموزش وپرورش
چالش ها و فرصت های اجرای تربیت تمامساحتی در مدارس از دیدگاه مدیران و رهیاران تحول آموزش وپرورش استان اصفهان
تربیت تمامساحتی و شکلگیری هویت تمدنی با تاکید بر ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش
آموزش مبتنی بر توانمندی های منش در مدارس به عنوان یک ضرورت در قرن ۲۱: یک مطالعه مروری تحلیلی
بررسی میزان موفقیت و تاثیر سند تحول بنیادین در مدارس
فرصت ها و چالش های تربیت تمام ساحتی در مدارس