آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 23تعداد صفحات کتابچه مقالات: 380
تعداد نمایش مقالات: 22305
کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک
کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک در تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۴ توسط دانشگاه تهران،دانشكده مديريت دانشگاه تهران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک
تاثیرهمکاری استراتژیک سازمان ها بر انتقال فناوری
بازتعریف مفهوم کنترل راهبردی از منظر مکاتب مختلف مدیریت راهبردی
ارائه مدل جهت برنامه ریزی استراتژیک IT و ارزیابی رقابتی با رویکرد گسترش کارکرد کیفی(QFD )(مطالعه موردی: شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی)
الزامات استراتژیک دانایی محوری در گستره سازمان و مدیریت
رابطه بین تفکر استراتژیک مدیران با آمادگی در تحول سازمانی و همدلی سازمانی اداره برق شهرستان اهواز
نقش ساختار حاکمیت ائتلاف های استراتژیک در عملکرد شرکت های نوپا و تکنولوژی محور: مطالعه ای در حوزه زیست فناوری
چارچوب مدلسازی اقدامات سه گانه (هوشمندی-یادگیری-نوآوری) بر اساس پالت استراتژی
مدل آینده نگاری فناورانه برای شناسایی فرصت های کسب و کار
ارائه چارچوبی برای ارزیابی همراستایی فرهنگ و ساختار با استراتژی در دانشگاهها(مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)
بررسی وضعیت سرمایه فکری با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن(BSC)مطالعه موردی (یک موسسه اموزش عالی)
بررسی و ارزیابی شاخص های کلیدی عملکرد مترو و مقایسه آن با کلاس جهانی
بررسی عوامل موثر آماده سازی سازمان جهت اجرای موفق استراتژی های کارآفرینی
تدوین استراتژی سرمایه گذاری در محصولات ارگانیک کشاورزی با استفاده از مدلGE
شناسایی عوامل موثر بر بهبود و ارتقای فرهنگ سازمانی کارکنان با استفاده از ماتریس استراتژی فرهنگ
تدوین برنامه راهبردی جهت توسعه و پیشرفت کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس تهران
ارائه الگوی ارزیابی استراتژیهای کسب و کار صنعت نیروگاههای مقیاس کوچک با رویکرد کارت امتیازی متوازن
درآمدی بر الگوی شکل گیری استراتژیهای سرپرستی در شرکتهای هلدینگ
ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد کیفیت مراکز آموزش عالی با کارت امتیازی متوازن
بررسی نقش مدیریت دانش در چابکی استراتژیک سازمان
مدل استراتژی مدیریت ریسک ارزش محور در صنعت بیمه
تحلیل رقابت پذیری جهانی ایران در سال 2015-2016 با استفاده از رویکرد ماتریس اهمیت-عملکرد
تدوین استراتژی با بیانی ساده مطالعه موردی:شرکت های توزیع برق تهران
خلق ارزش استراتژیک برند برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار