آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 207تعداد صفحات کتابچه مقالات: 2234
تعداد نمایش مقالات: 6901
سومین کنفرانس بین المللی پداگوژی و اسپرانتولوژی «آموزش پژوهی و اسپرانتوپژوهی»– بهار ۱۴۰۴
سومین کنفرانس بین المللی پداگوژی و اسپرانتولوژی «آموزش پژوهی و اسپرانتوپژوهی»– بهار ۱۴۰۴ در تاریخ ۱ مرداد ۱۴۰۴ توسط ،انجمن اسپرانتو ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی پداگوژی و اسپرانتولوژی «آموزش پژوهی و اسپرانتوپژوهی»– بهار ۱۴۰۴ مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس بین المللی پداگوژی و اسپرانتولوژی «آموزش پژوهی و اسپرانتوپژوهی»– بهار ۱۴۰۴
کاربرد فناوری های نوین در آموزش زیست شناسی، از تئوری تا عمل
روش های ایجاد فضای امن و حمایت گر در کلاس برای دانش آموزان خجالتی
بررسی تاثیر حمایت های والدین بر عملکرد تحصیلی و روانی دانش آموزان
تاثیر دروغگویی و خودنمایی بر رفتار و تحصیل دانش آموزان
تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر رشد شخصیت دانش آموزان
تاثیر علاقه بر انگیزه و یادگیری دانش آموزان
راهکارهای ارتقاء مهارت های اجتماعی و همدلی برای کاهش رفتارهای پرخاشگرانه دانش آموزان
اهمیت آموزش مهارت های زندگی در مدارس ابتدایی
تکنیک های تقویت اعتماد به نفس در دانش آموزان خجالتی
اصطلاح شناسی اسپرانتو، آیینه ی فرهنگ
چگونه سال اول تدریس را به پایان رساندم: تجربه یک معلم تازه کار در کاروفناوری
هوش مصنوعی و نقش آن در تحول آموزش کار و فناوری: مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی معلمان
چگونه توانستم بی توجهی و رفتار پرخاشگرانه دانش آموز پایه هشتم را در کلاس کنترل کنم؟
اسپرانتو زبانی آسیایی؟: عوامل محرک رشد و محدود کننده رشد در یک اکوسیستم بین زبانی در حال تکامل
کاوشی جامع در تاریخ، تطور، فنون و جایگاه شعر اسپرانتو
جامعه اسپرانتو و هویت آن
موزه اسپرانتو در زائوژوانگ
نام های اسپرانتو به عنوان بازتابی درون زبانی از فرهنگ خاص اسپرانتو
طراحی برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه برای آموزش زبان اسپرانتو به نوجوانان: الگویی برای یادگیری خلاق، انگیزه بخش با قابلیت بومی سازی
ویژگی شخصیت زبانی یک فرد نمونه با فرهنگ اسپرانتو
چگونه توانستم دانش آموزان پایه هفتم را با تکنیک بارش فکری در مورد حل مباحث کلاسی آشنا کنم؟
آیا تلویزیون اسپرانتو امکان پذیر است؟
تصورات درباره اسپرانتو به عنوان زبانی برای علم قبل از جنگ جهانی دوم
نقش آموزش مهارت های حرکتی در رشد اجتماعی شناختی
تحلیل مطالعات موجود درباره ی ارتباط بین فعالیت بدنی و پیشرفت تحصیلی
بررسی رویکردهای جدید در آموزش تربیت بدنی و اثرات آن بر یادگیری دانش آموزان
"چالش ها و راهکارهای عملی در تحقق تربیت تمام ساحتی در مدارس ایران با رویکرد بومی–اسلامی"
تحولات آموزش و پرورش و صلاحیت های حرفه ای معلمان استان آذربایجان غربی
بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر پروژه های عملی بر ارتقای توانمندی حل مسئله در درس کار و فناوری
اسپرانتیست کیست؟ معرفی زبان اسپرانتو و اسپرانتودانان
چگونه توانستم تفکر خلاقانه و مهارت های حل مساله را در دانش آموزانم به کمک تکنیک اسکمپر پرورش داده و بهبود بخشم؟
چگونه توانستم با روش های نوین تدریس و خلاقیت اضطراب و استرس دانش آموزان را کنترل کنم؟
اثرات یادگیری مبتنی بر پروژه بر درک مفهومی دانش آموزان در درس فیزیک
تئاتر: فرهنگ اسپرانتو یا فرهنگ از طریق اسپرانتو؟
طلوع یک معلم، مسیری به سوی ربوبیت الهی
چگونه توانستم دانش آموزان پایه هفتم را با تکنیک بارش فکری در مورد حل مباحث کلاسی آشنا کنم؟
مرور توصیفی زندگی زامنهوف خالق و آموزگار زبان بین المللی اسپرانتو
مطالعه توصیفی کارآفرینی: از ایده تا مهارت های کلیدی موفقیت (با نگاهی اجمالی به ضرورت آموزش کارآفرینی در مدارس و دانشگاه ها)
تاثیر محیط یادگیری حمایتی بر خودکارآمدی دانش آموزان
نقش کنش گری معلمان در فرآیند اجتماعی شدن دانش آموزان با رویکردی بر نظریه های جامعه شناسی تربیتی
واکاوی تاثیرات تغییرات ایجاد شده در فرایند امتحان نهایی و کنکور از دیدگاه دانش آموزان
آموزش اسپرانتو، جنگ و پیامدهای آن
چالش های معاصر معلمان: بررسی همه جانبه و راهکارهای تحول ساز
فرصتها و چالشهای سال اول تدریس معلمان تازهکار
چگونه توانستم میزان مشارکت اعضای گروه را در کلاس برای انجام کارهای گروهی، با تکنیک های افزایش مسئولیت پذیری در نوجوانان، افزایش دهم؟
تکنولوژی، هنر نوین در کلاس درس
پیدایش زبان اسپرانتو؛ زامنهوف و ریشه های اسپرانتو
نقش فناوری در افزایش انگیزه تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول
نقش والدین در استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای نظارت بر پیشرفت تحصیلی فرزندان
چگونه توانستم میزان مشارکت پذیری دانش آموزانم را با استفاده از کارگروهی افزایش دهم؟
نقایص آموزشی در آموزش متوسطه
علل کاهش انگیزه تحصیلی در دانش آموزان
تاثیر فضای آموزشی بر یادگیری دانش آموزان
نقش کتابخانه در موفقیت تحصیلی دانش آموزان
ویژگی های مدرسه برتر
کتابخانه کلاسی و نقش آن در مدارس ابتدایی
چگونه می توانم دانش آموزانم را به یادگیری درس کار و فناوری ترغیب نمایم؟
چگونه معلم ابتدایی خلاق و نوآوری باشم؟
چگونه توانستم میزان یادگیری دانش آموزان هفتم را با تاثیر استفاده از ویدیوهای آموزشی کوتاه افزایش دهم؟
تاثیر فناوری های نوین بر آموزش: بررسی تحولات ساختاری، چالش های اجرایی و چشم اندازهای آینده در نظام های آموزشی
بررسی تاثیر کمبود امکانات در مدارس حاشیه شهر بر انگیزش دانش آموزان برای انجام فعالیت های عملی در درس کار و فناوری
تاثیر بازی های کامپیوتری آموزشی بر آموزش دوران کودکی: یک بررسی علمی
تحلیل تاثیر هوش مصنوعی بر آینده آموزش و یادگیری دروس فنی و تئوری در مدارس
نقش فضای فیزیکی و مجازی در توسعه مهارت های ارتباطی
آموزش مبتنی بر پروژه و توسعه مهارت های عملی دانش آموزان
بررسی نقش برنامه های ملی درسی در تربیت معلم با رویکرد تجارب جهانی در زیست بوم جدید
تاثیر استفاده از بازی های آموزشی دیجیتال بر یادگیری علوم
تاثیر آموزش مبتنی بر فناوری در کاهش افت تحصیلی
تاثیر توجه به تفاوت های فردی در تدریس بر موفقیت تحصیلی
راهکارهای تدریس موفق در مواجهه با تنوع یادگیری در کلاس های چند پایه
روش های تدریس مهارت های تفکر انتقادی در سطح ابتدایی
کاربردهای آموزش تعاملی در آموزش ریاضی و علوم پایه
مطالعه تجربی درباره روش های نوین آموزش زبان در مدرسه ابتدایی
نقش آموزش تفکیکی در بهبود یادگیری دانش آموزان با نیازهای خاص
بررسی نقش آموزش رسمی در پرورش مسئولیت پذیری اجتماعی
اهمیت و نقش آموزش مهارت های اجتماعی و هیجانی در مدارس چگونه پرورش هوش هیجانی می تواند به بهبود رفتار و یادگیری کمک کند
بررسی ارتباط بین هوش هیجانی معلمان و کیفیت روابط معلم–دانش آموز در ارتقاء انگیزه و موفقیت تحصیلی
بررسی نقش روش های آموزش خلاقانه مبتنی بر بازی و پروژه در ارتقاء مهارت های شناختی، اجتماعی و هیجانی دانش آموزان دوره ابتدایی
تاثیر استفاده از فناوری های نوین (هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و اپلیکیشن های آموزشی) بر یادگیری پایدار و انگیزش تحصیلی در مقطع ابتدایی
تاثیر آموزش مبتنی بر حل مسئله بر پرورش تفکر انتقادی، خلاقیت و اعتمادبه نفس دانش آموزان دوره ابتدایی: یک مرور نظام مند
نقش آموزش مهارت های زندگی در کاهش رفتارهای پرخطر و افزایش تاب آوری دانش آموزان دوره ابتدایی
تاثیر مشارکت فعال والدین در فرآیند یادگیری بر پیشرفت تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان
تاثیر آموزش مبتنی بر هنر (موسیقی، نقاشی و نمایش) بر خلاقیت و توانایی حل مسئله دانش آموزان
رابطه بین سبک های مدیریت کلاس معلم و رشد مهارت های خودتنظیمی و مسئولیت پذیری دانش آموزان ابتدایی
تاثیر چیدمان و طراحی محیط یادگیری (کلاس درس، فضای مدرسه) بر تمرکز، مشارکت و خلاقیت دانش آموزان ابتدایی
چگونه توانستم کلاسی با دانش آموزان متمرکز داشته باشم؟
تاثیر محیط آموزشی بر سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
روش تدریس معکوس به مشارکت فعال دانش آموزان و یادگیری آنها کمک می کند؟
به کارگیری روش یادگیری اکتشافی و تفکر کردن به جای روش یادسپاری در دبستان
چالش ها و فرصت های سال اول تدریس: بررسی تجربه معلمان تازه کار
سوسیالیسم و آموزش زبان بین المللی بین الملل گرایی پیش و پس از انقلاب
چگونه معلم شدم؛ یک مطالعه با رویکرد روایت پژوهی
نقش امور تربیتی و مشاوره در تعالی شخصیت دانش آموزان
موضوع: چگونه توانستم بی علاقه گی در درس کار و فناوری را با استفاده از فناوری های نوین و هوش مصنوعی بهبود دهم
بالابردن علاقه وانگیزه دانش آموزان برای انجام کارعملی در درس کاروفناوری
چالش های معلمان تازه کار ریاضی در سال اول تدریس در مقطع متوسطه اول و راهکارهای مواجهه با آن ها
نقش سلامت و بهداشت در بهبود عملکرد تحصیلی و رفاه دانش آموزان
اصلاح برنامه های درسی کشاورزی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار
مدرسه دوزبانه و پرورش دانش آموزان موفق: تحلیلی بر پیشرفت تحصیلی
بررسی اعتبار و پایایی آزمون های استاندارد
تاثیر بازخورد سازنده بر یادگیری
آموزش مهارت تصمیم گیری اخلاقی در مدارس و اثر آن بر رفتار اجتماعی دانش آموزان
آموزش شهروندی دیجیتال و مدیریت اطلاعات در فضای مجازی برای دانش آموزان
بررسی اثر آموزش مهارت های خودکنترلی بر موفقیت تحصیلی نوجوانان
تاثیر آموزش مشارکتی بین نسلی (دانش آموزان و سالمندان) بر مهارت های اجتماعی و هیجانی
چگونه توانستم دانش آموزانم را نسبت به درس ریاضی مشتاق تر کنم؟
هزارتوی سال اول؛ گذر از چالش ها و کشف گنجینه های پنهان در کلاس ریاضی یک منطقه محروم
چگونه توانستم مشکل بی علاقگی دانش آموزان به درس کار و فناوری را بهبود بخشم؟
چگونه توانستم ارتباط کار با فناوری های نوین و استفاده از فناوری در زندگی روزمره را برای دانش آموزان روشن سازی کنم.
چگونه توانستم بی توجهی دانش آموزان را به درس کار وفناوری تغییر دهم
چگونه توانستم مشکل رفاقت و دوستی خارج از چارچوب پایه هفتم را با پایه های بالاتر حل کنیم
چگونه توانستم درس کار و فناوری را در روستا جذاب، پویا و موثر کنم؟
چگونه توانستم دانش آموزان را به درس علوم علاقه مند کنم؟
چگونه توانستم دانش آموزان بی علاقه را به مشارکت فعال در درس کار و فناوری ترغیب کنم؟
چگونه توانستم مصرف دخانیات در دانش آموز پایه نهم را متوقف کنم
چگونه توانستم انگیزه دانش آموزان بی نظم پایه نهم را برای شرکت فعال در درس کاروفناوری افزایش دهم
چگونه توانستم بی علاقگی آرزو به درس کاروفناوری را کنترل و مهارت کار گروهی در او را بهبود بخشم
چگونه توانستم انگیزه دانش آموزان رشته طراحی دوخت را با استفاده از تکنیک مثبت به کار عملی افزایش دهم
چگونه توانستم روش های خلاقانه ای برای یادگیری مهارت های فنی در درس کار و فناوری ایجاد کنم؟
چگونه توانستم حواس پرت امیرعلی را در کلاس برطرف کنم ؟
بررسی راهکارهای اصلاح و بهبود سبک گفتاری دانش آموزان با رفتارهای ناسازگار در محیط آموزشی: یک مطالعه با رویکرد اقدام پژوهی
نقش فناوری های نوین (هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و …) در بهبود فرآیند یادگیری دانش آموزان
چگونه توانستم پرخاشگری دانش آموزم را کنترل کنم و او را مسئولیت پذیرکردم؟
چگونه توانستم با به کارگیری روش آموزش همسالان، انگیزه و مشارکت دانش آموزانم را در درس ریاضی افزایش دهم
بررسی تاثیر سبک ارتباطی معلم بر رفتار دانش آموز
بررسی تاثیر قوانین کلاس بر رفتار دانش آموز
برنامه ریزی درسی؛ یک اکوسیستم پویا: با نگاهی اجمالی به مقطع ابتدایی
مرور مطالعات درباره آموزش در فضای باز
مرور مطالعات درباره آموزش تفکر اخلاقی
نقش آموزش معنویت در تربیت اخلاقی
مطالعه تطبیقی روش های فعال تدریس (با تاکید بر دوره ابتدایی)
چگونه توانستم یادگیری ریاضی دانش آموزم علی را در پایه چهارم ابتدایی بهبود بخشم؟
تاثیر هوش مصنوعی بر انشای نویسی دانش آموزان در مقطع ابتدایی
مدیریت مدرسه ای و انگیزش دانش آموزان: رویکردی نهادی به آموزش اثربخش
سیاست های مدرسه محور و تاثیر آن بر عملکرد دانش آموزان: شواهدی از کشورهای در حال توسعه
تاثیر برنامه های مشاوره ای بر کاهش مشکلات تحصیلی و اجتماعی در دانش آموزان کم درآمد
بازاندیشی در چالش های سال اول معلمی: تجربه یک دبیر تازه کار در نظام آموزش و پرورش ایران
چگونه توانستم روش های خلاقانه ای برای یادگیری مهارت های فنی در درس کار و فناوری ایجاد کنم؟
چالش ها و فرصت های سال اول تدریس در منطقه زرین دشت
چگونه توانستم میزان مشارکت و انگیزه دانش آموزانم را در درس ریاضی در شرایط کرونایی و فضای مجازی افزایش دهم؟
چگونه توانستم مشکل پرخاشگری، بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس را در دانش آموزم حسین بابایی کاهش دهم؟
چگونه توانستم دانش آموزان را برای حضورفعال در کلاس ترغیب کنم
چگونه توانستم مدرسه گریزی شاگردان را کاهش دهم؟
چگونه توانستم زمینه فعال شدن و تغییر رفتار دانش آموزان پایه نهم در کلاس درس را ایجاد کنم
چگونه توانستم مسئله زود رنجی ملیکا زارعی دانش آموز پایه نهم دبیرستان را بهبود ببخشم.
چگونه توانستم با استفاده از روشهای نوین تدریس و کلاسداری،انگیزه دانش آموزان را در درس خواندن و توجه در کلاس درس افزایش دهم.
چگونه توانستم با آموزش تصویری، مشکل عدم علاقه دانش آموزان به مهارت های هنری و کامپیوتری را در درس کار و فناوری حل کنم؟
چگونه توانستم با استفاده از فناوری های نوین آموزشی، کیفیت یادگیری و تعامل دانش آموزان کلاس خود را ارتقا دهم
چگونه توانستم با شناسایی پتانسیل های موجود، عملکرد کار گروهی دانش آموزانم را در درس کار و فناوری افزایش دهم.
چگونه توانستم دانش آموزان کلاس نهم را به کار عملی درس کار و فناوری علاقه مند کنم
نقش محیط یادگیری در بهبود کیفیت آموزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
چگونه توانستم دانش آموزان بی توجه به درس هنر و کارو فناوری را به این دروس علاقه مند کنم.
چگونه توانستم دانش آموزان متوسطه اول مدرسه زینب کبری شهرستان قصرشیرین را به مشارکت و کار گروهی در کلاس ترغیب کنیم.
نقش هوش مصنوعی در شخصی سازی آموزش: آینده ی یادگیری در عصر دیجیتال
روایت پژوهی از تجربه زیسته یک معلم تازه کار ماده ۲۸ : چالش ها، فرصت ها و مسیر رشد حرفه ای
بررسی رابطه بین عوامل اجتماعی و فرهنگی با اثربخشی رضایت شغلی معلمان در نظام آموزش و پرورش
چگونه توانستم عدم همکاری و بی رغبتی دانش آموزان را نسبت به مدرسه کاهش دهم؟
چگونه توانستم دانش آموزان کلاس نهم و هفتم مدرسه حاجی زاده را به مطالعه علاقه مند کنم؟
چگونه توانستم دانش آموزانم را به انجام کار گروهی و به دست آوردن مهارت عملی در دروس کار و فناوری تشویق نمایم؟
چگونه توانستم عدم تمرکز دانش آموزان کلاسم را با استفاده از روش های نوین تدریس کاهش دهم؟
واکاوی چالش ها و فرصت های سال اول تدریس؛ یک مطالعه با رویکرد روایت پژوهی
بررسی افت تحصیلی دانش آموزان کلاس دوم ابتدایی در درس ریاضی در ناحیه ۲ شهر شیراز
چگونگی علاقه مند کردن دانشآموزان به درس کارآفرینی و تولید
بهینه سازی فضای یادگیری درس کار و فناوری: چارچوبی برای مدیریت هوشمند منابع محدود
چالش ها و فرصت های سال اول تدریس درس کاروفناوری (روایتی از یک دبیر از شهرستان عجب شیر)
بررسی تاثیر رسانه های فضای مجازی بر مهارت های اجتماعی و تنظیم هیجانی کودکان ۶ تا ۱۲ ساله: مطالعه ای در شهر تهران
چگونه توانستم دانش آموزان کلاسم را از آسیب های فضای مجازی ایمن کنم.
چگونه توانستم دانش آموزانم را به انجام کار گروهی و به دست آوردن مهارت عملی در درس کار و فناوری تشویق نمایم؟
تاثیر تاریخ ایران بر تمدن جهانی
چگونه توانستم باافزایش انگیزه در هنرجویان کلاس بانشاطی داشته باشم.
جنبش آموزش زبان اسپرانتو در هند شرقی هلند و اندونزی
مطالعه تطبیقی نقش خانواده و مدرسه در شکل گیری ارزش های اخلاقی دانش آموزان
مطالعه تطبیقی الگوهای مدیریت کلاس در دوره ابتدایی و تاثیر آن بر انگیزش تحصیلی
تاثیر سبک های معلمان بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه اول
تحلیل مروری بر تاثیر آموزش مبتنی بر پروژه در رشد تفکر انتقادی دانش آموزان ابتدایی
بررسی تطبیقی شیوه های ارزشیابی توصیفی و سنتی در ارتقاء یادگیری مفهومی
بررسی نقش بازی های آموزشی در تقویت مهارت های اجتماعی دانش آموزان ابتدایی
نقش مدرسه در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نوجوانان بررسی عوامل تربیتی موثر در کاهش رفتارهای پرخطر
نقش آموزش معلمان در توسعه عدالت آموزشی مرور تجربیات و رویکردهای تربیتی
تحلیل مروری بر تاثیر محیط فیزیکی مدرسه بر یادگیری و سلامت روانی دانش آموزان
نقش معلم در تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه
نظام آموزشی و شکل گیری نگرش های سیاسی نسل جوان: بازتولید یا تحول؟
چگونه توانستم با استفاده از تکنولوژی آموزشی میزان فراگیری دانش آموزانم را در درس کارو فناوری افزایش دهم؟
از خانه داری تا کلاس درس: روایت پژوهی تجربه یک زن در تحقق خودباوری و مسئولیت اجتماعی
چگونه توانستم با استفاده از یادگیری فعال،روند یادگیری دانش آموزانم را ارتقا ببخشم؟
چگونه توانستم اعتماد به نفس ساینار از دانش آموزان پایه نهم را با مشارکت بیشتر در کارهای عملی افزایش دهم
چگونه توانستم اضطراب دانش آموزم را در پایه ی هفتم برطرف کنم؟
چالش ها و فرصت های سال اول تدریس
چگونه توانستم با روش های نوین تدریس توجه دانش آموزان شلوغ نهم را به درس کار و فناوری جلب کنم؟
چگونه توانستم بوسیله تفکر خلاقانه و مدیریت رفتار ، کنترل دانش آموز بیش فعالم را به دست بگیرم؟
تحلیل ضرورت انطباق برنامه درسی کار و فناوری با نیازهای بازار
تحلیل تطبیقی شیوه های مدیریت کلاس در آموزش حضوری و آموزش مجازی
تحول در برنامه ریزی درسی آموزش ابتدایی: از نظریه تا عمل
اقدام پژوهی: بررسی راهکارهای افزایش انگیزه تحصیلی در دانش آموزان پایه سوم
توانمند سازی دانش آموزان: نقش خود مختاری در انتخاب پروژه شایستگی از طریق بازخورد سازنده و احساس از طریق ارائه کار به جامعه
بررسی تاثیر محیط فیزیکی کلاس درس بر تمرکز و یادگیری دانش آموزان
مطالعه تطبیقی نقش فعالیت های فوق برنامه در رشد اجتماعی دانش آموزان در مدارس ابتدایی و متوسطه
مقایسه روش های سنتی تدریس با روش های مبتنی بر فناوری (با نگاهی اجمالی به تدریس کار و فناوری)
یادگیری مبتنی بر پروژه (PBL) گذر از حافظه محوری به مهارت محوری (با نگاهی اجمالی به کاربرد آن در کتاب کار و فناوری)
نقش یادگیری معکوس در ارتقا سواد دیجیتال معلمان در کشورهای در حال توسعه
بررسی تاثیر استفاده از کتاب کار و فناوری بر یادگیری مهارت های عملی در دوره متوسطه اول
تاثیر یادگیری مبتنی بر بازی های آموزشی بر یادگیری مفاهیم ریاضی
تلفیق علم ، فناوری ، مهندسی ، هنر و ریاضیات در آموزش کار و فناوری برای یادگیری عمیق تر
تحلیل تاثیر ارزشیابی نوین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
تحلیل نظام مند اثرات مراکز بهداشت مدرسه بر سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان