آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 31تعداد صفحات کتابچه مقالات: 40
تعداد نمایش مقالات: 54985
نخستین همایش منطقه ای ارزیابی آموزش دروس علوم پایه، چالش ها ورهیافت ها
نخستین همایش منطقه ای ارزیابی آموزش دروس علوم پایه، چالش ها ورهیافت ها در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز،آموزشكده فني و حرفه اي سما واحد اهواز در شهر اهواز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات نخستین همایش منطقه ای ارزیابی آموزش دروس علوم پایه، چالش ها ورهیافت ها مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در نخستین همایش منطقه ای ارزیابی آموزش دروس علوم پایه، چالش ها ورهیافت ها
تبیین جایگاه کاوشگری در تدریس دروس علوم پایه
بررسی نقش آموزشی معلم در عملکرد تحصیلی ریاضی دانش آموزان سوم راهنمایی بر اساس چارچوب مطالعاتTIMSS
بررسی علت افت تحصیلی
بررسی مبانی نظری مؤلفه های تفکرانتقادی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع راهنمایی
نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
تحلیل ناتوانایی های دانشجویان دختر در حل مسائل ریاضی بر اساس مدل شونفلد
مقایسه اضطراب ریاضی، نگرش ریاضی، و هوشچندگانه با عملکرد تحصیلی ریاضی دانشجویان در دو دانشکده فنیمهندسی و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان رامهرمز
بررسی آماری عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اهواز
تصویر یک مسئله بررسی اهمیت تجسم بر توانایی حل مسئله ریاضی
بررسی معیارهای یک استاد توانمند ازدیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا در نیمسال اول 91-90
بررسی رابطه بین میزان آگاهی دانشجویان از فناوری اطلاعات وارتباطات ووضعیت تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی فسا
بررسی چالش های آموزشی دروس علوم پایه دانشگاه های علوم پزشکی
بررسی رابطه بین دو خصیصه شخصیتی پرخاشگری و اعتماد به نفس و تاثیرات آنها برعملکرد ورزشی دانش آموزان دختر ورزشکار رشته های گروهی و انفرادی مقطع متوسطه شهرستان اندیمشک
بررسی اثر بخشی مشاوره ی گروهی ابراز وجود در کاهشافسردگی و بهبود پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه شهر مشهد
Evaluate the effectiveness of assertiveness group counseling in reducing the depression and improve academic achievement in Mashhad high school students
کاربرد نظریه های یادگیری و تفکر در به سازی تولیدات آموزشی
بررسی و تعیین رابطهی بین الگوهای تفکر و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد خوراسگان
تبیین رابطه هوشمند سازی با جو خلاقانه و زیر ساخت فناوری در مدارس
تبیین رابطه خلاقیت و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد رودان
مقایسه اثر بخشی دو روش تدریس مثال به قاعده وقاعده به مثال بر یادگیری و یادآوری در درس ریاضیات
آموزشهای الکترونیکی راهکار جدید آموزشی
آموزش روش تدریس مبتنی بر تفکرانتقادی و روش تدریس بارش مغزی روشی مفید در پیشرفت تحصیلی
بررسی رابطه بین سبکهای یادگیری کلب و سبکهای شناختی ویتکین و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی دروس زبان ، ریاضی ، فیزیک و شیمی (علوم پایه)دانش آموزان پایه اول دبیرستان
چالش های فرارو و رویکردهای جدید روشهای تدریس نوین
بررسی رابطه ی بین تسلط بر چهار مهارت زبان خارجه و توانمندی های دانشجویان کارشناسی ارشد در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطاتICT)در دانشگاه آزاد اسلامی دزفول
آسیب شناسی برنامه های درسی آموزش عالی در حوزه ی علوم انسانی
بررسی تاثیر تفکرانتقادی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از منظر مبانی فلسفی و روان شناختی تفکرانتقادی
تفکر انتقادی برای دانش آموزان،رویکردی نوین در آموزش
بررسی شیوه های گسترش نواندیشی و نوجویی در روشهای تدریس علوم تجربی
بررسی وضعیت موجود آموزشی علوم پایه از دیدگاه دانشجویان دانشکده پزشکی فسا
ارائه رویکردی نوین جهت حضور در کلاس ریاضی