آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 382تعداد صفحات کتابچه مقالات: 5948
تعداد نمایش مقالات: 29779
اولین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت و کارآفرینی
اولین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت و کارآفرینی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ توسط ،دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در شهر علی آباد برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت و کارآفرینی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت و کارآفرینی
شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر بهبود بهره وری در شهرداری گرکان با استفاده از تکنیک دلفی فازی و دیمتل فازی
بازاریابی اجتماعی؛ مفاهیم و تعاریف
فراترکیب کارآفرینی دیجیتال و امنیت غذایی
راهبردهای مدیریت ضایعات کشاورزی و محیط زیست پایدار
الگوی سلسله مراتبی کارافرینی دیجیتال با محوریت امنیت غذایی
الگوی مدیریت هوشمند کسب و کار
ارائه الگوی آینده پژوهی در کارآفرینی
مدل سازی ساختاری تفسیری آینده پژوهی در کارآفرینی
فراترکیب کارآفرینی با رویکرد آینده پژوهی
مدیریت گردشگری زیارتی اربعین
فرصتهای کارآفرینی در گردشگری زیارتی پیاده روی اربعین
مدل سازی ساختاری تفسیری مدیریت بحران در گردشگری زیارتی اربعین
فراترکیب مدیریت رهبری تحول گرا با رویکرد رفتار سازمانی
طراحی مدل ارتباطی جهت شناسایی عوامل بالقوه در کارآفرینی پایدار در طول زمان در کشورهای مختلف
آیا آموزش کارآفرینی دیجیتال می تواند از طریق تقویت رسانه های اجتماعی و شهود کارآفرینانه، به طور غیرمستقیم بر قصد کارآفرینی دیجیتال تاثیر بگذارد؟
بررسی رابطه بین جهت گیری کارآفرینانه سبز بر رفتار خلاقانه سبز با توجه به نقش میانجی گری خودکارآمدی خلاقانه سبز و اشتیاق زیست محیطی و نقش تعدیل کنندگی کیفیت ارتباطات سبز
تحلیل و بررسی عوامل اقتصادی، اجتماعی و فناوری بر کارآفرینی پایدار (گسترش ادبیات)
شناسایی و اولویت بندی انتخاب تامین کننده با توجه به عوامل ریسک خرید براساس روش ای اچ پی تاپسییس
شناسایی و اولویت بندی معیارهای انتخاب تامین کننده مناسب مبتنی بر ابعاد چهارگانه پایداری
بررسی روش های اجرای نماهای ساختمان با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره SAW
نقش نوآوری در تحول صنعت رسانه ایران
آینده نگاری تحول آفرین در کارآفرینی دیجیتال ایران: روندها، فرصت ها و راهبردهای نوظهور
طراحی الگوی ناکارآمدی جانشین پروری در کسب و کارهای خانوادگی با رویکرد دیمتل
بررسی رابطه عدالت اطلاعاتی و پنهان سازی دانش: نقش هویت سازمانی و حساسیت به عدالت
تاثیر رفتار سبز نسل Z بر فرهنگ سازمانی و استراتژی های پایدار در سازمان های اداری-مطالعه موردی: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
بررسی رابطه بین رهبری سوء استفاده گرا و سکوت سازمانی با در نظر گرفتن فاصله از قدرت
بررسی رابطه بین رهبری تحول آفرین سبز و خلاقیت سبز با توجه به نقش میانجی انگیزش درونی سبز و تعدیل گری انگیزش بیرونی سبز
بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی و یادگیری سازمانی با توجه به نقش میانجی عملکرد سازمانی پایدار و مدیریت دانش
بررسی رابطه شیوه های مدیریت منابع انسانی سبز و عملکرد نوآورانه با توجه به نقش میانجی رضایت شغلی
ارائه مدل رفتاری مدیران با رویکرد اخلاقی
بررسی مقایسه ایی تاثیرات اقتصادی توسعه گردشگری سلامت در ایران و عمان
الزامات و بایسته های استقرار رفتار سبز در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
شناسایی انواع بازاریابی براساس کسب و کارهای کوچک
شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر موفقیت برندهای فعال در صنعت ساخت و ساز
استفاده از روش دلفی فازی و دیمتل فازی در جهت شناسایی شاخص های موثر بر بهبود مدیریت کیفیت جامع و رتبه بندی آن ها
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی ادراک شده مدیریت منابع انسانی و عملکرد شغلی با نقش میانجی هویت سازمانی کارکنان و نقش تعدیلگر واکنش سازمانی ادراک شده به بحران در کارکنان مراکز بهداشت استان گلستان
بررسی رابطه بین جو سازمانی با رفتار تسهیم دانش با توجه به نقش تعدیلی استقلال شغلی و انگیزه درونی تسهیم دانش در استان داری خراسان شمالی
بررسی عوامل موثر بر هوشمندی و چابکی سازمانی در بانک رفاه استان مازندران
تاثیر استراتژی مدیریت دانش بر نوآوری فردی با نقش واسطه ای چابکی استراتژیک در نظام قضایی
تاثیر قابلیت هوش مصنوعی بر خلاقیت سازمانی بواسطه ی نقش میانجی تسهیم دانش و اثر تعدیل کننده انسجام سازمانی
تاثیر آمادگی اکوسیستم نوآوری بر قابلیت بازاریابی دیجیتال در شرکت های پارک علم و فناوری استان گلستان
استفاده از تکنیک دلفی و سوارا در جهت شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت گرگان
استفاده از روش دیمتل در جهت رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی موثر بر بهره وری در شهرداری گرگان
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر حکمرانی خوب با رویکرد توسعه پایدار در استان گلستان
استفاده از روش دلفی فازی و دیمتل فازی در جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بهبود چابکی سازمان بیمه تامین اجتماعی گلستان
مسئولیت اجتماعی و نوآوری: نقش نسل زد در تحول سازمان ها
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بهبود مدیریت استراتژیک شرکت پگاه گرگان با استفاده از روش تحلیل مضمون و دیمتل
الگوهای ذهنی و شخصیتی مدیران دستگاه های اجرایی و نقش آن در تغییر رفتار سازمانی کارکنان
رهبری اثربخش و تصمیم گیری به کمک منابع انسانی
رابطه خلاقیت مدیران و جو سازمانی در ادارات کل استان خراسان شمالی
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر توانمند سازی کارکنان
جایگاه اقتصاد سبز در کارآفرینی اجتماعی سالمندان
بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنایع الکتریکی
بررسی میانجی گری سرعت نوآوری در رابطه بین مدیریت فرآیند و عملکرد اداره کل قله و خدمات بازرگانی استان گلستان
بازاریابی محتوایی و بازاریابی درونگرا در شرکت های دانش بنیان: مرور نظام مند ادبیات و تحلیل انتقادی
مروری بر تاثیر ابعاد بازاریابی داخلی در رفع موانع کارآفرینی سازمانی
بررسی رابطه بین شناسایی اجتماعی نام تجاری و تمایل به قصد خرید مجدد با توجه به نقش شکست خدمات و رفتار شهروندی مشتری در بانک توسعه تعاون استان گلستان
مروری بر مفاهیم نام تجاری، شکست خدمات، رفتار شهروندی نام تجاری و قصد خرید مجدد
جانشین پروری کارآفرینانه در کسب وکارهای خانوادگی مدل ها و چالش ها
کند و کاوی در تئوری انگیزه خدمات عمومی
بررسی نقش تجارت الکترونیک در توسعه و بهبود عملکرد شرکت های تعاونی کشاورزی ایران
تاثیر معماری بومی بر مدیریت پایدار شهرها و روستاها؛ از سنت تا نوآوری
ارزیابی تطبیقی رویکردهای فنگ شویی و معماری سنتی در بهینه سازی محیط زیست داخلی
مدیریت گردشگری و طراحی شهری: ارزیابی تاثیر زیباسازی و ساماندهی محیط شهری بر رونق صنعت گردشگری در علی آباد کتول و رامسر
بررسی چالش ها و فرصت های مدیریت منابع انسانی در پروژه های عمرانی با بهره گیری از فناوری های نوین
طراحی معماری نوآورانه در بانک ها به عنوان ابزاری استراتژیک در بهبود تجربه مشتری و مدیریت برند سازمانی
تاثیر اخلاق مداری برند بر تصمیم خرید مشتریان بین المللی: مطالعه موردی برندهای فعال در بازار امارات متحده عربی
ارائه و برازش مدل نیروگاه نوآوری (مطالعه موردی شرکتهای دانش بنیان)
نقش سرمایه اجتماعی برنوآوری در سازمانهای دولتی (شهرداری ارومیه)
ارائه مدل وفاداری مشتریان در تجارت الکترونیکی و خرده فروشی با رویکرد سازمان انسان گرایانه
ارائه مدل آموزش کارکنان سازمان در مسیر اصلاح الگوی مصرف منابع با رویکرد مشارکت اجتماعی
بررسی کارآیی مدیریت سازمان تحول محور سبز بر عملکرد کارمندان بانکهای ملت شهر تهران
ارائه مدل آموزش اخلاق محور در سازمان
نقش اخلاق در مسئولیت اجتماعی سازمان
بررسی تعارض های ارزشی به عنوان پیش درآمدی بر اخلاق سازمان در بین کارکنان بانکهای اقتصاد نوین شهر تهران
اخلاق سازمانی در بازاریابی با رویکرد فروش الکترونیکی
بررسی تاثیر مدیریت مشارکتی و شفافیت سازمانی با رویکرد اعتماد سازمانی بر کارکرد مالی در بین کارمندان بانک سپه مرکزی شهر تهران
بررسی رابطه مدیریت اخلاق مدار با نوآوری و خلاقیت کارکنان در استانداری خراسان رضوی
بررسی اثرات هوش هیجانی بر مدیریت تعارض و خودباوری کارکنان کارخانه های گروه سلولزی پویا
ارزیابی اثربخشی مدیریت تحول محور در شرایط بحرانی با رویکرد کیفیت بخشی بر زندگی شغلی کارمندان
بررسی رابطه میان ابعاد کیفیت الکترونیک، هزینه جابه جایی و رضایت الکترونیک بر اساس مدل وبکوال ( مطالعه موردی: بانک سپه)
موانع سرمایه گذاری در ایران و راهکارهای رفع آن در برنامه هفتم توسعه
مقاومت از منظر شهید مصطفی چمران
تاثیر رهبری تحول آفرین بر عملکرد شغلی کارکنان و عملکرد سازمانی
بررسی تاثیر تعهد مدیریت ارشد بر مزیت رقابتی با نقش میانجی نوآوری سبز (مطالعه موردی: شرکتهای دانش بنیان کشاورزی استان گلستان)
بازاریابی حسی و نقش حواس پنج گانه در رفتار مشتری
بررسی رابطه بین معنویت و رفتارهای انحرافی در محیط کار با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی (مطالعه موردی: آموزش و پرورش استان گلستان)
فرهنگ سازگاری سبز و با عملکرد سبز: نقش میانجی نوآوری محصول سبز و تعهد کارکنان
چالش ها و فرصت های رهبری مثبت گرا هوشمند در سازمان تامین اجتماعی
بررسی رابطه بین کیفیت محصول و کیفیت خدمات با رضایت مشتری با توجه به نقش میانجی ارزش ادراک شده مشتری و نقش تعدیلی ابزار رسانه اجتماعی در فروشگاه زنجیره ای افق کوروش استان گلستان
بررسی رابطه بین ویژگی های محیطی تجارت اجتماعی با قصد خرید مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی تعامل مشتری با مشتری و ارزش ادراک شده
بررسی رابطه تجزیه و تحلیل بازاریابی با چابکی مشتری و رضایت مشتری با توجه به نقش تعدیل گر فرهنگ داده محور
نقش بازاریابی تعاملی در خرده فروشی های آنلاین
بررسی رابطه بین جامعه پذیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد سازمانی در بیمارستان بقیه الاعظم علی آبادکتول
پیاده سازی هوش مصنوعی مولد در صنعت بانکداری
نظریه منشور اخلاقی سازمانی در سازمان ها
اثرات کرونیسم سازمانی بر عملکرد سازمان
تاثیر هوش مصنوعی بر بازاریابی تعاملی در خرده فروشی های آنلاین
تحلیل ریسک ها و مزایای مدل کسب وکار بانکی با رویکرد بانکداری دیجیتال
عوامل علی مدل کسب وکار بانکی با رویکرد بانکداری دیجیتال
تحلیل پتانسیل های گردشگری میراث فرهنگی استان گلستان
بررسی رابطه بین رهبری تحول آفرین و درگیری شغلی با توجه به نقش میانجی توانمندسازی ساختاری کارکنان مراکز بهداشت استان گلستان
رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده و بدبینی سازمانی با توجه به نقش تعدیلی سرمایه روان شناختی در اداره ثبت احوال استان گلستان
بررسی رابطه بین جامعه پذیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش میانجی تناسب فرد-محیط در اداره ثبت احوال استان گلستان
بررسی رابطه بین ارتباطات برند و کیفیت خدمات با وفاداری به برند (مطالعه موردی: بانک سپه استان گلستان)
نقش میانجی اعتماد به برند در رابطه بین ارتباطات برند و کیفیت خدمات با وفاداری به برند
چالش های پذیرش هوش مصنوعی مولد در صنعت بانکداری
بررسی رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و تعهد حرفه ای با توجه به نقش میانجی رفاه ذهنی و نقش تعدیلی فرسودگی شغلی در بیمارستان های دولتی مرکز استان گلستان
تحلیل تجربه مشتری در بانکداری باز با رویکرد شبکه های عصبی
بررسی رابطه بین فرهنگ نوآورانه و مدیریت دانش با نقش میانجی سرمایه فکری در سازمان امور مالیاتی استان گلستان
چالش های کاربرد شبکه های عصبی در تحلیل بانکداری باز مبتنی بر تجربه مشتری
بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با اجتماع و گرایش بازاریابی رابطه مند با وفاداری به برند در بانک رفاه استان گلستان
تحلیل مقایسه ای رهبری مثبت گرا هوشمند در سازمان تامین اجتماعی و سایر سازمان های دولتی
تحلیل تاثیر اعتماد و هویت دیجیتال شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسرها در تصمیم گیری خرید نسل Z
راهکارها و مزایای بهبود بازاریابی با رویکرد مهندسی مجدد
ارائه ی مدلی جهت ایجاد کسب و کارهای نوین با رویکرد هوش مصنوعی، متاورس و شبکه اجتماعی با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری
شناسایی پیامدهای واپس زنی دانش
شناسایی عوامل موثر بر واپس زنی دانش
بررسی رابطه بین مدیریت استراتژیک منابع انسانی و توانمند سازی با عملکرد کارکنان اداره صنعت و معدن شهر مشهد
تاثیر اشتراک دانش مبتنی بر فناوری بر عملکرد شغلی کارکنان با نقش میانجی سلامت روان و نقش تعدیلگر آموزش کارکنان، حمایت سازمانی و رهبری تحول آفرین
بهینه سازی موقعیت هاب و مسیریابی در شبکه های لجستیک: یک رویکرد چند هدفه
Open Innovation and Inter-Organizational Collaboration
تاثیر هوش فرهنگی بر صمیمیت شغلی با رویکرد مهارت های ارتباطی در بین کارکنان شهرداری امیرکلا
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و کارآفرینی سازمانی کارکنان و مدیران شهرداری بابل
استارت آپ های آموزشی در آموزش عالی ؛ ارائه مدل و اعتبار سنجی
ارائه الگوی راهبردی تحول آفرینی در نظام آموزش تربیت بدنی مدارس
تحلیل و ارزیابی استراتژی های بازاریابی عصبی در خدمات الکترونیکی
تاثیر آنومی سازمانی بر کیفیت زندگی کاری با توجه به نقش میانجی اعتماد سازمانی
بررسی تاثیر مهارت های مدیریتی بر کارکرد سازمانی با رویکرد مسئولیت پذیری (مطالعه موردی: استانداری آذربایجان شرقی)
طرح ایجاد سازمان ملل اسلامی برای یکپارچگی و شکوفایی کشورهای اسلامی
مروری بر کارآفرینی سبز: مفاهیم، چالش ها و فرصت ها
مروری بر کارآفرینی سازمانی: مفاهیم، چالش ها و فرصت ها
تحول دیجیتال و آینده مدیریت منابع انسانی: از چالش ها تا استراتژی های نوین
ارزیابی عملکرد شاخص های تاب آور زنجیره تامین با استفاده از رویکرد فازی (مطالعه موردی: شرکت پگاه جهان نما)
تاثیر رهبری تحول آفرین سبز بر عملکرد کارکنان شرکت پگاه جهان نما
مروری بر مدیریت کسب و کار، اجزای کلیدی و چالش های پیش روی آن
کارآفرینی فرهنگی در مسیر توسعه پایدار: مروری بر مفاهیم، چالش ها و راهکارهای سیاستی
شناسایی ابعاد و مولفه های طراحی مدل حکمرانی مدیریت بحران در حوزه سلامت
بررسی نقش هوش بازاریابی، هوش تجاری و مدیریت دانش برای ایجاد مزیت رقابتی در صنعت معدنکاری
بررسی رابطه بین تجزیه و تحیل بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت برند در نمایندگی های بیمه کوثر مستقر در خراسان شمالی
ریسک پذیری مالی و مدیریت کیفیت در سازمان
تاثیر تبلیغات بین المللی در قصد خرید مجدد مشتریان
نقش رهبری معتبر بر سکوت سازمانی
خودکارآمدی و آموزش کارآفرینی و نقش آن بر عملکرد
بررسی رابطه بین ارزشهای شخصی و فرهنگ سازمانی کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
بررسی نقش مهارت های ارتباطی بر مسئولیت پذیری کارکنان با توجه به نقش میانجی اشتیاق شغلی
بررسی اعتماد سازمانی و رهبری تحول آفرین در سازمان
بررسی رابطه بین ابعاد انگیزه ی مدیریت اطلاعات شخصی و قصد تسهیم دانش با نقش میانجی ابعاد تعهد سیستم دانش
ارائه مدل نگهداشت سرمایه های فکری در سازمان با تاکید بر مدیریت بحران در نظام بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مورد مطالعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
نقش نیروهای انسانی توسعه یافته در بهبود نظام بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در دوران کرونا مورد مطالعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
بررسی تاثیر رهبری کارآمد بر رضایت شغلی رفتارشهروندی سازمانی در اداره کل منابع طبیعی خراسان رضوی
بررسی تاثیر رهبری مسئولانه بر اشتراک گذاری ایده های خلاق ، هویت سازمانی و فرهنگ سازمانی در ادارات برق استان استان خراسان شمالی
شناسایی راهبردها یا استراتژی های پیشگیری از رفتارهای مسموم کارکنان در سازمان های دولتی
بسط مفهومی رفتارهای مسموم کارکنان در سازمان ها با تمرکز بر راهبردها و پیامدها
رابطه بین سایش اجتماعی کارکنان و مدیریت منابع انسانی با نقش میانجی بهره وری نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان خراسان شمالی
سازمانهای بحران پذیر و سازمانهای بحران ستیز
رهبری تحول آفرین رویکردی نوین در سازمان های موفق
استارتاپ های پرستاری: ایجاد فرصت های جدید در خدمات بهداشتی و مراقبتی
مدیریت استرس و فرسودگی شغلی در پرستاران
واکاوی پیشایندها و پسایندهای مهاجرت نخبگان حوزه سلامت
نگاهی مروری و تحلیلی به تهدیدات پدیده مهاجرت نخبگان
تاثیرات فناوری، اقتصادی و فرهنگی بر اعتمادسازی در سرمایه گذاری تولید
تحلیل استراتژی های توسعه بازار: فروش حق امتیاز (فرانچایزینگ) در مقابل اهدای نمایندگی از منظر اقتصادی و عملیاتی
مقایسه ای بین کارآفرینی در اسلام و دیگر ادیان
نقش دانشگاه های مهارتی در توسعه اقتصادی جامعه با توجه به ابلاغ برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران
جایگاه تجارت الکترونیک در توسعه فرصت های کارآفرینی
بررسی رابطه سبک های رهبری و توانمند سازی کارکنان ( زن و مرد) در بانک رفاه استان گلستان
بررسی کارآفرینی در معماری شهری( مطالعه موردی: شهرستان مشهد)
بکارگیری استراتژی انقلاب سبز در ایجاد کارآفرینی سبز
بررسی مروری مطالعات حوزه ویژگی های شخصیتی و سلامت روان دانش آموزان
مدیریت چالش های هیجانی در کلاس
بررسی روش های نوین جذب و نگهداری نیروی انسانی در بخش عمومی
بررسی رابطه بین جامعه پذیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش میانجی هویت سازمانی (مطالعه موردی: اداره زندان های استان گلستان)
نقش شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر در توسعه کارآفرینی سبز و پیامدهای آن
طراحی و اعتبارسنجی مدل فرهنگی مدیریت رفتارجمعی کارکنان بانک ملی
ارائه راهکار مناسب برای ایجاد سازمان یادگیرنده
سنتزپژوهی نقش اقتصاد گیگ در تحولات بازار کار و کارآفرینی مستقل
شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر موفقیت مدل های کسب وکار در بستر اقتصاد پلتفرمی: مرور نظام مند مطالعات تجربی
ارزش پیشنهادی کارکنان با تاکید بر نسل Z در دانشگاه علوم پزشکی
ارزیابی مدل ارزش پیشنهادی کارکنان با تاکید بر نسل Z : رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری
بررسی رابطه بین سبک های رهبری و راهبرد های مدیریت تعارض مورد استفاده مدیران ارشد و میانی بیمارستان های استان کردستان
برسی میزان انگیزش و رضایت شغلی کارکنان بیمارستانهای سقز
بررسی تاثیر ویژگی های برند فروشگاه های زنجیره ای بر تجربه مشتریان از برند و مشعوف سازی ایشان در فرایند خرید
ارائه مدل بهینه برندسازی فروشگاه های زنجیره ای در ایران
تدوین راهبردهای ارتقاء توان رقابت پذیری زعفران ایران در بازارهای جهانی با استفاده از مدل زنجیره ارزش
تاثیر مهارت های زندگی کاری بر نشاط سازمانی با توجه به نقش میانجی رهبری اخلاقی در بین کارکنان کارخانه سیمان بجنورد
رابطه بین رهبری هوشمند و جامعه پذیری با نقش میانجی آوای سازمانی
ارزیابی اثربخشی برنامه های آموزشی در کاهش بدقلقی های سازمانی در شهرداری مشهد
تاثیر حسادت سازمانی بر بدقلقی های سازمانی در شهرداری مشهد
خدمات دیجیتال: تحولی در ارزش ویژه مشتری در بازاریابی مبتنی بر واقعیت افزوده
شناسایی عوامل تسهیل کننده بوروکراسی در محیط کار(مورد مطالعه: سازمان های دولتی شهر ایلام)
مفاهیم و تعاریف سبک های رهبری استراتژیک با رویکرد قرآنی
تاثیر سبک های رهبری استراتژیک بر رفتار اخلاقی کارکنان در سازمان
تاثیر فناوری اطلاعات بر توسعه منابع انسانی
بررسی رابطه حمایت سازمانی ادراک شده و شخصیت پیشنگر با خلاقیت کارکنان با توجه به نقش میانجی مفهوم کار در سازمانهای ورزشی استان گلستان
بررسی تاثیر رهبری تحول گرا و تناسب فرد-سازمان بر رفتارکاری نوآورانه با تاکید بر نقش واسط رفتار به اشتراک گذاری دانش
بررسی رابطه بین عوامل حمایت سازمانی از کارآفرینی و عملکرد نوآورانه با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده سرمایه انسانی در کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان گلستان
مدیریت اسلامی: راهکار جایگزین برای چالش های مدیریتی معاصر
بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی کارکنان با توجه به نقش تعدیل کنندگی عدالت سازمانی
بررسی رابطه بین رفتارشهروندی سازمانی و موفقیت سیستمهای اطلاعاتی با نقش میانجی جو ادغام
تاثیر شاخص های نظام مالیاتی بر توسعه کارآفرینی با استفاده از رویکرد معادلات ساختاری
ارائه شاخص های مفهومی نظام مالیاتی موثر بر توسعه کارآفرینی: یک مطالعه با رویکرد کیفی
بررسی توسعه مدل قصد کارآفرینی اجتماعی بر امنیت مالی ادراک شده
حضور عاطفی رهبر و رفتارهای ایمنی با توجه به نقش مشارکت و دلبستگی کاری
تاثیررویه های نواروانه مدیریت منابع انسانی و مسئولیت پذیر اجتماعی بر روی تعهد کارکنان
بررسی روابط درونی کارکنان سازمان های دولتی در ایجاد رفتارهای ریاکارانه
شناسایی ابعاد و مولفه های رفتارهای ریاکارانه در سازمان های دولتی
بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند
مروری بر آزار ورودی کارکنان
تاثیر ویژگی های مصرف کننده و عوامل موقعیتی بر خرید آنی آنلاین مصرف کننده
بررسی رابطه بین عدالت رویه ای با تسهیم دانش و رفتار کاری نوآورانه با توجه به نقش میانجی درگیری شغلی
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی ادراک شده تعاملی بر صداقت برند با نقش میانجی خودکارآمدی، دلبستگی عاطفی به برند و رفتار هم آفرینی برند مشتری و نقش تعدیل گر احساس قدرت (موردمطالعه: شرکت تولیدی و تحقیقاتی آریا تیناژن)
ارزیابی الگوی کارآفرینی اخلاقی از منظر ارزش های اسلامی با بهره گیری از معادلات ساختاری
ارزیابی کارآفرینی اخلاقی از منظر ارزش های اسلامی با رویکرد هوشمند فازی- عصبی
کوچینگ و نقش آن به عنوان ابزاری حمایتی و تسهیلگر در فرآیند کارآفرینی و موثر بر کارآفرینان
الگوی توانمندسازی منابع انسانی دولتی در عصر دیجیتال
نقش رهبری آموزشی بر رفتار سازمانی کارکنان آموزش و پرورش
نقش مدیر آموزشی در ارتقای کیفیت و کارایی کارکنان سازمان آموزشی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مخارج دولت در ایران
نقش حسابداری در تصمیم گیری مدیریتی کسب و کارها
تعیین تاثیر نوآوری باز بر مزیت رقابتی پایدار با نقش واسطه ای دوسوتوانی یادگیری و نقش تعدیلگر قابلیت مدیریت دانش
بررسی تاثیر نوآوری در رویه های منابع انسانی و مزیت رقابتی بر عملکرد شرکت
تاثیر ساختار سرمایه بر سودآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی نقش مدیریت دانش در بهبود عملکرد سازمانی: یک مرور سیستماتیک
هوش مصنوعی و رنسانس تجربه ی مشتری در فین تک: یک ارزیابی انتقادی از پژوهش های موجود
تحلیل تاثیر آگاهی از برند بر وفاداری گردشگران با نقش میانجی منابع مقصد، ارزش دریافتی و ارزش به ازای پول (مطالعه موردی: شهرستان گرگان)
مرور تحلیلی کاربردهای بلاکچین در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال ایران: چالشهای فنی-حقوقی و چشم اندازهای کارآفرینی
نقش نهادهای غیر دولتی در فرآیند خط مشی گذاری عمومی
شناسایی و تبیین معیارهای کسب وکارهای فناورانه مبتنی بر رایانش ابری با رویکرد دلفی فازی
شناسایی و رتبه بندی متغیر های اساسی بر بکارگیری رایانش ابری در کسب و کارهای فناورانه
مدلسازی بازاریابی هوشمندانه مبتنی بر مدیریت رفتار مشتریان نظام بانکداری خرد
بازاریابی هوشمند در نظام بانکداری خرد: مفهوم سازی و طراحی مقیاسی برای سنجش آن
مروری بر نقش چابکی سازمان در عملکرد
خرید ناگهانی در عصر دیجیتال: عوامل محرک و راهکارهای مدیریت مصرف
تحلیل رابطه بین فناوری اطلاعات و بهره وری عملیاتی در شرکت های حمل ونقل دریایی بندر چابهار
بررسی اهمیت رهبری فراگیر و تاثیر آن بر تنوع و شمولیت در سازمان ها
نگاهی به کارآفرینی سازمانی از منظر منابع انسانی
اینترنت اشیا در صنعت آب و فاضلاب،تحولی در مدیریت، بهره وری و پایداری
راهبرد ها و بایسته های سیاست خارجی در مذاکره و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران
بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال بر خلق ارزش کسب و کارها
نقش حسابداری در شکست یا رونق کسب و کارها با تکیه بر اهداف حسابداری لین و حسابداری مدیریت
تحلیل فرصت های کارآفرینی در گردشگری هوشمند: مدلی برای شناسایی و ارزیابی
کاربرد الگوریتم های فازی در بهبود تصمیم گیری در صنعت گردشگری هوشمند
تحلیل الزامات توسعه زیست بوم کارآفرینی دانشگاهی
پیشایندها و پسایندهای رفتارهای ناکارمد شغلی
تحلیل مروری بر رفتارهای ناکارآمد شغلی در بانک های خصوصی
مروری بر آثار و پیامدهای محبوبیت طلبی مدیران
تحلیلی بر رفتار مدیران دولتی محبوبیت طلب
نقش رهبری کارآفرینانه در توسعه جانشین پروری منابع انسانی در کسب وکارهای کارآفرینانه
تحلیل پویایی منابع آب و شاخص های پایداری با تاکید بر ظرفیت های کارآفرینی سبز در مواجهه با تنش آبی (مطالعه موردی: استان یزد)
بررسی تاثیر شرایط تسهیل کننده، تجربه مشتری و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند مشتری محور با نقش میانجی بازاریابی رسانه های اجتماعی
تاثیر عوامل راهبردی بازارگرا بر صادرات(مطالعه موردی خودرو سازی سایپا)
تاثیر فضای کسب وکار، بازارگرایی و قابلیت های پویای سازمانی بر عملکرد صادراتی: یک مطالعه مروری
بررسی رابطه بین هوش استراتژیک و یادگیری سازمانی در کاهش اضطراب مدیران بانکهای دولتی استان خراسان شمالی
بسط مفهومی پیامدهای سازمان مضطرب در نظام بانکی دولتی ایران
عوامل موثر در سازمان های مضطرب و افزایش رفتارهای انحرافی کارکنان با نقش میانجی مدیران بانکهای دولتی استان خراسان شمالی
ارائه الگوی توسعه مدل نوین کسب وکار بانکی با رویکرد بانکداری دیجیتال
بررسی چالش های حوزه واکسن های وارداتی در جهت حمایت از شرکت های واکسن های داخلی در شرایط تحریم ها
بازخوانی مولفه های ارتباطات اثربخش سازمانی از دیدگاه نسل Z: رویکردی کیفی به توسعه الگوی ارتباطی نوین
تحلیل کمی رابطه مولفه های ارتباطات سازمانی با عملکرد ارتباطی نسل Z در محیط های کاری
بررسی مدل های اپیدمیک انتشار اطلاعات در تبلیغات شفاهی
پیشایندها و پسایندهای شهود کارآفرینانه در شرایط عدم اطمینان
بررسی مروری شهود کارآفرینانه در شرایط اقتصادی نامطمئن
تاثیر نوآوری در بازاریابی دیجیتال بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجیگری قابلیت بازاریابی و نقش تعدیلی اندازه شرکت
بررسی رابطه مولفه های فعالیت در رسانه های اجتماعی با دلبستگی عاطفی باتوجه به نقش تعهدبرند و تصویر برند (مورد مطالعه: شرکت های بیمه در استان گلستان)
بررسی رابطه کیفیت درک شده و راحتی خدمات با اهداف آینده بانقش میانجی ارزش درک شده و رضایت در بانک های ملت استان گلستان
بررسی رابطه بین عملکرد شغلی ادراک شده با رفتارهای سبز سازمانی
تاثیر تعدیل نیروی انسانی بر افزایش هزینه های سازمان
مروری بر اصول مدیریت در مدیریت اسلامی
مدیریت استرس و سلامت روان در محیط کار: تحلیل روش های نوین برای مدیریت استرس و ارتقاء سلامت روان کارکنان در دنیای پرتنش امروز
بررسی چالش ها و فرصت های ناشی از کار از راه دور بر تعاملات اجتماعی و فرهنگی در سازمان ها
نقش فناوری در رهبری یادگیرنده: تحلیل چگونگی استفاده از فناوری های نوین (مانندMOOC،LMS و ابزارهای همکاری آنلاین) برای تسهیل فرآیند یادگیری در سازمان ها
نقش دیجیتالی سازی در تحول چرخه عمر استراتژی بانکداری: ارائه مدل برای بازطراحی مدل های کسب وکار فناوری محور
بررسی تاثیر برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)، بر عملکرد بازرگانی شرکت های کارآفرین دیجیتال در تحلیل داده های نوین و راهکارهای توسعه کسب وکار
بررسی تاثیر آموزش حسابداری بر ارتقای شایستگی های حرفه ای و توسعه کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
مزایا و معایب پیاده سازی نسل چهارم انقلاب صنعتی چهارم
پیش نیازهای صنایع در انقلاب صنعتی چهارم
برنامه ریزی درسی: اصول، رویکردها و چالش ها در نظام های آموزشی
مسئولیت اجتماعی و اخلاق حرفه ای؛ بنیانی برای توسعه پایدار سازمان ها
یادگیری نوین و مدیریت فناوری آموزشی و تبدیل چالش ها به فرصت
نقش مدیریت ورزشی بر استعدادیابی دانش آموزان ابتدایی و ضرورت آن در مدارس
مدیریت آموزشی
تاثیر مدیریت آموزشی بر ارتقای کیفیت تدریس و یادگیری در مدارس
بررسی نقش تکنولوژی های نوین آموزشی در کارایی تدریس معلمان
بررسی رابطه نقش تصمیم گیری سریع و رهبری موثر در اثربخشی مدیریت بحران در سازمان های دولتی و خصوصی
بررسی نقش تعهد شغلی آموزگاران در توسعه کیفیت آموزشی مدارس مقطع ابتدایی
خلاقیت و نوآوری در محیط کار: تاثیر توانمندسازی روان شناختی و انگیزش درونی کارکنان
تاثیر یادگیری پیوندی بر هوش مصنوعی دبیران متوسطه اول شهرستان علی آباد کتول
پایداری و مسئولیت اجتماعی در رفتار سازمانی با نقش میانجی چگونگی تاثیر اقدامات پایدار بر رفتار کارکنان و تصویر عمومی سازمان
تاثیر سبک های رهبری مدیران بر انگیزه و عملکرد کارکنان دولتی
بررسی تاثیر مدیریت آموزشی مشارکتی بر کیفیت آموزشی در مدارس عشایری با نقش میانجی انگیزش تحصیلی دانش اموزان
ارزشیابی نظام مند برنامه آموزشی با رویکرد مدل CIPP در آموزش با تاکید بر مطالعات نوین در ۲۰۲۴و۲۰۲۵
استفاده از تکنولوژی های پوشیدنی برای نظارت بر سلامت و عملکرد کارکنان
نقش و سیاست معلم در سیاست گذاری در آموزش و پرورش
نقش بازی های جدید در آموزش توسعه مهارت های سازمانی: چگونگی استفاده از بازی های جدی برای افزایش مشارکت و یادگیری کارکنان
نقش مدیریت آموزشی در اثربخشی روش یادگیری فعال با تاکید بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان
مدیریت تعارض در محیط های آموزشی و نقش آن در بهبود عملکرد سازمانی مدارس
آینده هوش مصنوعی در آموزش و تغییرات در نقش معلمان
نقش هوش فرهنگی، مهارت ارتباطی، تفکر انتقادی و تعهد حرفه ای در توانمندسازی معلمان قرن ۲۱
نقش شبکه سازی حرفه ای، یادگیری معلمان از طریق پلتفرم های آنلاین، خودبازتابی و نوآوری آموزشی
بررسی تاثیر بازی وارسازی، یادگیری مبتنی بر پروژه و مشارکت والدین در فضای مجازی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان
رابطه بین یادگیری عاطفی-اجتماعی (SEL)، بهزیستی روانی، انسجام کلاسی و مدیریت رفتار دانش آموزان
تاثیر رهبری دیجیتال، سواد فناوری، یادگیری ترکیبی و انگیزش شغلی بر عملکرد معلمان
رابطه محیط فیزیکی مدرسه با مشارکت و یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی
بررسی رابطه بین احساس و عمل در کلاس درس با رفاه معلمان، با نقش میانجی رفتار سبز معلم در بین معلمان زن مقطع متوسطه دوم شهرستان علی آباد کتول
بررسی رابطه هوش عاطفی و رضایت شغلی با نقش میانجی فرسودگی شغلی در معلمان مدارس ابتدایی دولتی شهر آزادشهر
بررسی سبک های ارتباطی تربیتی والدین با مشکلات رفتاری، عاطفی و روابط با همسالان در مدرسه بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر گرگان
تحلیل سیاست های آموزشی مبتنی بر شایستگی در نظام آموزشی ایران با تاکید بر چالش ها و راهکارهای اجرایی
بررسی رابطه مزایا ناشی از رتبه بندی فرهنگیان با رضایت و انگیزش شغلی دبیران مقطع متوسطه شهر گرگان
طراحی و اجرای راهبردهای آموزشی برای بهبود انگیزش تحصیلی در دانش آموز پایه هفتم: مطالعه موردی شیوا با تاکید بر موقعیت خانوادگی به عنوان فرزند وسط
تحلیل رفتار سازمانی و راهبردهای مدیریت تنوع فرهنگی در سازمان های آموزشی چندقومیتی
شناسایی عوامل موثر بر ضریب شرافت رهبران در سازمان امور اقتصادی و دارایی استان گلستان
پیامدهای ضریب شرافت رهبران در سازمان امور اقتصادی و دارایی استان گلستان
الگوی سلسله مراتبی شیوه های نوین در مدیریت رفتار سازمانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری (تبادلی و تحول آفرین) و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی ادراک شغلی در کارکنان شهرداری بجنورد
شناسایی عوامل موثر بر خصوصی سازی صنعت برق با استفاده از روش تحلیل تم
بررسی فرآیندهای دانش ساختاریافته و سرمایه اجتماعی با گرایش به کارآفرینی
تجربه مشتری و وفاداری به برند در خرده فروشی آنلاین: تحلیل جنسیتی در ایران
بررسی رابطه بین استرس شغلی با تمایل به ترک خدمت کارکنان باتوجه به نقش میانجی سکوت سازمانی
بررسی رابطه بین نوآوری سبز و عملکرد زیست محیطی باتوجه به نقش رهبری تحول گرا سبز و مدیریت منابع انسانی سبز (مطالعه موردی شرکت لبنی صباح)
بررسی تاثیر ظرفیت های شبکه، اعتماد و ظرفیت های قیمت گذاری و فروش بر نفوذ شرکت اجتماعی (مطالعه موردی شرکت لبنی صباح)
بررسی مقایسه سطح فعالیت شرکت های چند فعالیتی و تک فعالیتی بر موفقیت سازمانی
بررسی رابطه مالکیت روانشناختی و سرمایه گذاری
نوآوری با استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت شهرهای هوشمند
تاثیر هوش مصنوعی بر رفتارسازمانی: برسی چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در بهبود تصمیم گیری های و تعاملات درون سازمانی
سیستم مدیریت مالی آنلاین
ابزارهای مشتقه مالی و کاربرد آنها در بانکداری اسلامی و امور مالی: مبانی، ساختارها و مکانیسم های قیمت گذاری
شناسایی و تبیین مولفه های اکوسیستم نوآوری با تاکید بر سیاست گذاری دولت
تحلیل کسب و کارهای خانگی مبتنی بر هوشمندسازی
پیشایندها و پسایندهای کسب و کارهای خانگی بر اساس هوشمندسازی
تحلیل مروری بر سرمایه فکری هوشمند در دانشگاه علوم پزشکی
تاثیر سیستم حسابداری مدیریت بر عملکرد شرکت های حسابرسی ایران با میانجیگری نوآوری
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر ارتقاء مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش
بررسی تاثیر نوآوری در رویه های منابع انسانی بر ارتقاء مزیت رقابتی با توجه به نقش ظرفیت های نوآوری
بررسی اندرکنش خاک و سازه در سازه های بلند مجاور تونل های شهری
الگوریتم های شبکه های اجتماعی بر رفتار خرید آنلاین مصرف کنندگان
نقش شبکه ها و تجربیات قبلی درگرایش کارآفرینانه و بازار شرکت های شهرک صنعتی آق قلا
کارآفرینی اجتماعی
کارآفرینی در نظام آموزشی
بررسی تاثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با نقش میانجیگری خودکارآمدی کارآفرینانه
بررسی نقش واسطه ای رضایت مشتری در ارتباط بین جهت گیری خدمات و عملکرد مالی
اثر بازاریابی الکترونیک بر برندآفرینی شرکت های صنعتی با تاکید بر ارزش ویژه برند (مطابق مدل آکر)
کارآمدی صکوک اجاره در تامین مالی پروژه های زیرساختی شهرداری ها: مطالعه موردی شهرداری تهران
تحلیل تاثیر شاخص های پایداری مالی بر تصمیم گیری سرمایه گذاران خرد در بازار سرمایه ایران
تاثیر تحولات اقتصادی بر نحوه بازاریابی و فروش بیمه های عمر و مستمری
ارائه الگوی به کارگیری استراتژی هم رقابتی در بین المللی سازی کسب وکارهای دانش بنیان
طراحی مدل ارزش آفرینی برندمحور در کسب وکارهای نوپا برای دستیابی به توسعه پایدار: رویکردی ترکیبی مبتنی بر کارآفرینی و سرمایه فکری
شناسایی راهبردهای توسعه کارآفرینی مبتنی بر برند در اقتصادهای نوظهور ایران
تعامل مزیت رقابتی و پیشتازی در صنعت هواپیمایی ایران
تاثیر نسل های مختلف بر فرهنگ سازمانی : با تحلیل چگونگی تعامل نسل های مختلف و تاثیر آن بر رفتار و روابط کاری
بررسی امکان سنجی طراحی چارچوب ترکیبی صکوک–توکنومیک برای تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط در بستر اقتصاد دیجیتال اسلامی
ارائه چارچوب مفهومی برای تبیین عوامل موثر در پویایی زنجیره تامین و ارتباط آن با نتایج راهبردی
بررسی رهبری تحولی و تناسب فرد- سازمان بر رفتار نوآورانه با توجه به نقش میانجی رفتار به اشتراک گذاری دانش (مطالعه موردی شرکت بیمه دی)
بررسی چالش های فارغ التحصیلان رشته مدیریت برای ورود به بازار کار
بررسی چگونگی مشارکت کارکنان در فرآیندهای تصمیم گیری و تاثیر آن بر بهبود عملکرد و رضایت شغلی
مفاهیم و کارکردهای اهمیت برند کارفرمایی
مفاهیم و کارکردهای شخصیت برند
بررسی رابطه بین پایداری زیست محیطی و عملکرد بازار در شرکت های تولیدی فعال شهرک صنعتی آق قلا
بررسی کارایی موسسات مالی و اعتباری غیر بانکی با رویکرد تحلیل پوششی دادهها (DEA)
بررسی تاثیر قیمت مرجع بر رفتار خرید مصرف کننده
مدیریت راهبردی مصرف آب شهری با رویکرد تصمیم گیری چندمعیاره ORESTE: مطالعه موردی استان گلستان
مدیریت بحران
بررسی رابطه هوش سازمانی با خلاقیت کارکنان و یادگیری سازمانی،مطالعه موردی شرکت مخابرات گلستان
تحلیل مفهومی و مروری بر استراتژی های قیمت گذاری پویا مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت خرده فروشی آنلاین در دوران نوسان اقتصادی
ارزیابی تطبیقی مدل های بازاریابی اعتمادمحور در بانک های دیجیتال و نئوبانک ها: مرور انتقادی متون
بررسی نقش واسطه ای پیمان های استراتژیک در تبیین روابط پذیرش دیجیتال، کیفیت خدمات و پایداری کسب کار در شعب بانک ملت استان گلستان
خط مشی گذاری و تحلیل سیاست های دولت در مسکن مهر
بررسی رابطه ی سبک مدیریت کلاس معلمان با سازگاری اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانش آموزان پایه ششم شهر علی آباد
ارزیابی بهزیستی شغلی فرهنگیان
بررسی اثر خلاقیت سازمانی در مسیر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی استقلال شغلی در شرکت های دانش بنیان
بررسی تاثیر استرس شغلی و رضایت شغلی بر خلاقیت سازمانی با تحلیل نقش میانجی استقلال شغلی
شجاعت برند در کسب و کار های نوپا
بررسی رابطه بین فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی، تجربیات مشتری و کیفیت رابطه با قصد مشارکت، قصد وفاداری و قصد خرید
نقش سبک رهبری مدیران مدارس در بهبود فرایند یادگیری دانش آموزان
تحلیل نقش مولفه های اخلاق کاری بر فرهنگ نوآوری در استارت آپ ها (Startups): رویکردی کاربردی در آموزش کارآفرینی سازمانی
بررسی رابطه بین برندسازی داخلی و رهبری برند با رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی دانش برند در شرکت بیمه آسیا استان گلستان
تاثیر هوش مصنوعی بر تصمیمات محیط کلان با استفاده از مدل PESTLE
نقش عوامل انسانی و فنی در اثرگذاری بر فرهنگ سازمانی و مدیریت فرآیندهای کسب و کار و رضایتمندی ذینفعان
تاثیر قابلیت های بازاریابی بر رضایت مشتری، درآمد فروش و سودآوری در شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
بررسی تاثیر رفتارهای رهبری بر جو خلاقانه در محیط کار با نقش میانجی استقلال در امور کاری و انگیزش های درونی در کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان
کاربرد تکنیک داستان سرایی و بررسی تاثیر آن در اشتراک دانش سازمانی
مدیریت استراتژیک ریسک در پروژه های بزرگ صنعتی: رویکرد آینده نگر با استفاده از هوش مصنوعی