آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 443تعداد صفحات کتابچه مقالات: 7111
تعداد نمایش مقالات: 28513
نخستین همایش ملی رهیافت های نوین برنامه درسی ملی در زیست بوم جدید
نخستین همایش ملی رهیافت های نوین برنامه درسی ملی در زیست بوم جدید در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۳ توسط دانشگاه ارومیه،اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با همکاری دانشگاه ارومیه در شهر ارومیه برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات نخستین همایش ملی رهیافت های نوین برنامه درسی ملی در زیست بوم جدید مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در نخستین همایش ملی رهیافت های نوین برنامه درسی ملی در زیست بوم جدید
نقش اهمالکاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در پیش بینی افسردگی دانش آموزان
تحول نظام آموزشی با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی: مسیری نوین به سوی یادگیری شخصی و هدفمند
برنامه درسی و عدالت آموزشی
بررسی نقش میانجی اضطراب کرونا و شادکامی در رابطه بین تجربه کرونا و پرخاشگری (مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم شهر ارومیه)
مروری نظام مند بر آموزش و پرورش مدارس انقلاب صنعتی چهارم
چگونه توانستم با بهره گیری از تکنیک درمانی شفقت به خود، خودانتقادی افراطی دانش آموزم را اصلاح کنم؟
اثربخشی الگوی تدریس چرخهای ۹ مرحلهای (۹E ) در تدریس علوم بر انگیزشتحصیلی دانش آموزان با تعدیل گری جو یادگیری
شناسایی فعالیت ها و عناصر موثر بر کودکان بیش فعال و نرمال در مهدکودک ها
فعالیت ها و روش های تدریس به کار گرفته شده توسط معلمان دروس ابتدائی
شناسایی نتایج رهبری اجتماعات یادگیری حرفهای در مدارس
واکاوی تجارب زیسته معلمان مدارس چندپایه ناحیه ۱ ارومیه
بررسی چالش ها و فرصت های آموزش آنالین و ترکیبی در آموزش و پرورش
شناسایی موانع بکارگیری هوش مصنوعی و تکنولوژی های نوین آموزشی در آموزش و پرورش در زیست بوم جدید
مروری بر تجارب برخی کشورها در زمینه آموزش کارآفرینی در مدارس
ارزیابی اثربخشی طرح کیفیت بخشی پایه اول ابتدایی در مدارس دولتی شهر ارومیه از دیدگاه معلمان و اولیای دانش آموزان
بررسی دیدگاه معلمان در مورد نحوه استفاده از چت جی پی تی در کلاس های درس زبان انگلیسی
شناسایی و اولویت بندی مسائل آموزشی و یادگیری در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان آذربایجان غربی در زیست بوم جدید
مطالعه تطبیقی محتوای آموزش کارآفرینی در دوره آموزش عمومی در ایران و هفت کشور پیشرو
نقشستان همایش ملی رهیافتهای نوین برنامه درسی برنامه درسی
تقویت هویت ملی و ارزشهای ایرانی- اسلامی در برنامه درسی
بررسی تاثیر کاربرد هوش مصنوعی در آموزش درس علوم تجربی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی
چرخش ایستگاه ها یک رویکرد نوین در آموزش ترکیبی
بررسی رابطه بین عدالت آموزشی و تعامل معلم-دانش آموز با درگیری تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم شهرستان مهاباد
پیشبینی بهزیستی مدرسه بر اساس حمایت همسالن و ادراک از محیط مدرسه در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر سردشت
برنامهریزی درسی نوین: چالش ها، فرصت ها و روندهای جدید در فرآیند یاددهی و یادگیری
بررسی فناوریهای نوین و فرصتهای برابر آموزشی و تاثیر آن در زیستبوم جدید
بررسی وضعیت سک های هویتی دانش آموزان: مقایسه بر اساس جنسیت
بررسی چالش ها و فرصت های آموزش آنالین و ترکیبی
آموزش نوین در عصر هوش مصنوعی و ارتقای یادگیری دانش آموزان
بررسی هوش مصنوعی در آموزش ریاضیات و تقسیم فرایندی پایه چهارم ابتدایی
بررسی ویژگی های معلم در زیست بوم جدید
واکاوی مولفه های عدالت آموزشی در اسناد تحولی آموزش و پرورش و ارائه راهکارهایی جهت دستیابی دانش آموزان به فرصت های برابر آموزشی مبتنی بر زیست بوم جدید
مطالعه تطبیقی ارزشیابی عملکرد معلمان در سنگاپور، کره جنوبی، انگلستان، و ایران
نقش بازی در انتقال مفاهیم آموزشی از مدرسه به خانه
واکاوی راه های ایجاد تنوع و جذابیت در آموزش و بهبود اشتیاق به مدرسه با استفاده از تلفیق هوش مصنوعی با بازی وارسازی
واکاوی ارتباط بین نگاه به برنامه درسی با روحیه کارآفرینی دانش آموزان دوره دوم مقطع ابتدایی شهر شهرکرد
وضعیت آموزش ارزشیابی در مدارس با تاکید بر برنامه درسی
بررسی تاثیر کیفیت برنامه درسی دانشگاهی بر عدم تطابق تحصیالت و مهارتهای فارغ التحصیالن دانشگاهی با نیازهای مشاغل در بازار کار و نقش میانجی مهارتهای اشتغال پذیری فارغ التحصیالن در آن
Explaining the formation process of the components of professional ethics of primary school principals from the point of view of assistants, teachers and parents
بررسی روش های نوین آموزشی و ارزشیابی سطح پیشرفت دانش آموزان در به کارگیری آن در مدارس شهرستان مرحمت آباد (چهاربرج)
مروری بر سواد برنامه درسی معلمان؛ چالش ها و تاثیرات آن
تجارب زیسته معلمان از اختلالات یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان تویسرکان
بررسی مقایسه ای محتوای آموزش علوم دوره ابتدایی با آزمون های تیمز
تاثیر هوش مصنوعی بر تعامل یادگیرنده - مربی در یادگیری آنالین
آموزش کارآفرینی: کلید توانمندسازی دانش آموزان در مواجهه با چالش های اقتصادی
مطالعه تطبیقی برنامه درسی کارآفرینی ایران و آمریکا و ارائه راهکارهایی برای نظام آموزشی ایران
تحلیل تمارین فصل ۱ علوم چهارم ایران و امارات براساس طبقه بندی اهداف شناختی
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی از نظر توجه به اعتماد عمومی و نهادی
تبیین روشهای تدریس برای ایجاد بینش جدید در معلمان با تاکید بر تحول بنیادین در آموزش و پرورش
نقش سواد ارتباطی در تربیت مسئله محور دانش آموزان ابتداییبررسی
بررسی ارتباط فرهنگ مدرسه و سواد رسانه ای با عدالت آموزشی در آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی
بررسی ارتباط عدالت توزیعی با بهره وری آموزشی مدیران آموزشی ناحیه دو شهرستان ارومیه در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
تبیین فرایند تاثیرگذاری مهارت های ارتباطی در حوزه ی عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ارومیه در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴
الگوی برنامه درسی آموزش هنر بر مبنای سواد زبانشناسی تربیتی
بررسی رابطه ی دانش محتوایی، تربیتی فناوری با خودکارآمدی معلمان متوسطه شهر همدان برای تلفیق فناوری در تدریس
پیش بینی عملکرد شغلی براساس غنی سازی شغلی و تعهد سازمانی در معلمان مقطع ابتدایی شهر مالیر
پیشبینی بیعالقگی تحصیلی دانش آموزان از طریق قربانی سایبری و آمادگی برای تغییر با میانجیگری اضطراب تحصیلی در مقطع ششم ابتدایی شهر اورمیه
بررسی رابطه بین عوامل شخصیت هگزاکو و بی صداقتی تحصیلی با توجه به نقش میانجیگری خود پنداره تحصیلی
پیش بینی اعتیاد به اینترنت دانش آموزان شهرستان ارومیه بر اساس تنظیم هیجانی
تاثیر هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات بر قصد کارآفرینی دانش آموزان
بررسی تطبیقی برنامه ی درسی آموزش جغرافیای دوره ی ابتدایی در ایران با کشورکانادا (ایالت انتاریو ) به منظور ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود آموزش جغرافیا در ایران
تاثیر روش های نوین ارزشیابی بر اعتماد به نفس و یادگیری دانش آموزان: یک مطالعه تجربی در مقیاس آموزش متوسطه
تاثیر نیازهای یادگیرندگان بر محتوای برنامه درسی: رویکردی چندبعدی
تاثیر بازخوردهای توصیفی بر جنبه های روان شناختی اضطراب و خودپنداره دانش آموزان مقطع دبیرستان: یک مطالعه تجربی
تاثیر فضای آموزشی بر میزان انگیره یادگیری و توسعه شخصیت اجتماعی دانش آموزان
نقش رسانه های اجتماعی در تقویت باورگیری فرهنگی و مدیریت تنوع در محیط های آموزشی: یک مرور جامع
روش های نوین ارزشیابی یادگیری دانش آموزان
ارزشیابی برنامه های تلویزیونی شبکه آموزش: مطالعه موردی درس علوم پایه پنجم
فرصتهای برابر آموزشی در برنامه های درسی انعطافپذیر و دانش آموز محور
بررسی میزان ضرورت توجه به مولفه های شایستگی عمومی در برنامه درسی دوره ابتدایی و سطح عملکرد دانش آموزان از دیدگاه آموزگاران پایه پنجم ابتدایی شهرستان بانه
هوشمندسازی مدارس و نواوری سازمانی با چابکی سازمانی در مدارس
تدوین راهبردهای هوشمندسازی مدارس با رویکرد ترکیبی VIKOR فازی و روش مدلسازی ساختاری
مقایسه ی تطبیقی آراء دوآین هیوبنر و آیتاهلل مطهری در حوزه برنامه درسی معنوی
ارزیابی درونی برنامه ی درسی پایه اول ابتدایی در مدارس با نیازهای ویژه.
شناسایی عوامل موثر بر برنامه درسی اشتغال محور در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد کیفی
بررسی اهمیت آموزش چند فرهنگی در برنامه درسی
آموزش زبان انگلیسی در برنامه درسی ملی ایران و زیست بوم جدید: چالش ها و راهکارها
واکاوی چالشهای ساختاری در بهره گیری از تکنولوژی های نوین آموزشی در مدارس کشور (مطالعه موردی مدارس دولتی شهرستان ارومیه)
سنجش تاثیر آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در شخصی سازی آموزش
چالشها و فرصت های برنامهریزی درسی در زیست بوم جدید
بررسی اثر یادگیری الگوی پروژه محور بر انگیزش تحصیلی در کودکان پیش دبستان
تجارب زیسته معلمان نسبت به رهبری و مدیریت کلاس درس و چالش های محیط کلاسی در زیست بوم جدید
تلفیق برنامه درسی و فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)
واکاوی فرصتها و چالش های استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی در آموزش و پرورش
آینده پژوهی روندهای تحول آفرین در تعلیم و تربیت با تاکید بر اجرای برنامه های درسی در زیست بوم های نوین یادگیری
مروری بر جنبه های مغفول مانده برنامه درسی در نظام آموزشی ایران
نقش هوش مصنوعی در یادگیری شخصی سازی
بررسی تجربیات معلمان مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش شهرستان آمل در آماده سازی مهارت های شغلی دانش آموزان برای بازار کار
دستیابی دانش آموزان به فرصت های برابر آموزشی
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در شخصی سازی آموزش
برنامه درسی و محیط یادگیری در زیست بوم جدید
چالش ها و فرصت های آموزش آنالین و ترکیبی
تاثیر تکنولوژی آموزشی در بهبود اشتیاق تحصیلی و درگیری تحصیلی
تقویت روانخوانی و درک مطلب درس فارسی (مورد مطالعه: دانش آموزان آموزشگاه کشاورز نازلوی ارومیه)
بررسی و تحلیل کتاب 'هنر' پایه دهم (چاپ ۱۴۰۲) بر اساس مولفه های خالقیت گیلفورد و بیکاردز
شخصیسازی آموزش و یادگیری با پلتفرمهای هوش مصنوعی
مقایسه سالمت روان دانش آموزان ابتدایی دارای اعتیاد به بازی های رایانه ای و افراد عادی
مقایسه رضایت تحصیلی در بین دانش آموزان دختر مدارس عادی و غیر انتفاعی دوره دوم دبیرستان ناحیه یک شهرستان ارومیه
بررسی رابطه تدریس اثربخش با مهارت های ارتباطی معلمان
بررسی انطباق محتوای دروس رشته علوم انسانی دوره دوم متوسطه با زیست بوم جدید از دیدگاه دبیران
استفاده از هوش مصنوعی و کاربرد آن در آموزش تربیت بدنی در زیست بوم جدید
بررسی نابرابری دسترسی به رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در استان آذربایجان غربی
آموزش آنالین و کیفیت یادگیری: بررسی چالش ها و راهکارها
واکاوی چگونگی تقویت هویت ملی و ارزش های ایرانی-اسلامی در مدارس
آموزش مبتنی بر فناوری: فرصت ها و چالشها تاثیر فناوریهای نوین (مانند یادگیری آنالین و هوش مصنوعی) بر طراح ی و اجرای برنامه درسی
مطالعه کیفی نقش مشارکت پذیری دانش آموزان بر کالس درس مطالعات اجتماعی با استفاده از تولیدمحتوای الکترونیکی، در مدارس شهر بوکان
تاثیر نوآوری تدریس بر وفاداری دانش آموزان با میانجی گری تعامل یادگیری در یادگیری ترکیبی
آموزش ترکیبی در عصر دیجیتال، چالشها و فرصتها و الگوی ارتقای آن
شیوه های تنوع بخشی به فضاهای آموزشی در مدارس ابتدایی (راهکارها و روش ها)
عوامل موثر بر استفاده از موک بر کیفیت آموزش الکترونیکی از دیدگاه معلمان
نقش هوش مصنوعی و یادگیری آموزش
بررسی چگونگی استفاده از بازیهای تعلیمی در افزایش عالقه و درک علوم در دانش آموزان
تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی بر اساس میزان توجه به مهارت های مورد نیاز دانش آموزان
ارزیابی دیدگاه دانشجویان در مورد کیفیت برنامه درسی مقطع کارشناسی از منظر مهارتمحوری؛ مطالعه موردی: دانشگاه سراسری ارومیه
بررسی بنیادی مدلهای تشویق و مطلوب، برای یادگیرندگان و دانش آموزان در درس ریاضی
سنتزپژوهی عوامل موثر بر مشارکت آنالین دانش آموزان در یادگیری مجازی
مقایسه روشهای تدریس یادگیری معکوس و سنتی (عادی) بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر ارومیه
نقش هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی با تاکید بر آموزش و پرورش
مطالعه عوامل موثر در ارتباط بین دانشکده علوم تربیتی و آموزش و پرورش در جهت پیشرفت آموزش
اهمیت تدوین برنامه های درسی با رویکرد کارآفرینی
تاثیر تحصیالت والدین بر آداب اجتماعی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهرستان ورامین
فرصتها و چالش های معلمان در زیستبوم جدید آموزش و فناوری های دیجیتال: رویکرد پدیدارشناسانه
تحوالت فناوری با رویکرد هوش مصنوعی: تحلیل سواد اطلاعاتی معلمان
طرح ریزی الگوی پارادایمی برنامه درسی مدارس آیینده بر اساس نظریه داده بنیاد
ارزیابی معلمان از نظارت مدیران مدارس
تجارب زیسته در آموزش دانش آموزان با نیاز ویژه
بررسی چالش ها و مزایای آموزش مجازی
مقایسه ارزیابی روش تدریس همیاری و روش تدریس قصه گویی با روش تدریس سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس هدیه های آسمانی پایه هشتم ابتدایی شهرستان چایپاره
تجارب زیسته معلمان از بکارگیری فناوری های نوین آموزشی(هوش مصنوعی و موک)
روش های نوین ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
کاربرد هوش مصنوعی در آموزش
آینده آموزش و پرورش با فناوری هوش مصنوعی
تطبیق محتوای نرم افزار آموزشی جئوجبرا با نیازهای یادگیرندگان در آموزش ریاضی در زیست بوم جدید
تطبیق محتوا و فناوری های نوین آموزشی با نیازهای یادگیرندگان در آموزش علوم تجربی ابتدایی در زیست بوم جدید
الگوی جامع ارزشیابی مجازی: مطالعه موردی آموزشگاه تحصیالت مجازی لوگان کاونتی
نقش مدرسه تربیت معلم و پژوهش محوری در نظام تربیت معلم فنلند
کاربردهای هوش مصنوعی برای معلمان
شناسائی و اعتباریابی عوامل موثر بر اختالل کمبود طبیعت در دانش آموزان ابتدایی شهرستان ارومیه
بررسی نقش برنامه های درسی در شکل دهی باورها و افکار دانش آموزان نسبت به هویت ملی و ایرانی – اسلامی در زیست بوم جدید
بررسی میزان انطباق برنامه درسی موجود در مراکز آموزش عالی با نیاز بازار کار
تحول دیجیتال در آموزش و پرورش: چالش ها و فرصت ها
اثربخشی آموزش مهارت های عاطفی-اجتماعی بر سواد عاطفی و عملکرد تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر کمال گرایی سازگار و کمال گرایی ناسازگار در دختران نوجوان دارای اختلال اضطراب فراگیر
ارتقای مشارکت والدین-معلم در مدارس روستایی: دیدگاه والدین و تاثیرات آن بر مدارس
بررسی رابطه بین تاثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی بر توانایی تفکر انتقادی در دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان اهر
مروری بر تاثیر هوش مصنوعی بر یادگیری دانش آموزان
بررسی عوامل و مولفه های تاثیرگذار بر هوشمندسازی مدارس در زیست بوم جدید
ظرفیت هوش مصنوعی در شخصیسازی آموزش دانش آموزان
طراحی برنامه درسی اسلامی در پرتو سوره لقمان: چشم انداز قرآنی برای تعالی فردی و اجتماعی
تحلیل و طراحی یک سیستم هوش مصنوعی برای شبیه سازی معلمان مجازی و ارزیابی تعاملات یادگیری
تربیت معلم وتجارب جهانی
بررسی رابطه بین کاربرد بازی های آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
تحلیل شغلی برنامه درسی کارشناسی حرفهای روابط عمومی دانشگاه جامع علمی-کاربردی
بررسی رابطه فناوری اطلاعات با مسئولیت پذیری اجتماعی با نقش میانجی تفکر انتقادی در دانش آموزان
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در شخصی سازی آموزش
هوش مصنوعی در توسعه برنامه درسی: آینده آموزش و یادگیری
برنامه درسی و پرورش مهارتهای اشتغال در زیست بوم جدید
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در شخصی سازی آموزش
راهکارهای دست یابی دانش آموزان به عدالت آموزش ی در زیست بوم جدید
آموزش کارآفرینی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه: با رویکرد اقدام پژوهانه
آموزش برای توسعه پایدار در درس علوم: موردی از برنامه آموزش معلمان علوم
آموزش برای توسعه پایدار در نظام ارزشی معلمان
نقش و تاثیر فناوری دیجیتال بر آموزش STEM کودکان خردسال: مروری بر مطالعات تجربی
مروری بر تجربه های جهانی در استفاده از فناوری دیجیتال برای آموزش ریاضی به صورت یکپارچه
بازتعریف آموزش در عصر هوش مصنوعی
شاد، فرصتی برای آموزش ترکیبی در مدارس ابتدایی روستایی محروم
پوشه کار: ابزار مهمی در ارزشیابی توصیفی دوره ابتدائی
بررسی ارتباط فقر با نابرابری آموزشی مناطق ایران
بررسی میزان توجه کتاب فارسی پنجم ابتدایی براساس میزان توجه به مفاهیم و احادیث قرآنی
رابطه تنظیم شناختی با اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان ارومیه
انعکاس اصل هفتم برنامه درسی ملی( توجه به تفاوت ها) در کتاب های درسی، مطالعه موردی: زندگی شهری، روستایی و عشایری در مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
باستانی سازی جنسیتی در برنامه های درسی
طراحی و ارائه راهبردهای بهینه سازی اجرای برنامه درسی در محیط های یادگیری شخصی مبتنی بر فناوری های وب ۳
بررسی ابعاد مختلف روش تدریس گروهی
ارتقاء تربیت معلم با تکیه بر سند تحول بنیادین
اثربخشی برنامه درسی ترکیبی مبتنی بر رویکرد منعطفانه بر انعطاف پذیری شناختی و اضطراب ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
مهارت های عمومی معلمان قرن ۲۱ : مطالعه ای تطبیقی در مورد شیوه آموزش مهارت های کلیدی به معلمان در کشورهای مختلف
بررسی اثربخشی برنامه کارورزی بر رضایت دانشجویان معلمان از این برنامه
آموزش خانواده: فرصتها، چالشها و داللتهای آن در تحقق برنامه درسی
تحلیل اهمیت- عملکرد هوش مصنوعی در آموزش و پرورش
امکان سنجی استفاده از فناوری واقعیت افزوده در آموزش درس علوم از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی ناحیه یک ارومیه
بررسی چالشهای اخلاقی و حفظ حریم خصوصی در استفاده از هوش مصنوعی برای شخصی سازی آموزش
بررسی محتوای کتب درسی مطالعات اجتماعی با تاکید برساحت های اعتقادی، عبادی، اخلاقی و علمی و فناورانه
نقش اخالق مراقبتی معلم در مهارتهای ارتباطی و احساس دلبستگی دانش آموزان دوره اول ابتدایی شهرستان نقده
هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در خدمت شخصیسازی آموزش: حرکت بهسوی یادگیری فرد محور و بهینه
نقش سواد دیجیتالی در تقویت انگیزش تحصیلی دانش آموزان ابتدایی (مطالعه موردی: دبستان غیردولتی پسرانه زندگی آمل)
ارتباط اثر رفتار معلمان در سرزندگی تحصیلی، خودکارآمدی ،اضطراب فراگیران
بررسی رابطه ی دهن آگاهی با کاهش رفتارهای غیراخلاقی سازمان یار معلمان در مدارس ابتدایی شهر ارومیه با نقش میانجی عدالت آموزشی
بررسی ویژگی های معلمان اثربخش از دیدگاه نسل Z
شناسایی چالش های مدیریت تخصیص نیرو بدون توجه به نیازهای منطقه ای در استان آذربایجان غربی
تبیین نقش هوش مصنوعی بر عدالت آموزشی (مطالعه موردی مدارس متوسطه بخش سیلوانا)
حل مشکل ضعف عضالنی دانش آموز با اجرای طرح ارتقا سواد حرکتی
بررسی چگونگی استفاده از فناوری اطلاعات در بهبود فرآیند های مدیریت آموزشی
رابطه عدالت آموزشی با فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره اول شهر گرگان
رابطه هوش اخلاقی و کمال گرایی والدین با اختلالات رفتاری دانش آموزان ابتدایی شهرستان گرگان
بررسی روابط متقابل کاربرد فناوری های نوین (هوش مصنوعی) و مقایسه میان متغیرهای مستقل مرتبط با واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) و تاثیر آن در برنامه های درسی، یادگیری و درک بصری دانش آموزان درفضاهای آموزشی
برنامه درسی در زیست بوم جدید و پرورش مهارت های اشتغال
نقش کیفیت زندگی و شادکامی بر بهزیستی تحصیلی
بررسی تاثیر سابقه شغلی معلمان و مدیران و مقطع تحصیلی دانش آموزان بر تمایل به آموزشهای فنی و حرفه ای جهت آمادگی برای ورود به بازار کار
وکالوی چالش های آموزش مجازی در سطح دانشگاه آموزش و پرورش
کنکاشی پیرامون چالش های اجرای برنامه درسی کارآفرینی در مقطع ابتدایی مداریس ایران
اهمیت امنیت در فضای مجازی با در نظر داشتن چالش ها، راهکارها و لزوم آموزش دانش آموزان
بررسی تاثیر مداخالت رفتاری بر نگرش نسبت به سو مصرف مواد مخدر در دانش آموزان گیالنی
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در شخصی سازی آموزش
تاثیر روش تدریس یادگیری درحدتسلط در محیط یادگیری آموزش الکترونیکی بر کاهش اختالل یادگیری دانش آموزان ابتدایی پایه ششم در درس فارسی
انطباق فضاهای آموزشی با نیازهای دانش آموزان
هوش مصنوعی در مسی ر شخصیسازی آموزش ( تحولی در تجربه یادگ یری تطبیقی و مادامالعمر )
بررسی نقش هوش مصنوعی در ارتقا کیفیت آموزش و پرورش : نویدها و چالش ها
بررسی رابطه بین آمادگی برای آموزش تقویت شده هوش مصنوعی بر رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی نوآوری پیشرفته
تفاوت های فردی در آموزش: مدیریت، چالش ها و فرصتها
بررسی میزان توجه به مشارکت والدین در امر آموزش و یادگیری فرزندانشان: مطالعه موردی کتب درسی فارسی و علوم دوره اول و دوم ابتدایی
طراحی و اعتبارسنجی مدل مفهومی محیط یادگیری مثبت گرا در زیست بوم جدید
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در شکل گیری خودمراقبتی و عدم آسیب های اجتماعی در بین نوجوانان شهر ارومیه
نقش اردو در توسعه و تقویت مهارت های اجتماعی دانش آموزان
واکاوی نقش هوش مصنوعی در آموزش ریاضی خالقانه با استفاده از رویکرد مرور نظاممند پیشینه
بررسی استراتژی های مدیریت تنوع فرهنگی برای مدیران مدارس
آموزش کشاورزی و آگاهی محیطزیستی برای کودکان: پیوند نظری و عملی
بررسی امکان ارزیابی عملکرد معلمان با استفاده از روش ۳۶۰ درجه
نقش برنامه درسی پنهان در نظام اموزش و پرورش با تاکید بر زیست بوم جدید
بررسی مهارت های اساسی یادگیرنده الکترونیکی به منظور استفاده حداکثری از فرصت های آموزش مجازی
تربیت سیرت های نکویی در معلمان و مدیران بر اساس آموزه های اسلامی
نقش معلم، مدیر مدرسه و والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی
نقش ذی نفعان در تحقق برنامه درسی
تاثیر کارراهه شغلی و رشد حرفه ای بر خودکارآمدی حرفه ای معلمان با نقش میانجی توانمند سازی روانشناختی
جایگاه تربیت هنری و زیبایی شناختی در زیست بوم برنامه درسی جدید در راستای توسعه تربیت شهروندی
بررسی داستان سرایی دیجیتال به عنوان ابزاری مفید در بهبود فرایندهای یاددهی-یادگیری
کوییزهای آنالین رویکردی نوین در ارزشیابی آموزشی
بررسی نقش استفاده از یادگیری ترکیبی (آموزشی - مجازی) در سنجش کالسی در یادگیری درس ریاضی
جستاری محققانه پیرامون مدلها، ابعاد و فرصت های آموزش ترکیبی
بررسی عوامل تاثیرگذار بر آموزش کارآفرینی در برنامه درسی دوره دانشگاهی از دیدگاه کارشناسان و خبرگان
بررسی ضرورت فراگیری مهارتهای نرم در راستای تربیت شهروند جهانی
بررسی سیاست تمرکززدایی در نظام برنامه درسی ایران
بررسی چالش ها و فرصت های آموزش آنالین
راهکارهای پرورش مهارت های نرم در دانش آموزان بر پایه نظریه های روانشناسی شناختی
کاربرد فناوری در آموزش نجوم در زیست بوم جدید
تحلیل رابطه بین رویکردهای تدریس اساتید و درگیری یادگیری دانشجومعلمان در کلاس های درس دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی)
استراتژیهای یادگیری در مورد مفاهیم زیستبوم
فرا ترکیب آموزش مهارت های حل مسئله به کودکان
رویکرد تحلیلی به برنامه درسی و محتوای آموزشی
تاثیر برنامه توانبخشی شناختی بر توجه و حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص منطقه سیلوانا
بررسی روش های نوین ارزیابی ادگیری دانش آموزان
بررسی نقش هوش مصنوعی در بهبود فرآیند یادگیری
آموزش تفکر منتقدانه در جهان وطنی به دانش آموزان در رمان های بلندی های بادگیر اثر امیلی برونته
تاثیر قالب و چندرسانه ای بودن سوالات آزمون بر فراشناخت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی: آزمون چندرسانه ای
بررسی عوامل موثر بر انتخاب استاد راهنما و تعاملات بین استاد راهنما و دانشجو، با تاکید بر سرزندگی تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد
بررسی مولفه های حقوق تربیتی کودک در کتاب های درسی دوره دوم ابتدایی
بررسی تاثیر استفاده از هوش مصنوعی در آموزش فنون حسابداری به شیوه نوین به دانش آموزان رشته حسابداری
بررسی رابطه آشنایی معلمان رشته حسابداری با مفاهیم فناوری با عملکرد فناورانه معلم حسابداری با هدف ارتباط با سیستم های آموزشی حسابداری سایر ملل در فضای مجازی
مروری بر پژوهشهای یادگیری الکترونیک در برنامه درسی ملی و ارائه الگو پیشنهادی
تعیین میزان عدم تمرکز در نظام برنامه ریزی درسی دوره ابتدایی و ارائه راهکار مطلوب
نقش هوش مصنوعی در پیشبرد اهداف برنامه درسی نظام تعلیم و تربیت ایران
بررسی پویایی کالس های چند پایه: مزایا، معایب، و راه حل های موثر برای نتایج یادگیری پیشرفته
فناوریهای نوین هوش مصنوعی در شخصی سازی آموزش: فرصت ها و چالش ها
ارزشیابی عملکرد معلمان
طراحی الگوی اخالق و سلوک مربیان پرورشی دوره ابتدایی از دیدگاه مفاهیم قرآنی
بررسی تاثیر کیفیت عناصر برنامه درسی بر قصد خودانگیختگی دانش آموختگان
تاثیر آموزش اقتصاد و کسب سواد مالی بر قصد کارآفرینی
چالش ها و فرصت های استفاده از فناوری های نوین در تدریس
بررسی چگونگی دستیابی دانش آموزان به فرصت های برابر آموزشی
بررسی جایگاه مراحل پژوهش در نظام آموزش ایران و سنخشناسی آن در کتب درسی (مطالعه موردی کتب درسی علوم و مطالعات اجتماعی)
نقش قابلیتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات و سواد دیجیتال بر توانمندسازی و خالقیت (مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گرگان)
فراتحلیل شناسایی عوامل اثرگذار بر رفتار سازمانی معلمان
تشکیل اجتماعات یادگیری در میان مدیران و معلمان مدارس دوره ابتدایی: به نقل از مرور سیستماتیک
چگونه توانستیم عملکرد کارآفرینانه را در مدارس افزایش دهیم؟
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در شخصی سازی آموزش
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در شخصی سازی آموزش: تحولی در برنامه درسی و محیط یادگیری
اهمیت کارورزی ۱ از دید دانشجو معلمان و اساتید در رشته آموزش ابتدایی
شناسایی و رتبه بندی چالش های اخلاقی در مدیریت آموزشی در مدارس
نقش تیم پذیری و رفتارهای مشارکت جویانه معلمان در بهبود کیفیت تدریس
کاربرد رویکرد تلفیقی در آموزش کارآفرینی مدارس دوره ابتدایی
بررسی تاثیر بومی سازی برنامه های درسی بر کیفیت آموزشی در کشورهای مختلف
راهبردهای توانمندسازی مدارس در راستای نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان
ارجحیت نسبی مولفه های هویت جمعی و نقش هوش فرهنگی در شکل گیری آن
تعیین تاثیر انگیزش تحصیلی بر هوش خالق دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان نقده
نقش یادگیری مبتنی بر موبایل در شکل گیری اشتیاق تحصیلی در دوره ابتدایی
نقش واسطه ای عملکرد مدرسه در رابطه بین عناصر زیبایی شناختی و سرزندگی تحصیلی
تاثیر انگیزش تحصیلی بر کارایی درونی دانش آموزان دوره اول ابتدایی شهرستان نقده
شناسایی آسیب های فضای مجازی بر شیوه زندگی دانش آموزان
یادگیری حل مساله ریاضی به کمک بازی ها و وسایل کمک آموزشی
رابطه بین سواد اطلاعاتی با تاب آوری در دانش آموزان دختر اول متوسطه
بررسی تاثیر راهبردهای شرح و بسط پیجیده بر خالقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی ناحیه ۲ شهر ارومیه
تاثیر یادگیری معکوس بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
تاثیر رفتار تسهیم دانش معلمان با نقش میانجی گری خود راهبری
مقایسه هوش هیجانی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان و تعیین سهم هریک در پیش بینی پیشرفت تحصیلی
مقایسه هیجانات پیشرفت، درگیری تحصیلی و صفات شخصیتی دانش آموزان تیزهوش و عادی دوره اول متوسطه
رابطه سبک های فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی با تاکید به نقش میانجی عزت نفس
تغییر کز و غیر متمرکز مدیریتی: دلایت های آن در برنامه درسی
Different models of linear, spiral, circular and multi-dimensional curriculum on discrete mathematics book
نقش شبکه های اجتماعی در توسعه آموزش پایدار
بررسی راهکارهای نقشآفرینی معلمان در اجرای برنامه آموزشی عدالت محور در مدارس ابتدایی شهرستان ارومیه
بررسی رمان به رنگ ارغوان آلیس واکر از منظر نقد اخلاقی جهان وطنی
بررسی تجربه زیسته اساتید خانم دانشگاه فرهنگیان اهواز از کاربرد فناوری در تدریس
روش های تدریس و ارزشیابی توصیفی براساس عوامل آموزشی از دیدگاه معلمان
احصا و تبیین مشکالات آموزشی-شغلی آموزگاران جدیدالورود از دانشگاه فرهنگیان، نیروهای حق التدریس و استخدامی های ماده ۲۸ دوره ابتدایی استان آذربایجان غربی و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها
چگونه توانستم اختلال کند نویسی را در ماده درسی امل در دانش آموزم فاطمه کاهش دهم؟
تاثیر بازی های فکری دیجیتال بر اوقات فراغت و کیفیت زندگی دانش آموزان دختر با تاکید بر بازی های ورزشی
روشهای نوین ارزیابی و طراحی محتوای آموزشی برای دنیای امروز
طراحی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری عمیق برای دانش آموزان با استعداد
هوش مصنوعی: دروازه های نوین به سوی آموزش شخصی سازی شده و یادگیری هوشمند
آینده شغلی در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر: شناسایی و تحلیل رشتههای دانشگاهی موردنیاز مبتنی بر تجارب بینالمللی
Analysis and Evaluation of the Use of Artificial Intelligence in Educational Content Production Considering Students’ Needs
آینده برنامهریزی درسی در زیست بوم جدید: تحلیل روندها و نوآوریهای جهانی
کاربرد هوش مصنوعی برای معلمان دانش آموزان با اختلالات یادگیری ویژه
ارزشیابی عملکرد معلمان: شاخصها، روش ها، چالشها و راهکارها
نسل چهارم آموزش: آموزش ترکیبی با هوش مصنوعی
تاثیر برنامه درسی بر توسعه فرهنگی و توسعه اجتماعی دانش آموزان
بررسی چالشها، فرصت ها و راهکارهایی جهت بهبود آموزش در کالسهای چندپایه
تجارب زیسته معلمان از چالش ها، فرصت ها و راهکارهای موجود در کلاس های چندپایه مقطع ابتدایی
سازگاری برنامه های آموزشی با نیازهای بازار کار: تحلیل شکاف بین آموزش و صنعت
تاثیر ChatGPT و ابزارهای هوش مصنوعی بر عملکرد تحصیلی
توانمندسازی مهارتهای نوشتاری: تجربه من از تدریس زبان انگلیسی به دانش آموزان دبیرستانی استعدادهای درخشان در ایران با استفاده از هوش مصنوعی و دوره های آموزشی آنلاین (MOOCs)
بررسی رابطه بین کیفیت یادگیری در مدارس سبز و مدارس معمولی (مدارس منطقه ۴ شهر ارومیه)
تحلیلی بر عدالت فضایی خدمات آموزشی در محالت شهر ارومیه
نقش هوش مصنوعی در آموزشهای مدرسه ای و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
نقش رفتار والدین بر رفتار محیط زیستی دختران دانش آموز
مشاهده خشونت والدین به یکدیگر و مشارکت دختران در تفکیک زباله در مبدا
تعیین تاثیر هوش خالق بر کارایی درونی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهرستان نقده
بررسی روابط عرضی در برنامه درسی دوره اول ابتدایی: رویکردی یکپارچه به آموزش
تحلیل و ارزیابی ارتباط طولی محتوای آموزشی در کتب درسی دوره اول ابتدایی؛ راهکاری برای بهبود آموزش در کلاس های چندپایه
تجربه زیسته معلمان کالس های چندپایه: فرصت ها، چالش ها و راهکارها
بررسی و ارائه راهکار های توسعه مهارت حل مساله در دانش آموزان
برنامه درسی برای دانش آموزان هنرستان و پرورش مهارتهای اشتغال
تقویت هویت ملی در دانش آموزان
بررسی راهکارهای توسعه مهارت تفکر انتقادی در دانش آموزان
بررسی راهکارهای توسعه سواد دیجیتال در دانش آموزان
محتوا در برنامه درسی: کاوشی در رویکردهای نوین طراحی محتوای آموزشی
تحلیل محتوای کتب درسی دوره اول ابتدایی با تاکید بر رویکرد تلفیقی
آموزش مفهوم جهان وطنی در کالسهای نگارش با استفاده از کتاب بینوایان ویکتور هوگو
تحلیل محتوای کتب دوره اول ابتدایی با تاکید بر رویکرد تلفیقی در کالسهای چندپایه
برنامه درسی و شرایط بازارکار و تجارب جهانی در زیست بوم جدید
نگاهی بر تجربه زیسته معلمان کالسهای چندپایه در رابطه با فرصت ها، چالشها و راهکارهای موجود در این کالسها
اثربخشی ارزشیابی به روش نقشه مفهومی بر عملکرد حافظه کاری دانش آموزان
مطالعه تطبیقی برنامه های درسی تربیت معلم در کشورهای فنلاند، آلمان، ژاپن و سنگاپور: بررسی رویکردهای آموزشی موفق
واکاوی تاثیرات ابعاد مختلف هوش مصنوعی بر آموزش و یادگیری
ضرورت بازنگری در تدوین برنامه درسی برای آموزش فیزیک با رویکرد مهارت علم
افزایش کیفیت زندگی کاری با بهره گیری از سبک رهبری فضیلت گرا در معلمان
چگونه توانستم به روش تدریس معکوس، دانش آموزان پایه دهم را به یادگیری اثبات قضایای هندسه ترغیب نمایم.
تقویت هویت ملی و ارزشهای ایرانی - اسلامی در برنامه درسی مدارس ابتدایی استان قزوین
فرهنگ مدرسه و عملکرد تحصیلی در زیست بوم ارومیه: نقش واسطه ای برآورده شدن نیازهای روانشناختی اساسی
بررسی رابطه بین راهبردهای تدریس موثر و مدیریت آگاهی معلمان با خودکفایی تحصیلی دانش آموزان شهر ارومیه
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در شخصی سازی آموزش
بررسی نقش فناوری در انطباق فضاهای آموزشی با نیازهای دانش آموزان
چالشها و فرصتهای آموزش آنالین در اجرای برنامه های درسی
بررسی عوامل موثر بر سازگاری دانش آموزان در زیست بوم جدید
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در شخصی سازی آموزش
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره اول ابتدایی بر اساس شاخصهای آموزشی محیط زیست
ارزیابی عملکرد مدارس هوشمند شهرستان مهاباد از دیدگاه مدیران و دبیران مقطع متوسطه
چالش ها و فرصت های آموزش آنالین و ترکیبی در زیست بوم جدید
The effect of brain-based education on the motivation of elementary school students
تاثیر سیستم های آموزشی مبتنی بر هوش مصنوعی بر عملکرد تحصیلی
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در شخصی سازی آموزش
نقش هوش مصنوعی در افزایش انگیزه و مشارکت دانش آموزان
بررسی تاثیر نظام رتبه بندی معلمان بر توسعه حرفه ای معلمان شهرستان نقده
تجربه زیسته معلمان شهرستان صومعه سرا از برنامه درسی پنهان آموزش مجازی در بستر شاد
رابطه دشواری در تنظیم هیجان و درگیری تحصیلی در دانش آموزان
فرایندهای مهارت محور در زیست بوم جدید
بررسی تاثیرات آموزش آنالین و ترکیبی بر عملکرد و سالمت روان دانش آموزان کنکوری: چالشها و راهکارها
تاثیر معنویت و ارزشهای معنوی بر سرزندگی تحصیلی و رشد عاطفی دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان نقده
فرصتها، چالش ها و راهکارهای بهبود تدریس در کلاس های چندپایه (بررسی موردی بخش نازلو، ارومیه)
ارتباط عمودی کتاب های پایه چهارم و پنجم ابتدایی بر اساس شاخص تلفیق و اثربخشی آموزشی
معلمان به عنوان معماران یادگیری: بررسی نقش کلیدی معلمان در طراحی و نوآوری برنامه های درسی و نیاز به توانمندسازی مستمر آنها
راهنمای والدین،حلقه مفقوده برنامه درسی آموزش ابتدایی
بازنمایی تجارب زیسته معلمان از چالش ها و فرصت های تدریس در کلاس های چندپایه
شناسایی مزایا و معایب و راهکارهای تدریس کالسهای چندپایه: یک تحقیق کیفی
برنامه درسی و تجارب جهانی در زیست بوم جدید تربیت معلم و تجارب جهانی
ارزشیابی نوآورانه و ارزشیابی برای یادگیری فراگیران
برنامه درس ی و فناوری های نوین در زیست بوم جدید
تاثیر همکاری والدین با مدرسه در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان: مطالعه مروری
برنامه درسی ملی در زیست بوم جدید: درصدی برای نوآوری با چالشی برای تغییر؟
روش های نوین ارزیابی یادگیری دانش آموزان
هم افزایی فناوری اطلاعات و برنامه ریزی درسی ملی: چارچوب ITIL۴ در خدمت آموزش و پرورش
بررسی روند های نوین یادگیری پسا کرونا در زیست بوم جدید و رابطه آن ها با ویژگی رفتاری نسل جدید
الگو ها و روش های تدریس مطلوب در زیست بوم جدید با تاکید بر یادگیری ترکیبی و کالس درس معکوس
آموزش خالقیت و آشنایی با مشاغل: رویکردی نوین در برنامه درسی برای توسعه مهارتهای کارآفرینی کودکان
بررسی رابطهی بین پلتفرمهای آموزش الکترونیکی با کیفیت تدریس معلمان و کیفیت خدمات آموزشی در دانش آموزان پایهی ششم ابتدایی شهرستان بوکان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
واکاوی چالش ها و فرصت های برنامه ریزی درسی در آموزش ترکیبی
برنامه ریزی نخستین گام در طراحی نظامهای آموزشی هرکشور
بررسی مفاهیم فرصت های برابر و نابرابر آموزشی و عدالت اموزشی(مطالعه مروری)
واکاوی ابعاد تربیتیافتگی شخصیت اویس قرنی به مثابه معلم اخالقمدار
طراحی الگوی مفهومی شایستگیهای شناختی مبتنی بر آموزههای قرآن: تبیین اصول و راهبردهای تربیتی
تحلیل کتب درسی بر پایه برنامه ریزی درسی تلفیقی کالس های چندپایه
تاثیر برنامه ریزی درسی در خودپنداره تحصیلی دانش آموزان
تاثیر برنامه ریزی درسی در اشتیاق به مدرسه دانش آموزان
تجربه زیسته معلمان از چالشهای تدریس در کالس های چندپایه و راهکارهای آنان
نقش هوش مصنوعی در ارتقاء سیستمهای مدیریت یادگیری (LMS) برای آموزش شخصی سازی شده
توسعه مهارت های نرم(تفکر انتقادی، مسئولیت پذیری و ....) در دانش آموزان
بررسی تاثیر روش های نوآورانه ارزیابی بر انگیزه و مشارکت نوجوانان در یادگیری زبان انگلیسی : مقایسه با روش های سنتی
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در تحول آموزش: از شخصی سازی تا ارائه راهکارهای نوین
تاثیر ظهور هوش مصنوعی و چت جی پی تی بر برون دادهای آموزشی در مدارس: یک مطالعه مبتنی بر مرور نظامند
رابطه راهبردهای خودتنظیمی با عملکرد ریاضی کودکان پیشدبستانی
مروری بر مقایسه یادگیری پروژه محور و یادگیری مسئله محور؛ تاریخچه، مزایا و چالش ها
اشتیاق ادراک شده معلمان دوره ابتدایی: تبیین اندازه اثر متغیرهای انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی
همآوایی دانش: آسیب شناسی آموزش در کلاس های چندپایه از نگاه معلمان
تجربیات و نوآوری های جهانی در طراحی، تدوین، اجرا و ارزشیابی برنامه های درسی در زیستبوم جدید
تجربه های موفق آموزش استفاده از ابزارهای دیجیتالی معلمان در فرایند سنجش و ارزشیابی کالس درس
پدیدارشناسی تجارب زیسته معلمان از چالش ها و فرصت ها در کالس های چندپایه شهرستان شاهین دژ
بررسی وجود کالس های چندپایه بر کیفیت تدریس معلمان و یادگیری دانش آموزان شهرستان اشنویه
بررسی نقش هوش مصنوعی در بهبود فرایند تدریس و یادگیری
نیازمندیهای آموزشی کودکان با اختلالات شناختی
نقش هوش مصنوعی در شخصیسازی یادگیری
بررسی تاثیر روش تدریس ایبسه (IBSE) در مقایسه با روش تدریس سنتی در یادگیری دانش آموزان در درس علوم پایه پنجم ابتدایی
چگونه توانستم با بازی نظم را در مدرسه و روش های تدریس نوین را در کالس های درسی به عنوان معاون آموزشی جاری کنم؟
بررسی پدیدارشنا سا نه نگرش آموزگاران شهرستان رامسر در خصوص عوامل مربوط به همکاران در باب سایبرلوفینگ
تحلیل محتوای کتب راهنمای معلم فارسی دوره ابتدایی از منظر پرداختن به مهارت های نوشتاری، خوانداری، شنیداری، صحبت کردن
نقش هوش مصنوعی در شخصی سازی یادگیری: مرور پژوهش ها
نقش بازیهای دیجیتال و واقعیت مجازی در ارائه محتوای آموزشی جذاب و موثر در زیستبوم جدید
مروری بر روش های نوین ارزشیابی از یادگیری دانش آموزان
سنتزپژوهی چالش های آموزش مجازی از طریق شبکه ی شاد
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی مبتنی بر دلبستگی به مدرسه و امکان سنجی آن بر آرزوهای شغلی دانش آموزان پسر
تاثیر آموزش به روش اعکاسی بر میزان اشتیاق تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان دختر در درس علوم تجربی
بررسی تاثیر روش های تدریس مشارکتی (ایفای نقش) با روش تدریس معلم محور در یادگیری دانش آموزان
بررسی تاثیر آموزش راهبردهای تدریس مبتنی بر مغز (فراشناخت) بر پرورش خالقیت در میان دانش آموزان ابتدایی
روش های نوین ارزش یابی یادگی ر ی دانش آموزان در مقطع ابتدا یی
همدلی، چراغی در تاریکی نابرابری های آموزشی
نقش دشواری در تنظیم شناختی هیجان و تئوری ذهن در پیش بینی ناگویی هیجانی
مزایا و چالشهای استفاده از هوش مصنوعی از دیدگاه معلمان تربیت بدنی استان گلستان
مدرسههای آینده در اصفهان : بهرهگیری از فناوری هوش مصنوعی برای آموزش شخصیسازی شده و عدالت آموزشی
نقش هوش مصنوعی در شخصی سازی برنامه های درسی: فرصت ها و چالش ها
تاثیر نقش مدارس در توسعه مهارتهای کارآفرینی و تشویق به نوآوری
بررسی دالیل مسئولیت گریزی دانش آموزان در فعالیت های فوق برنامه دانش آموزی از منظر دانش آموزان و معلمان ابتدایی شهرستان ارومیه
بررسی پدیدارشناسی چگونگی کشف استعداد ریاضیاتی دانش آموزان ابتدایی از منظر خبرگان
ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی(مطالعه مورد معلمان دوره ابتدایی ناحیه ۱ شهرارومیه)
بررسی نگرش سوادآموزان نسبت به آموزش مجازی
رابطه بین برنامه های درسی و یادگیری ترکیبی در زیست بوم دیجیتال
آماده سازی هنرجویان برای ورود به بازار کار از طریق شناسایی تقاضای بازار در حوزه لباس بچه گانه
تحول برنامه درسی در عصر دیجیتال: طراحی محیط های یادگیری پویا و تعاملی
برنامه درسی انعطاف پذیر: راهبردی برای مواجهه با تغییرات زیست بوم جدید
عملکرد تحصیلی دانش آموزان در بادگیری رسانه ای
مقایسه اثربخشی روش تدریس همیاری و روش تدریس قصه گویی با روش تدریس سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس هدیه هایی آسمانی پایه ششم ابتدائی شهرستان چایپاره.
بررسی ابعاد مختلف فرزندپروری فعال در بهبود نتایج یادگیری دانش آموزان با توجه به شرایط و نیازهای زیست بوم جدید
ادغام مفاهیم کار آفرینتی در برنامه درسی مدارس: چالش ها و فرصت ها
بررسی ویژگی های معلم در زیست بوم جدید
یادگیری الکترونیکی سازمانی در مدارس؛ الگوهای آموزشی، مهارت های مورد نیاز
ادغام هفته های کارآفرینی در برنامه درسی مدارس: چالش ها و فرصت ها
هوش مصنوعی و یادگیری مادام العمر (راهکاری نوین برای آموزش شخصی سازی شده)
چت جی پی تی در آموزش: راهبردهای مطالعات و کاربردها
طراحی برنامه های درسی مبتنی بر هوش مصنوعی: رویکردی برای شناسایی نیازهای فردی دانش آموزان با تاکید بر برنامه ملی در زیست بوم جدید
بررسی چالشهای برنامه درسی ملی در زیست بوم جدید با تاکید بر اهداف
اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی ترکیبی متنی بر رویکرد اکر برای دانش آموزان دوره اول متوسطه
بررسی چگونگی استفاده از فناوری اطلاعات در بهبود فرآیند های مدیریت آموزشی
کاربردهای آموزش الکترونیکی و غیرالکترونیکی در آموزش عمومی بر اساس رویکرد کالین
بازتولید نقش های جنسیتی در برنامه های درسی