دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)، آبان ماه ۱۴۰۳

دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)

The Second National Conference on Marketing (Modern Approach)

پوستر دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)

دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) در تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۳ توسط دانشگاه فردوسی مشهد، در شهر مشهد برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) مراجعه فرمایید.




مقالات پذیرش شده در دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)