آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 253تعداد صفحات کتابچه مقالات: 3921
تعداد نمایش مقالات: 73908
دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد در تاریخ ۲۹ آذر ۱۴۰۱ توسط دانشگاه جامع امام حسین،انجمن تعالی کسب و کار ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
بررسی نقش توانمندسازی مدیران در پرورش معلمان خلاق از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: مدارس ابتدایی منطقه جلگه رخ)
بررسی تاثیر چابکی فکری بر نوآوری سازمانی با توجه به نقش میانجی رهبری کارآفرینانه (مورد مطالعه: اداره کل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان)
بررسی رابطه فعالیت جسمانی با کیفیت زندگی زنان خانه دار شهرستان سراوان
بررسی تاثیر سلامت روان بر کیفیت زندگی با توجه به نقش میانجی انگیزه ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان
برررسی تاثیر اهرم مالی، ریسک ورشکستگی و اندازه شرکت بر بازده سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
سیستم های اطلاعاتی اجرایی در فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
سیری بر مفاهیم شاخص های توسعه انسانی با رویکرد اقتصادی (با تاکید بر جایگاه ایران در بین کشورهای اسلامی منتخب)
کارکردهای اصلی فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین و کیفیت
برر سی رابطه کیفیت خدمات پس از فروش با رضایت و نگهداری مشتری
بررسی طرح بهسازی توربوکمپرسورهای گازی ایستگاه گاز گچساران با تکنیک های MADM
تاثیر توزیع درآمد بر رشد اقتصادی در ایران (سری زمانی ۱۳۶۵ – ۱۳۹۸)
تاثیر کشفیات مواد مخدر به عنوان سازه پولشویی بر رشد اقتصادی در ایران (سری زمانی طی سال های ۱۳۶۵ تا ۱۳۹۸)
ارائه مدلی جهت برسی نقشه بازاریابی الکترونیکی بر باورهای مدیریت و ایجاد مدیریت نسبی در کسب و کار کوچک و متوسط
نقش بازاریابی اینترنتی در ارتقای مدیریت مشتریان سازمان (مورد مطالعه: شرکت لبنی کاله)
شناسایی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس
مروری مفهومی بر اهمیت اورژانس و سیستم های تریاژ در نظام سلامت ایران
برر سی رابطه سرمایه گذاری در حسابر سی داخلی و ویژگی های حاکمیت شرکتی
ارائه مدلی برای پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت سازه گستر سایپا
ارتباط حسابداری سرمایه انسانی با فعالیت های مالی سازمان های دولتی
بررسی و تحلیل مباحث اقتصادی و سیاسی از دیدگاه کلام وحی
ارائه و اعتبارسنجی الگوی شفافیت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت برق استان خوزستان)
برر سی نقش فناوری اطلاعات در بهبود چابکی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان مستقر در شهر تهران)
نقش عدم قطعیت سیاست های کلان اقتصادی دولت در بازار سرمایه ایران
بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی پایدار بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شرکتهای بیمه)
بررسی تاثیر تجارت الکترونیکی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد اقتصادی و مصرف انرژی در ایران
مروری مفهومی بر سیاست های مداخله ای دولت با تاکید بر اقتصاد ایران
نقش میانجی خلاقی ت و نوآوری در ارتباط بین رهبری تحول گرا و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه تهران)
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر افزایش رضایتمندی شغلی کارکنان (مورد مطالعه: بانک ملت)
اثر مصرف انرژی و رشد اقتصادی بر انتشار کربن دی اکسید در ایران
نگاهی مروری بر اهمیت ارتباط فناوری اطلاعات و ارتباطات با رشد اقتصادی و مصرف انرژی در ایران
بررسی نقش قابلیت بازاریابی بر تصویر برند در راستای بهبود عملکرد شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری
برر سی ارتباط بین فرهنگ سازمانی و استفاده از کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان
بررسی تاثیر طراحی مجدد شغلی بر عملکرد کارکنان (کارکنان شرکت نفت فلات قاره)
تاثیر پزشکان مقیم بر میزان مرگ و میر بیماران در بیمارستان های منتخب با رویکرد نظام سلامت
کارآفرینی فناورانه در حوزه فناوری نانو
برر سی تفاوت های اقتصاد رفتاری و اقتصاد متعارف با تاکید بر اقتصاد اسلامی
برر سی مفهومی مصرف انرژی، رشد اقتصادی ، صنعت توریسم و انتشار دی اکسید کربن
برر سی تاثی ر طراحی مجدد شغلی و رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان شرکت نفت فلات قاره
بررسی نقش حاکمیت شرکتی بر عملکرد مالی شرکت های دانش بنیان
سبک های رهبری و مدیریتی در سازمان ها: ابعاد، تفاو تها و آثار
بررسی کارآفرینی سازمانی و اثر آن بر بهره وری و سوددهی سازمان
طراحی الگوی کارآفرینی روستایی با هدف کاهش مهاجرت روستایی به حاشیه کلان شهر
برر سی نقش گارانتی به عنوان یک مزیت رقابتی در افزایش فروش ساختمان های اداری
برر سی رابطه عوامل موثر بر دیدگاه مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانک صادرات)
بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین
تاثیر بازاریابی دیجیتال بر رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین در دوران همه گیری کرونا
بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در خرده فروشی های آنلاین مد و پوشاک
بررسی عدم تقارن اطلاعاتی بر چسبندگی هزینه های اداری و فروش با تاکید بر متغیرهای کلان اقتصادی شرکت های پخش دارو
بررسی امکان تاسیس صندوق های پوشش ریسک در بازار سرمایه ایران
تاثیر کیفیت نهادی بر ابعاد سرمایه انسانی (سلامت و آموزش) در کشورهای اسلامی درحال توسعه (D-۸) با رویکرد پانل پویا
برر سی قلدری سازمانی در سازمان ها؛ تعار یف، عوامل اثرگذار و تبعات قلدری در محیط کار
تاثیر مدیریت منابع انسانی، رضایت مشتری و بهره وری سازمانی بر مدیریت زنجیره تامین در صنعت گردشگری
نقش محرک مدیریت منابع انسانی پایدار در بهبود برنامه ریزی و خط مشی گذاری های گردشگری
حاشیه نشینی و پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی ناشی از آن
مدل ترکیبی قابلیت دوسوتوانی سازمانی از دیدگاه استراتژیک
A green brand equity model in electronic industry
بازاریابی رابطه مند، نگرشی برای بهبود رضایت مشتریان بانک سامان (مورد مطالعه شهر تهران)
تحلیل بازدهی ارزهای دیجیتال در اقتصاد ایران: چالش ها و فرصت ها
واکنش نوسانات بازار سهام به اطلاعیههای کووید- ۱۹ و اقدامات جدی درمورد آن: مقایسه بازارهای توسعه یافته و نوظهور با تا کید بر بازار سهام ایران
کاربرد گیمیفیکیشن در مدیریت منابع انسانی: مرور نظام مند
برر سی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در خرید و فروش رمزارزها
بررسی تعادل نش در بهره برداری از منابع طبیعی مشترک بر مبنای قدرت استخراج (رویکرد نظریه بازی)
مدلسازی و طراحی بازی ایستای غیرهمکارانه ایران و قطر در بهره برداری از منابع طبیعی مشترک (میدان پارس جنوبی -گنبد شمالی)
مدلسازی بهره برداری از میدان گازی مشترک ایران و قطر با لحاظ عامل تحریم (رویکرد نظریه بازی ها)
بررسی اثر متغیرهای منتخب اقتصاد کلان بر شاخص قیمت صنایع منتخب بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد داده های تابلویی
برر سی افزایش حجم پسماند، ماسک صورت، دستکش و دفع مواد زائد پزشکی در طی شیوع همه گی ر ۱۹ - COVID (کرونا)
نقش و تاثیر ایمان بر عملکرد سازمان
شناسایی معیارهای ارزیابی موشکافانه سرمایه گذاری در شرکت های فناوری مالی؛ ارائه پیشنهادهایی برای اکوسیستم فناوری مالی ایران
فن آوری های دیجیتالی و تاثیر ان بر سلامت الکترونیک و هوشمند سازی خدمات درمانی
گام های اساسی در پیاده سازی آموزش الکترونیکی و بررسی چالش های آن در ایران
سبک رهبری آینده نگر و نقش ان بر توسعه منابع انسانی و توانمند سازی شغلی کارکنان
اقدامات لازم از سوی دولت سیزدهم در تحقق دیپلماسی اقتصادی موفق
شناسایی و رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر موفقیت شرکتهای دانش بنیان (شاهد تجربی:شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم فناوری استان کرمانشاه)
راهبری شرکتی در مدیریت منابع انسانی: به سوی توسعه مدل فراگیر
ابهام زدایی از مفهوم کاغذبازی
مقایسه پیش بینی پذیری شاخص کل قیمت سهام:رویکرد سری زمانی
اثرات نامتقارن متغیرهای اقتصاد کلان بر شاخص قیمت سهام: رهیافت مارکوف- سوئیچینگ
مقایسه عملکرد پیش بینی الگوهای هم جمعی آزمون کرانه ها و VAR با شبکه های عصبی مصنوعی در بورس اوراق بهادارتهران
بررسی انگیزه های ورود به اتحاد تامین کننده
بررسی عوامل موثر بر موفقیت اتحادهای برندسازی
بررسی ابعاد مسئولیت اجتماعی اثرگذار بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه:اپراتورهای تلفن همراه)
بکارگیری استراتژی توسعه صنعتی بر اساس رویکرد ساختارگرایی جدید در ایران
تبیین مدل عملکرد پایدار سازمان بر اساس مدیریت استعداد، رهبری تحول آفرین، مشارکت کارکنان و رضایت شغلی
برر سی تاثیر بهداشت و آموزش بر رشد اقتصادی استان های کشور ایران
برر سی اثرات نامتقارن نرخ تورم بر جریان سرمایه گذاری مستقیم خارجی با لحاظ شاخص آزادی سرمایه گذاری
بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی گری تصویر لذت جویانه برند
خلاقیت در راهبرد سازمان های رسانه ای
ارائه مدلی از عملکرد اساتید دانشگاهی بر اساس مهار ت نرم، مهارت سخت و قابلیت نوآوری
نوع پیام تخفیف و تفکر عقلانی و تاثیر آنها بر توجه دیداری
بررسی وضعیت امکان استقرار مدیریت دانش در مراکز نظامی؛ مطالعه ی موردی یک مرکز مهندسی رزمی
توسعه منابع انسانی با استناد به نقش بیمه های اجتماعی با رویکرد توانمندسازی مهارتی (مورد مطالعه: بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در روستاها و محدوده های عشایری در کشور ایران)
ارزیابی مولفه های مدیریت دانش در صنایع فولاد استان یزد و تاثیر آن بر نوآوری سازمانی
بررسی اثر سبک تفکر منطقی بر تمایل به خرید مشتریان با توجه به نقش تعدیل کنندگی تبلیغات فروش
تاثیر ارزیابی عملکرد بر تعهد سازمانی و رضایت شغلی
بررسی تاثیر فرهنگ بر موفقیت فرآیند نرم افزاری سازمانی با توجه به نقش میانجی اشتراک دانش
ارزیابی تاثیر مدیریت دانش و هوش هیجانی بر نوآوری کارکنان (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی شعبه مبارکه اصفهان)
ارزیابی عملکرد کارکنان با استفاده از منطق فازی (مطالعه موردی: کارکنان جهاد کشاورزی استان اصفهان)
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل کلیدی موفقیت هوش تجاری در سازمان های بزرگ مهندسی (مورد مطالعه: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص))
الگوی مفهومی حکمرانی هوشمند
ارزیابی عملکرد مدیریت منابع انسانی با محوریت نهج البلاغه با استفاده از روش ترکیبی بهترین، بدترین (BWM) و آنتروپی خاکستری
شناسایی مولفه های کلیدی مدیریت منابع انسانی سبز: مطالعه ای مروری
تاثیر استرس کرونا ویروس بر بهزیستی ذهنی کارکنان با نقش میانجی معناسازی در زندگی و انعطاف پذیری روانشناختی در بانک قرض الحسنه مهر ایران
مروری بر مدل های پایداری کسب و کارهای نوپا در سطح بین بنگاهی
نگاهی گذرا بر اقتصاد انرژی، علل ها ،زمینه ها و سیاست گذاری ها
بررسی تاثیر اهداف استراتژیک بر ایجاد مزیت رقابتی پایدار در تجارت الکترونیک
مدل سازی عوامل موثر بر خرید تفننی در دوران پسا کرونا
تبیین نقش عوامل کارآفرینی بر نوآوری دانش جویان (شاهد تجربی: دانشجویان مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی مازندران)
تبیین مدل خرید ناگهانی از طریق متغیرهای فعالیتهای انگیزشی، لذت ادراک شده، میانجیگری تمایل به خرید ناگهانی
بررسی نقش هوش هیجانی و کیفیت رابطه بین مشتری و فروشگاه اینترنتی بر بهبود خدمات ارائه شده از طریق بسترهای کسب و کار آنلاین
طراحی مدل توسعه محصول در بستر اقیانوس آبی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)
مدلیابی ساختاری-تفسیری از عوامل موثر بر مزیت رقابتی شرکتهای فعال در صنعت لبنیات در محیط پویا
استخراج رابطه مدرنیسم و پست مدرنیسم با نقش میانجی تعالیم آموزش به حالت مقایسه ای
درآمدی بر روش و پژوهش آزمایشی در حوزه حکمرانی و خط مشی گذاری
تاثیر خرید آنی بر خرید وسواسی با توجه به نقش میانجی اضطراب و فرار از واقعیت (گریزگری)
روش های ارزشگذاری مشروط در تمایل به پرداخت بازدید از مجموعه ها و محوطه های تاریخی و فرهنگی
تاثیر تعهد محاسباتی و تعهد هنجاری بر بلوغ مدیریت دانش با توجه به نقش میانجی انتقال دانش
قابلیت های بازاریابی پویا و سازگار در بازاریابی بین المللی
تاثیر استراتژی های هم رقابتی بر توسعه خدمات جدید
رابطه علیت بین رشد اقتصادی ،مخارج سلامت و انتشار دی اکسید کربن
بررسی اثر شوک های قیمت نفت بر ارزش افزوده بخش های مختلف اقتصاد ایران
تاثیر ابعاد تمرکز استراتژیک بر سرمایه رابطه ای
مروری بر الگوی رهبری کوانتومی
مدیریت در کتابخانه های عمومی کشور
تاثیر منابع ریسک سیستماتیک بر عملکرد صندوق های سرمایه گذاری مشترک در بورس اوراق بهادار تهران
توسعه مدل جهانی بودن برند درک شده، مشارکت کاربران و هویت جهانی بر وفاداری در شبکه های اجتماعی جهانی
برر سی تاثیر شاخص های توسعه مالی و ریسک بر بازارهای مالی ایران (مطالعه مروری: بانک ها و بورس اوراق بهادار تهران)
برر سی نقش مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری و ارزش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (مطالعه مروری)
تاثیر توسعه اقتصادی-اجتماعی بر ردپای بوم شناسی در کشورهای منطقه خاورمیانه
تصمیم گیری استراتژیک کسب و کار: استفاده و ارتباط معیارهای بازاریابی و مدیریت دانش
تبین نقش عوامل شخصیتی و محیطی بر خرید اجباری از طریق متغیر میانجی سبک زندگی مصرف کننده
بررسی جایگاه اقتصادی صنعت خودرو؛ چالش ها و عوامل موثر بر آن: یک مطالعه مروری بر ایران خودرو
بررسی رابطه بین خصوصیا ت مدیریتی و خوانایی صورت های مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر کیفیت گزارشگری مسئولیت اجتماعی داوطلبانه شرکتها بر گزارش حسابرسی مالی و ارزش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
برر سی مفهوم و پیشینه وجدان کاری و انضباط اداری
مبلمان شهری و بررسی میزان رضایت مندی شهروندان از مبلمان شهری (مطالعه موردی شیروان)
بررسی تاثیر عملکرد مدیریت بر میزان استرس شغلی و غیبت کاری کارکنان با نقش میانجی تعهدکاری در میان کارکنان دانشگاه علمی-کاربردی خراسان شمالی
بررسی ارتباط بین بی طرفی حسابرسان با حمایت موسسات حسابرسی و تصمیم به ترک موسسه حسابرسی
اثر تعدیلی اهرم مالی بر رابطه بین نگهداشت وجه نقد با سود اقتصادی
سنجش وضعیت بلوغ مدیریت دانش در شهرداری کاشان با استفاده از مدل APO
روشنگری فرهنگ رهبری اقتدارگرا و پدرانه در سازمان ها
تاثیر اشتراک گذاری اطلاعات بر هم آفرینی ارزش برند با تبیین نقش میانجی حمایت اجتماعی در تجارت اجتماعی
بررسی ارتباط بین مسئولیت اجتماعی (به لحاظ حمایت از محیط و جامعه محلی) بر ادراک مصرف کننده در خصوص جذابیت مرکز خرید
طراحی مدل ایده پرداز ی خلاقانه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان
شناسایی آثار فناوری های نوین بر رشد اقتصادی در کشورهای مسلمان
بررسی سیستماتیک بر روی تحقیقات پیرامون شرکت های متولد شده جهانی
شناسایی و استخراج عوامل تاثیرگذار بر سکوت سازمانی با متدولوژ ی MCDM فازی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی مالیاتی با روش تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP)
بررسی شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین و تاثیر آن بر هر یک از مراحل خرید در رفتار مصرف کنندگان
تاثیر کیفیت نهادی و بار مالیاتی بر حجم اقتصاد سایه در ایران
تاثیر حکمرانی خوب برحجم اقتصاد سایه درکشورهای اسلامی
نقش گرایش به کارآفرینی بر پاسخگویی عملیاتی در شرکت های استان مازندران
بررسی تاثیر پلتفرم های مشارکتی بر طول عمر مشتری با در نظر گرفتن رضایت مصرف کننده
شناسایی مولفه های ریسک در صنعت بیمه (مورد مطالعه: بیمه ایران)
محدودیت در تجارت داده های الکترونیک با تاکید بر مقررات عمومی حفاظت از داده در اتحادیه اروپا (GDPR)
مدل کسب و کار و نوآوری در آن
تبیین الگوی ارزش ویژه برند با رویکردقومیت گرایی
ابعاد برند سازی کارکنان و رفتار شهروندی برند. بررسی نقش واسطه ها در زمینه مهمان نواز ی
بررسی تاثیر ریسک اعتباری و ریسک نقدینگی بر عملکرد در صنعت بانکداری
فرهنگ سازمانی، تمایل و وفاداری کارکنان در شرکت های تولیدی شهر تهران
تحلیل فضایی سرقت در سطح استان و شهرستان های ایران (۳۰۴ شهرستان کشور)
نقش نمایشگاه های تجاری در بازاریابی صنعتی و جغرافیای اقتصادی
برر سی تاثیر بین المللی سازی بر نوآوری شرکت های کوچک و بزرگ گرمسار با نقش میانجی گری استراتژی های تبلیغاتی و موقعیت یابی برند
تاثیر نوآوری بازاریابی و هویت برند بر وفاداری به برندمشتریان محصولات لبنی بیستون کرمانشاه
تاثیر سطح تحصیلات کیفی بر رشد اقتصادی در ایران
رکود بانوان - بررسی تقاضای نیرویکار بانوان در دوران همه گیری کووید- ۱۹
پیش بینی احتمال خروج سرمایه انسانی از سازمان با استفاده از داده کاوی
بررسی شرط محرمانگی در قراردادهای تجاری
نهادی بودن داوری در وایپو و مقایسه آن با قانون داوری تجاری بین المللی
یک تحلیل تجربی از توهم مالی و استرس مالی در اقتصاد ایران
تاثیر بازاریابی پایدار بر میزان ارزش مشتری با نقش میانجی انتخاب مشتری
تاثیر استراتژی بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید مصرف کنندگان B۲B با نقش میانجی اگاهی برند
بررسی تاثیر استراتژی های تبلیغات (ATL.BTL,TTL) بر قصد خرید مشتریان کالاهای تندمصرف شهرستان اصفهان
توانمندی ها مکانیزمی برای رسیدن به همترازی
تاثیر نواوری تکنولوژیک بر رشد اقتصادی
بررسی میزان اثر گذاری تجربه برند و تاثیر برند بر قصد خرید مجدد
تاثیرپذیری شاخص های عدالت سازمانی از توسعه سرمایه انسانی و بررسی ارتباط این عوامل در سازمان های دولتی (مطالعه موردی : شرکت توزیع برق استان آذربایجان غربی)
ویژگی ها و کاربردهای سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی در حسابداری و گزارشگری مالی
کاربرد فناوری اطلاعات و بلاک چین در حسابرسی
کاربرد سیستم های پکپارچه سازمانی و فناوری اطلاعات در حسابرسی و حسابرسی مستمر
تاثیر عوامل اعتبار، محتوا و ارزش بر قصد خرید مجدد مشتریان با تاکید بر نقش درگیری مشتری در تجارت اجتماعی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام)
شناسایی عوامل کلیدی موثر بر پیاده سازی موفق BIM در صنعت ساخت
تاثیر شایستگی های بازاریابی کارآفرینان بر عملکرد رابطه با مشتری در شرکت های کارآفرین استان ایلام
تاثیر ابعاد کیفیت وبسایت بر چسبندگی (مورد مطالعه: وبسایت دیجی کالا)
تناسب تنظیمی و عملکرد در سیستم های دینامیکی: یک تحقیق آزمایشگاهی
تاثیر سیاست های مالی بر آلودگی های زیست محیطی در ایران
برندسازی شخصی جراحی زیبایی و شبکه های اجتماعی اینستاگرام: محرک ها و پیامدهای درگیری جوانان ایرانی با محتوای تولید شده توسط جراحان زیبایی
بررسی تاثیر مدیریت بازاریابی شبکه ای بر کیفیت ارائه خدمات و ثبات رفتاری مشتریان در شرکت بیمه ما استان اردبیل
بررسی تاثیر سیستم مدیریت نوآوری استاندارد بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی قابلیت های نوآور ی
تاثیرکسب و کار الکترونیکی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی فرصته ای کارآفرینانه اینترنتی بر پایه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات
رفتار شهروندی سازمانی در ایجاد تعهد در سازمان
گذری بر نظریه های خرید سازمانی در بستر بازارهای صنعتی
جایگاه تحقیق و توسعه (R&D) در ایران و جهان
بررسی مفهوم تعالی سازمان و ارتباط آن با کیفیت
مدل الماس تعالی، مبانی زیربنایی و ابعاد آن
تاثیر نابرابری توزیع درآمد بر کیفیت محیط زیست در کشورهای در حال توسعه
کاهش نقل وانتقال فرهنگیان با کاربست سبک های رهبری در مدارس
بررسی همسویی نظام جذب مدیریت منابع انسانی با فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی کتابخانه های عمومی شهر خرم آباد)
آموزش کارآفرینی در دانشگاه؛ موانع و چالش ها
مدیریت سرمایه های فکری سازمان ها از طریق به کارگیری مدیریت دانش
چالش های موجود در کسب و کارهای الکترونیک در ایران
طراحی نیازسنجی آموز شی کارکنان در دستگاه های اجرایی
شناسایی پیشرانه ای فردی رشد کسب وکارهای دیجیتال زنان (مورد مطالعه: زنان کارآفرین شهر تهران)
ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان نمایندگی ایران خودرو (مطالعه موردی : نمایندگی ایران خودرو شعبه گرگان)
بررسی تاثیر رفتار صادرات، استراتژی بازاریابی بین الملل بر عملکرد صادرا ت با نقش میانجی ارتقای صادرا ت در شرکت فولاد اکسین خوزستان
بررسی تاثیر رفتار صادرات، استراتژی بازاریابی بین الملل بر عملکرد صادرات در شرکت فولاد اکسین خوزستان
بررسی تاثیر سواد مالی کارکنان بر سودآوری سازمان با توجه به نقش واسطه ای رفتار حرفه ای سازمانی
دلایل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه های زندگی در ایران: مقاله مروری
شناسایی مولفه های وندالیسم شغلی به روش دلفی
بررسی تاثیر ابعاد اعتماد بر ارزیابی ها و ارتباطات شفاهی الکترونیکی: کاربست تئوری انتقال اعتماد
تاثیر سیستم مدیریت دانش بر ظرفیت نوآور ی با نقش میانجی ظرفیت مدیریت دانش و نوآوری باز
تبیین بنیادین و کابردی پیش بینی فضیلت سازمانی براساس وفاداری سازمانی و OCB
ارائه الگویی بهینه برای ساختار سازمانی بر اساس ویژگی های حکمرانی الکترونیک با تاکید بر مشارکت شهروندان
تاثیر ارتباطات دهان به دهان الکترونیک (eWOM) بر تمایل به خرید مصرف کننده
بررسی تاثیر تصویر برند بر قصد خرید مشتریان با تمرکز بر نقش ارزش ویژه برند و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان برند اپل در شهر تهران)
تجزیه و تحلیل الگویی از پیامدهای خشونت در محل کار (مورد مطالعه: شهرک صنعتی شهرستان سمنان) محمود حمزه ،گروه مدیریت دولتی،واحدسمنان،دانشگاه آزاد اسلامی،سمنان ،ایران
تجزیه و تحلیل زیرساخت های مدیریت دانش،نوآوری و فناوری اطلاعات در کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:بانک سپه استان خراسان رضوی)
تاثیر استرس (فشارهای) مالی بر رابطه بین عملکرد ریسک نقدینگی و ریسک اعتباری در شعب منتخب بانک مسکن شهر اصفهان
بررسی قوانین مالیاتی حاکم بر رمزارزها در حقوق ایران و آمریکا
معرفی و مدیریت فناوری های کم آب و نوآورانه در حوزه کشاورزی
بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی با عملکرد سازمانی در شهرداری ها
بررسی تاثیر اعتماد و همسویی فناوری اطلاعات بر انعطاف پذیری زنجیره تامین با نقش میانجی به اشتراک گذاری دانش (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط فعال در صنعت مواد غذایی واقع در شهرک های صنعتی کرمان)
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان منطقه آزاد اروند
اثر تعدیلی اندازه حسابرس بر رابطه ی بین اجتناب مالیاتی وزیان ده بودن با تاخیر در گزارش حسابرس
تحلیلی بر ارتباط بین میزان گستردگی فساد اقتصادی و نرخ طلاق مطالعه مورد کشور ایران
بررسی و تحلیلی بر تاثیر درآمد سرانه به عنوان مصداق صیانت پیش رویدادی بر فساد اداری مطالعه موردی کشور ایران
ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی با استفاده از مدل کارت ارزیابی متوازن از طریق فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(مطالعه موردی: شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان)
بررسی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد شغلی کارکنان واحدهای صنعتی تهران با تاکید بر شایستگی آنها
بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی استارت آپ ها در کارآفرینی با توجه به متغیرهای نوآوری و یادگیری شبکه
بررسی تاثیر ویژگی های دوره کارآفرینی بر نیات کارآفرینی کارکنان از طریق تقویت خودکارآمدی کارآفرینانه و مشارکت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی
بررسی تاثیر اینرسی سازمانی(مقاومت کارکنان) بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی نوآوری باز و نوآوری مدل کسب و کار(مطالعه ای در معدن زرشوران تکاب)"
تاثیر عوامل استرس زای سازمانی بر دلبستگی شغلی با استفاده از کارکرد رسانه های اجتماعی سازمانی در سازمانها
نقش قابلیت های بازاریابی آنلاین بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط در ایران
اثر میانجی فرهنگ شرکتی بر رابطه بین کسب و کار مدل نوآوری و مسئولیت اجتماعی شرکت، دیدگاهی از شرکتهای کوچک و متوسط
جهت گیری کارآفرینی و تاب آوری(سرسختی) زنجیره تامین تولید در شرکتهای کوچک و متوسط: اثرات میانجی ظرفیت جذب دانش و نوآوری
بررسی تاثیر قابلیت نوآوری تامین کننده بر عملکرد پایدار با میانجیگری سطوح ادغام(یکپارچه سازی) زنجیره تامین و مدیریت زنجیره تامین سبز مطالعه ای در شرکتهای صنعتی استان زنجان
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در بهبود کسب و کار مدل نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط
بررسی عوامل موثر بر عملکرد پایدار با تاکید بر نقش یکپارچه سازی زنجیره تامین
بررسی تاثیر غیرمستقیم قابلیت های بازاریابی آنلاین با تاکید بر نقش میانجی جهت گیری بازار محور در زمینه تجارت الکترونیک فرامرزی بر عملکرد بین المللی شرکت های کوچک و متوسط
بررسی چالشها و موانع جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در بخش صنعت و ارائه راهکارها
عوامل موثر بر سودآوری بانکهای تجاری با تاکید بر اثر تورم و آزادی تجاری
تاثیر عدالت ادراک شده بر رفتار مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی وابستگی به برند و قصد وفاداری مشتریان برندهای لوکس در ایران
بررسی عوامل موثر بر تصمیم بخرید سبز با تاکید بر نقش میانجی اصرار به خرید تکانشی و نگرش به خرید سبز مطالعه ای در میان کاربران اینستاگرام
تاثیر سیستم های کنترل داخلی بر شدت نوآوری و عملکرد سازمانی، سازمانهای دولتی با اعمال نقش میانجی رهبری تحول آفرین(مطالعه موردی مجموعه استانداری کردستان)
بررسی عوامل موثر بر انتقال دانش با تاکید بر میانجیگری یادگیری سازمانی و ظرفیت جذب در اداره کل امور مالیاتی استان زنجان
نقش کارکردهای رسانه های اجتماعی در اعتماد به برند رسانه های اجتماعی
تاثیر پاندمی کرونا بر رقابت شرکتهای تجاری با مداخله بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکتهای اقماری ایران ترانسفو)
عوامل موثر بر ارزش برند ، نقش ظرفیت بازار و فرایند تحقیق و توسعه(مطالعه ای در صنعت مواد غذایی)
بررسی نقش ارتباطات رهبری اجرایی کاریزماتیک بر استقبال و حمایت از تغییرات سازمانی کارکنان بانکهای دولتی
نقش اقدامات مدیریت منابع انسانی در پذیرش تغییر از سوی کارکنان بانکهای خصوصی
تعیین ارتباط بین مزیت مالیاتی و هزینه درماندگی مالی بدهی
بررسی عوامل موثر بر مدیریت نگرش شغلی افراد
بررسی عوامل موثر بر ایجاد استرس شغلی افراد در محیط کار