آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 48تعداد صفحات کتابچه مقالات: 656
تعداد نمایش مقالات: 1890
کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی
کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۴ توسط دانشگاه غیرانتفاعی مازیار رویان،ژرف اندیشان رستاک در شهر نور برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی
بررسی مصادیق ساختاری بی عدالتی در نظام بانکی ایران و راهکارهای اصلاحی
کارآفرینی هیبریدی: مرور مفهومی، ابعاد، محرک ها و چالش ها
ارزیابی سازمان ها برای گذار به اقتصاد دایره ایی
تاثیر سیستم حقوق و دستمزد، سبک رهبری تحول آفرین و فشار کاری کارکنان بر رضایت شغلی و اثرات متعاقب آن بر تعهد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های توزیع و پخش)
Buying on Impulse in the Age of AI: Mechanisms, Evidence, and Moral Dilemmas
چالش های حقوقی و اقتصادی قراردادهای هوشمند در اکوسیستم مالی نوین: مطالعه ای کیفی از منظر اقتصاد نهادی
شناسایی و اولویت بندی مولفه های تاثیرگذار بر مدیریت اجرایی با تاکید بر مشارکت کارکنان در اجرای خط مشی های عمومی حوزه ی مدیریت شهری با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی از دیدگاه کارکنان شهرداری شهر سقز (مورد مطالعه: کارکنان واحد امور اداری شهرداری شهر سقز)
طرح مطالعه بر سطح مهارت بیکاران استان خوزستان
بررس نقش اعتماد و رضایت مشتری در اثرگذاری عوامل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و تجربه مشتری بر عملکرد بانک پاسارگاد
ارزیابی اثرگذاری قابل قبول بودن برند و قابلیت اعتماد به آن بر وفاداری برند و تبلیغات شفاهی با نگاهی به نقش همگرایی و طرز برخورد با برند
AI-Enhanced Sustainability Consulting: Redefining Responsible Business Practices in a Competitive Market
مدیریت بازاریابی محصولات بومی چابهار و فرصت های صادراتی آن
چابکی استراتژیک در عصر دیجیتال: رویکردی مبتنی بر قابلیت های پویا برای تحول سازمانی
تحلیل عوامل فرهنگی موثر بر گرایش جوانان ایرانی به کارآفرینی
اثر تبادل دانش هدفمند و اکوسیستم کارآفرینی بر نوآوری باز
تاثیر سرمایه گذاری در منابع انسانی بر رابطه بین سود و پیش بینی جریان نقدی آتی
واکاوی رابطه سیاست های تجارت خارجی و حکمرانی شرکتی در شرکت های صادرات محور ایران
مدیریت آموزشی نوین و شکوفایی استعدادهای کارآفرینی: انقلاب هوش مصنوعی در آموزش و پرورش
بررسی چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در شناسایی و جذب استعدادها و چالش های مرتبط با آن
پایش و مقایسه تاثیر هوش هیجانی و هوش تجاری مدیران بر قابلیت کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی رقابت پذیری (مورد مطالعه: تولیدی های پوشاک و صنایع وابسته در استان لرستان)
شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری در دنیای متاورس
تجربه های شخصی مصرف کنندگان در مواجهه با کمپین های ضد مصرف گرایی و تاثیر آن بر هویت و ارزش های فردی آن ها در صنایع مد و پوشاک
بهبود قابلیت حکومت در سازمان های دولتی
کاربرد هوش مصنوعی در زیرساخت نرم افزار حسابداری: مطالعه موردی شرکت اکسین پولاد نقش جهان
مکانیزم شکل گیری تیم مدیریت بحران بر اساس اسناد بالادستی
شناسایی و تحلیل چالش ها و استراتژی های مدیریت استعداد در شرکت های دانش بنیان
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت بر رشد اقتصادی سبز با توجه به نقش توسعه مالی
نقش بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام در شکل گیری آگاهی از برند و قصد خرید تورهای گردشگری
نقش نظام بانکی جهانی در ایجاد فشار بر اقشار کم درآمد و چالش های تامین مالی در کارآفرینی اجتماعی
واکاوی مطالعات انجام شده در حوزه بازاریابی حسی با تمرکز بر کشور ایران
بررسی آثار بهبود در عملیات تخلیه و بارگیری بر صادرات و واردات کالا در بندر چابهار
نقش رسانه های دیجیتال در ارتقای برند کارفرمایی و جذب سرمایه انسانی در سازمان ها
بررسی تاثیر خودتعالی بر بهزیستی کارکنان آرامستان اصفهان با نقش میانجی معنویت در محل کار و نقش تعدیلگر رهبری معنوی
تحلیل چندلایه چالش ها و حمایت های نهادی از کارآفرینی اجتماعی زنان ایران: از آسیب شناسی تا راهبردهای بهبود
تاثیر تصویر کشور مبدا بر قصد خرید مصرف کنندگان با نقش میانجی تصویر برند محصول (مورد مطالعه: برند بکو در بازار ایران)
AI as a Decision Partner: Transforming Consumer Purchasing Behavior and Ethical Challenges
تحلیلی بر نقش اقتصاد خلاق در تنوع بخشی اقتصادی و توسعه پایدار در ایران
هزینه های حمل و نقل دریایی و تاثیر آن بر جذب مشتریان
انقلابی در پالایش نفت: بررسی و تحلیل جامع فرصت ها و تهدیدات ناشی از فناوری بلاک چین
The Effect of Organizational Belonging on Organizational Learning
هماهنگی سیاست های پولی و مالی در ایران: فراترکیب چالش ها و راهکارها
مدیریت دانش
مشکلات مرتبط با رهبری ناکارآمد و تاثیر آن بر فرهنگ سازمانی
هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تصمیم سازی اقتصادی و مدیریتی
بررسی تاثیر مدرک گرایی بر تضعیف کارآفرینی دانشگاهی در ایران: بر اساس مدل داده بنیاد
توسعه پایدار در اقتصاد سیاسی ایران: مرور نظریه ها و توصیف گفتمان انقلابی
بررسی عوامل موثر برتاثیر کیفیت خدمات بر رضایت، وفاداری و قصد استفاده از خدمات تحویل غذای آنلاین
Identifying and Presenting Key Factors Influencing the Quality of the Mentor–Mentee Relationship in Entrepreneurship