آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 32تعداد صفحات کتابچه مقالات: 521
تعداد نمایش مقالات: 2168
چهارمین کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال در مدیریت و تجارت: چشم اندازهای راهبردی و فناوریهای نوین
چهارمین کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال در مدیریت و تجارت: چشم اندازهای راهبردی و فناوریهای نوین در تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۴ توسط ،دانشگاه یاشار ازمیر و با همکاری مؤسسه تحقیقاتی رایمند پژوه برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال در مدیریت و تجارت: چشم اندازهای راهبردی و فناوریهای نوین مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال در مدیریت و تجارت: چشم اندازهای راهبردی و فناوریهای نوین
بررسی ریسکها و چالشهای مرتبط با صادرات و واردات در استان اردبیل و ارائه راهکارهای مناسب
سیر تحولات حسابداری همراه با فناوری های نوین
Generative AI-Driven Business Model Innovation: Toward a Tension-Centric Conceptual Model in Product-Led Organizational Leadership
Blockchain-Enabled Fundraising for SMEs: A Systematic Literature Review on Emerging Token-Based Financing Models for Small and Medium-Sized Enterprises
Investigating Factors Affecting Customers' Trust in Online Stores: A Case Study of an Iranian Online Retail Platform
مدل کیفیت تطبیقی مبتنی بر هوش مصنوعی برای سیستمهای سازمانی مبتنی بر ابر
اثر سرمایه فکری بر اثربخشی سازمانی با نقش واسطهای جامعه پذیری سازمانی (مورد مطالعه شرکت پخش البرز)
آینده پژوهی صنعت بیمه از منظر فناوری نوین در دنیای مدرن
نقش پیاده سازی تحول دیجیتال در تجارت الکترونیک با تاکید بر کاربردهای هوش مصنوعی
بررسی رابطه مدیریت دانش و عملکرد شغلی کارکنان هلال احمر تهران در زمان بحران
نوآوری مدل کسب و کار چابک با رویکردهای نوآفرینهای ناب در کارآفرینی دیجیتال
نقش رهبری تحول آفرین در مدیریت اجرایی راهبردی
نقش فناوری در توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط
ارزیابی تاثیر فناوری متاورس بر ارتقای آموزش و توسعه منابع انسانی در وزارت بهداشت
ارزیابی و تحلیل ماهیت پیاده سازی سیستمهای اطلاعات مدیریت در سازمان
Blockchain and the Challenge of Financial Trust in Digital Business Strategy
تبیین قصد ترک خدمت کارکنان شرکت گاز استان گیلان با تاکید بر نقش
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه توانمندسازی کارکنان مبتنی بر هوش مصنوعی مورد مطالعه : شهرداری مشهد
بهینه سازی استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری موثر برای شرکتهای خرد، کوچک و متوسط (MSME) در عصر دیجیتال با تاکید بر استراتژیهای بازاریابی تحول آفرین
شناسایی و رتبه بندی ریسکهای HSE پروژه های شبکه و گازرسانی شرکت گاز استان خراسان رضوی با استفاده از روش ویکور فازی
رابطه هوش مصنوعی و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارتقاء تجربه مشتری
آسیب شناسی سیستم مدیریت استراتژیک منابع انسانی مبتنی بر حاکمیت تحول دیجیتال (مطالعه موردی نیروگاههای برق آبی)
بررسی چالش ها و فرصتهای اقتصاد دیجیتال در ایران
تحلیل نقش هوش مصنوعی توضیح پذیر در تصمیم سازی مدیران اجرایی در دوران گذار دیجیتال
بررسی نقش فرهنگ در تجارت بین الملل
طراحی مدل رهبری سلامت ؛ رویکردی تحول گرا و نوین در حوزه سلامت
بررسی نقش سیاستهای مدیریت منابع انسانی بر استفاده از فعالیتهای بازریابی دیجیتال شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان
تاثیر هوش مصنوعی بر کارآفرینی فرصت ها و تهدیدها
سیر تحولات فین تک در شمول مالی
کاربردهای فناوری بلاک چین در تامین مالی جمعی
Human-AI Collaboration: Reimagining Organizational Structures and Workforce Dynamics in the Intelligent Enterprise
هوش مصنوعی و حکمرانی؛ چالشها و رهنمودها