آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 131تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1697
تعداد نمایش مقالات: 7711
دومین کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا
دومین کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا در تاریخ ۲۲ آذر ۱۴۰۳ توسط ،دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در شهر قزوین برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا
بهینه سازی مدیریت زنجیره تامین: یک رویکرد مبتنی بر یادگیری ماشین
طراحی و ارزیابی چارچوب چندمتغیره برای تحلیل و بهبود فرآیندهای تصمیمگیری در اعتبارسنجی بانکی: ترکیب روشهای QFD و ISM
بررسی نقش میانجی نگرش در رابطه عوامل داخلی و خارجی موثر بر قصد مصرف کنندگان برای خرید غذاهای ارگانیک در رستورانهای شهر اصفهان
بررسی تاثیر تولید چابک و پاک بر تابآوری سازمانی با نقش میانجی نوآوری پایدار
طراحی مدلهای نوین سنجش اثربخشی اعتبارسنجی مبتنی بر یادگیری ماشین در نظام بانکی
واقعیت افزوده به عنوان ابزاری استراتژیک در بازاریابی برندهای لوکس
نقش تابآوری و انعطاف پذیری در شبکه تامین: راهکاری برای مدیریت بحران های پیچیده
بررسی تاثیر فناوری های دیجیتال صنعت ۴.۰ بر کیفیت تجربه مشتری در بانکداری با نقش میانجی تحول دیجیتال سازمانی
بررسی تاثیر استراتژیهای مدیریت ریسک و سیاست های زیستمحیطی بر قابلیت اطمینان در شبکه تامین پایدار با نقش میانجی تعاملات شرکای زنجیره تامین
اینفلوئنسر مارکتینگ: چرا و چگونه مصرف کنندگان ژن Z از اینفلوئنسرها و برندهای تایید شده اجتناب می کنند
بررسی نقش میانجی جهت گیری های استراتژیک در رابطه بین هوشمندی کسب و کار با جلوه های بهره وری در شعب بانک پارسیان حوزه جنوب شرق کشور
بررسی تاثیرعوامل تکنولوژیکی و سازمانی و محیطی بر عملکرد تجاری پایدار شرکت های کوچک و متوسط با میانجیگری هوش مصنوعی
بررسی تاثیرتجارت الکترون یک بر عملکرد مالی هتل های شهر چالوس با میانجیگری نوآوری
بررسی تاثیر تبلیغات شفاهی بر آگاهی از برند با رویکرد دینامیک انتشار در شبکه های پیچیده
هم افزایی های استراتژیک: ارتقاء عملکرد کسب کارهای بین المللی از طریق مدیریت یکپارچه
طراحی شبکه مضامین ترغیب مصرف کننده به محصولات ایرانی از طریق شناسایی و سنجش ابعاد ارتباطات یکپارچه بازاریابی
نقش هوش مصنوعی بر رفتار خرید مشتری در رسانه های اجتماعی
بررسی تاثیر سیاستهای تامین مالی بر اهرم مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
ارزیابی کارایی میزان واردات و صادرات در شبکه حمل و نقل با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها (مورد مطالعه: راه آهن جمهوری اسلامی ایران)
تاثیر تحولات فرهنگی در کارآفرینی تولیدات بومی و مشاغل نوگرا (پوشاک بانوان ترکمن و قزاق استان گلستان)
تاثیر چابکی و انعطاف پذیری بر ارزیابی عملکرد سازمانی در محیط های ناپایدار: نقش میانجیگری مدیریت تغییر
بررسی اثر ارزش ادراک شده توسط مشتری و درگیری ذهنی مشتری بر قصد خرید مجدد در کسب و کارهای الکترونیکی (مطالعه موردی: دیجی کالا)
تاثیر بدبییی سازمانی بر رفتار ضدضریودی سازمانی با تاکید بر میزانی کیفیت زندگی کارکنان باوک کارکطایرزی
تاثیر بازاریابی رابطه ای بر افزایش فروش فروشگاههای جامبو
بررسی عوامل تعیین کننده نگرشی و اجتماعی موثر بر موفقیت بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی ( مورد مطالعه: مشتریان بانک انصار در شهر تهران)
تاثیر حضور اجتماعی وب، ادراک دیگران و تعامل با فروشندگان در قصد خرید با تاکید بر نقش واسطه های اعتماد به فروشندگان (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
تاثیر رهبری دوسو توانی سازمانی بر افزایش چابکی استراتژیک
بررسی رابطه بین گزارشگری پایداری و سیاستهای تقسیم سود با توجه به نقش تعدیل کننده کیفیت حسابرسی
تاثیر خدمات ادراک شده بیمه آسیا بر رضایت و وفاداری مشتریان
بررسی رابطه رقابت بازار محصول و دستکاری فعالیت های واقعی با درنظر گرفتن نقش تعدیل کننده توانایی مدیریت و حاکمیت شرکتی
بررسی تاثیر تخصص منطقه ای بر عملکرد نوآوری با توجه به متغیرهای میانجی سرمایه اجتماعی شناختی و ظرفیت جذب
نقش میانجی چابکی سازمانی در رابطه بین دیجیتالیساسیون و تاثیرات آن بر بهره وری و نوآوری در عملیات کسب و کار
رتبه بندی چالش ها و مسائل مرتبط با ارز و تجارت خارجی بر اساس سند تحول دولت مردمی
بررسی تاثیر فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی بر تصمیمگیری خرید مشتریان در عصر دیجیتالیسازی (مورد مطالعه: مشتریان دیجی کالا)
ارائه مدل تصمیم گیری خرید مشتریان آنلاین مبتنی بر بازاریابی دیجیتال با رویکرد هوش مصنوعی
ابزارهای اثربخش پیاده سازی و اجرای استراتژی: یک مرور روایتی
ارزیابی عوامل موثر بر کیفیت خدمات بیمارستانی با استفاده از MICMAC
تاثیر مدیریت سود واقعی و تعهدی بر عملکرد و تعدیالت ساختار سرمایه شرکتها
مروری بر بهبود فضای کسب و کار با رویکرد متد دیجیتال
تاثیر تصویر مقصد بر قصد توصیه با تاکید بر نقش میانجی تجربه به یاد ماندنی و رضایت گردشگران
نقش اعتماد در بازاریابی دولتی و ایجاد سرمایه
عوامل موثر مدیریت انتقال فناوری بر توسعه فناوری های نوآور سبز و عملکرد اقتصادی شرکت ها
توسعه یک مدل راهبردی برای رهبری دیجیتال در تحول سازمانی
تحلیل روابط علی و معلولی میان عوامل کلیدی موفقیت اکوسیستم های کارآفرینی دیجیتال
رابطه بین ابعاد تفکر استراتژیک جدید و عملکرد فردی کارکنان در دستگاه های اجرایی (مورد مطالعه: شهرداری تهران)
رابطه بین خط مشی های مدیریت منابع انسانی با نظام جانشین پروری در صنعت بیمه (مورد مطالعه: بیمه البرز)
ارزیابی و تحلیل اهداف توسعه پایدار (SDGs) در معدنکاری پایدار
بازاریابی نوگرا و هوش تجاری تقاضا محور: طراحی مدل هم افزایی برای تحول و رشد پایدار کسب وکار
تحلیل اهمیت شایستگی های کارآفرینی از دیدگاه اساتید و دانشجویان در برنامه های آموزشی دانشگاهی
بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد بین المللی با نقش واسطه ای بازارگرایی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط استان قزوین)
بررسی مروری بر تاثیر مربی گری بر عملکرد کسب و کارهای نوین با رویکرد نوآوری باز
بررسی خطرات دیپفیک با هوش مصنوعی در کارآفرینی دیجیتال در نئوبانکها
تحلیل اثر چالش ها و توانمندسازهای پایداری بر مزایای زنجیره تامین پایدار مبتنی بر صنعت ۴
مدلسازی فازی مردد برای ارزیابی تاب آوری زنجیره تامین کسب و کار در شرایط عدم قطعیت
توسعه قابلیت های کارایی و انطباق سازمانی از طریق مدیریت کیفیت و اثرات آن بر عملکرد
بررسی تقاضای مسکن و سیاستهای بخش مسکن با هدف ارائه راهکارهایی جهت تامین مسکن اقشار کم درآمد
تاثیر استرس و رضایت شغلی بر کیفیت خدمات مشتری از طریق متغیر تعهد سازمانی
بررسی تاثیر تغییرات محیط کاری بر رضایت شغلی کارکنان با نقش تعدیل گری شناخت سازمانی و میانجی ادراک کارکنان از سیاست انعطاف پذیری همکار مورد مطالعه سازمان آموزش و پرورش استان همدان
بررسی و تحلیل بازاریابی اینترنتی مبتنی بر هوش مصنوعی بر رفتار مشتریان
ارزیابی و رتبه بندی استراتژی های توسعه کسب و کار در عصر تحول دیجیتال و تدوین استراتژی فضاهای کار اشتراکی
مروری بر استراتژی های توسعه کسب و کار در عصر تحول دیجیتال
بررسی اثر هوش مصنوعی بر بهبود قابلیتهای دینامیک بازاریابی استارتاپهای حوزه اقتصاد دیجیتال
بررسی روندهای آینده در مطالعات زنجیره تامین و آماد بین المللی با رویکرد تحلیل تم
تاثیر هوش مصنوعی درتجربه برند و خرید مشتری در خرده فروشی آنالین
بررسی تجربه کاربر با پلتفرم های دسترسی مختلف از تجارت الکترونیک تا تجارت سیار
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت یونیلیور)
بررسی نقش عوامل فرهنگی- اجتماعی در تصمیم خرید مصرف کنندگان مواد غذایی در بازار بین المللی
طراحی و تدوین مدل هوشمند مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد تحلیل کلان داده
بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی سازمانی
بررسی نقش رهبری اخلاقی بر میانجیگری توانمندسازی روانشناختی و عدم تحلیل رفتگی احساسی کارکنان شرکت ذوب آهن اصفهان
ارائه مدلی برای ارزیابی عوامل موثر بر بازاریابی محلی در جهت جذب مشتری و افزایش تجهیز منابع بانکی
نقش هوش مصنوعی در پیاده سازی بازاریابی دیجیتال و مدیریت بازار
بررسی عنصر آموزش در مدل بازاریابی S.A.V.E. با در نظر گرفتن محصولات سبز
تاثیر احساسات منفی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی عدالت درک شده، رضایت و بخشودگی مشتری در بانک تجارت
شناسایی عوامل موثر در شکلگیری شبکه های نوآوری در بازارهای نوظهور مبتنی بر رویکرد فراترکیب و روش دلفی
دیجیتال مارکتینگ : اثربخشی و شکل دهی نگرش کاربران
تجزیه و تحلیل کارایی و اثربخشی بازده کارکنان فرا وظیفه (مسئولیتهای متفاوت) سازمانی
بررسی تاثیر عوامل بازاریابی بر جذب مشتریان وفادار بانک صادرات ارومیه
تاثیر رابطه زراعتی بر عملکرد زندانیان کارکردی کارکنان با وقص میانجی تعدیلی سازمانی کارکنان و معلمان آموزشی
بررسی تاثیرخلاقیت فردی بر شایستگی کسب و کار بین المللی با نقش میانجی خلاقیت سازمانی، قابلیت نوآوری و کارآفرینی (مورد مطالعه: شرکت های صادر کننده استان قزوین)
اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام : چگونه افشای حمایت مالی، اعتبار اینفلوئنسر و اعتبار برند بر اثربخشی پست تبلیغاتی اینستاگرام تاثیر می گذارد
تاثیر کیفیت خدمات بر بازاریابی رابطه مند، رضایت و تبلیغات شفاهی مثبت در گردشگری
نقش عوامل جمعیت شناختی و شخصیت سرمایه گذاران در انتخاب انواع صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) در بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد بازاریابی نوگرا در خدمات مالی
ارائه مدلی جهت شناسایی و اهمیت سنجی ابعاد و شاخصهای قابلیت بازاریابی اینترنتی در شرکت های کوچک و متوسط
تاثیر سامانه مودیان در تقویت اعتماد مالی و کاهش ریسک های بازرگانی داخلی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت در بهبود فروش در مدیریت زنجیره تامین پنجره های upvc با استفاده از Fuzzy AHP
سنجش میزان رضایت مشتریان بانک ملی شهرستان تنکابن با استفاده از مدل MCPDA
رابطه بین هوش عاطفی و رضایت شغلی و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان ادارات دولتی استان قزوین
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا (مورد مطالعه: کسب و کارهای اینستاگرامی)
ارائه مدلی جهت شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر دیدگاه خریداران صنعت کتانی در شهرهای استان قزوین
ارائه مولفه های استراتژی بازاریابی بصری برای تاثیرگذاری بر ترجیحات ناخودآگاه در ذهن مشتری
بررسی تاثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر عملکرد نیروی انسانی با نقش میانجی مدیریت استعداد (مطالعه موردی: شعب بانک سپه استان آذربایجان شرقی)
هوش مصنوعی در مدیریت مالی و حسابداری: ابزاری نوین برای مقابله با فرار مالیاتی
تاثیر بحران های اقتصادی و بهداشتی بر رفتار مصرف کننده در بازار غذایی
مدل سازی استراتژیک تغییر ترجیح برند
نقش تسهیم دانش بر نتایج عملکرد کارکنان در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان همدان
بررسی و شناسایی موانع و مشکلات مالیاتی کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از مدل سه شاخگی و مدیریت آنها
ارائه مدل تعامل مشتری با برندها در بازاریابی متاورس با رویکرد کیفی نسل سوم نظریه داده
تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت در بازاریابی گردشگری سلامت
تحلیل عوامل موثر بر رقابت در بازار محصولات دارویی حلال
بررسی تاثیر کنشگری رفتار مصرف کنندگان ایرانی در اینستاگرام و توییتر
تاثیر پیام تخفیف و کنترل فردی بر میزان استرس در خرید هیجانی
تاثیر اقدامات استراتژیک مدیریت منابع انسانی بر بهبود عملکرد سازمان
تحول در بازاریابی: مروری بر اصول و کاربردهای بازاریابی ۳۶۰ درجه
بررسی تاثیر نوآوری در شیوه های مدیریت منابع انسانی و قابلیت های نوآورانه بر عملکرد کارکنان بانک های دولتی: با تاکید بر توانمندی های استراتژیک (مزیت رقابتی) (مطالعه موردی بانک سپه استان قزوین)
رویکردی برای کسب و کارهای بازاریابی نوین: نقش روانشناسی مثبت گرا در تقویت انگیزش و ارتقای امنیت اطلاعات سازمانی
بررسی تاثیر تجارت الکترونیک مبتنی بر هوش مصنوعی در ارتقای فضای کسب و کار
بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات بر اساس مدل جامع پذیرش و استفاده تکنولوژی۲ (UTAUT ۲)
تاثیرپذیری عملکرد شرکت از انعطاف پذیری مالی در بازرگانی نوین با مداخله ریسک نکول ناشی از بیش سرمایه گذاری
تحلیل رفتارهای انگیزشی در حفاظت از امنیت سیستمهای اطلاعاتی حسابداری: رویکردی مبتنی بر روانشناسی مثبت گرا
بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر فرآیند خرید بیمه گذاران بیمههای عمر با نقش میانجی کیفیت خدمات
بررسی و الویت بندی مزایا و معایب بازاریابی پیشنگرانه با کاربست روش دلفیفازی
طراحی الگوی مدل فناوری و تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه در شرایط بحرانی شرکت های کوچک و متوسط شهر صنعتی البرز(استان قزوین)
ارائه رویکرد تشخیص تقلب تراکنش های آنلاین مبتنی بر یادگیری عمیق
بررسی تاثیر تبادل دانش بر عملکرد پایدار و نوآوری پویا با تاکید بر نقش حمایت رهبری در شعب بانک رفاه استان زنجان
بررسی تاثیر کاربرد هوش مصنوعی بر معرفی محصوالت جدید (مطالعه موردی)
تاثیر تعامل و مشارکت بر اعتماد و وفاداری مشتریان آنلاین صنعت بانکداری با توجه به نقش میانجی اعتماد آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی ایران)
اقتصاد امنیت سایبری در عصر تحول دیجیتال: چالشها، فرصت ها و راهکارهای توسعه
بررسی رابطه بین مشتری مداری و بازارگرایی با هوش هیجانی از دیدگاه کارکنان شرکت پگاه تهران
بررسی بودجه بندی ارتباطات بازاریابی در شرکت نگارفن (استان یزد)
نقش شیوه های مدیریت استعداد در بهبود عملکرد شغلی کارکنان با تاکید بر حمایت مدیریت و توانمندسازی روانشناختی کارکنان (مطالعه موردی: دانشگاه زنجان)
تاثیر ادراک مصرف کننده بر خرید گوشی هوشمند: میانجی گری ویژگی های محصول، تعدیل کنندگی احساسات در کاربران اپل و سامسونگ در شهر تهران
تحلیل تاثیر نوآوری سبز بر عملکرد زیست محیطی با تاکید بر نقش بهره وری کارکنان و مدیریت منابع انسانی
ارزیابی عملکرد شرکتهای نوپا، تصمیمات سرمایه گذاری، مزیتهای رقابتی، آشفتگی (بحران) مالی با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری
بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصوالت سریع المصرف (فروشگاههای سون شهر تهران)
بررسی رابطه میان کارآفرینی سازمانی و ویژگی های سازمان یادگیرنده در بانکهای پارسیان غرب استان مازندران
بررسی عوامل موثر بر بازاریابی در صنعت ورق آلومینیوم و ارائه استراتژی بازاریابی آلومینیوم استان مرکزی
بررسی اثرات جنبه های اخلاقی، عقالنی، و احساسی تبلیغات بر عملکرد بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت گلتاش مبارکه اصفهان)
تعیین نقش تعدیلگر نقدشوندگی بر رابطه بین افشای اطلاعات محیطی و همزمانی قیمت سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر افشای اطلاعات محیطی بر همزمانی قیمت سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادر تهران
بازاریابی دیجیتال: پتانسیل و کاستی ها با تاکید بر مزایا و معایب آن