آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 93تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1187
تعداد نمایش مقالات: 92202
کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ توسط ،موسسه آموزش شهر تهران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
ارائه رویکرد تلفیقی برای ارزیابی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار بر موفقیت ایمنی پروژه ها
نگاهی بر وضعیت مونیتورینگ ارتعاشات در توربین های گازی منطقه 3 عملیات انتقال گاز
تحلیل تاخیر پروژه ها با در نظر گرفتن پرداخت های مالی
ارزیابی تکنیک ccpm در مقایسه با cpm در فاز اجرا و کنترل پروژه های چند گانه
الگوریتم کلونی زنبور عسل (ABC)
شناسایی واولویت بندی پهنه های مناسب توسعه اکوتوریسم با استفاده از روشهای تجزیه و تحلیل چند معیاره به منظور توسعه بازار گردشگری
تأثیر انگیزه از کسب گواهینامه ی ایزو 9001 بر عملکرد خودروسازی های استان تهران
بررسی ارتباط بین پیشینه های ارائه خدمات و رفتار خرید بیمه گذاران بیمه های عمر (مطالعه موردی: شعب تخصصی بیمه های عمر شرکت بیمه رازی در تهران)
مکان یابی احداث نمایندگی امور مشترکین با در نظر گرفتن عدم قطعیت
پایش پروفایل های خطی چندگانه چندمتغیره در فاز دو
پایش پروفایل های خطی ساده در فرآیندهای چند مرحله ای (دو مرحله ای)
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین صنعت نفت و گاز در شرایط تحریمی با استفاده از تئوری سه شاخگی
مطالعه تطبیقی قوانین و مقررات گردشگری جمهوری اسلامی ایران و ترکیه (با رویکرد قوانین راهنمایان گردشگری)
پایش پروفایلهای خطی ساده چندمتغیره در فاز 1 و نقش خودهمبستگی در آن
Redefining and Classification of Management Information Systems
تأثیر رفتارهای توانمندسازی رهبربا نقش میانجی گری توانمندسازی روانشناختی کارکنان بر رضایت کارکنان (مجموعه ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران)
بررسی سبک های یادگیری مختص فرهنگ در آموزش حسابداری
مدیریت استراتژیک پورتفولیو پروژه ها در هلدینگها و سازمانهای بزرگ با تکیه بر تجارب بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی
رویکردی ترکیبی مبتنی بر تلفیق روش های تصمیم گیری AHP-TOPSIS جهت برون سپاری فرآیندهای تولید براساس ریسک های زنجیره تامین
تجاری سازی یافته های پژوهشی و کارآفرینی دانشگاهی
تحلیلی بر رابطه ی بین فرهنگ یادگیری و عملکرد سازمانی
نقش آمادگی کارکنان برای خلاقیت و نوآوری و ابزارهای اندازه گیری آن بر عملکرد سازمان
مدیریت سود: یک تحلیل از رفتار فرصت طلبانه مکانیزم نظارت و تنگدستی مالی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب تامین کنندگان بر اساس میزان ریسک زنجیره تامین (مورد مطالعه : ناوگان ریلی درون شهری شرکت بهره برداری متروی تهران)
ارائه روش تلفیقی AHP فازی و TOPSIS جهت ارزیابی عملکرد سازمان های بورس اوراق بهادار (مطالعه موردی: شرکت های تولیدکننده صنعت پودرهای صنعتی)
اجرای اثربخشی کلی تجهیزات در شرکت پاژ قطعات خودرو آمیتیس
ارایه ی رویکردی جهت ارزیابی و رتبه بندی تأمین کنندگان با استفاده از روش تاپسیس فازی در زنجیره تأمین سبز
تئوری محدودیت ها
مدل ریاضی برون سپاری در لجستیک معکوس
مسیریابی بهینه در سلول مجازی با استفاده از الگوریتم ژنتیک و کاهش پیچیدگی محاسباتی توسط الگوریتم HBMO
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب تامین کنندگان بر اساس میزان ریسک زنجیره تامین مطابق با مدل کرالجیک با رویکرد MCDM (مورد مطالعه : ناوگان ریلی درون شهری شرکت بهره برداری متروی تهران)
اولویت بندی اهداف تولید در صنعت خودرو سازی با استفاده از تکنیک AHP
شناسایی مولفه های موثر بر اهداف حوزه تولید با مدل سازی معادلات ساختاری
بررسی تاثیر فراموشی سازمانی بر یادگیری سازمانی در شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی
بررسی تاثیر رفتارهای جذاب مدیران بر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان
بررسی تأثیر اعتماد بیش از حد مدیریتی بر بازده سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران
بسط مدل کانو برای طبقه بندی رفتارهای کارکنان
بررسی تاثیر عوامل مالی و غیر مالی بر سود سرمایه در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مدلسازی مساله تشکیل سلول های تولیدی به کمک یک سیستم خبره
مدلیابی معادلات ساختاری معیارهای یادگیری، بازارگرایی، استراتژی رقابت و بقاء سازمانی
تحلیل شکاف بین ادراکات و انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات بانک پارسیان با استفاده از مدل سروکوال
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین در کارخانه بهپاک بر اساس مدل اسکور و AHP
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین در کارخانه بهپاک بر اساس مدل اسکور
بررسی مطلوبیت و رتبه بندی ابعاد استراتژی های کسب و کار در شرکت توزیع برق شهرستان تهران
بررسی تاثیر توانمندسازی بر افزایش بهره وری کارکنان بکمک تکنیک AHP (مطالعه موردی در شرکت ایران خودرو بابل)
بررسی رابطه توانمندسازی کارکنان بر بهره وری در شرکت ایران خودرو بابل
بررسی رابطه منابع انسانی، مکانیسم و ساختار سازمانی در جذب سرمایه گذاری خارجی در توسعه پروژه های شهرداری منطقه 1
بررسی رابطه مدیریت دانش در جذب سرمایه گذاری خارجی در توسعه پروژه های شهرداری منطقه 1
بررسی رابطه تکنولوژی، رهبری و فرهنگ سازمانی در جذب سرمایه گذاری خارجی در توسعه پروژه های شهرداری منطقه 1
الویت بندی انتظارت ادراک شده مشتریان از کیفیت خدمات بانک پارسیان با استفاده از مدل سروکوال
الویت بندی ادراکات مشتریان از کیفیت خدمات بانک پارسیان با استفاده از مدل سروکوال
اولویت بندی عوامل موثر بر انتظارت مشتریان ازخدمات فروشگاه زنجیره ای شهروند شهر گرگان با استفاده از مدل سروکوال
اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان ازخدمات فروشگاه زنجیره ای شهروند شهر گرگان با استفاده از مدل سروکوال
اولویت بندی عوامل موثر بر ادراکات مشتریان ازخدمات فروشگاه زنجیره ای شهروند شهر گرگان با استفاده از مدل سروکوال
بررسی، شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش AHP (مطالعه موردی:بانک سرمایه)
بررسی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش TOPSIS (مطالعه موردی: بانک سرمایه)
بررسی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سرمایه
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین در کارخانه بهپاک بر اساس مدل AHP
تاثیر استراتژی های کسب و کار بر عملکرد در سازمان شرکت توزیع برق شهرستان تهران
بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر بهره وری در شرکت ایران خودرو بابل
بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و وفاداری مشتریان در بانک ملی استان مازندران
بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و وفاداری مشتریان در بانک ملی استان مازندران
بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بانک ملی استان مازندران
نقش استراتژی چابکی بر چابکی نیروی کار با توجه به متغیر میانجی کار سازمانی (مورد مطالعه سازمان توزیع نیروی برق شهرستان آمل)
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و عملکرد کارکنان سازمان فنآوری اطلاعات ایران
ارزیابی عملکرد موسسات مالی و اعتباری با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها مطالعه موردی: موسسه ثامن الحجج
شناسایی و الویت بندی شاخص های موثر بر پیاده سازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری با به کارگیری روش های TOPSIS و AHP (مورد کاوی : بانک پاسارگاد)
بررسی نقش ویژگی های شغلی بر ارتقاء تعهد سازمانی منابع انسانی
تئوری آشوب
پدیدار شناسی از دیدگاه جامعه شناسی
مدیریت علمی
به کارگیری روش برنامه ریزی تصادفی در برنامه ریزی زنجیره تامین با فرض عدم قطعیت در تقاضا
مدل سازی مساله زمانبندی و مسیریابی وسیله نقلیه حمل و نقل پول نقد و حل آن با استفاده از تکنیک های الگوریتم ژنتیک و الگوریتم جستجوی هارمونی
خدمات بانکداری الکترونیکی در جلب رضایت مشتریان الکترونیکی
بررسی تأثیر دوره تصدی حسابرس بر نوع گزارش حسابرسی
مکان یابی احداث کارخانه سیمان در اطراف شیراز
عوامل موثر بر سودآوری شرکتهای منتخب خودرو و ساخت قطعات
بررسی تطبیقی مبانی هستی شناسی و شناخت شناسی در نظریه های تغییر سازمانی
تحلیل و بررسی سیستم های مدیریتی در شرکت پگاه همدان
تاثیر قراردادهای تبعی و آتی بر بازدهی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
ریسک اعتباری و طراحی مدل اعتبارسنجی
عوامل مؤثر در مدیریت اثربخش عملکرد در گروه های چند فرهنگی
مدل برنامه ریزی استراتژیک برای سازمان های صنعتی کوچک
مدل سازی و حل مسئله برنامه ریزی تولید چند هدفه در شرایط فازی با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی
الگو و برنامه ریزی برنامه پنجم اقتصادی دولت
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد نوآوری در سازمانهای خدماتی (شرکت بیمه آسیا، شعب استان البرز)
ارزیابی مالی شرکت های کارگزاری بورس کالای ایران و مقایسه رتبه بندی رویکرد ترکیبی (ARAS-FAHP) با رتبه بندی بورس و اوراق بهادار
ارزیابی سرمایه های فکری به عنوان عامل جذب سرمایه گذاری های منطقه
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر چابکی زنجیره تامین در گروه خودرو سازی سایپا
عارضه یابی ورود افراد فاقد صلاحیت حرفه ای در ساخت و ساز شهری تهران از بعد بررسی سازندگان
تلفیق تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره با استفاده از مدل تعالی سازمان EFQM دربانک صادرات
ارزیابی عملکرد بانک صادرات با استفاده از مدل تعالی سازمان EFQM با تلفیق تکنیکهای تصمیم گیری چندمعیاره
عملکرد بانک صادرات از مدل تعالی سازمان EFQMبا استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره