آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 25تعداد صفحات کتابچه مقالات: 327
تعداد نمایش مقالات: 1807
اولین کنفرانس ملی مالکیت معنوی و دارایی های نامشهود
اولین کنفرانس ملی مالکیت معنوی و دارایی های نامشهود در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)،کمیسیون اقتصاد دانش بنیان و سرای نواوری اتاق بازرگانی اصفهان در شهر اصفهان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مالکیت معنوی و دارایی های نامشهود مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس ملی مالکیت معنوی و دارایی های نامشهود
نقش هوش مصنوعی در ارزشگذاری اشتراک گذاری دانش در سازمان های دانش بنیان
شناسایی حوزه های جدید مالکیت فکری در جهان با ابزار علمسنجی
بررسی کیفیت کنترل بر مدیریت مالی و چالش ها به همراه موانع های دارایی های نامشهود در بنگاه های اقتصادی
هوش مصنوعی و تحول سازمانی: ایجاد مزیت رقابتی از طریق دارایی های نامشهود
نقش ارزشگذاری دارایی های نامشهود در توسعه و تحول سازمانی
تحول دیجیتال و چالشهای نوین ارزشگذاری داراییهای نامشهود در عصر اقتصاد
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر سرمایه فکری به عنوان یک دارایی نامشهود سازمان با رویکرد اهمیت عملکرد (شرکت های دانش بنیان)
تحلیل اقتصادی حقوق مالکیت معنوی در پلتفرمهای دیجیتال: از ارزش گذاری تا تجاریسازی
بررسی نقش ارزشگذاری دارایی های نامشهود در توسعه و تحول سازمانی
تعهدات لیسانس گیرنده در قرارداد لیسانس (مجوز بهره برداری) و جبران خسارت ناشی از نقض آن
نقش داراییهای نامشهود در ایجاد ارزش برای سازمان
ارزیابی اهمیت ارزشگذاری، گزارش دهی و مدیریت داراییهای نامشهود : مطالعه موردی بورس اوراق بهادار تهران
شناسایی، ارزش گذاری و بررسی چشم انداز آینده دارایی های دیجیتال به عنوان یک دارایی نامشهود در سازمان ها: واحدهای صف و ستادی بانک صادرات استان اصفهان
تاثیر سرمایه فکری بر توسعه منابع انسانی با نقش میانجی اوباشگری در سازمان آموزش و پرورش استان های منتخب (اصفهان ، چهارمحال و بختیاری)
نقش ارزشگذاری در تعیین خسارت دارایی های نامشهود
تبیین و ارزیابی استراتژی های بازاریابی فروشگاه های الکترونیکی کتاب بر مبنای ارضای نیازمندی های مشتری
تحلیل و بررسی شاخص های اثرگذار بازاریابی برند در راستای ایجاد ارزش برند
ارزشگذاری استاتیک و ارزشگذاری داینامیک
بررسی اثر برند بهعنوان دارایی نامشهود بر رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی در صنعت خرده فروشی
چالش ها و موانع مدیریت ارزش گذاری دارایی های نامشهود در بنگاه های اقتصادی
تاثیر دارایی های نامشهود و حفظ مالکیت معنوی بر ارزش بازار شرکت ها
حقوق مالکیت معنوی دارایی های نامشهود در متاورس
نقش حقوق مالکیت معنوی و تحول دیجیتال در مدیریت دارایی های نامشهود
نقش مالکیت معنوی در رشد و توسعه کارآفرینی صنعتی: چالش ها و فرصت ها در صنایع پلیمر ایران
چالش ها و موانع مدیریت و ارزش گذاری دارایی های نامشهود در شرکت ها