آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 225تعداد صفحات کتابچه مقالات: 2802
تعداد نمایش مقالات: 9992
پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات نوین در آموزش و پرورش
پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات نوین در آموزش و پرورش در تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۴ توسط ، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات نوین در آموزش و پرورش مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات نوین در آموزش و پرورش
بررسی رابطه سازگاری شغلی و خودکارآمدی شغلی با فلات زدگی شغلی دربین مدیران مدارس متوسطه
تحلیل عاملی معادلات ساختاری الگوی انتظارات دانشجویان از برنامه درسی (مطالعه موردی دروس آزمایشگاهی رشته های فنی و مهندسی)
کلاس درس، آزمایشگاه ایده ها: رویکردهای یادگیری مبتنی بر اکتشاف در شیوه های تدریس در مقطع ابتدایی
کشف گنجینه های پنهان ذهن: راهنمایی دانش آموزان به سوی کشف استعدادهایشان در مقطع ابتدایی
تارهای ارتباط: بافتن شبکه ای از روابط سالم در محیط مدرسه برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
معلمان سازنده ی معنا: چگونه مفاهیم درسی را به تجربیات معنادار برای دانش آموزان تبدیل کنیم؟
چگونه آموزش نقش آفرینی تعاملی مهارت های ارتباطی و حل مسئله را متحول می کند؟
همزیستی انسان و هوش مصنوعی: آموزش مهارت های لازم برای عصر جدید در آموزش و پرورش
Techniques for Training Personnel in Industrial Environments
هوش مصنوعی و انقلاب در آموزش زبان انگلیسی: ابزارهای نوین و اثرات آن بر یادگیری شخصی
سفر به دنیای یادگیری خودمحور: کلید فتح قله های موفقیت در آموزش زبان انگلیسی
فرهنگ پرسشگری عمیق: فراتر از “چرا” به سمت “چگونه” و “چه می شود اگر”
ارزیابی و تقویت خودکارآمدی آموزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه از طریق برنامه های مشاوره حمایتی فردی
هنر «نزیستن گذشته»: راهنمایی برای رهایی از بند خاطرات و بازسازی هویت در دانش آموزان
توسعه سواد مالی در نوجوانان: طراحی کارگاه های مشاوره کاربردی برای تصمیم گیری های مالی آگاهانه در آینده
رابطه سبک مدیریت کلاس معلمان و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی
بررسی تاثیر موفقیت در درس ریاضی بر مشارکت و عملکرد در برنامه های تربیت بدنی
بررسی فرصت ها و چالش های هوش مصنوعی در نظام آموزش و پرورش
نقش صمیمیت اجتماعی و هوش معنوی در پیش بینی شادکامی، تاب آوری و فرسودگی تحصیلی
بررسی تاثیر یادگیری معکوس بر خودتنظیمی، یادگیری خودراهبر و سرزندگی تحصیلی در دانش آموزان ملیکا دولت آبادی فراهانی
بررسی نقش ذهن آگاهی و الگوهای ارتباطی خانوادگی در پیش بینی خودنظم دهی و شادکامی تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
فرهنگ شکست سالم: چگونه اشتباهات به سکوی پرتاب موفقیت تحصیلی تبدیل می شوند؟
پرورش هوش فرهنگی و درک بین فرهنگی در کودکان ۵ تا ۷ ساله از طریق داستان های جهانی و فعالیت های تعاملی
تنوع در کلاس درس: احترام به تفاوت ها و استفاده از آن ها به عنوان فرصت در مقطع ابتدایی
فرهنگ بازخورد سازنده: ایجاد حلقه های یادگیری پویا بین دانش آموز، معلم و والدین
بررسی رابطه روش بازی وارسازی و تعاملات بین دانش آموزان با یادگیری مشارکتی دانش آموزان متوسطه اول شهر جاسک
تاثیر خلاقیت معلمان بر تجربه های شاد و مثبت در ورزش مدرسه
از تست تا عمل: طراحی استراتژی های مطالعه فردی با استفاده از VARK
بررسی تاثیر کار گروهی بر اشتیاق تحصیلی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی شهر برازجان
بررسی تاثیر رسانههای اجتماعی بر احساس تعلق و ارتباطات دوستانه در دانشآموزان پسر کلاس ششم ابتدایی شهر برازجان در سال تحصیلی ۰۴-۱۴۰۳
از تخته سیاه تا هوش مصنوعی: مرور تحلیلی تاثیر فناوری های آموزشی بر یادگیری دانش آموزان
طراحی واحد یادگیری مبتنی بر تفکر طراحی برای حل مسائل اجتماعی در مقیاس کلاس درس ابتدایی
نقش تاب آوری روان شناختی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان
اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم هیجان بر کاهش اضطراب امتحان در دانش آموزان
تاثیر آموزش مهارت های فرزندپروری بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان
نقش مشاوره گروهی در افزایش مهارت های اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
بررسی رابطه بین آموزش علوم اجتماعی و ایجاد روحیه انتقادی در بین دانش آموزان مقطع متوسطه
تحلیل نقش آسیب های اجتماعی در عملکرد آموزشی دانش آموزان
نگاهی بر اساس نیازهای فردی و گروهی دانش آموزان در فرآیند تدریس
تاثیر روش تدریس در درس ریاضی در دوره متوسطه اول و دوم
پرورش هوش هیجانی چندبعدی در کودکان ۶ تا ۸ ساله از طریق کارگاه های بازتاب گری احساسی مبتنی بر هنر
زیرساخت رویاها: ساختن پایه های محکم برای آینده دانش آموزان مقطع ابتدایی
والدین، شرکای آموزشی: ایجاد پیوند قوی تر بین خانه و مدرسه به منظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
قلمرو بازی های تربیتی: نقش بازی در شکل گیری مهارت های اجتماعی و شناختی دانش آموزان دوره ابتدایی
چگونه توانستم انگیزه دانش آموزانم را برای یادگیری درس ریاضی افزایش دهم ؟
چگونه توانستم مشکل عدم مشارکت موثر، جمعی از دانش آموزان کلاس هشتم را در کار گروهی رفع نمایم ؟
نسل مکث کننده: آموزش تفکر انتقادی به دانش آموزان نسل جدید (دوره ابتدایی) در دنیای اطلاعات فراوان
طراحی برنامه مداخله ای مبتنی بر روان شناسی مثبت نگر برای افزایش شادمانی تحصیلی و رضایت از مدرسه
تاثیر تمرینات چندحسی بر یادگیری مهارت های ورزشی در کودکان با نیازهای ویژه
بررسی رابطهی بین نشاط ذهنی با مولفههای اخلاق حرفهای و رشد رفتارهای اجتماعی در معلمان دورهی ابتدایی
ریشه های دانایی در خاک تجربه: تقویت یادگیری عمیق و پایدار در مدارس
کاربرد هوش مصنوعی در تلفیق یادگیری خودتنظیم در آموزش: فرصت ها و چالش های نوظهور
چگونه توانستم لالی انتخابی و کم رویی دانش آموزم را برطرف کنم؟
راهبری مسیر یادگیری در محیط های تلفیقی: بررسی اثربخشی راهبردهای کلاس معکوس، گیمیفیکیشن و آموزش مبتنی بر پروژه
بررسی تاثیر هوش مصنوعی در مشاوره تحصیلی و شناسایی استعدادهای پنهان دانش آموزان ابتدایی
تاثیر بازی درمانی دیجیتال بر مهارت های هیجانی و اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی
نقش داستان گویی تعاملی در تقویت تفکر انتقادی و خلاقیت دانش آموزان ابتدایی
تعریف ادبیات کودک، اهمیت آن در دوران ابتدایی
نقش تربیتی آموزه های دینی و الهی در پرورش اخلاقی نوجوانان و دانش آموزان بر پایه نظریه های حقوقی
مروری بر تحول آموزشی در عصر دیجیتال: نقش فناوری های نوین در شکل دهی به آموزش ترکیبی و چالش های پیش رو
تاثیر استفاده از هوش مصنوعی بر خلاقیت نوشتاری دانش آموزان ابتدایی
نماز به عنوان یک منبع آرامش: تاثیرات مثبت نماز بر استرس و فشارهای تحصیلی دانش آموزان
تاثیر آموزش مبتنی بر پروژه بر تقویت تفکر خلاق در دانش آموزان
تاثیر هوش هیجانی معلمان بر مدیریت موثر کلاس درس
تاثیر انگیزش درونی و بیرونی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان
بررسی رابطه بین نگرش معلمان به فناوری و میزان استفاده آنان از ابزارهای دیجیتال در تدریس
بررسی تاثیر فرهنگ مدرسه بر پرخاشگری و مشارکت تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهر برازجان
موسیقی منطق: تلفیق ریتم و الگوریتم برای پرورش استعدادهای چندوجهی در دوره ابتدایی
سمفونی یادگیری: هماهنگ سازی حواس و احساسات برای تجربه ای غنی از آموزش در دوره ابتدایی
معلمان دیجیتال، دانش آموزان خالق: تولید محتوای آموزشی توسط خود دانش آموزان با ابزارهای ساده
کلاس درس چندحسی: تلفیق نور، صدا، بو و لمس برای یادگیری عمیق تر در مقطع ابتدایی
کودکان، کاشفان معنا: پروش کنجکاوی ذاتی و هدایت آن به سوی یادگیری هدفمند
خانه، مدرسه، جامعه: ایجاد پیوند ناگسستنی برای رشد همه جانبه دانش آموزان
رستاخیز یادگیری: احیای اشتیاق به دانش از طریق رویکردهای اکتشافی
ارزشیابی نوین، پرتره یادگیری: نمایش بصری پیشرفت و نقاط قوت دانش آموزان
کشف استعدادها، نه فقط انتخاب رشته: بازنگری در نقش راهنمایی حرفه ای برای دانش آموزان قرن بیست و یکم
مدیریت کلاس درس مبتنی بر نظریه انتخاب (Choice Theory) ویلیام گلاسر: افزایش انگیزه درونی و کاهش رفتارهای نامطلوب
بررسی اثربخشی روش تدریس استم بر رشد تفکر سیستمی در دانشآموزان پایه ششم شهر کنگان
مروری بر نقش هوش مصنوعی در ارزشیابی آموزشی دوره ی ابتدایی: فرصت ها و چالش ها
از قصه گویی تا واقعیت: پل زدن بین جهان داستان و کاربرد عملی مفاهیم درسی
چگونه توانستم یادگیری ضرب را برای یکی از دانش آموزان کلاس آسان نمایم
تحلیل موانع و راهکارهای توسعه جمعیت ایران با تاکید بر آموزه های قرآن کریم و روایات اهل بیت (علیهم السلام)
بررسی تاثیر مراسم آغازین صبحگاهی در تقویت روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان دبستان شهید سیروس نجفی پایین دزا
نقش درس مطالعات اجتماعی در ایجاد همدلی و صمیمیت در میان دانش آموزان پایه پنجم و ششم
تاثیر هنرهای بومی و محلی بر پرورش خلاقیت دانش آموزان مقطع ابتدایی ناحیه یک ساری
بررسی عوامل ناسازگاری در دانش آموزان پسر پایه های پنجم و ششم و ارائه راهکارهای مقابله با ناسازگاری
نقشه خوانی احساسات و آموزش تلفیقی: توسعه هوش هیجانی از طریق هنر و نقاشی در دوره ابتدایی
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در برنامه درسی
نقش هوش هیجانی در یادگیری و تعاملات اجتماعی دانش آموزان
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و هوش هیجانی با تجربه قلدری مجازی در نوجوانان
ربات های دوست داشتنی، یادگیری پربار: مقدمات رباتیک در کلاس های ابتدایی
چگونه توانستم بیش فعالی برخی از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی را درمان نمایم
بهبود مساله افت تحصیلی در درس جامعه شناسی با رویکرد اقدام پژوهی
تاثیر رهبری اصیل بر انگیزش و وجدان کاری معلمان
بررسی تاثیر بازی های گروهی بر تقویت مسئولیت پذیری و همکاری در میان دانش آموزان دوره ابتدایی
بررسی اثر تشویق و تنبیه بر شکل گیری انگیزه درونی در دانش آموزان دوره ابتدایی
بررسی نقش گفت وگوی درونی در شکل گیری هویت و تصمیم گیری در نوجوانان
موسیقی و کد: تلفیق ریتم و برنامه نویسی برای پرورش تفکر خلاق دانش آموزان در دوره ابتدایی
کشف گنجینه های پنهان: پرورش خلاقیت از طریق بازی های اکتشافی در علوم ابتدایی
کودکان، زبان شناسان کوچک: پرورش مهارت های زبانی چندگانه از طریق بازی و سرگرمی
شهروندان جهانی در دبستان: آموزش آگاهی بین فرهنگی و مسئولیت پذیری جهانی
بررسی مهارتهای اجتماعی و تاب آوری در دانش آموزان دختر متوسطه اول مدارس دولتی شهر گرگان
واکاوی رابطه متقابل بین هوش هیجانی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان:مطالعه ای مروری
بررسی میزان نقش انگیزش در یادگیری دانش آموزان فتانه گودینی
تحلیل رابطه بین سبک های یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان: مطالعه ای مروری
تحلیل نظام مند تاثیر استفاده از روش یادگیری مبتنی بر حل مسئله بر تفکر انتقادی دانش آموزان شادی ماهیدشتی
بررسی تاثیر معنویت سازمانی بر کیفیت زندگی کاری و مسئولیتپذیری معلمان دوره دوم ابتدایی شهر برازجان در سال تحصیلی ۰۴-۱۴۰۳
بررسی تاثیر مطالعات خارج درسی بر کارایی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان مراغه
کاربرد هوش مصنوعی و چت بات های آموزشی در یادگیری مفاهیم ریاضی
طراحی مدل مفهومی آموزش زبان فارسی به دانش آموزان غیر فارسی زبان در گذار از تک زبانگی به دوزبانگی در دوره اول ابتدایی
تاثیر آموزش و پرورش رسمی در نهادینه کردن ارزش های مربوط به منافع ملی در دانش آموزان
بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر درک مطلب در دانشآموزان دورهی اول ابتدایی شهر برازجان
نقش روش های تدریس سنتی و فعال در پرورش خلاقیت
تحلیل تاثیر «آموزش مبتنی بر بازی» بر ارتقای یادگیری مفاهیم ریاضی در دوره ی ابتدایی
چالش های تربیت دینی در عصر دیجیتال
نقش داستان خوانی خلاق در تقویت مهارت درک مطلب در درس فارسی
بررسی تاثیر قصه های کهن فارسی بر شکل گیری ارزش های اخلاقی در کودکان
تاثیر بهره گیری از هوش مصنوعی در یادگیری ادبیات فارسی
تاثیر آموزش ادبیات حماسی بر پرورش روحیه ی وطن دوستی در دانش آموزان
رشد تحصیلی، رشد اقتصادی: تاثیر متقابل عدالت آموزشی و شکوفایی اقتصادی در دستیابی به توسعه پایدار
تحلیل انتقادی کتاب «تفکر و سواد رسانه ای» پایه دهم با تمرکز بر کاربست آموزش های مهارتی در هنرستان ها
از فنلاند تا سنگاپور: واکاوی تجربیات موفق در آموزش و پرورش نوین
ادغام علوم، ریاضیات و هنر در دروس مختلف با رویکرد بین رشته ای
یادگیری از طریق کشف و دگرگونی: رویکرد آزمایش و بازسازی در کلاس علمی
یادگیری مبتنی بر “بازطراحی واقعیت”
مدیریت کلاس با رویکرد رفتارمحور و انعطاف پذیر در مقاطع مختلف تحصیلی
بررسی روانشناختی عوامل موثر بر افزایش افسردگی و اضطراب در جوانان ایرانی
اهمیت و تاثیر آموزش دانش آموزان در شناخت خودباوری خود
کارآمدی رویکرد تلفیقی در برنامه های درسی ابتدایی: از مزایا تا چالش های عملیاتی
پرورش روان در حال شکوفایی: نگاهی تلفیقی به تربیت دانش آموز در بستر روان شناسی رشد، معنا و مهارت های زندگی
تاثیر فضای آموزشی بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی
چگونه توانستم با پروژه های گروهی، همکاری و تعامل اجتماعی دانش آموزان را بهبود ببخشم؟
بحران هویت در آینه آسیب های اجتماعی نوجوانان: شناخت ریشه ها و راهکارهای توانمندسازی
طراحی فضای خلاقیت: راهبردهای رفتاری معلم برای ایجاد محیط آموزشی
تاثیر پلتفرم های یادگیری آنلاین بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی
بررسی رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت استعداد با یادگیری سازمانی در مدارس ابتدایی شهر میناب
بررسی رابطه متقابل سلامت روان معلمان و دانش آموزان در محیط آموزشی
کاربرد هوش مصنوعی در شخصی سازی آموزش ریاضی برای دانش آموزان ابتدایی
چالش های شاگردپروری در عصر فناوری های نوین و تاثیر رسانه ها بر تربیت دینی کودکان دوره ابتدایی
پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محیط آموزشی
نقش معلم و محیط مدرسه در ارتقای سلامت روان دانش آموزان ابتدایی؛ از چالش تا راهکارهای خلاقانه
بررسی رابطه ی فرسودگی تحصیلی با سلامت روان و انگیزش تحصیلی دانش آموزان
نقش مشاوران مدرسه در ارتقای تاب آوری روانی دانش آموزان در عصر پساکرونا و فضای مجازی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) در کاهش نشخوار فکری و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه
بررسی تفاوت کیفیت خواب، سلامت عمومی و کیفیت زندگی در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان شازند باتوجه به رژیم غذایی و سبک زندگی
نقش مشاوران بالینی مدرسه در ارتقای عزت نفس و کاهش بازماندن تحصیلی دانش آموزان در مدارس حاشیه شهر زاهدان، سیستان و بلوچستان
انقلاب اسلامی ایران و بازتاب نقش و تاثیرات آن در جریان های اسلامی افغانستان
کودکان نسل آلفا و مشکلات نوپدید در زیست بوم مدرسه: بررسی روانشناختی، اجتماعی و آموزشی
بررسی ارتباط بین آموزش ریاضی و تاثیر آن بر خلاقیت در دانش آموزان
دیدگاهی سیستماتیک بر روی سبک مدیریت معلم در کلاس درس با چشم انداز اثرگذاری بر یادگیری دانش آموزان
تحلیل تاثیر قصه های عامیانه بر شکل گیری جهان بینی و هویت فرهنگی نوجوانان در ادبیات فارسی
تاثیر حمایت عاطفی و شغلی مدیران بر افزایش رضایت و بهره وری معلمان
نقش آموزش و پرورش در پرورش مهارت های زندگی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانش آموزان
بررسی تاثیر روش های نوین تدریس بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی در مدارس
تحلیل اهمیت یادگیری برنامه نویسی در تربیت نیروی انسانی متخصص در عصر دیجیتال
بررسی رابطه بین نگرش معلمان به فناوری و استفاده از ابزارهای دیجیتال در آموزش
بکارگیری روش دلفی برای اولویت بندی و تعیین اهمیت شاخص های ارزیابی عملکرد موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی: مطالعه موردی استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام
نقش ارتباط موثر معلم و دانش آموز در پیش بینی انگیزش تحصیلی و رضایت از مدرسه
نقش حمایت عاطفی معلمان در پیش بینی تاب آوری تحصیلی دانش آموزان
بررسی رابطه بین شاداب سازی فضای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مروری بر به کارگیری هوش مصنوعی و محیط های یادگیری دیجیتال در آموزش شیمی با تاکید بر PCK
ارتباط پتانسیل های اجتماعی و فرهنگی با توسعه پایدار بخش پادنا
تحلیل جامعه شناختی رابطه بین آموزش و پرورش و انسجام اجتماعی در ایران
بررسی تطبیقی آموزش ارزش های فرهنگی در مدارس دولتی و غیردولتی
چالش های آموزش رسمی در بازتولید نابرابری های فرهنگی و اجتماعی
نقش آموزش و پرورش در انتقال و باز تولید فرهنگ بومی در مقابل فرهنگ جهانی
نقش آموزش و پرورش در بازتولید و کاهش نابرابری طبقاتی
تاثیر سرمایه های فرهنگی خانواده بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان
نقش هنرستان ها در تربیت نیروی کار ماهر و کارآفرین: بررسی چالش ها و راهکارها
تاثیر خواندن فعال و بحث محور بر ارتقای هوش کلامی و مهارت های تفکر انتقادی در جوانان
بازدیدهای آموزشی و ارتقای کیفیت آموزش: مقایسه ی دیدگاه های نومعلمان و معلمان باتجربه
آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مناطق محروم و آسیب دیده: بررسی دو آسیب جدی و ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از آنها
مروری بر شناخت و مدیریت رفتار و اختلال نافرمانی مقابله ای ODD
بررسی حافظه فعال در دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص: مطالعه مروری نظامند
بررسی تاثیر پلتفرم های آموزشی بومی (شاد، ایتا و...) بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی
نقش آموزش ادبیات در تقویت مهارت های بین فرهنگی دانش آموزان سراسر کشور
استفاده از تکنیک های ارتباطی در تدریس ادبیات و ارزشیابی گفت و گو محور
اهمیت الگو برداری از ادبیات ایران و جهان در تربیت فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان
نقش ادبیات فارسی در بازیابی هویت ملی و فرهنگی دانش آموزان
بررسی اثر بخشی آموزش تاب آوری بر استرس ادراک شده و تاب آوری دختران دانش آموز متوسطه دوره دوم فرزند طلاق
نقش روابط عمومی دیجیتال در اعتمادسازی و برندینگ سازمان های دولتی و خصوصی
بررسی تاثیر هوش مصنوعی و اتوماسیون بر فرآیندهای حسابداری در شرکت های کوچک و متوسط
بررسی نقش معلم در پرورش انگیزه پیشرفت تحصیلی در میان دانش آموزان با عملکرد ضعیف
نقش مشارکت والدین در فرآیند آموزشی و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی
بررسی روایت پژوهی مشکلات دانش آموزان ابتدایی: مطالعه ای روایت گونه از چشم انداز دانش آموزان، معلمان، والدین و مشاور مدرسه خلود تیزرو
تاثیر نقش الگویی معلم بر شکل گیری رفتارهای اخلاقی دانش آموزان در مدرسه
نقش معلم در ایجاد محیط یادگیری پویا و تاثیر آن بر خلاقیت دانش آموزان
بررسی تاثیر جنگ های جهانی و بحران های اقتصادی بر آموزش
تاثیر سبک ارتباطی معلم بر کاهش اضطراب و افزایش مشارکت دانش آموزان در کلاس درس
تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب یادگیری در دانش آموزان ابتدایی
تحلیل نقش اقتدار مثبت معلم در شکل گیری نظم در کلاس و افزایش تعاملات سازنده دانش آموزان
تاثیر سبک تدریس معلم بر خودانگیزشی دانش آموزان
نقش معلم در تقویت مسئولیت پذیری دانش آموزان
تاثیر هوش هیجانی معلم بر کیفیت روابط کلاسی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
نقش فناوری های نوین آموزشی در تحول مدیریت یادگیری در مدارس هوشمند
نقش تحول آفرین هوش مصنوعی مولد (Generative AI) در شخصی سازی یادگیری و ارتقاء تجربه آموزشی دانش آموزان
تدوین الگوی ساخت مدارس جدید با رویکرد ایمنی، صرفه جویی انرژی و پدافند غیرعامل
بررسی نقش معلم در مدیریت تعارض های بین دانش آموزی و ایجاد محیط یادگیری سالم در کلاس درس
تاثیر شور و اشتیاق معلم بر انگیزه یادگیری دانش آموزان
از تدریس سنتی تا یادگیری فعال: درس پژوهی به عنوان تجربه ای اثربخش در یادگیری علوم
از مشاهده تا تغییر: تجربه ای اقدام پژوهانه در رفع نارسانویسی
بازتاب شخصیت زنان شاهنامه در فرایند نگارش کلاسی
از انتزاع تا عینیت: درس پژوهی به عنوان راهبردی برای عینی سازی ضرب فرایندی
کاربرد فناوری های نوین و هوش مصنوعی در ارتقاء آموزش قرآن و معارف اسلامی با تاکید بر نقش خانواده و تعامل آن با مدرسه
رتبه بندی عوامل انگیزشی معلمان بر اساس شایستگی های حرفه ای با استفاده از تکنیک تاپسیس
پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان شهر آبادان با استفاده از مدل های آماری مبتنی بر داده های تاریخی مدارس
اثربخشی میکرولرنینگ مبتنی بر شبکه های اجتماعی داخلی بر انگیزش تحصیلی و مشارکت کلاسی دانش آموزان متوسطه اول
تاثیر کنترل هیجانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول ناحیه یک شهر بندرعباس با نقش میانجی اضطراب
تاثیر شبکه های اجتماعی بر سلامت روان در عصر دیجیتال
بررسی تاثیر لکنت زبان بر فرآیند یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی
کاربست دانش پداگوژی محتوا (PCK) در آموزش علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی با رویکرد آزمایش محور (مطالعه موردی-روایتی)
بررسی تطبیقی درس علوم تجربی دوره ی ابتدایی در ایران و ژاپن
یادگیری مبتنی بر اکتشاف شخصی: توانمندسازی دانش آموزان برای کشف علایق خود
چشم انداز تحول دیجیتال در آموزش: تحلیلی یکپارچه بر نقش هوش مصنوعی و یادگیری مجازی
تحلیل یکپارچه رویکردهای ارزشیابی: سنتزی بر ارزشیابی های کیفی، توصفی و عملکردمحور با نگاهی به نظام آموزشی ایران
یادگیری شخصی سازی شده با استفاده از هوش مصنوعی
رابطه کمال گرایی و ترس از موفقیت با اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
رابطه خودارزشمندی و تعاملات والد-فرزند با سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم
رابطه نشاط معنوی و تاب آوری با فرسودگی شغلی دربین معلمان زن مدارس ابتدایی شهر ملایر
آموزش مبتنی بر پدیده درس علوم تجربی
بررسی سیمای کتاب های دین و زندگی متوسطه دوم از نظر میزان توجه به اصول دین
بررسی سیمای دروس پیام های آسمانی متوسطه اول از لحاظ میزان توجه به مفاهیم اصول دین
نقش میانجیگری سرمایه فرهنگی خانواده در رابطه بین بکارگیری هوش مصنوعی و تحقق عدالت آموزشی
مقایسه تاثیر اقتصاد ژتونی و بازی های گروهی بر پیشرفت زبان آموزی در کودکان پیش دبستانی
بررسی تقوا به مثابه ی نیروی عبور و هنر عبوراز میدان گناه