آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 21تعداد صفحات کتابچه مقالات: 404
تعداد نمایش مقالات: 17725
دومین کنفرانس ملی مدیریت، بازاریابی و کارآفرینی
دومین کنفرانس ملی مدیریت، بازاریابی و کارآفرینی در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ توسط ،موسسه مديريت كنفرانس هاي علمي انديشوران هزاره سوم در شهر قم برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت، بازاریابی و کارآفرینی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت، بازاریابی و کارآفرینی
بررسی عوامل موثر بر تجربیات پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری
اثر شخصیت برند و تبلیغات بازرگانی بر توسعه برند مطالعه موردی: مصرف کنندگان کفش ورزشی پیاده روی تن تاک در استان مازندران
تاثیر رویکرد استراتژیک مدیریت هزینه بر شاخص عملکرد بانک مورد مطالعه: بانک ملت استان تهران
بررسی کیفیت خدمات بانکداری سنتی از دیدگاه مشتریان و تأثیر آن بر تبلیغات شفاهی در بانک پارسیان
اثر شخصیت برند و تبلیغات بازرگانی بر توسعه برند مطالعه موردی: مصرف کنندگان کفش ورزشی پیاده روی تن تاک در استان مازندران
بررسی تاثیر خودباوری بر کارآفرینی زنان در شهر ایلام با توجه به نقش میانجی نوآوری
تعیین تأثیر رفتار توده ای صندوق های سرمایه گذاری مشترک بر بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر برنامه ریزی استراتژیک بر کیفیت عملکرد مدیران اجرایی مورد مطالعه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران
رابطه بین مدیریت بر مبنای هدف تیمی و ایجاد مثبت گرایی در سازمان
ارائه مدلی برای مکان یابی شعب بانک بادرنظرگرفتن پوشش جزئی
بررسی تأثیر عوامل رفتاری مؤثر بر مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت حفاری ایران مطالعه موردی: شرکت حفاری شمال
سنجش عوامل موثر در برنامه ریزی استراتژیک بر اساس مدل SWOT مورد مطالعه: شرکت ارتباطات زیرساخت
بررسی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان و تأثیر آن بر تبلیغات شفاهی در بانک پارسیان
بررسی رابطه بین بکارگیری فناوری اطلاعات و رضایت مندی کارکنان ستاد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
بررسی رابطه عوامل موقعیتی با رفتار خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه رفاه اراک
بررسی وضعیت تسهیم مدیریت دانش در سازمان بنادر و دریانوردی
رابطه بین عدم تقارن اطلاعاتی و حساسیت جریانهای نقدی سرمایه گذاری درشرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تأثیر اهرم مالی و اندازه شرکت بر بازده سهام شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران مطالعه موردی: صنایع غذایی
بررسی تاثیر قدرت برند بر جذب و وفاداری کارکنان در یک سازمان مطالعه موردی: گروه صنعتی پاکشو
بررسی تأثیر رهبری استراتژیک سیستمهای اطلاعات بر منافع سازمانی از دیدگاه نقشهای راهبردی مدیران ارشد فناوری اطلاعات مطالعه موردی: شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان
کارآفرینی عملگرا در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی