سومین کنفرانس بین المللی مدیریت مشتری مداری در صنایع معدنی، فولادی و سیمان، بهمن ماه 98

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت مشتری مداری در صنایع معدنی، فولادی و سیمان

Third International Conference on Customer Oriented Management in Mining, Steel and Cement

پوستر سومین کنفرانس بین المللی مدیریت مشتری مداری در صنایع معدنی، فولادی و سیمان

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت مشتری مداری در صنایع معدنی، فولادی و سیمان در تاریخ ۳ بهمن ۱۳۹۸ توسط شرکت حامیان صنعت آوینا و تحت حمایت سیویلیکا در شهر شیراز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت مشتری مداری در صنایع معدنی، فولادی و سیمان مراجعه فرمایید.


محورهای کنفرانس:


• مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
• مدیریت فروش وبازاریابی
• خلق مشتریان جدید
• ایجاد وفاداری در مشتریان
• مدیریت تجربه مشتری
• مدیریت خدمات مشتری
• خلق ارزش برای مشتری
• تعالی در مدیریت مشتری
• سیستم های مدیریت رفتار با مشتری
• بازاریابی و تبلیغات در مدیریت رفتار با مشتری