سومین کنفرانس بین المللی مدیریت مشتری مداری در صنایع معدنی، فولادی و سیمان، بهمن ماه 98

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت مشتری مداری در صنایع معدنی، فولادی و سیمان

Third International Conference on Customer Oriented Management in Mining, Steel and Cement

پوستر سومین کنفرانس بین المللی مدیریت مشتری مداری در صنایع معدنی، فولادی و سیمان

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت مشتری مداری در صنایع معدنی، فولادی و سیمان در تاریخ ۳ بهمن ۱۳۹۸ توسط شرکت حامیان صنعت آوینا و تحت حمایت سیویلیکا در شهر شیراز برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


محورهای کنفرانس:


• مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
• مدیریت فروش وبازاریابی
• خلق مشتریان جدید
• ایجاد وفاداری در مشتریان
• مدیریت تجربه مشتری
• مدیریت خدمات مشتری
• خلق ارزش برای مشتری
• تعالی در مدیریت مشتری
• سیستم های مدیریت رفتار با مشتری
• بازاریابی و تبلیغات در مدیریت رفتار با مشتری