آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 24تعداد صفحات کتابچه مقالات: 300
تعداد نمایش مقالات: 2459
هفتمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی، آموزش و پرورش
هفتمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی، آموزش و پرورش در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۴ توسط ،مرکز بین المللی همایشها و سمینارهای توسعه پایدار علوم جهان اسلام در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی، آموزش و پرورش مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفتمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی، آموزش و پرورش
تاثیر طراحی فضای آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان پاسارگاد بر نشاط و شادابی دانش آموزان(مطالعه موردی:دبستان دخترانه شهیدان قربانی و پورعسکری)
کیفیت زندگی در عصر دیجیتال (ضرورت ها و راهکارها)
شناسایی و تعیین شایستگی های مشاوران آموزش و پرورش
بررسی ادله وحیانی و الهی بودن قرآن
ماهیت وحی و ارتباط آن با تجربه های دینی و معنوی
تکنولوژی آموزشی و نقش آن در برنامه ریزی درسی جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
شناخت روش های آسیب زای تربیت دینی در آموزش و پرورش
نقش هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی نقش وحی قرآنی در هدایت جامعه ی امروز
شیوه های نوین تدریس و تاثیر آن بر آموزش و یادگیری
بررسی نقش برنامه ریزی دینی در مدارس ابتدایی بر دانش آموزان
عنوان : بررسی وضعیت پژوهش در آموزش و پرورش شهر رشت
بررسی سندرم اختلال پیش از قاعدگی در معلمان مقطع دبستان: اثرات، عوامل موثر وراهکارهای مدیریتی
برنامه راهبردی برای آموزش و اشتغال نابینایان
مطالعه کیفی بررسی رابطه بین سرمایه فرهنگی با اشکال دین ورزی دانش آموزان مدارس پسرانه دوم متوسطه شهر شاهرود (مطالعه موردی)
پیش بینی سرزندگی تحصیلی براساس جو روانی اجتماعی تدریس
تبیین فلسفی نسبت کار با ثروت و فضیلت
مدرسه تفکر محور و آموزش اندیشه گرا، چرا و چگونه؟
تحلیلی بر مدل هدف مدار تایلر برای ارزشیابی اثربخشی دوره های تربیتی وآموزشی سازمان ها
مرور نظام مند چالش ها و مسائل پیش روی مدیریت استراتژیک آموش عالی ایران
آموزش الکترونیک و فناوری های نوین آموزشی
ارزش و جایگاه مدیریت منابع انسانی در سازمان
اصالت آزادی و آزادگی در شعر احمد شاملو و سهراب سپهری
تاثیر محیط های مجازی و مبتنی بر هوش مصنوعی بر توسعه حرفه ای معلم