آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 297تعداد صفحات کتابچه مقالات: 297
تعداد نمایش مقالات: 10892
هفتمین همایش بین المللی مدرسه تراز: طراحی، اجرا، ارزیابی و تضمین کیفیت
هفتمین همایش بین المللی مدرسه تراز: طراحی، اجرا، ارزیابی و تضمین کیفیت در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۴ توسط ،انجمن پژوهشهای آموزشی ایران، انجمن روانشناسی تربیتی ایرانوزارت آموزش و پرورش پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفتمین همایش بین المللی مدرسه تراز: طراحی، اجرا، ارزیابی و تضمین کیفیت مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفتمین همایش بین المللی مدرسه تراز: طراحی، اجرا، ارزیابی و تضمین کیفیت
رابطه هوش مصنوعی با روابط درون سازمانی معلمان دوره ابتدائی شهر دهدشت
اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت و مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر فرسودگی تحصیلی، خودکارآمدی و خوشبینی دانش آموزان
تحلیل تجارب مدیران موفق از چالشها، راهبردهای مدیریتی و رهبری الگوهای موفق در پرورش ساحتهای تربیتی
تربیت کودکان و نوجوانان به عنوان یک فرآیند پیچیده و چند بعدی نیازمند تعامل موثر میان نهاد خانواده و مدرسه
بررسی تاثیر هوشمندسازی استفاده از فناوریهای نوین بر فرآیند یاددهی- یادگیری در آموزش ابتدایی
نقش والدین در تقویت عزت نفس دانش آموزان مبتنی بر تئوری انتخاب
تاثیر سواد دیجیتال بر اضطراب ریاضی دانش آموزان
مدل علیه صلاحیت دیجیتال بر اساس سواد یادگیری مادام العمر با میانجی گری راهبردهای یادگیری خودتنظیمی آنلاین در نمونه ای از معلمان کشور ماه آزادیان بجنوردی
مدل مشغولیت تحصیلی بر اساس کیفیت زندگی در مدرسه با میانجی گری اضطراب در دختران مقطع ابتدایی دارای مشکلات رفتاری برونی سازی شده
تاثیر شاداب سازی محیطی بر سلامت روان دانش آموزان با استفاده از نظریات بندورا و مدل سلامت روان
بررسی رابطه شاخصهای فرهنگی فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی و جلوگیری از بروز آسیبهای احتمالی در مدارس ابتدایی
بررسی تطبیقی نظریه های هویت محور با تاکید بر تاثیر آنها بر آموزش پژوهش محور و هویت اسلامی
بررسی نقش هوش مصنوعی در ارتقای مدیریت مدارس تراز شهر تهران
طراحی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی مدارس تراز
بررسی تاثیر مدارس هوشمند بر خلاقیت دانش آموزان
پیش بینی خوش بینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه بر اساس یادگیری الکترونیکی
نقش سواد ارزشیابی معلمان در نمره گذاری سوالات
نقش برنامه درسی و تربیتی در تحقق تربیت تمام ساحتی و متوازن در مدرسه تراز سند تحول بنیادین
نقش فناوری سبز در خودتنظیمی تحصیلی با میانجیگری فناوری اطلاعات در مدارس سبز
بررسی تاثیر استفاده از ابزارهای آموزش هوشمند در افزایش علاقه به یادگیری
بررسی نقش عناصر طراحی فضاهای آموزشی (نور طبیعی، رنگهای آرام، فضای سبز) در کاهش استرس و اضطراب دانش آموزان مقطع ابتدایی
بررسی رابطه شاداب سازی محیط مدرسه با هیجان تحصیلی دانش آموزان ایرانی
ارزیابی صلاحیت حرفه ای در بهزیستی شغلی معلمان
بررسی تاثیر روش نوین کلاس درس معکوس در نظام آموزش چند فرهنگی
تحلیل نقش فناوریهای نوین در بهبود فرآیند تدریس
تجربه زیسته معلمان تربیت بدنی: تحلیل کیفی چالش ها، ضرورت ها و راهبردهای موثر در محیط تربیتی مدارس دخترانه متوسطه دوم شهرستان لامرد
جایگاه والدین در مدرسه با نگاهی به تجربیات بین المللی
ترویج فرهنگ کتابخوانی در دانش آموزان: مطالعه پدیدارشناسی
تاثیر اضطراب والدین بر احساس تعلق دانش آموزان به مدرسه
نقش دانش آموزان مهاجر افغانستانی در تحقق مدرسه تراز: تاثیر حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه
بررسی نقش تواناییهای فناورانه معلمان در شکل دهی یادگیری با پردازش ذهنی درونی و بیرونی دانش آموزان
بررسی نقش شیوه های تربیتی والدین و توانمندی های ارتباطی معلمان در سطح ابعاد چندوجهی استعداد دانش آموزان
تحلیل تاثیر آموزش مهارتهای خودآگاهی و خودکنترلی بر رفتارهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
طراحی مدل مفهومی مدرسه تراز
ارزیابی وفاداری سازمانی و مولفههای آن در معلمان مدارس ابتدایی
ابزارهای اندازه گیری خودکارآمدی و خلاقیت دانش آموزان ابتدایی با هوش مصنوعی: الگویی مبتنی بر سند تحول بنیادین و نظریه خودکارآمدی
نقش میانجی کارکردهای اجرایی بر رابطه بین احساس تعلق دانش آموزان به مدرسه و فابینگ
ویژگیهای تعلیم و تربیت رسمی و عمومی
اثر بخشی بازیهای آموزشی بر اعتماد به نفس و مشکلات یادگیری دانش آموزان پیش دبستانی
مبانی نظری مدرسه تراز در اسناد تحولی پرینوش بهمئی
مقایسه ی امیدواری، شادکامی و سبک های دلبستگی دانش آموزان متوسطه اول ساکن در کانون اصلاح و تربیت با دانش آموزان متوسطه اول بهنجار همدان
مقایسه ی میزان پرخاشگری، اضطراب و ناسازگاری اجتماعی در بین دانش آموزان محروم از پدر و دارای پدر مقطع ابتدایی شهر همدان
ارتباط سبک های فرزندپروری ادراک شده والدین با اضطراب تحصیلی و خودکارآمدی دانش آموزان مقطع ابتدایی
مرور سیستماتیک ادبیات پژوهش (۲۰۲۴ تا ۲۰۱۹) هوش مصنوعی در دوره پیش دبستانی تا دیپلم
مقایسه مدل های طراحی فضاهای آموزشی در کشورهای توسعه یافته: بررسی تطبیقی رویکردها، چالش ها و راهکارهای نوین
پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس توانمندیهای منشی و خودکارآمدی تحصیلی
مقایسه اثربخشی تنظیم هیجانی با حل مسئله شناختی-اجتماعی بر فرسودگی تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری
مروری بر مولفه های مدرسه تراز (مطلوب) در پژوهش ها و اسناد بالادستی
تاثیر آموزش مسئولیت پذیری بر اساس رویکرد واقعیت درمانی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر هنرستانی پگاه تقوائی
بررسی کیفی تاثیر یاددهی یادگیری متوازن بر شکلگیری هویت فرهنگی دانش آموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان
مرور روایتی فناوری واقعیت مجازی به عنوان ابزار آموزشی و مداخله ای برای دانش آموزان با اختلال طیف اوتیسم
شناسایی و ارزشیابی نقش مدرسه در تربیت اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان
تحلیل تطبیقی نقش برنامه های توسعه حرفه ای در توانمندسازی معلمان و مدیران مدارس
ارکان آموزش و پرورش و شایستگیهای دانش آموزان رابطه ای دوسویه و متقابل با یکدیگر
فرصتها و چالشهای آموزش پروژه محور در مدارس تراز
نقش خانواده و مدرسه در تربیت دانش آموزان مسئولیت پذیر
نقش هوش مصنوعی در تعالی تعاملات خانواده و مدرسه
مشارکت دانش آموزان در تصمیم گیری مدرسه: چالش ها و فرصت ها
نقش رسانه های اجتماعی در آموزش مهارت های زندگی به خانواده ها
سواد رسانه ای در مدارس: راهکارهایی برای ارتقا آگاهی دانش آموزان در دنیای دیجیتال
بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر درگیری شغلی و بهزیستی روان شناختی معلمان تربیت بدنی
مقایسه اثربخشی آموزش خودکارآمدی و ذهن آگاهی بر میزان درگیری شغلی و استحکامات روانی معلمان ورزش
تعیین اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر بهزیستی روان شناختی و اشتیاق شغلی در دبیران ورزش
نقش میانجی مدیریت مشارکتی در رابطه بین انگیزش شغلی معلمان و خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان
بررسی ویژگیهای مدرسه تراز ایرانی- اسلامی از منظر حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)
الگوی بهره مندی هوشمندانه از فناوریهای نوین در تحقق مدرسه تراز با رویکرد ارتقاء کیفیت مدیریت آموزشی
نقش مدیریت منابع انسانی در آموزش و پرورش با هدف توسعه پایدار
بررسی نقش موکها در سیر تحولات آموزشی
چالشها و راهکارهای توسعه حرفه ای در نظامهای آموزشی
رابطه سبک تغذیه و میزان تمرکز در دانش آموزان ابتدایی
آسیب شناسی آموزش دینی در مدارس: بررسی چالش ها و راهکارها
مطالعات نظام آموزش دینی و فرهنگی ایران: چالشها و راه حلهای نوآورانه بر اساس فناوری و روشهای یادگیری فعال
نقش تغذیه در ارتقای عملکرد تحصیلی دانش آموزان
واکاوی ابعاد محیط یادگیری در مدارس ابتدایی: یک مطالعه روایت پژوهی
نقش فناوری دیجیتال در فرآیند آموزش: کاربردها و چالشها
رهبری توزیعی در مدیریت پژوهش محور
طراحی الگوی مدیریت مشارکتی در مدارس تراز شهر خرم آباد: یک نظریه داده بنیاد
بررسی رابطه بین هوش معنوی و هوش اخلاقی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستان سمیه
ضرورت تقویت مدیریت مشارکتی در مدارس: ضرورتها و راهبردهای اجرایی
نقش فناوریهای نوین آموزشی در تحول ساختار یاددهی- یادگیری و ارائه چارچوبی بومی برای بهره برداری راهبردی از این فناوریها در نظام آموزشی ایران
بررسی رابطه میان حس تعلق با هویت اجتماعی و مشارکت در جامعه محلی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم
بازخوانی عدالت آموزشی در مدارس تراز مفاهیم، الگوها و پیامدهای سیاستی
مدیریت تربیت در عصر جدید و چالشهای آن
طراحی فضاهای آموزشی استاندارد: توازن بین امنیت، تنوع و تناسب در محیطهای تربیتی
نقش منابع شغلی و سرمایه های روان شناختی در تعارض کار-زندگی و غنی سازی کار-خانواده
نقش مدرسه در تربیت اخلاقی دانش آموزان: مطالعه موردی در دانشگاه فرهنگیان تهران
بررسی راهبردها و چالشهای برنامه درسی در مدارس چندپایه ی روستایی
بررسی کاربرد هوش مصنوعی در راستای بهبود آموزش در قرن بیست و یک
تاثیر فضای عاطفی کلاس و حمایت معلم احساس امنیت روانی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان
بررسی تاثیر فناوریهای نوین بر فرآیندهای مشاوره و تربیت تحلیل روندها و چالشها
مقایسه سند رسمی آموزش و پرورش نروژ با ایران به منظور بهبود مدیریت کلاسی مسلم دانش پایه
ضرورتها، چالشها و راهبردها در مدیریت و رهبری مدارس بر اساس سند تحول برای رسیدن به مدرسه تراز
جایگاه اهداف تربیت دینی در دوره تحصیلی ابتدایی نظام رسمی آموزش و پرورش ایران و تحولات آن
بررسی دیدگاه معلمان نسبت به نقش شاداب سازی محیطی مدرسه در ارتقاء سلامت روانی معلمان و دانش آموزان: یک مطالعه کیفی
بررسی قدر و منزلت معلمان در جامعه و عوامل موثر بر تعالی آن
نقش هوش مصنوعی و تاثیر آن در بالا بردن خلاقیت دانش آموزان
رابطه کیفیت محیط مدرسه با عملکرد تحصیلی و سلامت روان دانش آموزان
رابطه ی مدیریت مشارکتی با تعهد سازمانی و اعتماد سازمانی معلمان
بررسی نقش الگویی معلمان در نظام آموزشی: بر اساس دیدگاههای جهانی
تحلیل مفهوم مدرسه داری تربیت محور و درون زا
بررسی میزان توجه به مولفه های کارآفرینی در کتاب های مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی با روش آنتروپی شانون
اصول مدرسه تراز در منظومه فکری شهید مطهری
بررسی نگرش معلمان در خصوص عوامل موثر بر بهره مندی هوشمندانه از فناوری نوین (هوش مصنوعی) در مدارس استثنایی
تاثیر آموزش امید به شیوه گروهی بر بهزیستی روان شناختی نوجوانان ایرانی
چالشها و راهکارهای هماهنگی تربیتی میان خانواده و مدرسه: چالشها و راهکارها
رابطه کیفیت برنامه های پرورشی با انگیزه تحصیلی دانش آموزان
بهبود بخشی غیبت یلدا در مدرسه با تقویت احساس مسئولیت پذیری و احساس تعلق به مدرسه
بررسی نقش مدیران مدارس در بهبود مدیریت مشارکتی معلمان
مدل مدرسه تمام ساحتی: بررسی تصاویر ذهنی دانش آموزان از محیط آموزشی
تاثیر فناوریهای نوین بر یادگیری دانش آموزان مدارس متوسطه دوم
طراحی مدل مفهومی مدرسه تراز با رویکرد سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش
شاداب سازی محیطی و ارتقای سلامت روان
سنجش کلاسی به مثابه یادگیری: مروری بر تاثیر آن بر انگیزه و یادگیری در سطوح مختلف تحصیلی
مروری بر نقش بازی در یادگیری کودکان دبستانی از دیدگاه نظریه های تربیتی
روایت پژوهی درباره عوامل ترک تحصیل دختران در مناطق روستایی
مروری بر فرصتها و چالشهای مدارس هوشمند
تاثیر مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی مبتنی بر هدف بر عملکرد تحصیلی
ارزیابی چالشها و راهکارهای بهره برداری از کلان دادهها در نظام آموزش و پرورش ایران
نقش الگویی معلم در تحقق مدرسه تراز در چارچوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
تاثیر برنامه های آموزشی نوآورانه بر رشد خلاقیت در معلمان و دانش آموزان
تاثیر آموزش خود دلسوزی بر اهمالکاری تحصیلی و ادراک امنیت در دانش آموزان
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس فضای آموزشی، شایستگی های فردی و اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان
بررسی تاثیر فضای آموزشی بر انگیزههای درونی و بیرونی در یادگیری
پیش بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس یادگیری خودراهبر با میانجی گری اشتیاق تحصیلی
آسیب شناسی برنامه های درسی دوره ابتدایی با رویکرد مدرسه تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
رابطه بین شاداب سازی محیط مدرسه با سلامت روان و رفتار پرخاشگرانه در دانش آموزان
اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر اعتیاد به اینترنت و انگیزش تحصیلی
مدارس ماژولار و پیش ساخته: راهکاری برای گسترش عدالت آموزشی در مناطق کم برخوردار
هوش مصنوعی در سیستمهای آموزشی هوشمند در راستای آموزش پایدار
همکاری خانواده ها و مدارس تراز: راهی به سوی یادگیری موثرتر
ابعاد موانع و راهکارهای توسعه مشارکت خانواده در برنامه ریزی درسی جمهوری اسلامی ایران
راهبردهایی برای تحقق مدرسه تراز
تحقق مدرسه تراز مستلزم بازنگری در سیاستهای منابع انسانی با تمرکز بر شایسته گزینی و مسئولیت پذیری
شناسایی ابعاد مدیریتی مدرسه تراز بر اساس سند تحول بنیادین
نظارت و ارزیابی مدرسه تراز بر اساس سند تحول بنیادین
شناسایی ابعاد و مولفه های مدرسه هوشمند در تحقق مدرسه تراز: شناسایی ابعاد و مولفه ها
نقش کیفیت بهداشت و تغذیه در میزان تمرکز و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مدرسه تراز بر اساس اسناد تحولی و اصول روانشناسی تربیتی
اثربخشی آموزش نظم بخشی در حوزه ردگیری تکلیف و مدیریت زمان بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دارای اختلال نقص توجه - بیش فعالی
رابطه ابعاد سبک زندگی و شادکامی در دانش آموزان متوسطه
طراحی آزمایشگاههای آموزشی جانورشناسی در مدارس تراز برای آموزش مفاهیم پیچیده زیستی
واکاوی رابطه بین شخصیت فعال با رفتار کاری نوآورانه و نقش میانجی انگیزه درونی
نقش سبک رهبری اصیل بر بهبود پایدار مدارس از طریق فرهنگ نوآورانه و عملکرد نوآورانه
مقایسه اثربخشی روش کلاس درس معکوس و تدریس چهره به چهره بر یادگیری مفاهیم محیط زیست و ریاضی
رابطه ذهنیت فلسفی معلمان با عملکرد شغلی: نقش میانجی راهبردهای یادگیری
اثربخشی آموزش الکترونیکی بر ارتقاء سواد زیست محیطی سلامت محور
تاثیر مدیریت کلاس بر یادگیری دانش آموزان
پرورش سوژه در مدرسه تراز
الگوی اقتصاد مدرسه تراز با تاکید بر مشارکت اجتماعی و ظرفیتهای بومی
تاثیر آموزش حروف الفبای فارسی با داستان سرایی بر یادگیری و حافظه
مهارتهای سوادآموزی به عنوان بستری برای تحقق مدرسه تراز
بازآفرینی الگوی اجرایی منابع انسانی در مدارس تراز
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزت نفس و کم رویی دانش آموزان
بررسی نقش نارسایی هیجانی، باورهای انگیزشی و خودناتوان سازی در تحصیل گریزی
بررسی مفاهیم و عوامل موثر بر ارتقای سلامت روان دانش آموزان با تاکید بر فناوری در مدارس و محیطهای آموزشی
رابطه ادراک عدالت در رفتار معلمان با انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی دانش آموزان
نقش هوش فرهنگی معلمین بر مهارتهای حل مسئله دانش آموزان
روایت یک معلم از حضور یک دانش آموز بیش فعال در کلاس درس رویکرد روایت پژوهی
تعلیم و تربیت در اندیشه رهبر انقلاب اسلامی بر اساس مبانی قرآنی و سیره پیامبر اکرم (ص)
ایجاد فضای همدلانه در کلاس درس با توازن بین ۱* و جدیت
ادغام هوش مصنوعی در اقدام پژوهی تحلیل چالشها. فرصتها و تاثیرات بر تجربه یادگیری معلمان و دانش آموزان (رویکردی نوین در آموزش مبتنی بر داده و بازخورد (هوشمند
مطالعه صلاحیتهای حرفه ای معلمان دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم در دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسی
چالشها و راهکارهای اجرایی سازی مدرسه تراز در بستر آموزش و پرورش ایران
طراحی نظام مند برنامه درسی مدرسه تراز مبتنی بر نیازهای قرن بیست و یکم
تاثیرات آموزش بازی محور بر انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
بررسی چگونگی تاثیر حلقه های میانی بر توسعه حرفه ای معلمان و ارتقاء کیفیت آموزش
نقش فلسفه در پرورش تفکر انتقادی
بررسی اثر بخشی استفاده از دستیارهای هوشمند گفتاری بر مشارکت و انگیزش دانش آموزان در کلاس درس
تحلیل یافته های پژوهشی درباره عوامل موثر بر تمرکز دانش آموزان ابتدایی
بررسی استفاده از فناوریهای نو و هوش مصنوعی در مدارس: چالشها و فرصتها
بررسی ارتباط مدیریت مسیر شغلی با شایستگی شغلی معلمان
بررسی رابطه توسعه حرفه ای معلمان با شایستگی شغلی آنها
طراحی فضاهای آموزشی ایمن متنوع و هوشمند با رویکرد تلفیقی مهندسی عمران سازه و تربیت تمام ساحتی برای مدارس
طراحی فضاهای سبز آموزشی با رویکرد مهندسی پایدار برای ارتقای سلامت روانی و تربیت تمام ساحتی در مدارس تراز فرزان فهیمی
بررسی چالشهای تعامل میان مدرسه و خانواده و تبیین اصول تعامل مطلوب در مدرسه تراز
تبیین الگوی مناسبات رفتاری مبتنی بر کرامت قرآنی در مدرسه تراز: از خودآگاهی تا مسئولیت
مدرسه تراز در نظام آموزش و پرورش ایران
بررسی رابطه شاداب سازی محیط با انگیزه تحصیلی و سلامت روان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول منطقه ۸ شهر تهران
نقش شایستگیهای دیجیتالی در تربیت اجتماعی دانش آموزان ابتدایی و جایگاه آن در سند تحول بنیادین
معماری مدارس ابتدایی با رویکرد افزایش خلاقیت دانش آموزان
نقش انعطاف پذیری فضا بر ارتقا کیفیت آموزش در معماری مدرسه
فراتحلیلی بر طراحی و اعتبارسنجی چارچوب سنجش شایستگیهای پایه در دوره ابتدایی با تمرکز بر سواد خواندن، نوشتن، حساب کردن و مهارتهای اجتماعی-عاطفی
پیش بینی اهمال کاری بر اساس کمالگرایی، خودارجی و خودپنداره تحصیلی
بررسی تحلیلی چالشها و راهکارهای بهبود کیفیت آموزش در مدارس ناهید قندهاری علویجه، فاطمه شیبانی
اثربخشی روش یادگیری معکوس بر فراگیری و علاقه دانش آموزان به درس عربی (نمونه موردی: دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر داران)
ارائه مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر اساس سرزندگی تحصیلی
شاداب سازی محیطی و ارتقای سلامت روان در مدارس
تاثیر شاداب سازی محیطی و ارتقا سلامت روانی بهداشت و تغذیه در دانش آموزان ابتدایی
یادگیری از طریق تجربه های زیسته: رویکردی برای تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی
ابزاری برای تربیت اخلاقی دانش آموزان
بررسی رابطه بین خودکارآمدی با بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر تهران
نقش آزمایشگاه مجازی در بهبود آموزش فیزیک
مدل جذب و گزینش دانشجو معلم در کشورهای منتخب فرهنگی آیسکو به منظور ارائه مدل مناسب برای کشور ایران
مدل یابی استفاده از آموزش آنلاین و عملکرد درسی دانش آموزان دوره اول متوسطه منطقه ۱۴ تهران با توجه به نقش میانجی قابلیت های نوآوری آموزشی و توانمندسازی دانش آموزان
بهبود عدالت آموزشی با هوش مصنوعی و راهکاری برای کاهش شکافهای آموزشی در ایران
بررسی رابطه شاداب سازی محیط با ارتقاء سلامت روانی در معلمان
بازاندیشی در معماری مدارس با رویکرد تربیت تمام ساحتی
اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر کارکردهای اجرایی سازگاری تحصیلی و کفایت اجتماعی
رابطه سبک مدیریتی مدیران با تعهد سازمانی و کارآمدی معلمان ابتدایی منطقه تبادکان
بررسی اهمیت و ضرورت پویایی و شادابی محیط آموزشی و رابطه آن با افزایش مشارکت تحصیلی دانش آموزان
چالشهای هوشمندسازی مدارس و نقش آن در یادگیری سریع دانش آموزان
توسعه چارچوب مدیریت مشارکتی مدرسه محور بر پایه پژوهش و تفکر انتقادی در آموزش و پرورش
مدلی برای پرورش انسان متعادل در تراز انقلاب اسلامی
معماری مدرسه آینده نگر: همگرایی تربیت تمام ساحتی با فناوریهای نوین در طراحی فضاهای آموزشی
راهکارهای روانشناختی برای مشارکت والدین در فرایند یاددهی- یادگیری ادبیات فارسی و ارزیابی آن در مدرسه تراز
بررسی الگوهای ارزیابی جامع و تاثیر آنها بر مهارتهای اجتماعی و عاطفی دانش آموزان: مطالعه ای کیفی از تجربیات معلمان در مدارس تراز هانیه مبصر، ثمین جولای مجیدی ۲ شیوا خلیلی ۳، فرشته رزاقی ۱
تکنولوژیهای کلیدی در مدارس هوشمند: از کلاسهای دیجیتال تا یادگیری مبتنی بر داده
تحلیل روانشناختی شخصیت های ادبیات کلاسیک فارسی در پرورش شایستگی های عاطفی - اجتماعی دانش آموزان (مطالعه موردی در چارچوب مدرسه تراز)
نقش الگویی معلم در یادگیری درس فارسی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
رابطه ی شادکامی با خودکارآمدی
طراحی مدلهای تربیتی پژوهش محور در مدارس با تاکید بر ظرفیتهای کتابخانه های نوین
الگوی کاوش مفهوم رویکردی فعال در تدریس ریاضی
اثر بخشی آموزش راهبردهای نوین شناختی در چهارچوب (DOLA) بر بهبود تفکر انتقادی: یک مطالعه فراتحلیل
بررسی قابلیتهای چارچوب DOLA در نظام آموزشی ایران و ارائه راهکارهای پیاده سازی آن
مروری بر رویکردهای نوین مدیریت مدارس هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی و داده کاوی
چالشها، فرصتها و روندهای آینده در مدیریت هوشمند مدارس با هوش مصنوعی
طراحی الگوی تربیتی (تکامل» مبتنی بر بیانات مقام معظم رهبری با رویکرد کاربست در مدارس
بررسی رابطه مدیریت مشارکتی و تصمیم گیری جمعی مبتنی بر پژوهش و کانونهای تفکر با عملکرد کارکنان و معلمان مدارس استثنایی
بررسی ارتباط بین سبک های یادگیری و نگرش های آموزشی دانش آموزان
مقایسه سیستمهای آموزشی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی
واکاوی تجارب زیسته والدین دانش آموزان از چالشهای فضای مجازی
بررسی رابطه بین خودمتمایزسازی، تنظیم هیجان و حمایت اجتماعی ادراک شده با میزان تحمل پریشانی در میان دانش آموزان
نقش فناوری کمک آموزشی در بهبود یادگیری مفاهیم ریاضی در دانش آموزان ناشنوا
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس اعتیاد به اینترنت و ناهماهنگی شناختی
طراحی و پیاده سازی مدل جامع توانمندسازی معلمان مبتنی بر هوش مصنوعی با رویکرد تحول در فرایند یاددهی و یادگیری
رابطه صمیمیت و خودانسجامی والدین با امنیت روانی دانش آموزان متوسطه دوم
رابطه خود انسجامی و بهزیستی روان شناختی والدین با امنیت روانی دانش آموزان
بررسی رابطه بین سبکهای والدگری و روابط معلم - دانش آموز با سواد هیجانی دانش آموزان دوره ابتدایی
رابطه بین سبکهای والدگری و شادکامی تحصیلی با سواد هیجانی دانش آموزان دوره ابتدایی
بهره مندی هوشمندانه از فناوری نوین در آموزش و پرورش: الگوها و موانع
مدرسه تراز در اندیشه تربیتی صاحب نظران تعلیم و تربیت
نقش پلتفرمهای دیجیتال در تحقق مدیریت مشارکتی در مدارس تراز
نقش فناوری در شاداب سازی محیط تربیت
تحلیل همبستگی بین ادراک دانش آموزان از نقش الگویی معلم و هویت تحصیلی و اجتماعی آنان
بررسی تاثیر برنامه های درسی واگرا بر رشد متوازن دانش آموزان
مروری بر پژوهشهای مرتبط با گذار از ابتدایی به متوسطه
واکاوی پدیدارشناسانه فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
بررسی کاربرد هوش مصنوعی در یادگیری شخصی سازی
تاثیر آموزش مثبت نگر بر بهبود نشاط تحصیلی، افزایش امید به زندگی و تقویت تاب آوری در دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی
چالشها و راهبردهای تربیتی در مدارس ابتدایی پسرانه گامی به سوی ارتقاء کیفیت تربیت دانش آموزان
نقش شبکه های اجتماعی در هم آوایی خانواده و مدرسه
چالش و راهکارهای آموزگاران پیش دبستانی در آموزش کودکان با نیازهای ویژه
بررسی تاثیر راهبردهای توانبخشی در برنامه ریزی درسی دانش آموزان ابتدایی با اختلال طیف اتیسم
پیش بینی کیفیت تدریس بر اساس سبکهای مدیریت کلاس و خودکارآمدی معلمان
بررسی مرجعیت و جایگاه اجتماعی معلم در شهرستان آبادان
ادغام دوقلوهای دیجیتال با یادگیری ترکیبی: فرصت ها و چالش ها
بررسی جایگاه برنامه درسی پنهان در بهبود فرایند تعلیم و تربیت در مدارس تراز
ظرفیت فناوریهای نوین یادگیری برای پذیرش تنوع فرهنگی میان دانش آموزان
بررسی تاثیر معلمان بر فراهم کردن محیط آموزشی برابر و حمایت از دانش آموزان با نیازهای مختلف
بررسی روشهای ارزیابی عملکرد دانش آموزان در مدارس تراز
بررسی استراتژیهای موثر در ایجاد فرهنگ تصمیم گیری جمعی مبتنی بر تفکر انتقادی
رابطه بین باورهای فراشناختی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان
بررسی رابطه راهبردهای خودتنظیمی و پردازش هیجانی با یادگیری ریاضی در دانش آموزان
معایب و مزایای هوشمند سازی مدارس در شهر بیرجند
مقایسه مدل های انطباقی وب و مدل های دانش بنیان در آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی
تاثیرات اخلاقی چرخای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش
تعیین چشم انداز و تدوین برنامه های راهبردی و عملیاتی در مدارس
بررسی تاثیر محبوبیت معلم بر میزان یادگیری دانش آموزان (موردمطالعه: مدارس دانشگاه صنعتی اصفهان)
رابطه نیازهای اساسی روان شناختی با هویت تحصیلی: نقش واسطه ای خودتنظیمی و جهت گیری هدفی
بررسی عوامل موثر در ایجاد انگیزه برای مشارکت دانش آموزان متوسطه در آموزش سایه
یادگیری مبتنی بر بازی دیجیتال و یادگیری دانش آموز محور نگر نوین در آموزش
بررسی جایگاه معلمان در شکل گیری رفتارهای قانونی در دانش آموزان
استفاده از متاورس در ارزیابی مسئولیت پذیری معلمان طراحی محیط مجازی شبیه سازی کلاس درس
نقش سبکهای دلبستگی و سبکهای اسنادی در پیش بینی اختلالات رفتاری برونی سازی شده با واسطه گری کارکردهای اجرایی در دانش آموزان
راهکارهای گذار به مدارس تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عدالت آموزشی و تحول مدارس
مقایسه سیستم های آموزشی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی
واکاوی منابع توسعه و شکل گیری دانش فناورانه معلمان دوره ابتدایی با رویکرد پدیدارشناسی
شناسایی مولفه های کلیدی هدایت تحصیلی هدفمند در مدارس تراز: از شناخت استعدادها تا طراحی مسیرهای شغلی
چالشها و راهبردهای هوشمندسازی مدارس ابتدایی شهرستان لامرد
تدوین الگوی گذر از کلاس سنتی به آموزش فناورانه جغرافیا: مطالعه ای به روش بنیادبخشی
اهمیت توانایی استدلال و تحلیل دانش آموزان در مدرسه تراز
رابطه بین هوشمند سازی مدارس با پیشرفت تحصیلی و انگیزه یادگیری دانش آموزان
تاثیر آموزش اصول کرامت، تعاون و عدالت بر بهبود روابط انسانی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
تحلیل محتوای کتابهای درسی مقطع ابتدایی از نظر میزان توجه به مهارتهای تفکر خلاق
ارائه الگوی عوامل موثر بر اجتماع یادگیری حرفه ای معلمان
رابطه مکانیزم های دفاعی و وابستگی به شبکه های اجتماعی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی جایگاه و اهمیت استفاده از استراتژیهای مدیریت کلاس درس در مدارس تراز
تاثیر مدارس هوشمند بر توانمندی شناختی، خوشبینی علمی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان
ارائه مدل مفهومی برای مدرسه تراز رویکردی نوین به آموزش فراگیر و پایدار
نقش کتاب های مصور در پرورش خلاقیت
تاثیر آموزش احساسات با استفاده از انیمیشن بر تنظیم هیجان و مهارتهای ارتباطی
عوامل موثر بر پذیرش فناوریهای هوش مصنوعی توسط مشاوران مدارس در راستای پیشگیری از اختلالات یادگیری
تاثیر بازیهای آموزشی مبتنی بر واقعیت افزوده (AR) بر یادگیری خلاقانه در کودکان دبستانی
ارزیابی مدل انگیزش تحصیلی بر اساس خودتنظیمی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه با میانجیگری فرسودگی تحصیلی
چالشهای عدالت آموزشی مدارس ابتدایی کم برخوردار و راهکارهای ارتقاء کیفیت آموزشی (مطالعه موردی مدرسه ابتدایی حر در منطقه ۸ تهران)
تاثیر کارآفرینی بر تبدیل دیجیتال در مدارس
Investigating The Impact of AI-Assisted Learning on Critical Thinking in Educational Environments: A Systematic Literature Review
The Anatomy of Critical Thinking in Iran's National Curriculum: A Phenomenological Perspective
SHAD Application in ELT in Iranian High Schools: A Retrospective Study
Challenges and Strategies in Mixed-ability EFL Classrooms in Iran: Teacher Perspectives
Predicting depressive symptoms in high school adolescents based on self-compassion and perfectionism
The study and comparative evaluation of intelligent educational systems and the effectiveness of artificial intelligence-based learning platforms
بررسی تاثیر خستگی شغلی بر معلمان به عنوان الگوی نقش و تاثیر آن بر سبک تدریس معلمان بر دانش آموزان در جامعه
Social Status of Teachers: A Systematic Review
Family-School Collaboration: A systematic Review
The Role of ChatGPT in Shaping Intelligent Educational Systems: A Short Review
The effectiveness of Executive Function training on attention control and Self-Control of Children with anxiety disorders