آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 21تعداد صفحات کتابچه مقالات: 256
تعداد نمایش مقالات: 14438
دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو
دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۹۸ توسط ،شركت همايش آروين البرز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو
شناسایی و رتبه بندی اثربخش ترین تکنیک های حسابداری مدیریت در شرکت های فعال در حوزه دارویی
بررسی عوامل موثر در عدم استفاده از کنترل های سنجش مسئولیت در شرکت ها
New Approach to the Principles and Techniques of Communicating Effective Internet Marketing
بررسی تاثیر نگرش، کنترل رفتار درک شده، هنجار ذهنی و مصرف موقعیتی بر قصد خرید (مورد مطالعه: خریداران ماهی در شهر اهواز)
اثر استفاده مفید از اینترنت و سن بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی با نقش تعدلیگر جنسیت دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج
بررسی اثر مشارکت مشتری و درگیری ذهنی بر ارتباط خود برند و هدف از استفاده از برند در مشتریان فروشگاه های لوازم خانگی ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی اسنوا)
عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی زعفران ایران
تولید و پیاده سازی نرم افزار و اپلیکیشن جامع بهره برداری توزیع برق با هدف هوشمند سازی کاربرد ها و آماده سازی داده ها جهت داده کاوی
بررسی رابطه بین میزان استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک (امضای الکترونیک ،محب (مدیریت حساب های بانکی) ،همراه بانک وخودپرداز) و میزان وفاداری مشتریان مطالعه موردی (شعب بانک ملت شهر کرمان)
بررسی تاثیر کارکرد سیستم هوش تجاری بر بهبود عملکرد مبارزه با پولشویی (مطالعه موردی: بانک توسعه صادرات ایران)
بررسی عمران و ساخت و ساز شهری با رویکرد پدافند غیرعامل
بررسی زیر ساخت های لازم برای پیاده سازی ماژول B0-FICE در فرودگاه بین المللی مهرآباد
تولید گاز غنی از هیدروژن از طریق گازی سازی غیر کاتالیستی زیست توده در محیط آب فوق بحرانی
نقش قابلیت های زیرساختی و مشتری مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم های CRM
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بنگاه و کیفیت خدمات درک شده توسط مشتریان بر وفاداری آنان
استفاده از انرژی خورشید جهت حذف نمک از آب دریا و بررسی پیامد های زیست محیطی آن
بررسی نقش فناوری اطلاعات در استقرار eCRM برای رضایت مشتری در صنعت بانکداری
بررسی و مقایسه روشهای دفع و تولید انرژی از زباله در کشورهای برزیل ، اوگاندا و مالزی
اجزا و بررسی کاربردی استفاده از کولر خورشیدی در ساختمان ،و روش های بالا بردن بهره وری در سیستم های سرمایش خورشیدی
بررسی روش های تبدیل زباله های گیاهی به سوخت زیستی (اتانول)
روش های مختلف تولید سوخت اتانول از انواع زباله ها