آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 128تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1485
تعداد نمایش مقالات: 1901
اولین همایش ملی مطالعات تحول آفرین تعلیم و تربیت
اولین همایش ملی مطالعات تحول آفرین تعلیم و تربیت در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ توسط ،اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده مرکز علمی فرهنگی روهیل سازمان مردم نهاد امید جوانانانتشارات غوموسسه آرمان اشراق در شهر خدابنده برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین همایش ملی مطالعات تحول آفرین تعلیم و تربیت مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین همایش ملی مطالعات تحول آفرین تعلیم و تربیت
بازی سازی در آموزش زبان و پرورش اندیشه های نقاد و بحث محور در دانش آموزان
تاثیربازی بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی
بررسی تفاوت های جنسیتی در تجربه و نگرش دانش آموزان نسبت به تربیت بدنی
نقش مدارس در پرورش ارزشهای اخلاقی و اجتماعی
طراحی یادگیری از طریق فعالیت های تقویتی و سرگرم کننده
تاثیر فعالیت های گروهی بر بهبود فرایند آموزش احد غفرانی کارشناسی روان شناسی، آموزگار پایه دوم
بررسی تاثیر هوش فرهنگی، معنوی و هیجانی مدیران بر عملکرد شغلی معلمان مدارس ابتدایی شهرستان سردشت
آموزش مبتنی بر حل مساله و تقویت نوآوری
استفاده از روش های نوین در آموزش ریاضی در دوره ابتدایی
تنظیم برنامه های یادگیری انعطاف پذیر
نقش تدریس بازی محور در مدیریت اختلالات یادگیری
مرور راهبردهای مقابله با فرسودگی شغلی در حرفه معلمی
مطالعه پیمایشی نگرش دانش آموزان دختر متوسطه دوم مدارس روستایی نسبت به مهاجرت روستا-شهری و پیامدهای آن (مطالعه موردی: شهرستان آمل)
کشف راههای خلاقانه برای ارتقا یادگیری تعاملی
بررسی میزان به کارگیری علائم نگارشی در میان دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان پیامبر اعظم همدان
نقش بازی های آموزشی بر یادگیری مفهومی
راهکارهای افزایش تعاملات اجتماعی در دانش آموزان ابتدایی
تحول در نقش معلم در عصر دیجیتال: از انتقال دهنده دانش تا تسهیل گر یادگیری
نقش برنامه درسی در کاهش فشارهای روانی دانش آموزان
فناوری و دیجیتالی شدن آموزش
تقویت یادگیری از طریق تعاملات بین فرهنگی
روش های تدریس مبتنی بر تعاملات چند حسی
استفاده از روش های تدریس مبتنی بر فناوری های نوین
نقش معلم در پرورش سواد اخلاقی دیجیتال دانش آموزان در مدارس ایران؛ چالش ها و راهکارها
تحلیل تاثیر ارزشهای اخلاقی بر برنامه ریزی استراتژیک آموزشی
بهره گیری از بازی های آموزشی برای افزایش انگیزه
تاثیر ساخت کاردستی با مواد بازیافتی بر رشد خلاقیت و مهارت های عملی دانش آموزان پسر پایه ششم ناحیه یک شهر قم
طراحی فعالیت های گروهی برای تقویت همکاری دانش آموزان
آینده یادگیری مبتنی بر بازی و نقش آن در تربیت نسل نو
تقویت مهارت های زندگی از طریق فعالیت های کلاسی
تعامل و گفتگو به عنوان محور یادگیری موثر
نابرابری آموزشی و تاثیر آن بر آینده تحصیلی دانش آموزان
نقش آموزش های ترکیبی در بهبود فرایند یادگیری
روش های عملی برای ایجاد ارتباط عاطفی در فرایند یادگیری
تحلیل روشهای نوین تدریس برای دانش آموزان با نیازهای ویژه
نقش معلمان در هدایت فرایند یاددهی و یادگیری
نقش معلم در کاهش نابرابری های آموزشی
نقش هوش هیجانی در آموزش موثر
مروری بر تحول در آموزش و پرورش در عصر جهانیشدن: چالش های یادگیری در قرن ۲۱
تلفیق علوم انسانی و فناوری در برنامه های آموزشی
پیوند اصول اسلامی با روش های آموزشی
رویکرد های نوین در آموزش مهارتهای تفکر انتقادی
تحول نظام های آموزشی و چالش های آن در دنیای معاصر
استفاده از روش های تدریس مبتنی بر تحلیل موردی
چالش های ارتباط موثر بین آموزگار استثنایی و دانش آموزان
یادگیری معکوس و تاثیر آن بر انگیزه ی دانش آموزان ابتدائی
نقش اقدام پژوهی در توسعه حرفه ای معلمان
استفاده از روایت های جذاب برای تقویت فرایند آموزش
چگونگی طراحی محیط های یادگیری انگیزشی با استفاده از فناوری
چگونه توانستم مشکلات املا نویسی دانش آموزم را کاهش دهم؟
تحلیل تعدادی از آیات قران کریم با استفاده از مفاهیم فیزیک و اهمیت آن در خداشناسی و دین پذیری
بهبود حافظه فعال و تاثیر آن در درمان اختلال یادگیری
بررسی اثربخشی چت بات های آموزشی مبتنی بر هوش مصنوعی در توسعه سواد اخلاقی دانش آموزان ابتدایی (مطالعه موردی: شهرستان آمل)
راهبردهای مدیریت کلاس برای ارتقای یادگیری
تجارب زیسته معلمی و کاربرد اخلاق حرفه ای
چگونه می توان عدالت آموزشی را در مناطق محروم توسعه داد؟
چگونه توانستم مشکل بیش فعالی و کمبود توجه یکی از دانش آموزان را برطرف کنم؟
رابطه ی جهت گیری اهداف پیشرفت با خودناتوان سازی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان میاندوآب
ایجاد تعادل بین روش های سنتی و مدرن در راهبردهای آموزشی
تحلیل تاثیر یادگیری خودگردان بر مهارت های شناختی دانش آموزان
مقایسه تطبیقی نظام های آموزشی میان رشته ای برای دانش آموزان با نیازهای ویژه
چالش های رفتاری اعتیاد به موبایل در دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدیی شهرستان مهاباد
استفاده از مسائل واقعی برای افزایش عمق یادگیری
آموزش با تمرکز بر آینده: نوآوری، جامعیت و اثربخشی
تشویق دانش آموزان به تفکر مستقل
تنظیم چیدمان کلاس برای افزایش تعامل
هوش مصنوعی ویادگیری مادام العمر ایجاد مسیرهای شخصی سازی شده برای توسعه مهارت ها
طراحی آموزشی و نظریه های یادگیری با تاکید بر روش تدریس بایبی
راه کارهای افزایش مشارکت دانش آموزان در فرایند یادگیری
تمرکز بر یادگیری مادام العمر در آموزش وپرورش
مدیریت کلاس درس با استفاده از تکنیک های تدریس هوشمند
روش های مبتنی بر حل مسئله در آموزش ابتدایی
مبانی نظری سواد محیط زیستی دانش آموزان
بررسی نقش معلمان در تقویت هویت دیجیتال دانش آموزان متوسطه اول شهرستان مهاباد در آموزش زبان انگلیسی
چگونگی ایجاد انگیزه در دانش آموزان با یادگیری پروژه محور
بررسی ارتباط فلسفه ی تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش در رشد خلاقیت هنر آموزان با هدف کارآفرینی
گنج تغییر در آموزش و پرورش: (راهی برای رشد و کاهش آسیب های دانش آموزان)
مدیریت زمان و تنظیم دقیق برنامه کلاس
چالشهای روانی واجتماعی در محیط های آموزش مدرن
تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان پایه ی سوم دبستان
بررسی رابطه مهارت های مدیران با عملکرد معلمان دوره ابتدایی شهرستان مهاباد
ضرورت بازنگری در زمان بندی اجرای طرح ها و جشنواره های آموزشی- تربیتی در مقطع ابتدایی
نقش بازی های حرکتی در یادگیری درس ریاضی پایه اول
کاربرد فناوری های نوین در آموزش ریاضی دوره ابتدایی فرصتی برای یادگیری موثر
امید و راهکار های امید آفرینی و سلامت جسم و روان در تعلیم و تربیت اسلامی
نقش هوش مصنوعی در بهبود برنامه ریزی آموزش مدرن
تقویت اخلاق محوری در فرایندهای یاددهی یادگیری
ارزیابی مشکلات یادگیری دستور زبان عربی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان آمل
ارتقای مهارت های ارتباطی معاونان در تعامل با دانش آموزان و خانواده ها
نقش فناوری در تحول فرایندهای آموزشی
تاثیرات اجتماعی و فرهنگی آموزش هوشمند بر شغل های آینده
چگونه توانستم با تقویت نظارت های آموزشی، کیفیت تدریس معلمان را افزایش دهم؟
تاثیر قوانین کلاسی بر نظم و انضباط دانش آموزان
استفاده از روش های بازی محور برای یادگیری جذاب تر
آموزش ا دوستی و کاربرد آن در نوشتار و گفتار محاوره به دانش آموزان گروه آسیب دیده بینایی
مرور سیستماتیک کاربردهای هوش مصنوعی در آموزش ریاضی(بررسی پروژه های موفق جهانی)
مطالعه براثربخشی طرحواره درمانی دربحران های خانوادگی
رویکرد ساختگرایی و پیامدهای مثبت آن
بهبود یادگیری با استفاده از روش های بازتابی
هوش مصنوعی و رشد خلاقیت در آموزش
آینده آموزش مبتنی بر داده و روش های نوین ارزشیابی
با چه روشهایی توانستم مطالعه صحیح و تاثیر گذار را به دانش آموزانم آموزش دهم
تحولات یادگیری اجتماعی و نقش آن در ارتقای یادگیری مادام العمر
ترویج یادگیری خلاق با بهره گیری از منابع متنوع
تجزیه و تحلیل نیازهای آموزشی معلمان تازه کار
عوامل تاثیرگذار بر توسعه چابکی فرهنگی مدیران مدارس ابتدایی شهرستان مهاباد
تاثیر بازی های آموزشی بر یادگیری دانش آموزان
تشویق تفکر انتقادی در دانش آموزان
نقش رهبری آموزشی معاونین مدارس در ایجاد فضای یادگیری مثبت و پویا برای دانش آموزان دختر متوسطه دوم
امور تربیتی و چالش های عصر جدید (تعلیم وتربیت، فرهنگ، امید و هویت محوری)
چگونه توانستم با تقویت ارتباط بین معلمان و والدین، وضعیت تحصیلی دانش آموزان را ارتقا دهم؟
مبانی تربیت اسلامی و پیوند آن با آموزش نوین
تحول در نقش معلمان به عنوان مربیان یادگیری مدرن
تاثیر مدل های یادگیری ترکیبی بر بهبود نتایج تحصیلی
چگونه توانستم اضطراب حاصل از نارسانویسی در درس املا را در یکی از دانش آموزان برطرف کنم؟
تاثیر آموزش مبتنی بر رویکرد عاطفی بر یادگیری زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه اول شهرستان مهاباد
روشهای تدریس مبتنی بر تحقیق و پروژه
چالش های تربیت معلم در عصر فناوری های نوین
چگونه توانستم مهارت روخوانی دانش آموز پایه دوم ابتدایی را که دچار اختلال توجه و تجربه ی آموزشی منفی بود، بهبود بخشم؟
استفاده از تکنیک های مدیریت تعارض در کلاس
رویکردهای آموزش فرد محور با استفاده از هوش مصنوعی
راهبردهای نوین در آموزش ابتدائی و یادگیری پایدار
تحول بنیادین آموزش و پرورش در ایران و چالش های روز
آموزش انعطاف پذیر برای پاسخ به نیاز های متنوع فرا گیران
از منبع دانش تا مربی یادگیری: چرا آموزش مهارت های دیجیتال به معلمان یک ضرورت است؟
بررسی راهبردهای یاددهی، یادگیری در دوره ابتدایی، در نظام تعلیم و تربیت ایران
فرصت ها و چالش های آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت
چگونه توانستم با استفاده از روش یادگیری مشارکتی مهارت های کارگروهی دانش آموزانم در پایه دوم ابتدایی را ارتقا بخشم