آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 22تعداد صفحات کتابچه مقالات: 297
تعداد نمایش مقالات: 117369
همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری
همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ توسط ، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری
گزارش تحلیلی میزان رضایتمندی مؤدیان از نظام مالیاتی 1388
مشتری مدار کردن یک شرکت از شراکت مشتری تا رضایت مشتری
طراحی و تدوین طرح خرید نامحسوس
بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و رضایت مشتری در سازمان های دولتی
شهروندان به مثابه مشتری :کنکاشی در پیاده سازی ZRM در حوزه مدیریت شهری
بررسی و دسته بندی انواع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و ارائه چارچوبی برای اجزاء تشکیل دهنده آن
مدیریت ارتباط با مشتری :موانع و چالش ها
بهبود کارایی تبلیغات سیار
ارائه مدل توفیق پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مورد مطالعه : بانک صادرات استان تهران )
ارزیابی مزایا بکارگیری استراتژی CRM در جهت بهبود مزیت رقابتی پایدار سازمان ها (مطالعه موردی حوزه ی خدمات پس از فروش شرکت زامیاد )
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک های دولتی و موسسات مالی
بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری در بانک
مروری بر ادبیات سیستم های توصیه گر به عنوان یک ابزار تقویت روابط با مشتری
طراحی یک سیستم تشخیص مشتری بهینه جهت کاهش هزینه های بازاریابی
رویکرد چند لایه به پیاده سازی CRM در سازمان ها
کاربردهای داده کاوی در QFD به منظور بهینه سازی طراحی محصول و ارتقاء رضایت مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
ریسک های اقتصادی زنجیره تامین در محیط های اشفته
مدیریت ارتباط با مشتری پاردایم جدید عصر اطلاعات
مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه روانشناسی
نقش بانکداری الکترونیک در افزایش رضایت مشتریان بانک ها
استفاده از مدل سروکوال در ارزیابی کیفیت خدمات