آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 26تعداد صفحات کتابچه مقالات: 219
تعداد نمایش مقالات: 1156
اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه با رویکرد توسعه فرهنگی
اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه با رویکرد توسعه فرهنگی در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ توسط موسسه آموزش عالی راه دانش بابل، در شهر بابل برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه با رویکرد توسعه فرهنگی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه با رویکرد توسعه فرهنگی
نقش رسانه ها و فناوری های جدید در ارتقای یادگیری دانش آموزان
اثربخشی بازی درمانی بر عزت نفس و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری
بررسی اثر ورزش بر حافظه فضایی و یادگیری دانش آموزان
تاثیر آموزش ریاضی مبتنی بر هنر تجسمی و کاردستی بر تصویرسازی ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
تاثیر روش های آموزش فرآیند و آموزش تکلیف فرآیند بر عملکرد املا نویسی در دانش آموزان
رابطه باورهای هوشی و عزت نفس دانش آموزان
فلسفه آموزش خانواده کودکان استثنایی
ارتباط بین حافظه فعال و توجه در دانش آموزان
رابطه خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان
راهکارهایی برای حفظ انگیزه دانش آموزان
ارزشیابی فرایندی و کاربردهای آن در مدارس
بررسی تاثیر پویانمایی در آموزش مفاهیم محیط زیستی به دانش آموزان
اثربخشی یادگیری معکوس بر درگیری تحصیلی دانش آموزان
بررسی راهکارهای مناسب و علمی در برخورد با انواع صدمات ورزشی زنگ ورزش در مدارس
سیستم های تولید انرژی و کاربرد آنها در فعالیت های ورزشی
بررسی شیوه های آموزش آموزه ها و مفاهیم دینی در مقطع ابتدایی
بررسی تاثیر تدریس بر اساس نظریه ساخت و سازگرایی بر مهارت های کاوشگری دانش آموزان
تاثیر تربیت بدنی و فعالیت های جسمانی بر تقویت بهداشت روانی دانش آموزان
بررسی میزان اثربخشی عوامل کلیدی موفقیت در یادگیری الکترونیکی مدارس
تاثیر آموزش هنر برخلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
تعیین شایستگی های حرفه ای معلمان و سنجش آنها در مدارس
ضرورت آموزش تفکر خلاق به دانش آموزان و نقش معلمان در پرورش آن
بررسی رابطه الگوهای فرزند پروری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان
تاثیر دوره آموزش پژوهش در عمل در بهبود فرآیند یاددهی - یادگیری معلمان
شناسایی مولفه های هوش معنوی و ردیابی آنها در برنامه درسی
آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان، کلید سلامت روان در مدرسه