آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 82تعداد صفحات کتابچه مقالات: 793
تعداد نمایش مقالات: 5585
اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه با رویکرد توسعه فرهنگی
اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه با رویکرد توسعه فرهنگی در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ توسط موسسه آموزش عالی راه دانش بابل، در شهر بابل برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه با رویکرد توسعه فرهنگی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه با رویکرد توسعه فرهنگی
نقش رسانه ها و فناوری های جدید در ارتقای یادگیری دانش آموزان
اثربخشی بازی درمانی بر عزت نفس و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری
بررسی اثر ورزش بر حافظه فضایی و یادگیری دانش آموزان
تاثیر آموزش ریاضی مبتنی بر هنر تجسمی و کاردستی بر تصویرسازی ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
تاثیر روش های آموزش فرآیند و آموزش تکلیف فرآیند بر عملکرد املا نویسی در دانش آموزان
رابطه باورهای هوشی و عزت نفس دانش آموزان
فلسفه آموزش خانواده کودکان استثنایی
ارتباط بین حافظه فعال و توجه در دانش آموزان
رابطه خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان
راهکارهایی برای حفظ انگیزه دانش آموزان
ارزشیابی فرایندی و کاربردهای آن در مدارس
بررسی تاثیر پویانمایی در آموزش مفاهیم محیط زیستی به دانش آموزان
اثربخشی یادگیری معکوس بر درگیری تحصیلی دانش آموزان
بررسی راهکارهای مناسب و علمی در برخورد با انواع صدمات ورزشی زنگ ورزش در مدارس
سیستم های تولید انرژی و کاربرد آنها در فعالیت های ورزشی
بررسی شیوه های آموزش آموزه ها و مفاهیم دینی در مقطع ابتدایی
بررسی تاثیر تدریس بر اساس نظریه ساخت و سازگرایی بر مهارت های کاوشگری دانش آموزان
تاثیر تربیت بدنی و فعالیت های جسمانی بر تقویت بهداشت روانی دانش آموزان
بررسی میزان اثربخشی عوامل کلیدی موفقیت در یادگیری الکترونیکی مدارس
تاثیر آموزش هنر برخلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
تعیین شایستگی های حرفه ای معلمان و سنجش آنها در مدارس
ضرورت آموزش تفکر خلاق به دانش آموزان و نقش معلمان در پرورش آن
بررسی رابطه الگوهای فرزند پروری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان
تاثیر دوره آموزش پژوهش در عمل در بهبود فرآیند یاددهی - یادگیری معلمان
شناسایی مولفه های هوش معنوی و ردیابی آنها در برنامه درسی
آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان، کلید سلامت روان در مدرسه
راهکارهای تدریس اثربخش در کلاس های چندپایه
بررسی دردهای اسکلتی - عضلانی (فیبرومیالژیا) در دانش آموزان
بررسی اثربخشی یادگیری تلفیقی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان
استراتژی های موثر برای مدیریت استرس در دانش آموزان دبستانی
نقش مشاوره در پیشگیری از مشکلات روانی در دانش آموزان
کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت گرافیک
تاثیر بازی های گروهی بر سلامت روان کودکان در محیط های آموزشی
راهکارهای تقویت مهارت های ارتباطی و فن بیان در دانش آموزان
تاثیر تدریس به شیوه سازنده گرایی بر علاقه به درس و اشتیاق به مدرسه
تاثیر رسانه های جمعی بر ناهنجاری رفتاری دانش آموزان
نقش فناوری بر آموزش در هنرستانها
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر طرح همیاری بر بهبود رشد اجتماعی دانش آموزان
بررسی چالش های اقدامات پرورشی و امور تربیتی در مدارس
بازی هایی برای پیشگیری و درمان اختلالات یادگیری دانش آموزان
نقش رسانه ها در حفظ و بهبود محیط زیست
بررسی تاثیر اخلاق حرفه ای معلمان در مسئولیت پذیری و پیشرفت دانش آموزان
نحوه برخورد با دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی
تاثیر بازی های آموزشی - ورزشی بر مهارت های ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
نقش بازی های آموزشی در یادگیری دانش آموزان
اثربخشی کوچینگ بر اختلال نقص توجه - بیش فعالی دانش آموزان
بررسی رابطه انگیزش (درونی و بیرونی) و خودشکوفایی دانش آموزان
تاثیر شاخص های موثر بر یادگیری ریاضی دانش آموزان
تاثیر نگرش های دانش آموزان نسبت به ریاضی بر عملکرد آنها
نقش بازی های رایانه ای آموزشی بر یادگیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
بررسی اختلالات رایج در استعداد سنجی دانش آموزان
روش ها و تکنیک های مشاوره با دانش آموزان در مدارس
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بین فردی بر کاهش پرخاشگری در دانش آموزان
بررسی تاثیر آموزش همتایان بر بهبود یادگیری دانش آموزان
بررسی تاثیر یادگیری خودراهبر بر بهبود فرسودگی تحصیلی دانش آموزان
تاثیر مدیریت مدرسه محوری بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان
بررسی تاثیر داستان های کودکانه بر تربیت اجتماعی دانش آموزان
تاثیر آموزش مبتنی بر ساخت گرایی بر پرورش مهارت تفکر انتقادی
بررسی تاثیر روش های نوین آموزشی در بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان
شیوع اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان و ارتباط آن با میزان به کارگیری شبکه های اجتماعی مجازی
بررسی تاثیر روشهای نوین آموزشی در بهبود ارتباطات تعاملی معلم و دانش آموزان
تاثیر میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی دانش آموزان
اثربخشی نقاشی درمانی بر بهبود پرخاشگری کودکان با اختلال طیف اتیسم
نقش تربیتی مادر بر فرزندان در دوران بعد از تولد
مدرسه به عنوان جامعه ای کوچک، پرورش روابط اجتماعی مثبت
بررسی تاثیرات مدیتیشن بر بهبود کیفیت خواب و تقویت حافظه و تثبیت یادگیری
روش های نوین تدریس ، الهام بخش دانش آموزان خلاق
تحول در علوم تربیتی و آموزش، روش های نوین برای پرورش استعدادهای فردا
تکنیک های طلایی تدریس ،راهنمای عملی برای معلمان برجسته
دانش آموزان و آینده آموزش ، نوآوری هایی برای تربیت نسل های خلاق
آموزش موثر ، فنون و روشهای پیشرفته برای معلمان برتر
رویکردهای نوین در پرورش هوش هیجانی دانش آموزان
آموزش موثر، رویکردهای جدید در تربیت مهارت های یادگیری دانش آموزان
آموزش تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله به دانش آموزان
تاثیر روش های تدریس تعاملی بر انگیزه و یادگیری دانش آموزان
بررسی روش یادگیری مبتنی بر پروژه (PBL) و تاثیر آن بر توانمندی های دانش آموزان
نقش روانشناسی در ارتقای مهارت های اجتماعی دانش آموزان
فناوری، فرصتی نو برای یادگیری فراگیران
بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان از طریق برنامه های آموزشی گروهی
چالش ها و فرصت های معلمان در آموزش آنلاین، تجربیات و راهکارها
راهکارهای نوآورانه برای کاهش افت تحصیلی در مدارس
تاثیر محیط های یادگیری باز و تعاملی بر رشد خلاقیت دانش آموزان