آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 44تعداد صفحات کتابچه مقالات: 699
تعداد نمایش مقالات: 1983
دومین کنفرانس بین المللی مطالعات هنر، فرهنگ و رسانه
دومین کنفرانس بین المللی مطالعات هنر، فرهنگ و رسانه در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۳ توسط ،شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات هنر، فرهنگ و رسانه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی مطالعات هنر، فرهنگ و رسانه
جادوی ارتباط : چگونه شبکه های استانی می توانند مخاطبان خود را مجذوب کنند
موج همبستگی: نقش رادیو در نهادینه کردن وتقویت سرمایه اجتماعی
رویکرد جامعه شناسی اخلاق دورکیم در سوزن دوزی پوشاک زنان بلوچ
شناسایی مولفه های موثر بر رقابت پذیری در مزون های لباس شهر یزد
مینیاتورها در دست نوشته های تاریخی از زمان شاهرخ
تاثیر شخصیت هنرمند در آثار نقاشی (مطالعه موردی سالوادور دالی)
تحلیل نقش هوش مصنوعی در شخصی سازی محتوای رسانه ها و پیامدهای آن
تحلیل نشانه شناختی فیلم های دفاع مقدسی (مطالعه موردی: فیلم های حاضر در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر)
تحلیل کیفی جشنواره جهانی فیلم فجر با رویکردی انتقادی و ارائه راهکارهای پیشنهادی (مطالعه موردی: چهل و یکمین و چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر)
تحلیل راهبردی عوامل موثر بر توسعه نمایشنامه نویسی در ایران
فرهنگ مواجهه جوامع با افراد دارای اختلالات طیف اوتیسم
زیباییشناسی هنر اسلامی مبتنی بر انتزاع و هندسه
بازنگری نقش فر (بر اساس آرای ابوالعلاء سودآور)
راگا پیوند رنگ و موسیقی هندوستان
تحلیلی برسوره ها و آیات کتیبه های قرآنی تربیتی در مساجد
بررسی نقوش کاشی کاری عصر صفوی و باز آفرینی آن به صورت تکه دوزی بروی لباس اجتماع بانوان امروزی
وظایف شهرداریها در ارتباط با مدیریت پسماندهای شهری
بررسی تاثیر تبلیغات شبکه های اجتماعی اینستاگرام بر الگوی خرید مصرف کنندگان در بازاریابی دیجیتال
سواد رسانه ای و فرهنگ سلبریتی پیمایش در تقاطع نفوذ و اطلاعات
نقش سواد رسانه ای در جهت یابی به تایید افراد مشهور در رسانه های اجتماعی
تاثیر تاثیرگذاران رسانه های اجتماعی بر رفتارهای بهداشت عمومی
تاثیر متقابل دین و فرهنگ سلبریتی در جامعه مدرن
بررسی و استفاده از نسبت های فیبوناچی در طراحی لباس های مادها و هخامنشیان
نقش نظریه رسانهها در مراحل مختلف بحران ، مطالعه موردی؛ تولیدات رسانهای
Beyond the Frame: A Phenomenological Argument for Immersive Technology Art in English Language Education
بررسی تاثیر سیاست بر هنر مدرن
تدوین شاخص های عملیاتی به منظور ایجاد و پیاده سازی نظام رده بندی شرکتهای تولید و تامین محتوای رسانه ای برای سازمانهای بزرگ رسانه ای (نمونه: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران)
بررسی تاثیر پیاده سازی نظام ارزیابی و رده بندی شرکت های تولید و تامین محتوا بر حکمروایی رسانه ای سازمان صداوسیما
تحلیل ارتباط میان ویژگیهای ظاهری و خصوصیات درونی شخصیت ها در طراحی انیمیشن و طراحی کاکتر مبتنی بر آن
نقش فتوژنی در نمایش مفاهیم فلسفی و سابژکتیویته در انیمیشن های کوتاه: تلاقی تصاویر با مثل افلاطونی
بازخوانی نوآورانه ژانرهای انیمیشن اکسپریمنتال: فتوژنی به مثابه پیوندی میان فرم و محتوا
نقش فتوژنی در ایجاد سوسپانس و سوپرایز در انیمیشنهای ژانر وحشت: تحلیل ابعاد بصری، اکسیدنت و ایونت های روانشناختی
بازتاب فتوژنی در تجسم روابط انسانی در انیمیشن های کوتاه: از عواطف تا روایت های بصری
بررسی میزان تاثیر تبلیغات محیطی در بهبود عملکرد تبلیغات رسانه های اجتماعی
مطالعه و بررسی فیلم سینمایی بادیگارد، با رویکرد اجتماعی و با نگاهی به ژانر تریلر
سفر قهرمان در فیلم نامه قوی سیاه (Black Swan): مطالعه فیلم نامه قوی سیاه در چارچوب الگوی کریستوفر ووگلر
بررسی نقش رسانه ها در ازدواج دیرهنگام جوانان
بررسی نقش رسانه ها بر آگاهی حقوقی و اجتماعی زنان (چالش ها و فرصت ها)
دوتوکهای معطر تاجمیر
نماد درخت در فرهنگ ادبیات: حفاظت و پایداری
مروری برریسندگی و تولید نخ ابریشم به روش صنعتی
The impact of digital art on modern aesthetics
اهمیت و جایگاه نقاشی دیجیتال (هوشمند) در هنر
نقاشی درمانی و تاثیر آن بر افراد