آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 25تعداد صفحات کتابچه مقالات: 434
تعداد نمایش مقالات: 1823
همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه
همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه در تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ توسط دانشگاه تهران،دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهرانپژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه
از رویت پذ یری دموکراتیک تا شهرت طبقاتی (مطالعه ای بر نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در خلق سلبریتی های جدید)
استعمارزدایی از فرهنگ شهرت در بستر رسانه های اجتماعی
بازتاب فرهنگ شهرت در بازار نشر کتاب
بازنمایی صنعت شهرت در سریالهای کرهای (مطالعه موردی: سریال سلبریتی )
تاملی در مسئله نقض حریم خصوصی کودکان اینفلوئنسر ایرانی
تحلیل روایت پسااستعماری مقاومت فلسطین در اینستاگرام؛ مردمنگاری شبکه ای فعالیت های اینفلوئنسرهای فلسطینی در جریان طوفان الاقصی
تحلیل گفتمان روانشناسی رسانه ای شده در اینستاگرام
تنظیم گری تبلیغات سلبریتی ها در کشورهای درحال توسعه ؛ مطالعه موردی شورای استانداردهای تبلیغاتی هند (ASCI)
خرده فرهنگ های هواداری در میان مترجمان ایرانی :بازکاوی ژانرهای فن دابینگ ، فن سابینگ و فن پارودی در رسانه های اجتماعی برخط
خوانش عکس های سیندی شرمن از منظر »نقد مفهوم سلبریتی « با تکیه بر نظریه زیبایی شناختی تئودور آدورنو
درآمدی بر وضعیت کاسپلی در ایران
ریشه های فکری شهرت در فلسفه مدرن با تکیه بر آرای دیوید هیوم
سلبریتی ها به مثابه کارگزاران حافظه
سلبریتی ها و تاثیرگذاران بر افکار عمومی در ایران
سیاست گذاری فعالیت سلبریتی و اینفلوئنسرها در پرتو استانداردهای بین المللی (با تاکید بر استانداردها ی اتحادیه اروپا و شورا ی اروپا)
سیر تطور مطالعات هواداری
شهرت زنانه در آثار خوانندگان زن موسیقی رپ فارسی
کنش رسانه ای سلبریتی ایرانی در بازتولید دوقطبی سیاسی : »فریادهای ساکت « در رسانه های اجتماعی
کودکان اینفلوئنسر ایرانی و بازتعریف هویت جنسیتی
مطالعه چگونگی تاثیر نظرات سلبریتی ها در شبکه های اجتماعی بر تصمیم گیری نسل زد
مطالعه عوامل موثر در افزایش فرهنگ هواداری فوتبال و نقش هواداران در نتیجه گیری تیم ها
مقایسه شهرت تولیدشده در رسانه های اجتماعی با مصرف آن در تجربه زیسته هواداران (مطالعه موردی پدیده »عموحسن « در گرگان)
موفقیت نمایشی در صفحات اینستاگرامی زنان بلاگر مذهبی
واکاوی ماهیت شهرت با رویکرد حقوقی
موندیه میل : یک کاوش پساکیفی از حضور اینفلوئنسرهای ایرانی در اینستاگرام