آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 91تعداد صفحات کتابچه مقالات: 755
تعداد نمایش مقالات: 6826
چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار
چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۴ توسط ،انجمن مدیریت کسب و کار ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار
طراحی مدل بازاریابی دیجیتال بین المللی با رویکرد مشتری محوری
بررسی تاثیر نوآوری و کیفیت خدمات بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی رضایت مشتری در صنعت چرم و کفش تبریز
رفتار اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران و میزان تطابق آن با رفتار اقتصادی در قرآن و سنت
گذار از شخص محوری به شایسته سالاری در کسب وکارهای خانوادگی ایران از طریق مدل حاکمیت دوگانه
از فناوری تا مزیت رقابتی: تاثیر مدیریت الکترونیکی منابع انسانی بر نوآوری، چابکی و پایداری رقابتی در صنعت مهمانداری
بررسی نقش میانجی گرانه درگیری شغلی در پیوند بین مدیریت منابع انسانی استراتژیک و عملکرد سازمانی بارویکرد توسعه کسب و کار: یک مطالعه مروری مفهومی بر مبنای تحلیل های متاآنالیز جهانی
هم افزایی هوش مصنوعی، RPA و BPM: تحول دیجیتال فرآیندهای کسب و کار
ادغام مدل فرهنگ سازمانی OCI با فناوری های هوش مصنوعی برای تحلیل پیش بینی محور و بهبود فرهنگ سازمانی: مطالعه موردی شرکت سپاهان مپنا
فرصت ها و چالش های اقتصاد پلتفرمی در تحول اقتصاد دیجیتال
مدیریت هوشمند با استفاده از روشهای هوش مصنوعی در شهرهای آینده
نقش رهبری اخلاقی و جو اخلاقی در کاهش تعارضات و نارضایتی های سازمانی: مرور تحلیلی
طراحی الگوی برندسازی کسب و کارهای ورزشی در بستر فضای مجازی
شناسایی و اولویت بندی معیارهای موثر بر انتخاب پروژه های سرمایه گذاری (مطالعه موردی: شرکت صنایع خاک چینی ایران)
تحلیل نظام مند رویکردهای نوین در مدیریت بازار و بازاریابی دیجیتال: با تاکید بر بومی سازی در ایران
طراحی و اعتباریابی الگوی جامع از هم آفرینی ارزش مشتری در نظام بانکی
تاثیر تحول دیجیتال بر مدل های کسب و کار کارآفرینانه
The Industrial Revolutions Impacts Of Industrial Revolutions (The Future is SMART)
کاربرد هوش مصنوعی در بهینه سازی زنجیره تامین و ارزیابی کارایی با استفاده از تحلیل پوششی داده ها
Estimating the Demand Function and Proposing Approaches for Optimal Distribution of Iran’s Three Major Grains
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد مالی (مطالعه موردی شعب منتخب بانک کشاورزی استان خوزستان)
مروری بر پشتیبانی مدیران عالی بر توانایی نیروی انسانی و رفتار صوتی کارکنان خط مقدم
رفتارهای شناختی و سوگیری ذهنی در حسابداری و تصمیم گیری مالی
بازاریابی مقاومتی و تاب آوری برند در بحران های ژئوپلیتیک
From Industry ۴.۰ to Industry ۶.۰: A Futuristic Inquiry into Human-Centric and Antifragile Industrial Paradigms
مدل تاثیر نوسانات بازارهای بین المللی، قابلیت های بین المللی صادر کننده و وابستگی صادر کننده به توزیع کنندگان بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش هنجارهای رابطه ای (مورد مطالعه: شرکت های صادراتی فرش)
تاثیر کیفیت افشا بر رابطه بین ارزش شرکت و اعتبار تجاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر مدیریت سود بر رابطه بین اعتبار تجاری و ارزش شرکت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
توسعه حمل ونقل ریلی شهری: چشم انداز۱۴۱۴(شهرقم) از منظر کسب وکار
طراحی الگوی راهبردی جایگاه یابی نام و نشان تجاری در نظام بانکداری خصوصی
نقش مدیریت دانش در ارتقای بهره وری سازمانی
ارائه چارچوب مفهومی برای افزایش تاب آوری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در برابر تحریم های اقتصادی با توانمندسازی مدیریت دانش توسط هوش مصنوعی
کاربرد مدیریت دانش در توسعه FMEA هوشمند: گذار از تحلیل سنتی به رویکردهای دانش محور
بررسی تاثیر رویه های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در سازمان های دولتی
بررسی مفاهیم کاربردی کارآفرینی و توسعه پایدار
انسان شناسی کسب وکار در عصر انقلاب های صنعتی چهارم و پنجم
تحلیل تاثیر متغیرهای اجتماعی فرهنگی بر ادراک برند و رفتار مصرف کننده با تاکید بر طراحی استراتژی بازاریابی فرهنگی؛ مطالعه موردی برند چرم مشهد
تاثیر استراتژی پیشگامی، تعدیل و تقلید بر خرید برخط در سکوهای شبکه های اجتماعی (اینستاگرام و فیسبوک)
فرهنگ سازمانی تحلیل داده: ضرورت ها و راهکارهای پیاده سازی در کسب و کار بانک
تاثیر بررسی تبلیغات در فروش کسب و کارها در قرن بیست و یکم
پیتر دراکر و آینده منابع انسانی: روایتی نو از مدیریت بر پایه طبیعت انسان
راهکارهای تاب آوری مالی و فناورانه در شرکت های سرمایه گذاری ایرانی تحت تحریم: تحلیل نظام مند
تاثیر بازاریابی کارآفرینانه و توانمندی نوآوری از طریق ارزش مشتری بر عملکرد کسب و کار تولیدکنندگان محصولات کشاورزی جدید گلخانه ای استان فارس
تدوین مدل فرآیند ایجاد رشد جهشی در پروژه های توسعه اقتصادی با رویکرد ۶ سیگما
بررسی استراتژی های بازاریابی خدمات بانکی در اقتصاد نوین
رابطه چابکی سازمانی و عملکرد شرکت با توجه به نقش قابلیت های معماری بازاریابی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت شرکت های دانش بنیان حوزه دارو
تحلیل نهادی و ساختاری حکمرانی نرخ ارز در اقتصادهای تحریمی: مطالعه تطبیقی و چارچوب سیاستی برای ایران
بررسی عوامل موثر بر پذیرش کیف پول همراه بر پایه مدل توسعه یافته پذیرش فناوری
Business Model Innovation and Artificial Intelligence: A Comprehensive Review
Economic Pressure and Psychological Distress: the mediation of relative deprivation
Financial contingency of self-worth and psychological distress: the mediation of work-family conflict
طراحی و اعتباریابی الگوی جامع عوامل موثر بر خرید آنی مشتریان
مدیریت منابع سازمانی و رفتار سازمانی در اقتصاد و کسب وکار
تاثیر بازاریابی هوش مصنوعی بر قصد خرید با تاکید بر نقش میانجی ارزش درک شده مشتری و تجربه برند و نقش تعدیلگر درگیری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
بوم کارآفرینی: مبتنی بر پایداری دیجیتال
بازاریابی آواتار در متاورس
استراتژی های بازاریابی در استارت آپ های مواد غدایی سالم با بنیان کارآفرینانه محلی در ایران
ارزیابی جامع موفقیت در شرکت های دانش بنیان: ارائه یک چارچوب چندمعیاره مبتنی بر فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
Intrinsic Motivation as a Moderator in the Relationship between Job Motivation and Organizational Entrepreneurship: Evidence from Tehran’s Public Transport
مطالعه شاخص های موثر بر تقویت و توسعه نام و نشان تجاری در خرده فروشی های نوظهور
طراحی الگوی بومی بهسازی تجربه مشتری در نظام بانکی
مدیریت بازاریابی و برندسازی محصولات کشاورزی: مطالعه محصول توت فرنگی کردستان
تحلیل آینده کسب و کارها در صنعت ساخت: تاثیر انقلاب های صنعتی چهارم و پنجم بر زنجیره تامین و آینده پژوهی
اولویت بندی نقش فرایندهای مدیریت منابع انسانی در ارتقای شایسته سالاری در سازمان ها
ضرورت بهره گیری از استانداردهای شاخص نیروی کار پروژه آمادگی کسب وکار بانک جهانی، در راستای بهبود محیط کسب وکار ایران
بررسی تاثیر عوامل محیط کلان سازمان بر توسعه تجارت الکترونیکی در صنعت زعفران افغانستان
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر روابط بلند مدت از طریق تصویر شرکت و رفتار شهروندی مشتری
کاربردهای هوش مصنوعی در کسب و کارها
نقش استانداردها در مدیریت کسب و کار
بررسی انتقادی اصل ۴۴ قانون اساسی در تسهیل اقتصاد ایران بر اساس دیدگاه های اقتصاد سیاسی
فرهنگ اخلاقی در سازمان ها: از نظریه پردازی کلاسیک تا چالش های نوین
تحلیل وضعیت اقتصاد و کسب وکارهای دیجیتال در ایران و مقایسه جایگاه با اقتصادهای نوظهور جهانی
Digital transformation and its role on innovation, a bibliometric review
گردشگری از منظر انقلاب های صنعتی
کسب و کارهای امروزی در گذر تاریخ
نقش مدیریت تعارض بر بازارگرایی داخلی در سازمان ها
بررسی استراتژی بازاریابی و فروش در پلتفرم های B۲B
تاثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد بازار بین المللی از طریق رفتار بازارمحور،کارآفرینانه و درونی سازی دانش
بررسی عوامل موثر بر پذیرش پوشاک ایرانی در بازارهای افغانستان
سیاست های تجاری و همکاری های جهانی
آینده اکوسیستم های نوآوری در شرکت های دانش بنیان: تحلیل روندهای گذار از انقلاب صنعتی چهارم به پنجم با تاکید بر مدیریت نوآوری باز
یادگیری ماشین وحسابداری مدیریت: رویکردهای نوین و چشم اندازهای آینده
بررسی رابطه میان اخلاق حرفه ای کار و رفتار شهروندی سازمانی با عملکرد سازمانی مطلوب و مثبت گرا
ارزیابی اثر سکوت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی از سوی مدیران عالی رتبه و ارشد
ضرورت ایجاد برندسازی کارفرمایی: راهبردی برای افزایش بهره وری عملکرد سازمانی
واکاوی تاثیر مدیریت استراتژیک دانش بر میزان عملکرد کسب و کارهای شرکت های نفتی (شرکت ملی مناطق نفت خیر جنوب)
تاثیر اصلاحات و نهادهای قانونی، نظارتی و سیاسی بر نتایج حسابداری و مالی
آسیب شناسی کسب وکارهای حوزه اقتصاد دیجیتال کشور ایران
بازنگری در بهره وری منابع انسانی، تاملی بر پدیده به حاشیه رانی مدیران
تحلیل کیفی نقش رمزارزها در گسترش جرایم پولشویی و فرار مالیاتی در ایران
کسب وکارهای آینده در پرتو انقلاب های صنعتی ۴ و ۵