آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 204تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1755
تعداد نمایش مقالات: 198634
همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان در تاریخ ۸ اسفند ۱۳۹۲ توسط دانشگاه پیام نور واحد رامسر،دانشگاه پيام نور استان مازندران در شهر رامسر برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
سازه های صنعت جهانگردی دانش بنیان
چیستی تحریم ها و فرصتها در بازاریابی کسب و کار
بررسی ارتباط بین سلامت فکری و تمایل افراد به کارآفرینی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان پلدختر)
عوامل بازار یابی موثر بر برند حلال
تحلیل رقابت پذیری بخشهای صنایع تبدیلی ایران در دوره 1389-1374
بررسی تاثیر تبلیغات بر بدنه وسایل نقلیه بر نگرش مخاطبین درخرید کالا
اقتصاد دانش محور و بهره وری نیروی کار
عوامل کلیدی موفقیت دربازاریابی و تجاری سازی فناوری های جدید (مطالعه موردی: شعبات ایران خودرو در استان مازندران)
تاثیر تحریم اقتصادی بر جذب سرمایه گذاری خارجی ؛ با تاکید بر صنعت نفت و گاز
مقایسه عملکرد سیستم الکترونیکی اکتساب دانش مشتری در شرکتهای بیمه دولتی و خصوصی (مورد مطالعه: بیمه ایران و بیمه پارسیان)
ویژگی های شخصیتی کارآفرینان عرصه صنعت و نقش رسانه در معرفی آنان (طرح تحقیقاتی صداوسیمای مرکز گیلان)
بررسی تأثیر اشتغال زنان بر هرم قدرت در خانواده (مطالعه موردی: دهستان دوستان)
بررسی تاثیر تحریم اقتصادی بر فضای کسب و کار
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات در توسعه و تداوم کسب و کار وفرآیند مهندسی مجدد
ارزیابی میزان پذیرش فعالیتهای مرتبط با تولید و پرورش زالو
آموزشعالی در جامعه اطلاعاتی چالشها، تحولات، فرصت ها و تهدیدها
شناسایی ابعاد زیر بنایی کارافرینی دیجیتالی
خلاقیت و نوآوری استلزامات آموزش عالی کارآفرین
بررسی وضعیت مدیریت دانش در میان کتابداران کتابخانه های عمومی غرب مازندران
بازاریابی کارآفرینانه عامل کلیدی اقتصاد دانش بنیان
تاثیر جهت گیری بلند مدت بر تقاضای بیمه ی عمر
فن آوری اطلاعات وکسب وکارهای کارآفرینانه
کارآفرینی در ایران؛ چالشها و راهکارها
تدوین راهبرد اساسی ایجاد شهر دانش محور در کلانشهر اصفهان در راستای ایجاد اقتصاد فعال دانش بنیان
نقش جهانگردان مسلمانان در معرفی کسب و کارهای کارآفرینانه در قرن سوم و چهارم هجری
بررسی ارتباط بین مدیریت دانش مشتری وبه اشتراک گذاری دانش درمیان شرکت های بیمه
بررسی تحریم ها و تأثیر آن برکسب وکار در ایران
بررسی و تبیین رابطه ی بین ویژگی های شخصیتی مشتریان با میزان وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: شرکت زمزم اصفهان)
توسعه خوشه های صنعتی: مزیت ها و نقش آن در نوآوری
بررسی الزامات روانی و شخصیتی کارآفرینان برای جذب سرمایه
بررسی بازاریابی وب سایت های کتابخانههای دانشگاهی استان مازندران
بررسی نقش فناوری اطلاعات در بهبود فضای کسب و کار علم اطلاعات و دانش شناسی با استفاده از ماتریس تحلیل SWOT
تأثیر عامل قیمت بر جذب مشتری در مؤسسه اعتباری توسعه
بررسی چالش های پیاده سازی تجارت الکترونیک در سازمان های منتخب ایران
نقش دانشگاه در توسعه کارآفرینی و اشتغال
روش شناسی در کارآفرینی
آموزش محرک انگیزه ها در کارآفرینی
بررسی جایگاه بخش کشاورزی در اقتصاد نواحی روستایی، مطالعه موردی: دهستان زرین دشت شهرستان دره شهر
بررسی ضرورت تجاری سازی دانش از دانشگاه به صنعت وموانع پیش روی آن
بررسی عوامل موثر بر بکارگیری تجارت الکترونیک در سازمان ها(مطالعه موردی :شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب)
بررسی عوامل موثر بر توسعه گردشگری سلامت در ایران
بررسی نقش فرهنگ سازمانی در کارآفرینی
بررسی نقش کارآفرینی به عنوان عامل توسعه سازمان
بررسی آسیب شناسی نقش دولت در توسعه بنگاههای کوچک ومتوسط در ایجاد فرصت های کسب و کار
نقش گردشگری اسلامی در توسعه اقتصادی، اجتماعی مازندران با استفاده از مدلSWOT
حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در پرتو هم
گردشگری اسلامی (ایران)و ایجاد فضای کسب و کار
کارآفرینی و نقش آن در ارتباط بین دانشگاه، صنعت و توسعه کسب و کار
فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی و کارآفرینی در اقتصاد دانش بنیان
بررسی رابطه بین ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف کنندگان از کیفیت کالاهای تولید داخل(در شهر شیر از)
اقتصاد اطلاعات و سیبرنتیک
فرآیند تدوین استراتژی دانش برحسب استراتژی کسب و کار
بررسی رابطه بین کیفیت کالاهای تولید داخل و انتظارات مصرف کنندگان(در شهر شیر از)
تاثیر ارزش کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت مندی مشتری ( در صنعت گردشگری استان فارس)
نقش سازمان های یادگیرنده در سازمان های کارآفرین
نوآوری در مدیریت استراتژیک منابع انسانی در شرایط اقتصاد مقاومتی
کسب و کارهای بین المللی و توسعه ی پایدار
ارائه چارچوبی جهت ارزیابی اثر بخشی کانال های بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان کردستان
تحریم و فرصت های کسب و کار در سایه اقتصاد مقاومتی
بررسی عوامل موثر بر پذیرش کاربران به خرید اینترنتی (مطالعه موردی :کاربران شهرستان رشت)
بررسی نقش توسعه منابع انسانی در کارآفرینی سازمانی با رویکرداستراتژیک : (مورد مطالعه فارغ التحصیلان دانشگاه ایلام)
کارآفرینی در گردشگری روستایی و نقش آن در توسعه پایدار
بررسی رابطه ی بین یادگیری سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان های استان خراسان)
بررسی تأثیر عنصر قیمت بر گرایش بیماران به بیمارستان های دانش بنیان دولتی
نقش مشاوره در بهبود عملکرد کسب وکارهای خانگی
تحریم اقتصادی و اثرات آن بر فضای کسب و کار
مخاطره مالی کمتر در کسب و کارهای خانگی
شناسایی عوامل موثر بر رشد وتوسعه خوشه صنعتی آب معدنی دراستان چهارمحال و بختیاری
بررسی عوامل موثر بر گسترش صنعت گردشگری با استفاده از مدل SWOTچالش ها و ارائه راهکارها(مطالعه موردی شهرستان رامسر)
ارائه مدل مفهومی از سرمایه فکری در سازمان های کارآفرین
کارآفرینی سازمانی استراتژیک
موانع تجاری سازی دانش درکارآفرینی دانشگاهی
حمایت های بیرونی در کسب و کار خانگی
چالش ها و فرصت های مدیریت برند(مارک یا نشان ویژه ی کالا) و ارزش ویژه ی برند
ارائه یک طبقه بندی و رتبه بندی برای موانع و مشکلات بازاریابی صنایع در مقیاس های کوچک ومتوسط
بررسی تحول خوشه های صنعتی در اقتصاد دانش بنیان
تبیین نقش موانع فرهنگی و سازمانی در سازمان اولیه، با گرایش به مالکیت خصوصی توسط زنان کارآفرین کشور
هوش تجاری ابری ، معماری هوشمندی کسب و کار در ابر
بررسی راههای توسعه و بهبود آموزش های کارآفرینی دردانشگاه های ایران
بررسی نقش آموزش عالی در توسعه اشتغال و کارآفرینی
بررسی کاربرد مدیریت دانش در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
موانع پیش روی زنان خانه دار تحصیلکرده ایرانی در راستای راه اندازی و توسعه کسب وکارهای خانگی و ارائه سیاست های موثر جهت از بین بردن آنها
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتشار دانش صریح و ضمنی افراد در تیم های کاری و کسب و کار های موفق
بررسی تاثیرگردشگری در توسعه کسب و کارهای کارآفرینانه درمناطق روستایی ( مطالعه موردی : روستای جواهرده– رامسر)
کتابخانه ها و بازاریابی اطلاعات: چالش ها و ضرورت ها
جهانگردی اسلامی وفرصت های کسب وکار:نمونه موردی ایران
بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر ارزش و رفتار اخلاقی شرکت با نقش واسطه ای مسئولیت اجتماعی
راهکار های افزایش خرید ناگهانی مشتریان از طریق محیط فروشگاه
صنعت گردشگری، اشتغال و کارآفرینی
گردشگری مذهبی با تاکید بر گردشگری اسلامی و لزوم توسعه ی آن در ایران
تاثیر بازار گرایی وگرایش کارآفرینانه بر نوآوری
مدیریت سرمایه فکری گامی در جهت توسعه کارآفرینی درسازمانها
نقش مدیریت کسب و کار و کارآفرینی در سازمانها؛ چالش ها وراهبردهای پیش روی آن
بیمه الکترونیک بستری برای توسعه پایدار
بررسی نقش کارآفرینی در توسعه، با تأکید بر توسعه اقتصادی ایران
آموزش کارآفرینی، دانشگاه کارآفرین و الزامات آن در ایران
بافت سازمانی و تفکر استراتژیک بسترساز تولید ملی
بررسی راهکارهای توسعه کارآفرینی سازمانی در ایران
کسب و کارهای دانش بنیان دریچه ای به سوی فرصت های نوین بازاریابی در کشور
مدل ترکیبی مدیریت دانش برای بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs)
حمایت از کسب و کارهای کوچک دانش بنیان گامی بلند بسوی رشد تولید ملی
نقش شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری درتوسعه کارآفرینی
بررسی رفتار اخلاقی در بازاریابی و کسب و کار با رویکرد اسلامی
ارائه الگویی یکپارچه از فرصت های کارآفرینی در محیط نهادی نامطمئن
تعیین موانع و راهکارهای استقرار و پیاده سازی دولت الکترونیکی
سرویس دهی عدالتی و رضایتمندی مشتری در راستای تحقق کسب و کارهای بین المللی (مطالعه موردی در زمینه بانکداری الکترونیکی و تاثیر اعتماد و ارزش درک شده مشتری بر رضایتمندی مشتری)
بررسی پتانسیل های توسعه کسب و کار در حوزه منابع تامین انرژی الکتریکی خورشیدی
نقش فناوری اطلاعات در بازاریابی صنعت فرش دستباف
بررسی نحوه ایجاد و مدیریت واحدهای کسب و کار دانش بنیان
بررسی تأثیر بازارگرایی بر استراتژی نوآوری وتوسعه محصولات جدید درسازمان های کوچک و متوسط
بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط بر اساس مدل مبتنی بر دانش
تاثیر ارزش ادراک شده مشتری بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان در محصولات خدماتی
بررسی نقش کارآفرینی و تفکر استراتژیک در اکوسیستم کسب وکار
بررسی ارتباط بین بازاریابی و کارآفرینی
تبیین استراتژی بازاریابی در فضای کسب و کار الکترونیکی
بررسی و تبیین عوامل موثر در جهت افزایش خلاقیت و نوآوری در سازمان ها
بررسی و تبیین تاثیر ارتقاء قابلیت های بازارگرایی در کارآفرینی سازمانی با نقش واسطه ی گرایش به کارآفرینی
راهبرد توسعه کارآفرینی در موسسه های خیریه
شاخصهای مؤثر بازاریابی ویروسی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی
بررسی تاثیر عوامل سازمانی و سرمایه فکری بر پیاده سازی مدیریت دانش
خرد جمعی و نوآوری باز؛پارادایم شیفت کسب و کارها جهت نیل به اقتصاد دانش محور
نوآوری حلقه گم شده در گرایش کارآفرینانه و افزایش عملکرد در شرکتهای کوچک و متوسط (SME's)
بررسی رابطه بین کارآفرینی سازمانی و ساختار سازمانی (مطالعه موردی: معلمان و مدیران دبیرستان های دخترانه شهرستان کبودراهنگ)
بررسی و تبیین ایجاد خلاقیت و نوآوری سازمانی بر اساس مدیریت استراتژیک
بررسی تاثیر بحران اقتصادی بر نوآوری استراتژیک بازار در کسب و کارهای کوچک و متوسط
ارزیابی اقتصادی و مالی اجرای فناوری کارآفرینانه (مطالعه موردی: سیستم های آبیاری قطره ای)
جستاری در توسعه و گسترش مراکز رشد دانش بنیان و پارک های علم و فناوری
تحلیلی بر عوامل تاثیرگذار بر عدم موفقیت برخی از محصولات جدید لبنی و ارائه راهبرد های موثر با استفاده از الگوی آمیخته بازاریابی ( مطالعه موردی : شرکت کاله )
اراده الگویی موثر از نقش خویشاوندی و خانواده در انجام کسب وکارهای کارآفرینانه
مطالعه تطبیقی نقش تجارت الکترونیک بر کارآفرینی
تحلیل وضعیت منفجرههای تجاری با استفاده از رویکرد چرخه عمرمحصول و ماتریسBCG
بررسی نقش تجارت الکترونیک در ایجاد بازارهای جهانی برای صنایع دستی
تبیین رابطه ی بین فرصت های کسب و کار و نرخ بیکاری دراستان های منتخب با تأکید بر استان مازندران
طراحی مدل ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق نوآوری بازاریابی و کارآفرینی گرایی و اثرگذاری آن بر عملکرد مالی و غیرمالی (مطالعه موردی : صنعت فرش استان اصفهان)
نقش کسب و کار های بین المللی در توسعه پایدار
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و عملکرد مالی شرکت ها
ارتقای سبک زندگی متاثر از کسب و کار اسلامی ( مدل اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) )
بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی مطالعه موردی: شرکت لبنی دوکا
تحلیل رابطه ویژگیهای جمعیت شناختی کارآفرینان بر فرآیند کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان مازندران)
مشارکت فناوری اطلاعات در کارآفرینی
مطالعه کارافرینی در ارتقا مزیت رقابتی
بررسی آثار تربیتی نماز بر کارآفرینی بعنوان سبک زندگی سالم
نظریه آشوب، انقلابی در ایجاد موج کارآفرینی
تاثیر عامل کارکنان بر جذب مشتری در موسسه اعتباری توسعه
عوامل اثرگذار بر موفقیت کسب وکارهای کوچکو متوسط دربدو تاسیس
بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و گرایش به بازار مدیران برخلق مزیت رقابتی در چهارچوب پایش هوشمندی رقابتی
تلفیق هوشمندی رقابتی و هوشمندی کسب و کار در ایجاد مزیت رقابتی و فرصت های نوین کسب و کار
مقایسه وجود و عدم وجود کارآفرینی در نحوه مدیریت در تغییرکارایی مطالعه موردی شعب بانک ملی غرب استان مازندران
تاثیر فناوری اطلاعات بر پیاده سازی مدیریت دانش
رابطه بین کیفیت فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) با مدیریت دانش
محدودیت های انتشار نوآوری: بازنگری ادبیات موضوعی و مدل یکپارچه
تنظیم الگوی جامع ارتباط بین ارزش ویژه برند واستراتژیهای بازاریابی
بررسی تأثیر کیفیت خدمات در رضایت مشتریان بانک
بررسی نقش واسطه ای بازارمداری در ارتباط بین بازاریابی داخلی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی: بانک های شهرستان بهشهر)
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز
تاثیر آموزش کارآفرینی بر خلاقیت شغلی و کیفیت زندگی دانش آموختگان ساکن شهرستان رشت
ارزیابی نقش توسعه بنگاه های کارآفرین در پویایی اقتصادی
بررسی موانع توسعه صنعت گردشگری در ایران
بررسی مقایسه باورهای فراشناختی و جهت گیری کارآفرینی دانشجویان ورودی سال اول و آخر دانشگاه پیام نور استان مازندران
پژوهش در عوامل ایجاد کننده کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه گیلان
سبک زندگی جوانان ساکن شهر مشهد و رابطه آن با سرمایه فرهنگی و اقتصادی والدین
تاثیر نوآوری بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان و تولید محصول نوآورانه
تعدیل اثر روشهای مدیریت منابع انسانی و آموزش کارآفرینی در نوآوری و کارایی شرکت های کوچک و متوسطSME
بررسی تأثیر سرمایه های فکری (سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری،سرمایه مشتری(رابطه ای) بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی :وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران)
شناسایی معیارهای ارزیابی عملکرد کارکنان بر مبنای معیارهای مدیریت دانش: ضرورتی برای سازمانهای دانش بنیان
شناسایی و رتبه بندی موانع اجرای استراتژی های بازاریابی درشرکت های صادرکننده استان مازندران
بررسی تأثیر ملاحظات اخلاقی در کارآفرینی زنان در ایران
مطالعه تطبیقی فرصتشناسی، فرصتیابی، و فرصت سازی درشرکتهای کوچک و متوسط دانش بنیان
ranking the impediments of private sector investment in sport of esfahan province from the point of view of managers ,experts and accountables of sporting party
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات IT بر مولفههای کارآفرینی در دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی
بررسی رابطه میان بازارگرایی و نوآوری سازمانی در شرکتهای ارایه کننده خدمات IT در اهواز
طراحی مدل مفهومی تأثیر دارایی های دانش بر نوآوری محصول (با نقش میانجی فرهنگ نوآوری)
شناسایی عوامل بحرانی موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
بررسی تأثیر مدیریت فرآیندهای بیمارستانی بر گرایش بیماران به بیمارستان های دانش بنیان دولتی
تاثیر تبلیغات تلفن همراه و پیامک در بازاریابی
بررسی تاثیر ابعاد توانمندسازی برخلاقیت شغلی کارکنان مورد مطالعه: شرکت تولید برق شهید مفتح همدان
سیاست های بهینه سازی و گسترش مشاغل خانگی توسط زنان
شناسایی و دسته بندی موانع و مشکلات صادرات محصولات غیرنفتی
بررسی رابطه تعاملی سرمایه اجتماعی، شناخت و فرصت های کارآفرینانه
گردشگری و سیروسفر از دیدگاه قرآن، احادیث، نهج البلاغه ودرآیینه اشعار شاعران
ارائه الگویی یکپارچه از فرصت های تحقیقاتی جدید به منظوراحیای کسب و کارهای کارافرینانه
فرصتهای کارآفرینانه: نظریه و عمل
بررسی تأثیر قیمت گذاری اخلاقی در رابطه بین بازاریابی اسلامی و پیشرفت تولید ملی (مطالعه موردی : واحد های صنعتی فعال استان تهران)
بررسی راهکارهای افزایش کارآفرینی در صنایع و کسب و کارهای کوچک
بررسی نقش توانمندسازی استراتژیک در کارآفرینی سازمانی با رویکرد توسعه منابع انسانی (مورد مطالعه، کارکنان دانشگاه ایلام)
بررسی جایگاه ایران در شاخصهای سنجش محیط کسب وکار با تاکید بر شاخص رقابت پذیری جهانی
بررسی و شناسایی هنجارها و معیارهای ارزشی در کارآفرینی با رویکرد اخلاق حرفهای
ارائه چارچوبی جهت پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین سبز درسازمان ها
بررسی نقش توسعه کارآفرینی و کسب و کار در کاهش اثرات تحریم اقتصادی
قواعد اخلاقی و تصمیمگیری اخلاقی در کارآفرینان
مطالعه ی عوامل مؤثر بر تقویت روحیه کار آفرینی اعضای تعاونی های تولیدی در سال 1392 (مطالعه ی موردی شهرستان بافت استان کرمان)
بررسی ایجاد سازمان یادگیرنده بر اساس مدل مارکوارت در بانک
بررسی رابطه بین تیپهای شخصیتی مدیران و کارآفرینی فردی
پیاده سازی مدیریت دانش و نقش آن در رشد و توسعه اقتصادی
نقش کارآفرینی در کاهش فقر روستایی
عوامل مؤثر بر رفتار کارآفرینی
ارائه مدلی از تاثیر اعتقادات معنوی بر رهبری استراتژیک بازار
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش کارکنان (مورد مطالعه : اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان)
ارائه مدل پشتیبانی از تصمیم گیری سازمانی با استفاده از مدل مدیریت دانش (مطالعه موردی؛ شرکت آب و فاضلاب استان مازندران)
ارزیابی اکوتوریسم درشهرستان لاهیجان بااستفاده ازمدلSWOT
ارزیابی تأثیر اعتبارات شبکه بانکی در توسعه فرصت های کسب و کار و اشتغال دربخش صنعت معدن با رویکرد پنل دیتا
بررسی الگویی تعاملی از تاثیر منابع دانش بنیان، گرایش به بازار و گرایش به یادگیری سازمانی بر نوآوری در عملکرد
ارائه الگویی شناختی از جایگاه کارآفرینی و نوآوری رادیکالی در تئوری انقلاب علمی کوهن
جهت گیری های نوین در بین المللی کردن کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع تبدیلی کشاورزی)