آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 37تعداد صفحات کتابچه مقالات: 233
تعداد نمایش مقالات: 1125
اولین کنفرانس ملی دو سالانه کاربرد هوش مصنوعی در کنترل ترافیک با تاکید بر مدیریت شهری و جاده ای
اولین کنفرانس ملی دو سالانه کاربرد هوش مصنوعی در کنترل ترافیک با تاکید بر مدیریت شهری و جاده ای در تاریخ ۵ اسفند ۱۴۰۳ توسط دانشگاه اصفهان،فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در شهر اصفهان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی دو سالانه کاربرد هوش مصنوعی در کنترل ترافیک با تاکید بر مدیریت شهری و جاده ای مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس ملی دو سالانه کاربرد هوش مصنوعی در کنترل ترافیک با تاکید بر مدیریت شهری و جاده ای
AI-based Helmet Detection for Motorcycle Drivers: Isfahan Traffic Control Center Case Study
Revolutionizing Traffic Management with AI -Powered Machine Vision: A Step Toward Smart Cities
شناسایی الگوهای زمانی و مکانی جریان ترافیک و پیش بینی آن با استفاده از داده های سرویس نشان و یادگیری ماشین
A Configurable Penalty System for Transportation Management: A University Campus Case Study
بررسی هوش مصنوعی در بهینه سازی سیستم ترافیکی بااستفاده از الگوریتم کلونی مورچه
پیشرفت ارتباطات V۲X و تحلیل عملکرد چهار پروتکل مسیریابی مبتنی بر موقعیت
کنترل ردیابی مسیر برای یک ربات متحرک چرخدار با استفاده از کنترل کننده فازی
Integrated Smart Parking and Urban Transportation Management System: A Novel Approach Based on IoT and Artificial Intelligence
چالشها و موانع کاربست هوش مصنوعی در برنامه ریزی شهری
Predicted the Rate of Extra -Urban Accidents in Ten Iranian Provinces Using Artificial Intelligent based on Influencing Factors
راهگزینی مبتنی بر رفاه اجتماعی با بهره گیری از تئوری بازیها و روش های بهینه سازی برای کاهش ازدحام ترافیک، مصرف سوخت و انتشار آلاینده ها
بررسی کاربرد هوش مصنو عی در مدیریت ایمنی و نگهداری زیرساختهای حمل و نقل ریلی در برابر تغییرات آب و هوایی
کاربرد مواد هوشمند در بهبود مدیریت ترافیک جاده ای و شهری
حرکت بهسوی سیستم های دوقلوی دیجیتال (DT) در حمل ونقل: مرور جامع بر امنیت و بهبود جابه جایی
کنترل استفاده خودروهای هوشمند از منابع با استفاده از سیاست های گرافیکی
چالش های اسکوتر برقی در شهر اصفهان
مطالعه تطبیقی و تحلیل راهکارهای نوین استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت ترافیک شهری
استفاده از سیستم تعقیب آمبولانس YOLO به منظور بهبود مدیریت حمل و نقل
طراحی دستگاهی برای شناسایی آمبولانس ها با استفاده از اینترنت اشیاء
Safe and Efficient Traffic Control with Constrained Reinforcement Learning Models
ارائه یک شاخص خطرپذیری در تصادفات بالقوه بین عابران پیاده و خودروهای سواری در تقاطع های شهری مجهز به چراغ راهنمایی و رانندگی با استفاده از داده های لایدار
تسریع موقعیت یابی حریق و حوادث در عملیات سازمان آتش نشانی
کاربرد شبکه عمیق بهبود یافته در طبقه بندی صحنه برای خودروهای خودران
تاثیر استفاده از مسیریابهای هوشمند بر کاهش ترافیک و بهبود جریان ترافیکی در شهر تهران
پیش بینی جریان ترافیک با استفاده از مدل گراف مکانی-زمانی
بهینه سازی جریان ترافیکی در شبکه های شهری با استفاده از الگوریتم فورد-فالکرسون
پیشرفت های اخیر در تشخیص اشیاء سه بعدی برای خودروهای خودران
AI-Driven Dynamic Subway Timetable Management: Integrating Real -Time Data and Predictive Analytics for Operational Efficiency
UAV -based Vehicle Detection Using RGB and Infrared Cameras with Artificial Intelligence for Traffic Monitoring and Road Management
Machine Learning Techniques for Anomaly Detection in Autonomous Vehicles: a review
مروری بر راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای مدیریت کارآمد ترافیک و ایمنی عابران پیاده
Implementation of Electric Vehicles Plan for Use in Road Transportation Instead of Traditional Systems
مروری بر مدل های تخصیص ترافیک
امکان سنجی به کارگیری هوش مصنوعی در تجهیزات ترافیکی شهر مبارکه
یک روش سریع و موثر در تشخیص افراد در تصاویر ویدیویی مبتنی بر بهبود عملکرد ادغامدر روش توجه متقابل تکرار ی
کاربردهای دوقلوی دیجیتال در کنترل ترافیک شهری
Optimizing Subway Timetables and Headways Using Image Processing Techniques