دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند
دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۹۴ توسط ،گروه بينالمللي راهبران در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.
دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۹۴ توسط ،گروه بينالمللي راهبران در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.
اطلاعات مهم کنفرانس
- تاریخ برگزاری: ۲۹ دی ۱۳۹۴
- تاریخ میلادی: 2016-01-19 مهلت ارسال اصل مقاله: ۱۳۹۴/۱۰/۷
- برگزار کننده: گروه بينالمللي راهبران
- شهر همایش: شهر تهران
- استان همایش: استان تهران
اعلام نتایج داوری اصل مقاله: ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
محورهای اصلی کنفرانس
- استراتژی و مدیریت استراتژیک