آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 20تعداد صفحات کتابچه مقالات: 258
تعداد نمایش مقالات: 16070
دومین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی
دومین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ توسط ،انجمن مدیریت ایرانانجمن مديريت ايران – دانشگاه خاتم در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی
تاثیر فرهنگ نوآورانه بر نگهداشت کارکنان به واسطه اخلاق حرفه ای (مطالعه موردی: بانک خاورمیانه)
رفتار سازمانی با رویکرد اخلاق جوانمردی (رفتار اخلاقی فتوت مدار سازمانی)
بازانگاری آسیب شناختی وندالیسم سازمانی و مدیریت آن با الهام از آموزه های تیوری القایی
واکاوی کدهای اخلاقی در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد فرهنگی-تحلیل شبکه های اجتماعی
چالش های اخلاقی اساتید و پژوهشگران حوزه کسب و کار در ایجاد و نشر دستاوردهای تاثیرگذار بر جامعه: راهکارهای بهبود و ارایه مدل مفهومی
توسعه فرهنگ سازمانی مبتنی بر کسب تعالی اخلاق حرفه ای
طراحی و سنجش مدل مفهومی فرهنگ سازمانی با رویکرد اخلاق در صنایع با فناوری پیشرفته
رابطه متقابل فرهنگ و تبلیغات و تاثیر آن بر رفتار مصرف کننده
شناسایی و رتبه بندی ابعاد اخلاق حرفه ای کارکنان سازمان تامین اجتماعی (مورد مطالعه: اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران)
تعهد عاطفی به مافوق و تاثیر آن بر درگیری شغلی، گزارش خطا و نوآوری سازمانی در بین کارکنان بانک پاسارگاد
بررسی ابعاد فرهنگ سازمانی کارکنان شاغل در بیمارستان روانپزشکی روزبه
ارتقاء فرهنگ سازمانی با رویکرد مدل تعالی منابع انسانی ایران در پالایشگاه بندرعباس
طراحی مدل فرهنگ سازمانی اخلاق گرا و انقلابی (مورد مطالعه: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی)
نظریه سپهر ارزش (اصل تعهد به ارزش و ارزش آفرینی)- رویکرد روانشناسانه، جامعه شناختی و فلسفی به ارزش و ارزش آفرینی
تاثیر اصول اخلاقی بر تعهد شغلی و رضایتمندی کارکنان (مورد مطالعه: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس)
نقش ها و مسیولیت های ذینفعان کلیدی در قبال کشف اشتباه و تقلب
نقش اخلاق حرفه ای در تقویت اشتیاق شغلی کارکنان
رابطه درس های اخلاقی اسلامی با شفافیت بازار سرمایه در ایران
بررسی رابطه اخلاق کار اسلامی با تعهد سازمانی و نقش واسطه ای در گیری شغلی (مورد مطالعه: معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی)
نقش و جایگاه مدیریت استراتژیک و رابطه آن با مسیولیت اجتماعی سازمان ها