آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 27تعداد صفحات کتابچه مقالات: 296
تعداد نمایش مقالات: 20801
چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد در تاریخ ۵ بهمن ۱۳۹۵ توسط ،موسسه علمي كيان پژوهان در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
ارایه مدلی جهت پیش بینی حملالات و ارزیابی ریسک امنیتی شبکه با استفاده از تیوری بازی ها
بررسی تاثیرافزایش بهره وری و کارایی کارکنان
نقش تکنولوژی اطلاعات در توسعه منابع انسانی با استفاده از شرایط عدم اطمینان کامل
تاثیر عوامل درون سازمانی بر مدیریت دانش شهرداری منطقه 4
مدل وفاداری مشتریان به ارایه کنندگان خدمات اینترنت
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت زنجیره تامین با استفاده از روش بردار ویژه مورد مطالعه : شرکتTAICO
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تحقق دولت الکترونیک موردمطالعه: شهرداری قزوین
بررسی تاثیر تاکتیک های سرمایه گذاری های بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی قدردانی مشتری مطالعه موردی: مشتریان سیتی سنتر اصفهان
تبیین عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر آمادگی های سازمانی، فنی واستفاده از رسانه های جمعی مورد مطالعه: شعب بانک سامان تهران
تاثیر شایستگی های محوری خودروسازی پارس خودرو بر کسب مزیت رقابتی
شناسایی شایستگی های کارکنان در یک شرکت تولیدی
مدیریت منابع انسانی الکترونیک E-HRM و اجرای آن در ایران
تحلیل تاثیر رابطه خریدار و فروشنده در ارزش پیشنهادی فروشنده نسبت به رفتار خریدار در خرده فروشی مطالعه موردی:خرده فروشان شهر اصفهان در سال 1394
نقش حاکمیت شرکتی و مدیریت سود در چسبندگی هزینه ها
بررسی تاثیر مدیریت سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات بر رشد استراتژیک وکارایی شرکت مورد مطالعه: بانک های خصوصی شهر کرمانشاه با بیش از یک شعبه
تحلیل و بررسی میزان آمادگی مدیران برای استقرار نظام ارزیابی عملکرد بازخورد360 درجه بازخورد چند منبعی در شرکت ملی نفت مناطق نفتخیز جنوب
بازاریابی محتوای وبسایت یک کسب و کار با رویکرد بهینه سازی موتورهای جستجو وتاثیر آن بر حفظ و جذب مشتریان جدید و افزایش سهم بازار
تعیین رابطه بین سرمایه فکری و میزان بازده مالی بانک پاسارگاد شعب گیلان
بررسی شاخص های کسب و کار در ایران و چگونگی تقویت آن در بخش تعاون استان ایلام
بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی4P بر حجم فروش شرکت سیمان اصفهان
سیاست های نوآوری تامین مالی برای توسعه کارآفرینی مقایسه سنگاپور،تایوان و ایران
بررسی تاثیرات تفاضلی بازاریابی داخلی، آموزش خدمت و قدرت بخشیدن به کیفیت خدمات برعملیات داخلی و بین المللی در شرکت های فروش بین المللی و داخلی شهر اصفهان
بررسی میزان تاثیر تلاطم محیطی بر مشتری مداری فروش با در نظر گرفتن کارآفرینی شرکت و ظرفیت جذب کنندگی دانش مطالعه موردی: شرکت های دارای فروش بین الملل شهر اصفهان
مطالعه اثربخشی خدمات الکترونیک با توجه به ویژگی جمعیت شناختی مطالعه موردی : شعب بانک قرض الحسنه مهر بیرجند
بررسی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان محصولات سبزمورد مطالعه:شرکت های حمل ونقل بین المللی استان تهران
بررسی اثر رانت نفت و گاز بر انتشار دی اکسید کربن دوره1360-1392
بررسی عوامل موثر بر نقدینگی بانکهای تجاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران