آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 376تعداد صفحات کتابچه مقالات: 376
تعداد نمایش مقالات: 224140
پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ توسط ،انجمن روانشناسی تربیتی ایرانانجمن روانشناسي تربيتي ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
تبیین رابطه بین مهارت های روانی و هوش هیجانی با انگیزه موفقیت دانش آموزان
راهگشای درمان اضطراب صحبت در جمع به عنوان رفتار پرخطر در مدرسه
تاثیر موسیقی درمانی بر اضطراب و پیشرفت تحصیلی
پیشبینی شادکامی ذهنی بر اساس راهبردهای مقابله با استرس
تاثیر یادگیری مشارکتی بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی
رابطه مدیریت کلاس درس و حمایت عاطفی معلم با سرزندگی تحصیلی
رابطه بین هوش اخلاقی و شادکامی در دانش آموزان
نقش طرحواره های سازش نایافته و دلبستگی در احساس تنهایی
نقش سبک های فرزندپروری مادران در پیش بینی مهارتهای اجتماعی و خلاقیت فرزندان
تاثیر اشتغال مادران در پنج سال اول زندگی کودک بر ضریب هوشی و رشد اجتماعی دختران
اثربخشی آموزش مهارت ابراز وجود بر اهمالکاری تحصیلی و یادگیری خودنظم جویی دانش آموزان پسر
رابطه بین شادکامی و وضعیت سلامت روانی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
اثربخشی آموزش رابطه موثر بر کاهش خشم مربوط به مدرسه و مسئولیت پذیری دانش آموزان
رابطه بهزیستی روانشناختی با هوش اخلاقی و معنوی معلمان
اثربخشی آموزش شناختی امید بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش آموزان
اثر باورهای معرفت شناختی و مهارتهای مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی
نقش واسطه ای هوش هیجانی در رابطه سبک های دلبستگی و سازگاری اجتماعی
اثربخشی آموزش مبتنی بر رویکرد نظریه انتخاب بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجو- معلمان
تاثیر مداخله پیشگیرانه معلمان بر کاهش بروز آسیب های روانی در دانش آموزان
اثربخشی آموزش صلح بر رشد اجتماعی و سلامت روانی کودکان پیش دبستانی
مقایسه سطح شادکامی دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان
رابطه فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان
رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و خودنظم دهی هیجانی با رضایت از زندگی
مقایسه راهبردهای شناختی دانش آموزان دبیرستانی و هنرستانی
نقش واسطه ای سبک های فرزندپروری در ارتباط بین سلامت روانی و شادکامی
مقایسه اضطراب امتحان در فرزندان مادران شاغل و غیر شاغل
یادگیری زائد در آموزش
رابطه خودپنداره تحصیلی با اضطراب امتحان دانش آموزان
اثربخشی آموزش مهارت رفتار جرات ورزی بر تفکر انتقادی و شادکامی
مقیاس انگیزش درونی دانش آموزان: ساخت و استانداردسازی
اثربخشی آموزش بردباری و دیگرپذیری بر سلامت روانی کودکان
مقایسه استرس های روانی اجتماعی در میان دانش آموزان
اثربخشی بازی درمانی بر مشکلات رفتاری دانش آموزان دیرآموز
مقایسه نحوه صحیح تنبیه کودکان و نوجوانان در قرآن و روان شناسی
اثربخشی روش آموزش مجازی علوم بر یادگیری کودکان دارای معلولیت جسمی و حرکتی شدید
اثربخشی آموزش گروهی مهارت حل مسئله بر جرات ورزی دانش آموزان
اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی – رفتاری بر حرمت خود قربانیان قلدری در مدارس
اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی – رفتاری بر خودپنداره قربانیان قلدری در مدارس
رابطه راه های مقابله با تنیدگی با عملکرد شغلی و تعهد سازمانی
پیامدهای دیدگاه سازنده گرایی برای صلاحیت های حرفه ای معلمان در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی
رابطه خلاقیت با عملکردهای اجرایی مغز و خودنظم جویی شناختی هیجانی در دانش آموزان
رابطه ادراک از سبک های تربیتی والدین و ادراک خودکارآمدی با سرسختی روانی
پدیدارشناسی تجارب و واکنش های عاطفی دانش آموزان دختر قربانی قلدری در مدارس
اثربخشی آموزش مسائل مرتبط با بلوغ و تربیت جنسی بر کاهش مشکلات بین فردی دختران
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر خودنظم جویی و استرس دانش آموزان
مقایسه ادراک شایستگی، حرمت خود و عملکرد تحصیلی دانش آموزان معلمان استخدام رسمی و غیررسمی
رابطه اعتیاد به اینترنت با انزوای اجتماعی
رابطه شیوه های تربیتی، سواد علمی و وضعیت اقتصادی والدین با شخصیت و رفتار نوجوانان
نشانه های اضطراب در دانش آموزان تک والد
اثربخشی دوره آموزش سواد رسانه ای بر اعتیاد به پیام رسان های موبایلی
اثربخشی آموزش ریاضی از طریق بازی بر نگرش ریاضی دانش آموز ان
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری گروهی بر کاهش پرخاشگری
اثربخشی آموزش تن آرامی بر کاهش پرخاشگری و اضطراب در دانش آموز ان
آموزش فلسفه به کودکان
مدل یابی رابطه خودنظم جویی و شادکامی با واسطه ای تاب آوری، خودکارآمدی و خوش بینی تحصیلی
پیش بینی کننده های شادکامی در دانش آموزان پسر و دختر
رابطه باورهای غیرمنطقی با سلامت روانی در معلمان
اثربخشی روش تدریس مشارکتی بر انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی
تاثیر برنامه پیشگیری اولیه مبتنی بر مدرسه PATHS بر تنظیم هیجانی و پیشگیری از اختلالات درون نمود و ارتقاء رشد روانی-اجتماعی کودکان و نوجوانان
رابطه سواد سلامت و نیازهای خودتعیین گری با رفتارهای پرخطر
بررسی نقش صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی و نقش پذیری اجتماعی دانش آموزان
مقایسه شایستگی و صلاحیت حرفه ای نو معلمان دانشگاه فرهنگیان و طرح اصلح در دوره ابتدایی
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری اجتماعی
مروری بر نقش بازی در زندگی کودکان، احساس، رفتار و آموزش
بررسی میزان استفاده از مولفه های مهارتهای اجتماعی در کتاب مطالعات اجتماعی سوم دبستان
ویژگی های شخصیتی معلمان با خودپنداره تحصیلی دانش آموزان
بررسی موانع ارزشیابی کیفی و راهکارها از دیدگاه دانشجو معلمان
رابطه اعتیاد به پیام رسان های موبایلی با پرخاشگری
اثربخشی بازی درمانی گروهی بر افزایش اعتمادبه خود و کاهش اضطراب
مقایسه عاطفه مثبت و منفی و زندگی در زمان حال بین معلمین و افراد دارای مشاغل آزاد
رابطه معنای زندگی، زندگی در زمان حال و سرزندگی ذهنی در معلمان
آموزش دوره فلسفه برای کودکان و پیوندهای آن با پرورش خلاقیت
رابطه تنیدگی والدینی و سبک های والدگری با خودمهارگری نوجوانان
اثربخشی بازی های بومی - محلی بر درک ارزشها، هنجارها و قوانین مدرسه
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی هیجان بر مطلوبیت اجتماعی و شادزیستی
اثربخشی آموزش حل مسئله خلاق بر خودکارآمدی و حرمت خود
رابطه بهزیستی روانشناختی با رضایت از زندگی معلمان زن
اثربخشی موسیقی آرام و بی کلام در زنگهای تفریح بر شادکامی و سلامت روانی
اثربخشی ایجاد فضای سبز و طبیعی در محیط خوابگاهی بر شادکامی و سلامت روانی
رابطه استرس ناشی از انتظارات تحصیلی با سلامت روانی در دانش آموز ان
رابطه سن ورود به پایه اول دبستان با پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و نشاط معنوی در دانش آموزان تیزهوش
رابطه بین هوش فرهنگی مدیران با استفاده از فعالیت های فوق برنامه و مکمل در مدارس ابتدایی
اثربخشی بازی درمانی شناختی - رفتاری بر مسئولیت پذیری و اخلاق تحصیلی
نقش نظریه های هوش در تعلیم و تربیت
رابطه شیوه های فرزندپروری و ویژگی های جمعیت شناختی والدین با میزان اضطراب اجتماعی فرزندان
ارزیابی و نقد و بررسی سیاست گذاری نظام آموزش وپرورش در حوزه شناسایی و هدایت استعدادهای برتر از منظر اسناد بالادستی
تاثیر قصه گویی بر اختلال خواندن دانش آموزان
استرس والدگری و شادکامی مادران دارای فرزندان نابینا و اختلال یادگیری خاص
پیش بینی انگیزه پیشرفت تحصیلی بر اساس خودنظم جویی یادگیری و هیجان های تحصیلی
پیشبینی انگیزه پیشرفت تحصیلی بر اساس هویت تحصیلی و هیجانهای تحصیلی
مقایسه مولفه های خلاقیت و مولفه های مهارتهای اجتماعی دانش آموزان اول دبستان با و بدون سابقه آموزش پیش دبستانی
اثربخشی آموزش فلسفه بر قضاوت اخلاقی و کاهش پرخاشگری در کودکان
اثربخشی تدریس درس تفکر و پژوهش با استفاده از نرم افزار پژوهش رسانه بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مطالعه آموزش کودک محور با الهام از رویکرد رجیوامیلیا برای کودکان پیش دبستانی
اثربخشی درمان یکپارچه توحیدی بر اضطراب دانش آموزان
اثربخشی درمان یکپارچه توحیدی بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
تاثیر تدریس خلاق مفاهیم دینی بر نگرش مذهبی دختران نوجوان
رابطه سبک های فرزندپروری و کیفیت زندگی والدین با شادکامی فرزندان
تحلیل محتوای کتاب های نظام آموزش رسمی و عمومی از نظر میزان توجه به مولفه های تربیت جنسی برگرفته از قرآن و احادیث
نقش واسطه ای انگیزه پیشرفت در الگوی ارتباطی صلاحیت حرفه ای معلمان با خودراهبری یادگیری دانش آموزان
ارتباط نقش معلم در ایجاد خلاقیت و شیوه های آموزش خلاقانه با دانش آموزمحوری
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر سلامت روانی و شادکامی دانش آموزان
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر کاهش نگرانی در دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان
نقش آموزش لحن خوانی بر میزان درک مطلب دانش آموزان در درس فارسی
تاثیر یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی
رابطه راهبردهای انگیزشی با کمال گرایی دانش آموزان
مقایسه سبک های فرزند پروری والدین و کمال گرایی دانش آموزان نابینا و عادی
مقایسه باورهای وسواسی و کمال گرایی در دانش آموزان عادی و نابینا
راهبردهای مقابله و احساس تنهایی در نوجوانی
رابطه کنترل تحصیلی ادراک شده و یادگیری خودنظم جویی فراشناختی: نقش واسطه ای هیجان های مثبت تحصیلی
تاثیر برنامه مثبت اندیشی فردریکسون بر شادکامی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان تیزهوش
ملاحظات اساسی در تشخیص ناتوانی های ویژه یادگیری بر اساس DSM-5
اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی - رفتاری بر مهارتهای اجتماعی و هوش اخلاقی
رابطه مدرک تحصیلی معلمان با تدریس خلاقانه
بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس ادراک از جو مدرسه
الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک شده: نقش واسطه ای راهبردهای خودنظم جویی
مقایسه فرسودگی تحصیلی و خلاقیت بین دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان و دانش آموزان مدارس عادی
خوش بینی آموزشی معلمان: مفاهیم، علل، پیامدها و راهکارها
خوشبینی تحصیلی دانش آموز ان: مفاهیم، علل، پیامدها و راهکارها
رابطه سبک های هویت یابی با استفاده از شبکه های اجتماعی
بررسی میزان رضایتمندی اولیاء و معلمان از اجرای طرح ارزشیابی توصیفی
بررسی مشکلات رفتاری و عاطفی دانش آموزان مقطع ابتدایی بر اساس قلدری دانش آموز و خشونت معلم: نقش واسطه ای استرس مدرسه
اثربخشی بازی درمانگری گروهی با شیوه شناختی رفتاری بر پرخاشگری کودکان کار
رابطه باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودنظم جویی
رابطه جو روانی اجتماعی کلاس با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموز ان
مقایسه شادکامی و سلامت روانی دانش آموزان مدارس عادی با مدارس خاص
نقش شادکامی در بهزیستی روانی دانش آموز ان
رابطه بین خودناتوان سازی تحصیلی و تمایل به اعتیاد
مقایسه سبک های یادگیری، سبکهای شناختی و رضایت از زندگی در دانش آموزان تیزهوش و عادی
تاثیر آموزش بازی ها و داستانهای بومی - محلی بر عملکرد تحصیلی و تربیتی کودکان
آموزش خرد در کلاس درس
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر همدلی، مدیریت خشم و سبک های ابرازگری هیجانی
تاثیر آموزش خودمهارگری بر مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پرخاشگر
مقایسه سلامت روانی و شادکامی دانش آموزان مدارس طبیعت و مدارس عادی
شادکامی و ارتقاء سلامت روانی در مدارس
اثربخشی آموزش با سیستم مدیریت یادگیری بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و یادگیری دانش آموزان دختر معلول جسمی حرکتی
یادگیری مغز محور و اهمیت آن در آموزش وپرورش
نقش جهت گیری ارتباطی خانواده و تعامل معلم – دانش آموز در پیشبینی شادکامی دانش آموز ان
پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی بر اساس راهبردهای یادگیری خودنظم جویی و جهتگیری هدف
بررسی نقش عوامل مدرسه ای در دلزدگی تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی
تاثیر راهبرد آموزشی kwl و راهبرد آموزشی نقشه مفهومی بر انگیزش تحصیلی دانش آموز ان
ارتباط بین نظم جویی هیجان و کیفیت خواب با سرزندگی تحصیلی دانش آموز ان
مقایسه اثربخشی مداخلات بسته آموزشی بازی های شناختی با بازی های واجی بر عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان
اثربخشی آموزش از طریق بازی بر یادگیری مهارتهای اجتماعی کودکان پیش دبستانی
اثربخشی آموزش مسائل مرتبط با بلوغ و تربیت جنسی بر رابطه والد-نوجوان
زیست نگاری و روایت فهم ویژگی های معلمان موفق دوره ابتدایی و متوسطه شهرستان بابل
رابطه خلاقیت با پیشرفت تحصیلی دانش آموز ان
رابطه بین ابعاد کیفیت زندگی و سطح کمال گرایی با اضطراب پیشرفت در دانش آموز ان
تاثیر آموزش مهارتهای زندگی در خودآگاهی، روابط بین فردی و کنترل هیجان های نوجوانان
بررسی تاثیر آموزش روانشناسی مثبت بر پرخاشگری دانش آموز ان
رابطه شادکامی و شیوع رفتارهای پرخطر
سلامت روانی دانش آموزان و نظریه های ضمنی در مورد تغییرپذیری شخصیت
نقش بسته آموزشی طراحی شده مبتنی بر توانمندسازی والدین بر بهزیستی ذهن، سرزندگی تحصیلی و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دیرآموز
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان دارای اضطراب تحصیلی
مقایسه پرخاشگری و فضایل و توانمندی های منش در دانش آموزان با پذیرش اجتماعی و گستره عاطفی بالا و پایین
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی به روش کارتونی در پیشگیری از اعتیاد دانش آموز ان
اثربخشی آموزش رویکرد واقعیت درمانی بر جهت گیری هدف و خودکارآمدی تحصیلی
نقش روش های تدریس معلمان در پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی
بررسی چگونگی شکل گیری بحرانهای هویت در دانش آموزان و راه های پیشگیری از آن
طراحی انگیزشی برای یادگیری و عملکرد: رویکرد مدل ARCS-V
رابطه ساختار توانمندساز مدرسه، پیشرفت و عواطف تحصیلی با خودکارآمدی خلاق دانش آموزان
افزایش انگیزش پیشرفت و ایجاد خلاقیت در دانش آموز ان: تاکیدی بر راهکارهای عملی
اثربخشی آموزش مدیریت استرس با رویکرد شناختی – رفتاری بر تاب آوری
آسیب ها و چالش های نظام آموزشی ایران از دیدگاه معلمان
بازنمایی چالش ها و موانع آموزشی در مناطق زلزله زده اورامانات از منظر معلمان ابتدایی
پیش بینی سبکهای هویت یابی بر اساس سبک های تنظیم هیجان در دانش آموز ان
اثربخشی واقعیت درمانی بر امیدواری، شادکامی و حرمت خود دانش آموز ان
اثربخشی آموزش های فرزندپروری بر حرمت خود و کنترل خشم والدین دانش آموزان ابتدایی
کلاس شاد، دانش آموزان شاد: راهکارهایی برای افزایش بهزیستی در مدارس
شیوع اختلالات رفتاری کودکان با متغیرهای زمینه ای در بین دانش آموز ان
پیشبینی رضایت تحصیلی دانش آموزان بر اساس سبک فرزند پروری و کمال گرایی والدین
بررسی نقش رسانه ها و شبکه های اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد
رابطه بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی کارکنان آموزش وپرورش
رابطه تحمل ناکامی و استرس ادراک شده با پرخاشگری در دانش آموزان
پیش بینی تمایل به خودزنی بر اساس استفاده از شبکه های اجتماعی، سبک های فرزند پروری و خودکارآمدی
بررسی آگاهی و نگرش معلمان نسبت به مفاهیم و احکام سند تحول بنیادین جمهوری اسلامی ایران
رابطه بین سبک های دلبستگی با اضطراب سخنرانی
رابطه هوش فرهنگی و عملکرد تحصیلی
مطالعه مروری نقش بازی های میدانی گروهی در مهارت های اجتماعی کودکان پیش دبستانی
پیش بینی سرمایه اجتماعی بر اساس هوش فرهنگی و آوای سازمانی
مشکلات به کارگیری روشهای فعال تدریس
بررسی رابطه مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان با عملکرد تحصیلی
رابطه انگیزش با خودکارآمدی تحصیلی
اثربخشی روش تدریس معلم بر شادکامی و یادگیری دانش آموزان
رابطه سبک های یادگیری با انگیزه پیشرفت تحصیلی
اثربخشی آموزش کیفیت زندگی مثبت گرا بر سلامت روانی و شادکامی
رابطه بین سبک فرزند پروری ادراک شده با درگیری تحصیلی در دانش آموزان
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر تحلیل ارتباط محاورهای برن به والدین بر کاهش رفتارهای پرخاشگرانه فرزندان
بررسی نقش سرمایه های تحولی مدرسه و تاب آوری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی
اثربخشی آموزش بازی های تعاملی بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر کم توان هوشی
رابطه باورهای فراشناخت و اشتیاق تحصیلی با تاب آوری تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی از طریق همیار مشاور بر مشکلات بین فردی و استرس تحصیلی دانش آموزان
نظام آموزشی پیش از دبستان و اهمیت آموزش از طریق بازی
بازی درمانی و تنظیم سلامت روانی دانش آموزان
رابطه بین انطباق پذیری مسیر شغلی و جو روانی- اجتماعی کلاس با انگیزش تحصیلی دانش آموزان
تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر نیازهای اساسی روان شناختی و انگیزش آموزگاران
رابطه جرات ورزی با شادکامی در معلمان مقطع ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه هشتم دوره اول متوسطه بر اساس الگوی خلاقیت پلسک
مشخصه های حرفه ای یک معلم از دیدگاه قرآن
آزمون نقش تعدیل کننده و واسطه ای متغیرها در پژوهش های روانشناسی مدرسه
اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد واقعیت درمانی بر خودکارآمدی دانش آموزان دارای مشکل یادگیری خاص
مقایسه شادکامی و سلامت روانی در دانش آموزان پسر دارای مادر شاغل و مادر غیر شاغل
اثربخشی خود دلگرم سازی بر انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
رابطه بین مثبت اندیشی و اهمال کاری تحصیلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی
رابطه میزان عمل به باورهای دینی مادران با راهبردهای خودکنترلی
کارکردهای اجرایی و نظم جویی شناختی هیجان دانش آموزان شطرنج باز
زندگی با اوتیسم حمایت از کودک برای رفتن به پیش دبستان
زندگی با اوتیسم، کودکان پیش دبستانی
رابطه سلامت روانی با شادکامی
نقش سیستم عصب شناختی در اعتیاد به اینترنت
تدوین مدل ساختاری اعتیاد به اینترنت بر اساس روابط بین افسردگی و اضطراب اجتماعی
رابطه بین کیفیت زندگی مدرسه و اهمال کاری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
رابطه سبک زندگی والدین با خلاقیت فرزندان
رابطه انطباق پذیری مسیر شغلی تحصیلی و ادراکات محیطی مدرسه ای در دانش آموزان
رابطه هوش معنوی با تاب آوری و خلاقیت در معلمان کودکان استثنایی
رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده با عملکرد تحصیلی
شادکامی و ارتقاء سلامت روانی در مدارس
نقش ارتباطات بین فردی در رویکرد تحول مثبت جوانی
رابطه خود ارزشمندسازی و ذهن آگاهی با اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان
اثربخشی برنامه آموزشی بازداری پاسخ بر عملکرد دیداری - حرکتی
بررسی میزان سازگاری برنامه درسی مدارس متوسطه با سند تحول بنیادین آموزش وپرورش
رابطه باورهای غیرمنطقی، مطلوبیت اجتماعی با پیشرفت تحصیلی
بررسی و تحلیل کارکرد روانشناسی در افزایش یادگیری
مقایسه سبک های مقابله ای در برابر استرس های تحصیلی دانش آموزان شاهد و غیر شاهد
مقایسه سرسختی روانشناختی و تاب آوری در دانش آموزان شاهد و غیرشاهد
رابطه بین باورهای فراشناختی و شادکامی نوجوانان
تیزهوشی هیجانی اجتماعی: چیستی و چرایی
باورهای خودکارآمدی تحصیلی، پایستگی تحصیلی و منزلت های هویت تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش
اثربخشی آموزش مهارت های خودآگاهی و همدلی بر خودکارآمدپنداری
آموزش مهارت های خودآگاهی و همدلی بر سرمایه روانشناختی
رابطه عملکرد خانواده با خود ناتوان سازی تحصیلی با نقش واسطه ای تعارض والد - نوجوان
رابطه خودکنترلی و سلامت اجتماعی با وابستگی به فضای مجازی از طریق احساس تنهائی
کاربرد مداخله های شناختی در بهداشت روانی دانش آموزان
نقش واسطه ای رفتارهای سودمند اجتماعی در بازداری و پرخاشگری ارتباطی در کودکان پیش دبستانی
بررسی رابطه خودکنترلی و ارتباط با مدرسه با قلدری
رابطه بین سبک های تفکر و باورهای معرفت شناختی با انگیزش پیشرفت معلمان
بررسی نقش شادکامی و ارتقای سلامت روانی در مدرسه
پیش بینی میزان خود ناتوان سازی دانش آموزان با توجه به تفکر خلاق و سرزندگی تحصیلی
نقش سبک های حل مسئله بر کنترل خشم دانش آموزان
اثربخشی شبیه سازی ذهنی فرآیندی و فرآوردهای در کاهش استرس دانش آموزان
تاثیر آموزش کارآفرینی بر افزایش خلاقیت و قصد و نگرش کارآفرینانه دانش آموزان
انطباق آموزش های مدرسه ای با نیازهای جامعه در آیینه اسناد بالادستی
نقش طرح واره های ناسازگار اولیه بر تحمل پریشانی و نگرش به زندگی
ارائه مدل ساختاری جهت پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس باورهای اساسی و پایگاه اقتصادی - اجتماعی با واسطه ای انگیزه تحصیلی
رشد پس از آسیب و تحصیل، تجربه دانش آموزان دوره متوسطه
نقش واسطه ای خودکارآمدی در رابطه انگیزش تحصیلی و اضطراب اجتماعی
رابطه مولفه های عاملیت انسانی با بهزیستی روانشناختی در دانش آموزان عادی و تیزهوش
رابطه هوش هیجانی و راهبردهای مقابله با استرس با عملکرد تحصیلی
نظریه ارتباط گرایی ضرورتی قابل تامل جهت متناسب کردن محیط یادگیری با تیپ های شخصیتی مایرز بریگز
رابطه بین هیجان های تحصیلی مثبت و پیشرفت تحصیلی با واسطه گری درگیری تحصیلی دانش آموزان
بررسی جایگاه و اهمیت وجود اتاق بازی و به کارگیری آن در مراکز آموزش پیش دبستانی
نشخوارگری و فاجعه نمایی در اختلال کمبود توجه/بیش فعالی
اهمیت و نقش بازی پانتومیم در رشد ذهنی و تفکر خلاقانه و انتقادی کودکان پیش دبستان از منظر فلسفه به کودکان
رابطه ابعاد سرشت و منش و سرسختی روانشناختی با تعهد سازمانی دبیران
نقش واسطه ای دلسوزی به خود در رابطه بین ابعاد شخصیتی هگزاکو و رفتارهای پرخطر
رابطه فناوری اطلاعات با گرایش مخاطبان به استفاده از کتابخانه های عمومی
پیش بینی پرخوری بر اساس تجربه رابطه های نزدیک و پیوند والدینی
هنجاریابی پرسشنامه منبع علیت عمومی در معلمان و بررسی نقش ارضای نیازهای اساسی روانی بر آن
اثربخشی آموزش مشارکتی بر مهارت های اجتماعی
نقش واسطه ای سرزندگی تحصیلی در رابطه شادمانی ذهنی و عملکرد تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر کاهش افسردگی و تنظیم هیجانی
اثربخشی بازی های گروهی بر رفتارهای چالش برانگیز کودکان 7 تا 11 سال مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب دانش آموزان
اثربخشی مهارت برقراری ارتباط موثر بر افسردگی دانش آموزان
اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی پنج عاملی با آموزش مهارت های زندگی بر انگیزه پیشرفت و حرمت خود دانش آموزان
رابطه بین طرحواره های ناسازگار اولیه و افسردگی و اضطراب
رابطه اضطراب امتحان با عملکرد تحصیلی
نقش بازی درمانی در بهبود مهارتهای اجتماعی و کاهش رفتارهای کلیشه ای دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم
نقش بازی درمانی در کاهش نشانه های اختلال اضطراب اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر سرمایه روانشناختی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری
رابطه آسیب شناسی مدارس با هویت یابی دانش آموزان از دیدگاه معلمان
رابطه بین سبک های هویت یابی با سلامت عمومی دانش آموزان
اثربخشی آموزش خلاقیت بر امیدواری کودکان
انواع حافظه دیداری در دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خواندن
فراگیرسازی و تیزهوشی
رابطه اختلال نوشتن دانش آموزان با سبک های فرزندپروری
جایگاه مشاوران و اهمیت خدمات آنها در ارتقا فضای مدارس و مشاوره تحصیلی
تاثیر مشاوره گروهی به شیوه شناختی - رفتاری بر تنیدگی تحصیلی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر نشانه های افسردگی مادران دانش آموزان درخودمانده
اثربخشی آموزش بخشش بر کاهش افکار پرخاشگرانه دانش آموزان
مقایسه خوشبینی، اهمال کاری تحصیلی و امیدواری در دانش آموزان دختر و پسر
ضرورت تربیت جنسی در مدارس دوره ابتدایی از دیدگاه اولیا و معلمان
نقش حمایت اجتماعی ادراک شده و خوش بینی تحصیلی در پیش بینی تاب آوری تحصیلی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر برنامه گربه سازگار در کاهش اضطراب
تاثیر بازی های آموزشی دوره پیش دبستانی بر هوش دانش آموزان
بررسی تطبیقی میزان طرح ارزشیابی کمی و کیفی در بهبود یاددهی – یادگیری دانش آموزان
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر افزایش رفتارهای نوع دوستی پسران پیش دبستانی
رابطه تعهد مذهبی و حرمت خود با شادکامی در معلمان
توجه به هیجان های معلمان: ضرورتی انکارناپذیر در مدارس
ارتباط شاداب سازی مدارس با سلامت روانی دانش آموزان
رابطه منبع کنترل و تحمل استرس با رضایت شغلی معلمان
نقش واسطه ای انگیزش تحصیلی و سرمایه روان شناختی در رابطه خودتعیین گری با مشارکت تحصیلی
الگوی ساختاری رابطه هویت یابی و شایستگی اجتماعی در دانش آموزان : بررسی نقش واسطه ای خودتنظیمی ارادی
کاربرد آموزش به روش مونته سوری در کودکان پیش از دبستان
نقش هوش اخلاقی، آخرت نگری و باور به دنیای عادلانه در پیش بینی شادکامی دانش آموزان
مدل یابی بین مقبولیت اجتماعی و ناامیدی با نقش واسطه ای حرمت خود کودکان دبستانی
رابطه استرس شغلی، خودکارآمدی تصوری و اشتراک دانش معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
رابطه بین تمایزیافتگی خویشتن با حرمت خود و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر هنر بر اضطراب و حرمت خود
اثربخشی آموزش همدلی بر کاهش زورگویی و افزایش سازگاری اجتماعی
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و اهمال کاری
رابطه کمال گرایی و اشتیاق به تحصیل در دانش آموزان
رابطه اعتیاد به بازی های رایانه ای و یادگیری خلاق
بررسی عوامل موثر بر مشارکت خانواده در عملکرد تحصیلی فرزندان
اثربخشی قصه گویی در کاهش اضطراب
شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیرگذار در اضطراب اجتماعی دانش آموزان
بررسی تجارب زیسته دانش آموزان ابتدایی مناطق زلزله زده کرمانشاه: مطالعه ای با روش پدیدارشناسی
بررسی میزان آموزش مهارت نه گفتن و آگاه سازی به رفتارهای پرخطر در درس مطالعات اجتماعی مقطع ابتدایی از دیدگاه روانشناسان
نقش خشونت در مدارس و سلامت روانی و خودکارآمدی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان
بررسی نقش احساس انسجام روانی و سرمایه های روانشناختی در رضایت شغلی معلمان
رابطه بین مدیریت استعداد و هوش هیجانی با کیفیت تدریس مدرسان مراکز پرورش استعدادهای درخشان
بررسی مقایسه ای رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی دبیران
نقش آموزش فلسفه در هویت یابی دانش آموزان
اثربخشی اشارات و حرکات در یادگیری واژگان توسط کودکان
اثربخشی برنامه آموزش رفتاری والدین بر سلامت عمومی مادران دانش آموزان کم توان ذهنی
اثربخشی برنامه آموزش رفتاری والدین بر کیفیت زندگی مادران دانش آموزان کم توان ذهنی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان دانش آموزان مدارس نمونه و تیزهوشان
نقش نشخوار فکری و ترس از ارزیابی منفی در پیش بینی توانایی حل مسئله دانش آموزان دبیرستان و هنرستان
نقش مدارس در شادزیستی و سلامت روانی دانش آموزان
اثربخشی آموزش مجسمه سازی بر انعطاف پذیری روان شناختی و پرخاشگری
رابطه شیوه های فرزندپروری با سبک های هویت
رابطه شادکامی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان
اخلاق حرفه ای در معلمان ابتدایی: ضرورتی انکارناپذیر در تدریس و یادگیری
ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دختر معتاد
رفتارهای پرخطر نوجوانان مدارس حاشیه شهر اراک
ابعاد سرمایه اجتماعی و هویت اجتماعی: مقایسه دختران و پسران نوجوان ورزشکار
بررسی ادراک دانش آموزان از چالش های تحصیلی
رابطه تنیدگی تحصیلی و واکنش به تنیدگی تحصیلی با بهزیستی مدرسه
بررسی ارتقاء هوش معنوی دانش آموزان با ارائه پارادایم های نوین آموزشی
رابطه شادکامی و وضعیت سلامت روانی
رابطه محیط سواد خانه با مهارت های اولیه خواندن- نوشتن و ریاضی
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر گرایش به تفکر انتقادی دانش آموزان
بررسی یادگیری موزه و استفاده از آن به عنوان یک روش تدریس
رابطه بین ویژگی های شخصیتی با سلامت روانی
ارائه برنامه ریزی درسی برای دانش آموزان در راستای تقویت سلامت روانی
سایت های شبکه های اجتماعی و رابطه آن با شخصیت کاربران
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری بر افسردگی دانش آموزان
تاثیر کاربرد برنامه تقویت کارکردهای شناختی در بهبود کاربردهای شناختی کودکان با اختلال بیش فعالی
مقایسه خلاقیت در دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه
مقایسه خودنظم جویی ، راهبردهای رویارویی و رضایت تحصیلی بین دانش آموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی
رابطه سبک های نظارتی و اعتیاد به شبکه های اجتماعی با تاکید بر شکاف نسلی
رابطه بین سبک های نظارتی و اعتیاد به شبکه های اجتماعی با تاکید بر جو عاطفی خانواده
مقایسه تاب آوری و رضایت از زندگی در مادران دارای کودک نارسایی توجه / بیش فعالی و عادی
بررسی رضایت از مدرسه در دانش آموزان : تبیین نقش پیش بینی کننده سبک های فرزندپروری
رابطه اعتیاد به اینترنت با افسردگی و بلوغ زودهنگام
مقایسه تاب آوری ، رضایت از زندگی و جهت گیری مذهبی معلمان مدارس عادی و استثنایی
رابطه اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری و باورهای هوشی با امید تحصیلی در دانش آموزان
رابطه پرخاشگری با عملکرد تحصیلی
رابطه ویژگی های شخصیتی و تاب آوری با انگیزه پیشرفت در مدیران
شادکامی و سلامت روانی در تعلیم و تربیت مدارس دوره ابتدایی
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر افزایش حرمت خود دانش آموزان
رابطه حرمت خود و سلامت روانی: نقش واسطه ای شادکامی
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر شادکامی دانش آموزان
مقایسه روش های مطالعه و یادگیری دانش آموزان موفق و ناموفق
بررسی میزان سازگاری برنامه درسی مدارس متوسطه با برنامه های اجراشده در آموزش وپرورش
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر تنظیم هیجان های نوجوانان
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر رفتارهای پرخطر و سازش یافتگی نوجوانان
تاثیر بازی های نیمکره راستی بر مولفه های هوش 4 تا 7 ساله
ابعاد جهانی آموزش وپرورش استعدادهای درخشان: یکپارچه سازی، عادی سازی و انطباق مدارس
بررسی تجربه قربانیان قلدری در دبستان
تاثیر بازی درمانی شناختی بر دامنه توجه و یادگیری ریاضی دانش آموزان بیش فعال ابتدایی
رابطه ویژگی های شخصیتی والدین با اضطراب فرزندان
نقش انگیزش شغلی در پیش بینی سبک های مدیریت کلاس درس معلمان
بررسی پدیدارشناسانه تجربه فرآیند بازی درمانی اکوسیستمیک در کودکان دانش آموز دارای اختلال بیش فعالی و نقص توجه
روش های موثر آموزش در نظام پیش دبستان
تاثیر تماشای کارتون های انگلیسی HELMA در حفظ واژگان پیش دبستانی
نقش ویژگی های شخصیتی در یادگیری زبان انگلیسی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی
اثربخشی روش آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبت بر رشد خودمختاری دختران نوجوان
اثربخشی آموزش مهارت های فراشناختی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
مبانی فیزیولوژی، زیست شناختی و جامعه شناختی تفکیک جنسیت در آموزش
بررسی میزان تاکید برنامه درسی دوره ابتدایی بر هوش فضایی
مقایسه خودکارآمدی تحصیلی، جهت گیری هدف و اضطراب امتحان در دانش آموزان پسر تیزهوش و عادی
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر شادکامی و احساس تعلق به مدرسه