آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 36تعداد صفحات کتابچه مقالات: 399
تعداد نمایش مقالات: 27708
دومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
دومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ توسط ،موسسه علمي كيان پژوهان در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر اثربخشی تبلیغات و جذب گردشگران سلامت
نقش مدیریت دانش در توسعه مخابرات و چالش های پیش رو
بررسی رابطه بین تعارض سازمانی و ویژگی های شخصیتی کارکنان در شرکت پتروشیمی مارون
شخصیت شناسی مدیران
شناسایی عوامل کلیدی اجرای موفقیت آمیز سیستم مدیریت دانش در شرکتهای دانش بنیان مقیم در پارک علم و فن آوری پردیس استان تهران
بررسی تاثیر معنویت بر عملکرد شغلی با در نظر گرفتن نقش میانجی تعهد سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام)
سبک رهبری تحول گرا و تاثیرات آن بر حوزه های مختلف سازمان
تحلیل عوامل موثر بر پذیرش خرید آنلاین در ایران – استان اصفهان
بازاریابی دیجیتالی گوشی های هوشمند
عوامل سازمانی و فردی موثر در رسانه های اجتماعی جهت افزایش فروش با نقش میانجی مشارکت مشتریان
بررسی عوامل موثر بر موقعیت مصرف در قصد خرید مجدد پوشاک لوکس
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مجدد محصولات لوکس در مصرف کنندگانی که به دنبال محصولات منحصر به فرد هستند
بررسی اثر ترفیع بر کیفیت درک شده و قصد خرید مجدد
بررسی تاثیر دلبستگی به نام تجاری و محصول بر وفاداری به نام تجاری در بازارتلفن همراه
بررسی پویای تاثیر سیاست های ارتقای عملکرد نظام نوآوری منطقه ای با مطالعه موردی استان یزد
بررسی جایگاه مشتری مداری در فعالیتهای بازاریابی شرکتها
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در پیاده سازی نگهداری و تعمیرات بهره ورجامع با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در نیروگاه برق شهید منتظری اصفهان
بررسی عوامل موثر بر برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی (مطالعه ی موردی: شرکت هالکو)
رابطه برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی با بهره وری کارکنان فردی کارکنان (مطالعه موردی: شرکت هالکو)
رابطه فرهنگ سازمانی با بهره وری مدیران – مطالعه موردی شرکت هالکو
روشهای مختلف تامین مالی، بازده واقعی سهام و بازده آتی سهام
بررسی تاثیر نقش مدیریت دانش بر مولفه های نوآوری سازمانی
بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در بانک گردشگری
بررسی عوامل بازاریابی موثر بر مدیریت برند گردشگری ایران با بکارگیری معادلات ساختاری
بررسی تاثیرات مهمترین عوامل بازاریابی (محصول و قیمت) بر رشد، شکوفایی مدیریت برند صنعت گردشگری ایران
بررسی رابطه نوآوری سازمانی با بهره وری کارکنان درآموزش و پرورش شهرستان ابهر
ارزیابی شاخص های چابکی سازمان توزیع برق منطقه سعادت آباد تهران با استفاده از تکنیک تصمیم گیری ارزیابی چند معیاره فازی
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه نام و نشان (مطالعه موردی: بانک مسکن شهرستان رشت)
ضرورت برقراری فرایند مهندسی مجدد در شرکتهای بیمه ای
بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانک اقتصاد نوین بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان تهرانی
بررسی تاثیر کیفیت بدست آمده از خدمات بانک اقتصاد نوین بر رضایت مشتریان شهر تهران از این برند
چالش های فراوری به کارگیری سیستم حسابداری منابع انسانی درشرکت نفت فلات قاره ایران
بررسی عملکرد شرکت خدمات مسافرتی سیاحت گشت از دیدگاه مشتریان با استفاده از مدل سرکوال
تاثیر عوامل درون سازمانی بر ایجاد فساد اداری در بانکها از نظر کارکنان بانک رفاه کارگران استان اصفهان
تجارت سنگ آهن
بررسی ذخایر کرومیت و صادرات و واردات آن در ایران