آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 102تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1668
تعداد نمایش مقالات: 78170
همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی
همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۶ توسط ،مركز همايش هاي كوشا گستر در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی
بررسی اثر کیفیت شفافیت اطلاعات مالی و تاثیر آن بر رفتار مشتریان در بورس اوراق بهادار به روش حداقل مربعات جزیی
تاثیر فناوری اطلاعات در چابکی زنجیره تامین (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی شهرک صنعتی امیر کبیر کاشان)
اقدامات مرتبط بااقتصادمقاومتی تولید و اشتغال درشرکت برق منطقه ای خراسان
تاثیر استفاده از سامانه مدیریت منابع اطلاعات بر سلامت اداری مورد مطالعه: سامانه مدیریت شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران
بررسی تاثیر آموزش ضمن خدمت بر دانش وعملکرد کارکنان با نقش واسطه ای توانمندسازی درسازمان زندان عادل آبادشهر شیراز
بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت دانش بر نوآوری استراتژیک و عملکرد شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام (B.I.P.C)
بررسی ادراک مشتریان از کیفیت خدمات در بانکداری اینترنتی ( مطالعه موردی :مشتریان بانک پارسیان شهرستان بابل)
تحلیل داده های مدل طلا و توزیع بازده ی سرریز آن در بازه ی زمانی 1388-1378 در ایران
عوامل تاثیرگذار در شکل گیری جایگاه برند در مراکز آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی)
تاثیر قیمت، اعتبار و کیفیت بر ارزش مواد غذایی لوکس
بررسی رابطه ی بین شخصیت برند و، وفاداری مصرف کننده (مطالعه موردی: مصرف کنندگان موادغذای شهر اصفهان)
ارزیابی اثر تعدیل کننده اختلاف جنسیتی و فردگرایی- جمع گرایی در سطح فردی بر پذیرش تکنولوژی تجارت موبایلی: دیدگاه TAM3 (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای کابل؛ افغانستان)
رابطه اطلاعات برچسب های مواد غذایی با رفتار خرید مصرف کنندگان
بررسی رابطه خلاقیت و قصد ترک خدمت کارکنان با نقش میانجی استرس و رضایت شغلی (مورد مطالعه: معلمان شهرستان بافق)
تاثیر ذهنیت خریداران از کشور مبدا بر شخصیت برند کالای الکترونیک مورد مطالعه: تلفن همراه سامسونگ
بررسی اهمیت ریسک شهرت در صنعت بانکداری ایران
بررسی تاثیر شخصیت برند بر پیامدهای مرتبط با آن (اعتماد، وابستگی، تعهد) مطالعه موردی : شرکت بهداشتی و آرایشی آریان لیان پخش
بررسی تاثیر سرمایه انسانی بر عملکرد رقابتی صنایع مطالعه موردی شرکت پتروشیمی برزویه
بررسی رابطه فرایند کسب مدیریت دانش با عملکرد سازمان با نقش میانجی چابکی سازمان (مورد مطالعه: کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق)
بررسی تاثیر نوآوری سازمانی و گرایش استراتژیک بر عملکرد سازمانی
فساد اداری در دستگاه ها و راهکارهای کاهش آن
راهبردهای بازاریابی آنلاین و بازاریابی موبایل به عنوان محرک جذب طرفدار برای باشگاه های ورزشی
اثر ویژگی های سبک زندگی الکترونیک بر وابستگی به اینترنت و نیت خرید اینترنتی با توجه شخصیت
ارایه مدلی برای پیش بینی فروش در دوره پیشبرد فروش برای محصولات فاسد شدنی فروشگاهی (مطالعه موردی: شرکت کاله)
تاثیر ریسک گزارشگری مالی بر حق الزحمه حسابرسی
تاثیر اقتصادی تحریم های بین المللی بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مشتقات نفتی مورد مطالعه : شرکت نفت ایرانول
شفافیت سود و ریسک نقد شوندگی شرکتها با توجه به اندازه شرکت و اهرم مالی
نقش فرهنگ سازمانی در کاهش رشوه و فساد در دستگاه ها
معیارهای پدافند غیرعامل در بررسی ایمنی فضای شهری با رویکرد مدیریت اجرایی (مطالعه موردی: شهر بابل)
توسعه کسب و کارهای کوچک با استفاده از الگوی استراتژیک (محدوده مورد مطالعه :روستا جزه)
تاثیر رویکرد سبزمحور بر رفتار مصرف کننده
حل مسیله مکانیابی-مسیریابی لجستیک امدادی در شرایط عدم قطعیت تقاضا
تاثیر ساختار مالی، قدرت نفوذ مالی و قابلیت سود دهی بر ارزش سهام شرکت های صنعتی (نمونه مطالعاتی : شرکت های صنعتی عربستان سعودی)
نقش عملکرد مجتمع های تجاری تک منظوره در گسترش بازار فروش تلفنهای همراه (بازار تلفن همراه سامسونگ در ایران)
مروری بر ادبیات نظری تاثیر حاکمیت شرکتی و ویژگی های شرکت در به موقع بودن گزارشات اینترنتی شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران
ارایه مدلی برای بررسی اثر مسیولیت اجتماعی شرکت و بازاریابی داخلی بر تمایل به ترک خدمت کارکنان به واسطه تعهد سازمانی
ارایه مدلی به منظور بررسی تاثیر عدالت ادراک شده از جبران خدمات بر تبلیغات شفاهی و قصد مراجعه مجدد به واسطه رضایت ادراک شده از جبران خدمات
ارایه یک چهارچوب جامع برای عناصر بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی
بررسی رابطه ارزش ویژه برند، تصویر ذهنی برند و بازارهای سیاه
بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان بانک ملی شهرستان بندر انزلی
بررسی رابطه اخلاق حرفه ای و سرمایه فکری با تسهیم دانش در شهرداری شهرستان سقز
بررسی رابطه عوامل بر رفتار غیر اخلاقی کارکنان در سازمان در زمینه شرکت های ارومیه
تاثیرآمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام نشان تجاری (مطالعه موردی بیمه ایران – تهران)
مدیریت منابع انسانی پایدار با برجستگی ذی نفعان
بررسی رابطه بین سرمایه ساختاری و سرمایه انسانی با ارزش افزوده در شرکت های خاص (نوبنیان)
عوامل تاثیر گذار برمتوسط قیمت مسکن در ایران
اهمیت شبکه های اجتماعی مبتنی بر مدیریت بانکداری الکترونیک در بانک شهر
شیوه مدیریت استراتژیک در شرکت های کوچک و عوامل موثر بر انتخاب آنها
تبیین اقتصاد مقاومتی از منظر قرآن و دیدگاه مقام معظم رهبری
تولید الکترونیکی ، پارادایم نوین فناوری تولید
سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی یا تاب آوری ملی: رویکرد مقابله با مخاطرات جهانی
ابعاد رفتاری مصرف کنندگان در فضای خرید اینترنتی
تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید گوشی تلفن همراه (مطالعه موردی غرب استان مازندران)
ارزیابی اثرات آزادسازی اقتصادی بر عملکرد بورس اوراق بهادار تهران
مقایسه الگوریتم های بهینه یابی در بهینه سازی پرتفوی سهام
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و ابعاد سه گانه آن با سرمایه فکری
عوامل موثر بر تعامل کارآفرینی فرصت و ضرورت کارآفرینان
بررسی رابطه مدیریت زمان و بهره وری نیروی انسانی در علوم پزشکی تبریز
تاثیرتعاملات اجتماعی و فرهنگی براعتماد واتصال به برند باتوجه به شبکه های اجتماعی
آموزش های کارآفرینی در خانه های کارآفرینی شهرداری تهران، فرصتی نوظهور برای توانمندسازی شهروندان مطالعه موردی: شهرداری منطقه یک
بررسی تاثیر داده های بزرگ و بازاریابی سنتی بر ادغام دانش و موفقیت محصول جدید در شرکت صنایع غذایی سحر استان همدان
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر اعتماد به برند
مدیریت دانش زیربنای سازمانهای یادگیرنده
بررسی تاثیر فرهنگ سازگاری بر بیگانگی از کار دبیران دبیرستان های پسرانه شهر کوهدشت
بررسی تاثیر فرهنگ مشارکتی بر بیگانگی از کار دبیران دبیرستان های پسرانه شهر کوهدشت
بررسی تاثیر فرهنگ انطباقی بر بیگانگی از کار دبیران دبیرستان های پسرانه شهر کوهدشت
بررسی تاثیر فرهنگ ماموریتی بر بیگانگی از کار دبیران دبیرستان های پسرانه شهر کوهدشت
بررسی تاثیر متغیرهای ارزیابی بر وفاداری مشتری با نقش واسطه کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیل گری تصویر نام تجاری
ارزیابی نقاط ضعف فرایند تولید خودروهای داخلی
بررسی وضعیت بهداشتی،اجتماعی،فرهنگی ایران و نروژ
نقش تجارت الکترونیک در توسعه کسب و کار
بررسی نقش مدیریت زمان و شناخت بازار در بدست آوردن و حفظ بازار هدف
اولویت بندی ابعاد ریسک ادراک شده از دید مشتریان بانکداری اینترنتی 14/01/1396
بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر اعتماد به برند
واکاوی تجربه آنلاین مشتریان از طریق اجزای آمیخته بازاریابی بوسیله تلفن همراه
موانع خلاقیت و نوآوری در سازمان ها و توصیه نگاری هایی جهت رفع آنها
تاثیرکیفیت محیط زیست برشاخص رفاه لگاتوم در کشورهای منتخب OECD
تاثیرشهرنشینی بر رفاه اقتصادی کشورهای منتخب MENA
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری برند در مشتریان مطالعه موردی: فروشگاه های لوازم دیجیتالی تهران
مدیریت منابع انسانی
بررسی رابطه بین ویژگی های مختلف تجارت اجتماعی و عملکرد اعتماد با توجه به نقش واسطه ای اعتماد مشتری(مطالعه موردی: دانشگاه آزاد علی آباد کتول)
Facets of country image and brand equity: Revisiting the role of product categories in country-of-origin effect research
بررسی تاثیر هوش هیجانی و اعتماد بر عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: پتروشیمی استان لرستان)
نقش بسیج و تفکر بسیجی در الگوی اقتصاد مقاومتی ایران
بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداری مشتریان بانک مهر اقتصاد
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهبود مدیریت استراتژیک در نهادهای اجرایی کشور
ویژگی ها، الزامات و مقایسه تطبیقی رویکردهای نوین در زنجیره های تامین لارج، پایدار و سنتی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در ارزیابی عملکرد کارکنان بانک پارسیان
بررسی پیشرفت تکنولوژی اطلاعات بر روی مدیریت استراتژیک
تاثیر عوامل مرتبط با محصول و وب سایت بر قصد خرید آنلاین
تاثیر احساس گناه مصرف کننده و واکنش های اجتناب از گناه، بر قصد خرید مجدد
بررسی ارتباط عوامل آمیخته بازاریابی بر جذب منابع مالی :مطالعه موردی شعب بانک شهر استان خوزستان
بررسی رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و آمادگی برای تغییر: مطالعه موردی در اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر توانمند سازی کارکنان در شرکت مخابرات مشهد
حسابرسی عملیاتی
بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و عدالت سازمانی با توانمندسازی کارکنان (مطالعه موردی بانک مسکن استان آذربایجان غربی)
بررسی ارتباط میان رضایت شغلی و رهبری معنوی با استقلال شغلی در بانک صادرات استان آذربایجان غربی
بررسی رابطه امنیت شغلی مدیران با بهبود مدیریت عملکرد در زنجیره تامین (مطالعه موردی بانک مسکن استان آذربایجان غربی)
بررسی تاثیر عوامل توصیه گر بر رفتار خرید برنامه ریزی نشده (مطالعه موردی:فروشگاه های زنجیره ای ایران کتان استان مازندران)
بررسی تاثیر تبلیغات بر روند معاملات سهام در بورس اوراق بهادار
بررسی رابطه بین تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی کارمندان بیمه
اهمیت نسبی ابعاد جابجایی و تحرک نیروی انسانی در بروز رفتار ضدبهره ور و کناره گیرانه کارکنان کشت و صنعت و دامپروری مغان