آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 93تعداد صفحات کتابچه مقالات: 577
تعداد نمایش مقالات: 68677
دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری
دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۹۵ توسط ،موسسه عالي علوم و فناوري خوارزمي در شهر شیراز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری
Enhancing creative thinking by staff encouragment
The effect of emotional and cultural intelligence on Innovation and Organizational Identity
اثر شرکت در برنامه ریزی استراتژیک بر روی ایجاد انحراف از بودجه توسط مدیران (نقش واسطه خودانگیزشی و تعهد موثر سازمانی
اثربخشی دوره های آموزش کارآفرینی برروحیه کارآفرینی دانشجویان کشاورزی: مطالعه دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
احیای نگاه کارآفرینانه جوابی به نیاز رشد اقتصادی
ادغام هوش تجاری و برنامه ریزی منابع سازمانی در سازمان ها
ارایه مدلی به منظور تبیین نقش هوش سازمانی در نوآوری تکنولوژیک
ارایه مدلی جهت تبیین رابطه میان بروکراسی اداری و کارآفرینی سازمانی
ارزیابی توان خلاقیت و نوآوری در شرکت های تولیدی (مطالعه موردی شرکت تولیدی لاستیک درنا)
آسیب شناسی شرکت های دانش بنیان در بخش تعاون استان خراسان جنوبی
اهداف وکارکردهای شبکه های اجتماعی
اهمیت فناوری اطلاعات در توسعه کارآفرینی
آینده پژوهی تولیدات علمی نوآوری باز با کاربرد متن کاوی و تحلیل خوشه ای
بازاریابی چند سطحی.... خلاق یا هرمی (مورد مطالعه: شرکت اوریف لیم)
بررسی اثربخشی آموزش کارآفرینی
بررسی اثرگذاری فرایند مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد استان تهران)
بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری دانشجویان
بررسی تاثیر تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیکی بر توسعه سیستم بانکی کشور و موانع پیاده سازی آن
بررسی تاثیر روحیه کارآفرینی و عوامل آموزش با مهارت کارآفرینی دانشجویان رشته های کشاورزی
بررسی تاثیر عوامل محیطی رستوران بر زمان انتظار درک شده توسط مشتریان
بررسی تاثیر مذیریت استراتژیک و کارآفرینی در حوزه گردشگری
بررسی تاثیر هزینه های بهداشتی بر بهره وری نیروی کار: مطالعه کشورهای منتخب عضو سازمان بهره وری آسیایی
بررسی رابطه ابعاد هوش هیجانی و تمایل به کارآفرینی کشاورزی در دانش آموزان
بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک با کارآفرینی استراتژیک (مورد مطالعه: مدیران کسب کارهای کوچک و متوسط)
بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری
بررسی رابطه کارآفرینی درون سازمانی با خلاقیت در مدیران ارشد شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی شهرستان ارومیه
بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی مدیران شرکت های دارویی بر شخصیت کارآفرینی آنان
بررسی رابطه ی بین مولفه های مدیریت دانش با نوآوری در مدارس شهرستان مهردر سال تحصیلی 95-1394
بررسی راه های پرورش خلاقیت در سربازی
بررسی سازه های شخص القایی صدا و سیمای ایران
بررسی عوامل موثر بر بیکاری و بهره وری بازار کار در ایران
بررسی عوامل موثر بر خلاقیت سازمانی در شرکت های تولیدی
بررسی میزان گرایش به کارآفرینی ارزشی در اعضای هییت علمی دانشگاه اصفهان
بررسی نظریه های انگیزش در مدیریت رفتار سازمانی
بررسی نقش سرمایه فکری و کارآفرینی در سازمان ها
بررسی نقش فن آوری اطلاعات وارتباطات در ارتقای کار آفرینی
تاب آوری شغلی روانسازه ای کلیدی در کارآفرینی
تاثیر اعتیاد والدین بر مدیریت رفتار اخلاقی و اجتماعی کودکان
تاثیر تجارت الکترونیک بر شرکت بیمه نوین
تاثیر دین بر اقتصاد جامعه اسلامی
تاثیر کاربست راهبرد مدیریت کارآفرین بر شاخص های کارآفرینی فردی و سازمانی
تاثیر واولویت بندی عناصر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی (مورد مطالعه: شهرستان آمل)
تاثیرات اقتصادی و فرهنگی میزبانی رویدادهای ورزشی بر میزان گردشگری استان آذربایجان شرقی
تبلیغات اینترنتی و تاثیر ان بر حوزه های مختلف اجتماعی, فرهنگی, سیاسی و اقتصادی
تبیین رابطه بین پارادایم اندازه شرکت و حاکمیت شرکتی با مکانیزم های مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تحلیل پویای نظام نوآوری منطقه ای با نگرش کارکرد محور (قلمرو مطالعه: استان یزد)
تحلیلی بر نوآوری باز در صنعت خودرو ایران؛ با رویکرد مدیریت ریسک
تدوین برنامه های استراتژیک در صنعت منبت و مبل شهرستان ملایر
تدوین الگوی توسعه کارآفرینی در محله های شهری (نمونه موردی: محله بریانک، منطقه 10 تهران)
توسعه محصولات فراسودمند با رویکرد مسیولیت اجتماعی (مطالعه موردی:محصولات کامور)
ثروت آفرینی از طلای سبز
خدمات بانکداری الکترونیک
خلاقیت و نوآوری، مولفه ای برای کارآفرینی در صنایع دستی (مطالعه موردی: دست بافته های عشایری)
دلایل عدم استقبال از دوره ها و سمینارهای آموزشی؛ معرفی رویکرد نوین آموزشی سمیتیاتر
دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی هوشبری در مورد ادامه تحصیل در رشته ی مراقبت های ویژه و پمپ قلب با پژوهش در هوشبری
دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته هوشبری در مورد وضعیت ادامه تحصیل این رشته در ایران
رابطه فرهنگ سازمانی با میزان خلاقیت کارکنان نیروی انتظامی جنوب استان آذربایجان غربی
راهبردهای بهبود مدیریت کلاس
راهکارهای ایجاد کارگاه های کارآفرینی صنایع دستی در زندان ها
رفتار شهروندی سازمانی
رویکرد هزینه یابی بر مبنای فعالیت در هزینه یابی زنجیره تامین
سىگر ملی، اقتصاد مقاومتی
شکست کسب و کار: تعاریف و دیدگاه های فرآیندی
شناسایی عوامل موثر در بکارگیری فناوری اطلاعات جهت خدمات رسانی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد)
شناسایی عوامل موثر مدیریت منابع انسانی بر استقرار عدالت سازمانی
شناسایی و ارزیابی موانع ساختاری اجرای اثربخش مدیریت دانش در بخش دولتی
شناسنامه ویژگی های کارافرینان در سازمان ها
طراحی مدل کسب وکار و نوآوری: تفکیک بین سود و منفعت عملکرد ونوآوری
عوامل شخصیتی موثر در خلاقیت و نوآوری با رویکرد نوین جامعه شناسی ایرانی
عوامل موثر و چالش های موجود در تحقق کارآفرینی دانشگاهی
فساد اداری در سازمان های دولتی ایران
کارآفرینی سازمانی
کارآفرینی الکترونیکی در عصر نوین
کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری و روابط بین آن ها
کسب و کارخانگی و اهمیت آن در اقتصاد ایران
کسب و کار از دیدگاه ابن خلدون
محورها و اهداف اقتصاد مقاومتی
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدیریت بازاریابی
مروری بر مفاهیم و فرایند مدیریت فرهنگی در تشکل های فرهنگی
مقایسه تاثیر بکارگیری آزمایشگاه مجازی کیف الکترونیک با آزمایشگاه واقعی بر پیشرفت تحصیلی
ممیزی کارآفرینی سازمانی راهکار پرورش خلاقیت سازمانی
نقش خلاقیت انسانی در توسعه پایدار گردشگری جزیره قشم
نقش خودباوری سیاسی وانسجام ملی در اقتصاد مقاومتی
نقش دولت و مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی
نقش فناوری اطلاعات در احیاء کارآفرینی
نقش فناوری اطلاعات در مدیریت بهینه کلاسی
نقش مدیریت کلاسی در تربیت اخلاقی دانش آموزان
نوآوری از طریق بهسازی در محصول (مطالعه موردی:شرکت فیلیپس)
نوآوری باز در دانشگاه؛ مفاهیم، چالش ها و توانمند ساز ها
هذایت و رهبری در کارآفرینی
هوش هیجانی و تاثیر آن بر مدیریت
هوش سازمانی: الزام اجرایی ارتقاء کارآفرینی سازمانی