آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 90تعداد صفحات کتابچه مقالات: 736
تعداد نمایش مقالات: 91789
اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ توسط دانشگاه اصفهان،دانشگاه اصفهان با همكاري بنياد ملي بازيهاي رايانهاي در شهر اصفهان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
معیارهای طراحی بازیهای رایانه ای برای کودکان ADHD
ابعاد فقهی و حقوقی بازیهای مجازی
اخلاق تولید بازیهای رایانهای برای کودکان
ارزیابی کیفیت محتوای بازیهای رایانه ای آموزشی موجود برای دوره ی ابتدایی براساس مولفه های تعاملی بودن اکتشافی بودن و یادگیری فعال
ارزیابی نظرات مادران فرزندان 9تا 14 شهراصفهان درخصوص یک بازی رایانه ای با محتوای مفاهیم شهروندی
استفاده از رویکرد سیستمی و روش مقایسات زوجی در شناسایی و اولویت بندی عوامل موثربر رشد و توسعه کسب و کار صنعت بازیهای رایانه ای در ایران
افزایش حس غوطه وری در بازیهای مبتنی بر تلفنهای هوشمند با استفاده از واقعیت افزوده
آموزش وتوانمندسازی مغز با استفاده ازبازیهای رایانه ای؛فرصت ها وچالشها، واقعیت یا مجاز
آموزش اشیاء به کودکان پیش دبستانی با استفاده از بازی های تلفن هوشمند
بازی های جدی و طراحی آموزشی سازنده گرایانه: مورد کاوی بازی شهر من
بازیهای رایانه ای و هویت فرهنگی
بازی آموزش حروف و کلمات زبان فارسی به کودکان پیش از دبستان در دستگاههای سیارهوشمند
بازی های رایانه ای و تربیت شغلی کودکان و نوجوانان
برسی اثروابستگی به بازیهای رایانه ای برهوش هیجانی دانش آموزان مقطع متوسطه
بررسی تاثیر بازیهای رایانه ای برروی سبک زندگی دانش آموزان مقطع راهنمایی شهراهرم
بررسی تاثیرکاربرد شیوه ی یاددهی و یادگیری ترکیبی مشتمل بربازی های همراه بومی برمهارت شنیدارانگلیسی فراگیران ایرانی
برسی تکنیک های نوین نورپردازی بلادرنگ کارت گرافیکی درشبیه سازی مجازی و بازیهای رایانه ای
بررسی رابطه بازیهای رایانه ای با سلامت روانی و پرخاشگری درنوجوانان
بررسی رابطه علاقه به انواع بازیهای رایانه ای با ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دبیرستانی
بررسی روندتکاملی معماری پردازنده های گرافیکی
بررسی مهارتهای ارتباطی دردانش آموزان وابسته به بازیهای رایانه ای درمقطع متوسطه
بررسی و مطالعه جایگاه استفاده ازبازیهای رایانه ای درامرآموزش و یادگیری به دانش آموزان دوره ابتدایی
بررسی وضعیت بازیهای رایانه ای و شناسایی فرصتهای توانمندسازی این حوزه
بررسی اثربخشی بازیهای رایانهای بر توانبخشی بیماران اوتیسم
بررسی اثربخشی مداخلات توانبخشی مبتنی بربازیهای رایانه ای، دربیماران دچارسکته مغزی: معرفی چندبازی واپلیکیشن جدید
بررسی بازیهای جدی مبتنی برتکنولوژی EEG با اهداف آموزشی و پزشکی
بررسی تاثیربازیهای رایانه ای برروابط والد - فرزند
بررسی تاثیر بازی های رایانه ای بر روابط خانوادگی و فرزندان
بررسی تجارب بین المللی در ساختار و ساز وکار توسعه صنعت بازیهای رایانه ای مطالعه موردی فنلاند و سنگاپور
بررسی مقایسه ای احساس تنهایی درکاربران وغیر کاربران بازیهای رایانه ای
بررسی مقایسه ای تحمل پریشانی درکاربران و غیر کاربران بازیهای رایانه ای
بررسی مقایسه ای نوستالژی درکاربران وغیرکاربران بازی های رایانه ای
بررسی نقش بازیهای رایانه ای درآموزش فرهنگ ایرانی - اسلامی برای نوجوانان
پیاده سازی سخت افزاری تصویرسازسه بعدی بااستفاده ازFPGA
پیش بینی رفتاربازیکن دربازیهای راهبردی بی درنگ با بهره گیری ازمدل پنهان مارکف و درخت پیشینه ی بازی
تاثیربازیهای رایانه ای بربهبود نقص توجه انتخابی و نقص توجه مداوم درکودکان ADHD
تاثیربازیهای رایانه ای برهویت یابی دانش آموزان دخترمناطق روستایی شهراهواز
تاثیر استفاده از تبلت بر ابعاد روانشناختی کودکان
تاثیر بازی ابداعی رایانه ای "چم چاره" بر افزایش کارایی راهبرد های مقابله ای اضطراب اجتماعی در کودکان9-7 ساله تهرانی
تأثیر بازی تعاملی کامپیوتری بر کیفیت زندگی کودکان تحت شیمی درمانی
تاثیربازیهای رایانه ای برمیزان توجه و بیش فعالی دردانش آموزان مبتلا به ADHD
تاثیر بازیهای رایانهای بر روی نمرات دیکته دانشآموزان دارای علائم اختلال دیکته شهراصفهان
تحلیل برنامه درسی پنهان بازی های رایانه ای و اثرات آن برمهارتهای اجتماعی دانش آموزان
تحلیل تاثیر بازیهای رایانه ای بررفتاردانش آموزان دخترمقطع متوسطه (اول)ناحیه 5شهراصفهان
تحلیل جامعه شناختی تاثیر بازیهای رایانه ای درتغییرنگرش افراد نسبت به جامعه پیرامون
تحلیل ذات گرایانه ازبازیهای رایانه ای
تحلیل رسانه واقعیت افزوده به مثابه یک رسانه غوطه وری اجتماعی و تن یافتگی کاربر دربازی های مبتنی برآن
تحلیلی بر پیامدهای اجتماعی بازی های رایانه ای با تاکید بر فردگرایی دیجیتال
ترسیم و آسیب شناسی نگاشت نهادی ذی نفعان صنعت بازیهای رایانهای کشور
تشخیص حالات روحی و شخصیت کاربر در هنگام بازی از طریق صفحات لمسی
تعیین نقش رابطه والدفرزندی و خودکنترلی درگرایش به بازیهای رایانه ای دردانشجویان
تغییررنگ واسط کاربری بازی حدس شکل وفق پذیرباهیجانات و حالت کاربر
تفاوت های جنسیتی درعوامل مرتبط با اعتیاد به بازیهای رایانه ای درنوجوانان
تقلید حرکت بازوی یک عامل انسانی توسط آواتار با استفاده از دوربین کینکت
توانبخشی به کمک بازی رایانه ای و کمربند هشدار عدم تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی
تولید محتوای رویهای براساس احساسات کاربر با استفاده از الگوریتمهای تکاملی
چارچوبی برای پیاده سازی بازیهای نظارت شونده توسط والدین به منظور تقویت هوش هیجانی کودکان
چالشها و فرصتهای پیشروی حقوق بین الملل بشردوستانه درقبال گسترش بازیهای رایانه ای جنگی
حقوق و مرز بین واقعیت و بازیهای برخط
رابطه بین اعتیاد به اینترنت بازیهای آنلاین و شبکه های اجتماعی با سلامت روانی دانش آموزان دختروپسرسال سوم متوسطه شهرستان بروجرد
رابطه بین شناخت های ناسازگار و بهداشت روانی با اعتیاد به بازی های آنلاین
ربو خیمه شب باز: طراحی یک ساخت یک بازی تعاملی جدید مبتنی بر یادگیری تقلیدی ربات انسان نما ازانسان
بررسی رابطه بازی های رایانه ای بر اختلالات رفتاری دانش آموزان شهر همدان از دیدگاه والدین در سال تحصیلی1387-88
رهیافتی به عملکرد روانشناختی رنگ در بازی های رایانه ای
ساخت و اعتباریابی مقیاس معیارهای بازیهای رایانه ای برای کودکان با نقص توجه - بیش فعالی
سیاست تقنینی کیفری درقبال جرائم علیه عفت واخلاق عمومی دربازیهای رایانه ایی برخط
شناخت وضع موجود و آسیب شناسی موانع توسعه کسب وکار صنعت بازیهای رایانهای کشور با استفاده از تحلیل زنجیره ارزش
شناسایی عوامل موثر بر حس غوطه وری در بازیهای سبک معمایی ماجراجویی با بهرهگیری از تجربه کاربری
شیوه طر احی سیستم های نرم افزاری آموزشی برای کودکان مبتلا به ADHD
طراحی کاربرد آموزش الفبای فارسی بابهره گیری ازفناوری واقعیت افزوده
طراحی بازی با ابزار کم هزینه براساس بیوفیدبک درافزایش حفظ تعادل ایستایی: یک مطالعه ی اولیه
طراحی و پیادهسازی یک آداپتور گرافیکی با قابلیت نمایش تصاویر چند لایه با استفاده ازFPGA
عناصرشکل دهنده روایت های تعاملی دربازیهای رایانه ای
کاربرد شبکه حسگر بیسیم بدن به همراه به کارگیری بازی نمایی در کنترل سلامت فرد
کنترل شخصیت های دینی دربازی های رایانه ای؛فرصت ها و چالشها
مدخلی بر رهیافت نقادانه در بازیهای رایانهای
مروری براهمیت حقوق مالکیت فکری دررشد اقتصادی صنعت بازیهای رایانه ای
مروری برروند طراحی موتورهای جدید تولید بازی ویدئویی
مسئولیت مدنی سازندگان و استفاده کنندگان از بازی های رایانه ای
مشارکت علمی جلوه ایی از سیاست جنایی مشارکتی در قبال بازی های رایانه ایی
مطالعه تاثیربازی رایانه ای درآموزش خلاقیت کودکان
مقایسه سبک یادگیری دردانش آموزان وابسته و غیروابسته به بازیهای رایانه ای
مقایسه تاثیرات بازی رایانه ای fifa 2015 بر تغییرات عملکرد شناختی و هورمونی درداوطلبان دختر و پسر جوان
مقایسه میزان پرخاشگری واحساس تنهایی در دانش آموزان پسرمقطع ابتدایی براساس میزان استفاده ازبازیهای رایانهای
نقدبازی رایانه ای پروانه : میراث نگهبانان نور
وقش زن در بازی های رایانه ای
نمایش مدل سه بعدی حالتهای چهره موجود درویدئو بااستفاده ازدوربین کینکت برای بازیهای کامپیوتری
رابطه بازی ترجیحی باویژگیهای شخصیتی نوجوانان 10تا18ساله تهران
هوشمندترین جذابترین هوش مصنوعی: روشی وفقپذیر برخط برای تعیین سطح پویای هوشمندی عاملهای غیر بازیکن با توجه به مهارت بازیکنان
یادگیری مدل برای انجام عمومی بازیهای رایانه ای