آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 107تعداد صفحات کتابچه مقالات: 971
تعداد نمایش مقالات: 98543
هشتمین همایش قیر و آسفالت ایران
هشتمین همایش قیر و آسفالت ایران در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۹۵ توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی،موسسه فرهنگي نشر فن آريا در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هشتمین همایش قیر و آسفالت ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هشتمین همایش قیر و آسفالت ایران
بررسی بهبود خواص بستر راه با پلیمر
ارزیابی اقتصادی گزینه بازیافت تمام عمق روسازی به منظور بهسازی معابر شهر سیرجان
تخمین پارامترهای شیارشدگی در مخلوط های آسفالت شیشه ای با استفاده از مدل خزشی
مقایسه هزینه اجرای انواع روش های نگهداری روسازی راه های استان یزد
عملکرد الیاف پلیمری مدول و مقاومت بالا چند جزیی مسلح کننده سه بعدی مخلوط آسفالت
بررسی مکانیسم عمر خستگی و پدیده شیارشدگی در روسازی های آسفالتی
بررسی خصوصیات آبدوستی باطله های معدن چغارت برای ساخت آسفالت
اصلاح باطله های معدن چغارت برای استفاده در آسفالت گرم
ارزیابی نقش قیر اصلاحشده با HDPE در بهبود حساسیت رطوبتی مخلوط آسفالتی داغ حاوی خرده شیشه
علل و نشانههای وقوع خرابی رطوبتی در بتن آسفالتی
تاثیر پودر سنگ آهکی در کاهش حساسیت رطوبتی مخلوطهای آسفالتی گرم
مدیریت راه در مقیاس پروژه از طریق ارایه مدل شبکه عصبی برآورد هزینه استفاده کنندگان منطقه کاری
مدیریت نگهداری راه در سطح شبکه از طریق مدلسازی وضعیت خرابی مطالعه موردی: استان یزد
بررسی خواص مکانیکی آسفالت مسلح شده با مواد پلیمری با استفاده از نرم افزار آباکوس
شناسایی عوامل موثر بر دوام و طرح اختلاط میکروسرفیسینگ
آنالیز تاثیر مخرب بی نظمی در قوانین ترافیکی و آسیب بر روسازی با روش المان محدود
بررسی آزمایشگاهی حساسیت حرارتی قیرهای خالص استان هرمزگان درمراحل مختلف تولید
تاثیر درصد مصالح خرده آسفالتی و سیمان بر مقاومت فشاری و خصوصیات تراکمی مخلوط تثبیت شده خاک و مصالح خرده آسفالتی
استفاده از پلیمرهای ضایعاتی برای اصلاح خواص ریولوژی قیر
ارزیابی و تحلیل حساسیت رطوبتی مخلوط کف قیری اصلاح شده با میکروآهک وسیمان
تاثیر روسازی راه بر شاخص کیفی پروژه های راهسازی
بررسی میزان خطای آزمایش درجه نفوذ قیر خالص 70 - 06 با دما
فاکتور های تاثیر گذار بر روی قیر های اصلاح شده با پلیمر PMB
اثر افزودنیهای نیمه گرم بر خستگی مخلوطهای آسفالتی
بررسی و تحلیل فرایندی دو نمونه قیر تولید شده با خوراک و منبع نفت خام متفاوت ومقایسه ساختار شیمیایی و رفتار ریولوژیکی
بررسی اثر مشخصات فنی مصالح سنگی درکاهش مقدار قیر بهینه مخلوط های آسفالتی
بازیافت گرم آسفالت درجا مطالعه موردی: محور شیراز - دشت ارژن
چگونگی انتخاب بهینه پمپ ها در صنایع قیر و آسفالت
Impacts of Privatization on reducing the cost of highway maintenance
ارزیابی اثر تراشه های خرده آسفالتی بر روی کیفیت مخلوطهای آسفالتی گرم
بررسی حمل و نقل قیر با تانکر دوجداره در ایران
روشی ابتکاری برای مدیریت اطلاعات رویه شبکه راهها مبتنی بر GIS
بررسی اثر میکرو الیافOat 300 وPot90 بر خصوصیات ریولوژی قیر
گرمکن تانکر حمل قیر با استفاده از گرمای اگزوز کشنده
استفاده از روش خرابی محیطهای پیوسته مواد ویسکوالاستیک برای تخمین عمر خستگی قیر اصلاح شده با پلیمر
ارزیابی آزمایشگاهی خصوصیات شیارافتادگی مخلوطهای آسفالتی اصلاح شده با نانو اکسید روی
اصول نگهداری و نقل و انتقال قیر و تاثیر آن در کیفیت پروژه های راهسازی
معیارهای کنترل کیفیت و پذیرش مخلوطهای آسفالتی گرم HMA
بررسی تاثیر آلودگی های تانکر حمل قیر بر کیفیت قیر(نقطه نرمی و درجه نفوذ)
پیش بینی عملکرد پلهای فولادی و بتنی با روسازی عرشه آسفالتی به منظور مدیریت تعمیر و نگهداری
ارزیابی مقاومت شکست نمونه های بتنی حاوی تراشه آسفالت
تحلیل اثر نانوسیلیکا بر جدایش فازی و اکسیدشدگی و پیرشدگی قیر پلیمری استایرن بوتادین استایرن
طراحی روسازی ماندگار با آنالیز اقتصادی اثر تثبیت
بررسی تاثیر الیاف (طبیعی و مصنوعی) بر عملکرد مخلوط آسفالتی SMA
ارزیابی تاثیر نوع خرابیهای سطحی بر ناهمواری روسازی مطالعه موردی: محورهای شریانی استانهای قم و مرکزی
مقایسه تاثیر دانه بندی و مشخصه های فیزیکی مصالح سنگی بر کیفیت لایه های روسازی(مطالعه موردی: جنوب کرمان )
بررسی عملکرد قیرهای حاوی نانو ذرات در دمای متوسط و پایین سرویسدهی روسازی انعطافپذیر
بررسی آزمایشگاهی تاثیر فیلر ضایعات ذغال سنگ بر پدیده عریان شدگی مخلوط های آسفالتی گرم
تاثیر متغیرهای ضخامت رویه آسفالتی، مدول الاستیسیته و فضای خالی آسفالت روی تنش و کرنش نقطه ای با استفاده از نرم افزار kenlayer
ارزیابی عملکرد مخلوط آسفالتی تحت تاثیر افزودنی های نانورس و الیاف شیشه
بررسی تاثیر درصد سیمان و درصد رطوبت بهینه در مخلوط های خرده آسفالت تثبیت شده با سیمان ( مطالعه موردی استان یزد، محور اردکان-نایین)
ردهبندی عملکردی قیرهای مورد استفاده در آسفالتهای حفاظتی
فرمول بندی عددی رفتار خزشی مواد ویسکوالاستیک خطی با استفاده از روابط بازگشتی
بررسی خواص کلاسیک و ریولوژیکی قیر اصلاح شده با ترکیبات نانو کامپوزیت
بررسی موردی روسازی بتن غلطکی در پایانه صادراتی گمرک منطقه آزاد ماکو
بررسی آزمایشگاهی چقرمگی شکست مخلوطهای آسفالتی نیمه گرم حاوی تراشه آسفالتی
ارزیابی پارامترهای موثر در طرح بهسازی روسازی با استفاده از دادههای افت و خیز دستگاه FWD
بررسی آزمایشگاهی طبقه بندی قیر بر اساس شاخص عملکردی PG و تطابق آن با سیستم درجه نفوذ در قیرهای خالص ایران
امکانسنجی استفاده از فنآوریهای نوین در لایه آسفالتی روسازی راه
بررسی اثر نمکپاشی و تغییرات دما بر روی خواص آسفالت با استفاده از آزمایشهای مارشال و حد روانی
بررسی دانه بندی و طرح مخلوط آسفالت با استخوان بندی سنگدانهای
بررسی خصوصیات عملکردی آسفالت شیشهای (گلاسفالت)
اثر لاتکس X-SBR و نانورس بر خواص قیر امولسیون
Utilization of crack relief layer below the overlay for rehabilitation of highly cracked asphalt
بررسی تاثیرگذاری دو عامل رفتار مصالح سنگی و شرایط بین لایه ها در روسازیهای آسفالتی در روش مکانیستیک-تجربی
تحلیل و ارزیابی کاربرد الیاف پلی پروپیلن در تاخیر پیدایش خرابی آسفالت با فرضیه مکانیک شکست
بررسی آزمایشگاهی عملکرد مخلوطهای آسفالتی SMA اصلاح شده با پلیمر در برابر پدیده حساسیت رطوبتی
بررسی عملکرد قیر اصلاح شده با پلیفسفریک اسید (ادبیات فنی)
بهترین شاخص بیان کننده پتانسیل شیارافتادگی در قیر
پیش بینی شاخص وضعیت روسازی PCI راهها در شرایط نقص اطلاعات به روش تیوری مارکوف
بررسی تاثیر استفاده از پودر لاستیک و ساسوبیت بر مقاومت روسازی آسفالتی
بررسی خواص فیزیکی و ریولوژیکی قیر امولسیونی تولید شده با استفاده از پلیمر ترموپلاستیک الاستومرSBS
بررسی تاثیر اضافه کردن روغن فرآیند DAE بر رفتار دمای پایین قیرهای اصلاح شده با پلیفسفریک اسید PPA
ارزیابی رفتار خستگی و شیارشدگی قیرهای اصلاح شده پلیمری
بررسی الگوی رفتاری ماشین آلات در نگهداری زمستانی راهها
بررسی مشخصات فنی و اجرایی مواد درزگیر در روسازیهای بتنی
بررسی مبانی اصلاح قیر با توجه به ساختار مولکولی و رفتار شیمیایی قیرها
بررسی رفتار قیرهای اصلاح شده با استفاده از استایرن اتیلن/پروپیلن استایرن SEPS و نانورس بر مبنای ردهبندی عملکردی
بررسی تاثیر لاتکس طبیعی و فیلر سیمانی بر عملکرد آسفالت حفاظتی اسلاریسیل
طبقه بندی مکانیسمهای شیارافتادگی و شناسایی آنها توسط روش رادار نفوذی به زمین
معرفی سامانه های مدیریت روسازی در فرودگاهها APMS
انتخاب فاصله مناسب لوله های آسفالت هیدرونیکی براساس شرایط جوی مناطق کشور
بررسی تثبیت لایه زیراساس روسازی راه ها با استفاده از ضایعات زغال سنگ وخرده بتن با افزودنی ها آهک و سیمان
استفاده از کوپلیمر SBR و SBS درآسفالت روسازی باند فرودگاه زاهدان
مقایسه دو دیدگاه مهندسین عمران و زمینشناسان در خصوص سنگدانه های مخلوط آسفالتی در ایران
بررسی دوام بتن آسفالتی حاوی لاستیک ضایعاتی
RECENT ADVANCES IN PERFORMANCE BASED CHARACTERISATION OF ASPHALT MIXTURES – A REVIEW
بررسی تاثیر استفاده همزمان فیلر آهکی و افزودنی مایع ضد عریان شدگی بر روی بهبود خصوصیات بتن آسفالتی گرم
ارزیابی رفتار ریولوژی قیر اصلاح شده با پلاستیک ضایعاتی
آنالیز و کنترل آسفالت با استفاده پردازش تصویر
بررسی تاثیر تعداد سیکلهای یخبندان و ذوب بر مقاومت کششی و آسیب رطوبتی بتن آسفالتی حاوی نانوسیلیس
بررسی فنی و اقتصادی استفاده از ژیوسنتتیکها در تثبیت خاک بستر نمکی راهها مطالعه موردی محور ایواوغلی-جلفا
ارزیابی و تحلیل لایه های روسازی وضع موجود خطوط اتوبوس تندرو
مروری بر تکنولوژی آسفالتهای امروزی در ایران
شناخت خرابی های روسازی خطوط اتوبوس تندرو و ارایه روسازی مناسب
طراحی، ساخت و ارزیابی دستگاه اندازه گیری مقاومت برشی دوطرفه لایه های آسفالتی
تاثیر انتخاب نوع رویکرد نگهداری روسازی بر شاخصهای اقتصادی با استفاده از HDM-4
بررسی آزمایشگاهی مخلوط آسفالتی نیمه گرم سرباره حاوی ساسوبیت و زیولیت
تاثیر انواع خرابی بر شاخص ناهمواری بین المللی و ارایه در طرح روسازی به روش MEPDG
ارزیابی خصوصیات شیارشدگی قیر و مخلوط آسفالتی اصلاح شده با گیلسونایت
مقایسه شاخصهای ارزیابی مقاومت قیر در برابر خرابی شیارشدگی با استفاده از قیراصلاح شده با پودر لاستیک
بررسی آزمایشگاهی و میدانی آسفالت لایه نازک پلیمری اجرا شده در محور فیروزکوه – دماوند پس از 2 سال
بررسی اثر فیلرهای مختلف بر پارامتر ریزش قیر در آسفالت SMA
ارزیابی تاثیر افزودنی پودر لاستیک در تغییر رده بندی عملکردی قیر
تشخیص خطاهای احتمالی در داده های وضعیت روسازی راه بر مبنای روش احتمال شرطی
ارزیابی حساسیت رطوبتی مخلوطهای آسفالتی با استفاده از مدل خزشی
ارزیابی اقتصادی روش های نگهداری روسازی راه