آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 47تعداد صفحات کتابچه مقالات: 641
تعداد نمایش مقالات: 116625
اولین همایش ملی مدیریت و توسعه گردشگری، چالش ها و راهکارها
اولین همایش ملی مدیریت و توسعه گردشگری، چالش ها و راهکارها در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ توسط دانشگاه صنعتی شریف،مركز مطالعات تكنولوژي دانشگاه صنعتي شريف در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین همایش ملی مدیریت و توسعه گردشگری، چالش ها و راهکارها مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین همایش ملی مدیریت و توسعه گردشگری، چالش ها و راهکارها
باز آفرینی بافت های کهن شهری با استفاده از صنعت گردشگری
طراحی مقیاس ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی وبگاههای گردشگری ایران
نقش گردشگری در توسعه پایدار محیط زیست و مناطق حفاظت شده
جنبه های گوناگون بازاریابی در طبیعت گردی و مقایسه درگاههای اینترنتی ایران با تعدادی از کشورها با پتانسیل طبیعت گردی مناسب
آموزش پیشرفته یکی از وجوه اساسی توسعه پایدار در صنعت گردشگری
مطالعه تطبیقی وضعیت فقر قابلیتی در دو بخش خدمات هتل و بیمارستان
بررسی شرایط اقلیم آسایش گردشگری شهرستان فارسان با استفاده از مدل TCI
بهینه سازی اثرات اجتماعی_فرهنگی گردشی و نقش آن در توسعه
تدوین راهکارهایی برای برنامه ریزی گردشگری محور با رویکرد توسعه پایدار نمونه موردی محور رشت_پیر بازار
تدوین استراتژی سایت های توریستی با پارادایم تجویزی (مطالعه موردی:تفرجگاه بوژان)
طراحی محور گردشگری سنگ سیاه در بافت های تاریخی شیراز،چالش ها و راهکارها
استراتژیها و راهبرد های توسعه گردشگری در منطقه آزاد قشم
بررسی زیر ساخت های گردشگری ساحلی در ایران با تمرکز بر نقش استان های شمالی(مطالعه موردی استان مازندران_شهرستان رامسر)
ICTونقش آن در صنعت گردشگری
بررسی موانع توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت جهانگردی ایران
تاثیر بحران مالی جهانی بر صتعت گردشگری
موانع فرهنگی توسعه گردشگری ایران
بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه مدیریت گردشگری شهری ایران
راهکارهای مدیریت و توسعه زیر ساخت های گردشگری در ایران
جایگاه تاسیسات زیر ساختی بخصوص حمل و نقل و دسترسی در نظام گردشگری و ارتباط ارگانیک آن با دیگر عناصر در راستای مدیریت توسعه گردشگری
بررسی جذابیت های گردشگری پزشکی از منظر نیروهای پیش برنده بازار
برنامه ریزی گردشگری بر مبنای الگوهای رفتاری مورد مطالعه:شهر شیراز
توسعه گردشگری روستایی:تحقیق عملی برای تقویت فرهنگ جامعه میزبان
الگوی بهینه سطح بندی روستاهای واجد ارزش گردشگری(مطالعه موردی:شهرستان بویر احمد)
توسعه فناوری اطلاعات و گردشگری هوشمند با تاکید بر صنایع دستی شهر اصفهان
اولویت بندی عوامل محیطی موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری(مورد مطالعاتی:روستای ماسوله)
بررسی و تحلیل تنگناها و معضلات،نیازها و خواسته های گردشگران خارجی کلانشهر مشهد (با تاکید بر گردشگران عرب حوزه خلیج فارس)
زیر ساخت های مطلوب گردشگری و ارئه تجارب موفق (مطالعه موردی شهر یزد)
بررسی میزان رضایت گردشگران از تسهیلات و خدمات گردشگری، رفاهی و اقامتی شهرک تاریخی ماسوله
بررسی امنیت در فضاهای گردشگری شهر اصفهان ،با تاکید بر گردشگران خارجی (مناطق 3 و 5 شهری)
اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت گردشگران داخلی از هتل های سه ستاره یزد(با استفاده از روش تحلیل اهمیت_عملکرد)
عوامل موثر بر مزیت رقابتی شهر ها در زمینه توسعه گردشگری شهری
مشارکت ذینفعان در برنامه ریزی و توسعه گردشگری،جایگاه ،مدیریت و چالشها
نقش توریسم در توسعه اقتصادی جمهری اسلامی ایران (مورد مطالعه شده استان آذربایجان غربی)
نقش شرکت و بنگاههای خرد و میانی (SMEs) در بهبود گردشگری شهری در کشوری در حال توسعه
طراحی مدل پیش بینی شده ریسک گردشگری با استفاده از رویکرد فازی
الگوی توسعه گردشگری جامعه بنیاد ایران
اهمیت برند و برند سازی در مقاصد گردشگری
بررسی عوامل موثر بر تمایل گردشگران به پرداخت بهای مضاعف برای محصولات و خدمات گردشگری پایدار
بازار یابی الکترونیک در صنعت گردشگری
تحلیلی بر ضرورت آموزش منابع انسانی گردشگری و هتلداری
اهمیت نگاه تجاری و استراتزیک به صنعت توریسم
آسیب شناسی اجرای خط منشی های گردشگری در کشور
بررسی تاثیر برگذاری رویدادهای ورزشی در برند سازی مقاصد گردشگری
برامه ریزی محیطی و حفاظتی قشم با تاکید بر ژئوتوریسم مطالعه موردی:ژئو پارک قشم
چالش های مدیریت جاذبه های مذهبی
مدیریت توسعه پایدار زیر ساخت های گردشگری و کشوری