آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 48تعداد صفحات کتابچه مقالات: 604
تعداد نمایش مقالات: 34476
سومین کنفرانس علوم مدیریتی ایران (با رویکرد نوآوری های مدیریتی)
سومین کنفرانس علوم مدیریتی ایران (با رویکرد نوآوری های مدیریتی) در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۹۶ توسط ،شركت توسعه دانش فرزانگان ايرانيان در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس علوم مدیریتی ایران (با رویکرد نوآوری های مدیریتی) مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس علوم مدیریتی ایران (با رویکرد نوآوری های مدیریتی)
اخلاق در کسب و کار
Assessing the impact of Bahonar s strategic development plan on social security of citizens
بررسی تاثیر تکنولوژی های نوین بر عملکرد ما زمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در سال 94
فرمت مقالات فارسی کنفرانس ملی علوم مدیریتی ایران مقایسه تطبیقی نگرشهای علمی مدیریت ومدیریت اسلامی
طراحی یک دوره آموزش اصول اخلاقی مبتنی بر مبانی حسابداری
اخلاق کسب و کار در مشتری مداری
بررسی جهت گیری استراتژیک کسب و کار بر عملکرد سازمان در زمینه رشد فناورانه (مورد مطالعه هولدینگ توربوکمپرسور نفت)
رابطه هوش هیجانی و هوش فرهنگی بر نوآوری محصول در شرکت نفت میلاد پارس
تشریح تیوریک اثر تصمیمات مالی بر ساختار سرمایه در بازارهای مالی
تاثیر عوامل موقعیتی و تاثیر عوامل فردی و سازمانی در استفاده از رسانه اجتماعی در فروش (مطالعه موردی: فروشگاه های طلا و جواهر در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
بررسی رابطه مدیریت دانش و نوآوری محصول
بررسی اثر آموزش های مهارتی بر توانمندسازی شغلی زنان سرپرست خانوار
رابطه تعهد شغلی با معنویت در محیط کاری از دیدگاه کارکنان بهزیستی استان اردبیل
بررسی رابطه بین اخلاق کسب و کار و مشتری مداری
بررسی ارتباط بین کار شیفتگی و رضایت شغلی در بین کارکنان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل
بررسی رابطه قیمت با تمایل به خرید مشتری
بررسی رابطه هوش فرهنگی باتعهدسازمانی دبیران مقطع متوسطه دوره دوم شهر مشهد
مقایسه عملکردشغلی اساتید دانشگاه بین الملل ودانشگاه فردوسی مشهد
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات کارکنان شهرداری منطقه یک گرگان
رابطه مولفه های مهندسی مجدد کسب و کار با بهبود عملکرد
شخصیت مدیران و پذیرش نظام پیشنهادات در دانشگاه: رویکرد اثربخشی در تعاملات محیطی
بهره وری هدف عمده سازمان
تکنولوژی های جدید درارتقا زنجیره تامین خدمات بهداشت ودرمان
بررسی و تحلیل سرمایه اجتماعی و جایگاه آن در تعالی سازمانهای دولتی (مورد مطالعه: اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان)
بررسی رابطه تاثیر درک حمایت سازمانی در توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان)
تاثیر فرهنگ سازمانی بر نوآوری در صنایع کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع شیمیایی استان آذربایجان غربی)
تاثیر جوامع برند بر رضایت و وفاداری میان مصرف کنندگان سالمند
بررسی تاثیر نوع مالکیت بر رابطه بین مدل های کسب و کار و عملکرد بانک ها در صنعت بانکداری ایران
رابطه بین نقش مدیران منابع انسانی و تعهد کارمندان
طراحی سیستم خبره فازی جهت پیاده سازی پارکینگ هوشمند با استفاده از اینترنت اشیاء با استفاده از Fuzzy TOOLBOX در محیط برنامه ریزی Matlab
بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری با تعهدسازمانی و پیشرفت حرفه ای کارکنان با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری
بررسی نقش تحولات تکنولوژی در 20 سال آینده آموزش و پرورش درایران
شناسایی و رتبه بندی چالش های صادرات محصولات فن آوری اطلاعات: مطالعه موردی: شرکت های تولید کننده نرم افزار در استان تهران(
نقش تبلیغات و بازاریابی در توسعه استراتژی مقاصد گردشگری (مطاله موردی: استان کرمان)
شناسایی دلایل و عوامل موثر در استفاده از رسانه های اجتماعی توسط مدیران دانشگاه های دولتی شهر تهران با استفاده از رویکرد استفاده و خشنودی
ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در کتابخانه های کرمان
تاثیر کلان داده ها بر تحولات صنعت خدمات بهداشتی و درمانی
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و یادگیری سازمانی با توجه به نقش میانجی تسهیم دانش در سازمان صنعت، معدن و تجارت شهر کرمان
بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی و فناوری اطلاعات با مدیریت دانش در سرپرستی بانک صادرات استان کرمان
هدایت اخلاقی پژوهش در پرستاری
بکارگیری اصول مدیریت دانش در دانش بنیان کردن نظام اداری سازمان های ورزشی
بررسی کیفیت ارایه خدمات برتصویر ذهنی مشتریان از خدمات شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان
تعیین محل استقرار امور برق جدید در شهرستان قم با استفاده از AHP
تاثیر عدالت ادراک شده بر خودکارآمدی کارکنان( بیمارستان های شهرستان میاندوآب)
بررسی تاثیر مسیولیت های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی عدالت سازمانی
تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی پرسشنامه مبادله رهبر- عضو
اخلاق در حسابداری
اخلاق در فعالیت های بازاریابی