چهارمین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

چهارمین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

پوستر چهارمین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

چهارمین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه در تاریخ ۸ آبان ۱۳۹۶ توسط ماهنامه چهره های ماندگار - دانشگاه صدا و سیما و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.


محورهای همایش:

اخلاق حرفه ای رسانه ای، سیاست گذاری و برنامه ریزی رسانه و نسخه رسانه ای اقتصاد مقاومتی 

مدیریت:
نظریه‌های جدید مدیریت رسانه، مدیریت استراتژیک رسانه، مدیریت سازمان‌های رسانه‌ای و ...
 
علوم ارتباطات:
آینده رسانه، سواد رسانه ای، اقناع و تبلیغ، فرهنگ و رسانه، دین و رسانه، مخاطب شناسی و ...
 
اقتصاد: 
نسخه رسانه ای اقتصاد مقاومتی، اقتصاد رسانه و ...
 
علوم اجتماعی و رفتاری:
رسانه و توسعه ، جامعه شناسی فرهنگی، جامعه‌شناسی رسانه ، روشهای تحقیق در رسانه، روانشناسی در مدیریت، روانشناسی رسانه، اخلاق و رسانه، نظارت و رسانه و ...
 -فلسفه رسانه، فلسفه مدیریت
-حقوق و رسانه، حقوق ارتباطات
-تکنولوژی‌های رسانه‌ای
-و سایر موضوعات مرتبط با همایش