کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت

کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت

Modern Conference on Applied New Research in Management

پوستر کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت

کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ توسط دانشگاه شیخ بهایی و تحت حمایت سیویلیکا در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.


کنفرانس بزرگ مدیریت ، در استان اصفهان ، و در تاریخ 10 بهمن 1397 ، توسط دانشگاه شیخ بهایی اصفهان و کمیته دایمی کنفرانس برگزار خواهد شد. از کلیه پژوهشگران و متخصصان در رشته های مختلف علوم مدیریت دعوت می شود تا مقالات خود را که حاوی آخرین یافته های علمی در زمینه های موضوعی کنفرانس می باشند را به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند. 

همزمان با برگزاری کنفرانس، کارگاههای آموزشی، میزگردهای تخصصی با حضور صاحبنظران دانشگاهی و مدیریتی و سازمانهای مرتبط در زمینه های موضوعی کنفرانس برگزار خواهند شد. از علاقمندان دعوت می-شود تا پیشنهادهای خود را درباره موارد فوق به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند. نظر به تاکید کمیته دایمی کنفرانس و همچنین ضرورت ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت، کمیته برگزارکننده کنفرانس در این دوره در نظر دارد توجه ویژه ای به بخش ارتباط با صنعت نماید. به این منظور، بخش خاصی به شناسایی و توسعه پژوهشهای کاربردی اختصاص خواهد یافت. در این راستا و به منظور حضور بیشتر صنعتگران و تشویق پژوهشهای کاربردی، نشستهای ویژه ای در کنار سایر نشستهای کنفرانس به صنعت اختصاص داده خواهند شد. انتظار داریم متخصصین بخش صنعت و پژوهشگران پژوهشهای کاربردی با مشارکت هرچه فعالتر خود، به پربارتر شدن هرچه بیشتر این بخش و همچنین سایر بخش‌های علمی کمک کنند. 

 

محورهای همایش:

1- کیفیت، بهره‌وری و تعالی سازمانی

مدیریت کیفیت فراگیر (مفاهیم و ابزارها)، تعالی سازمانی، سیستم های کیفیت، بهره‌وری ، مدیریت عملکرد، روش‌های حل مساله، شش سیگما

2- رهبری و رفتار سازمانی

رهبری، رهبری تغییر و تحول، رهبری اخلاقی، ابعاد رفتاری رهبری شرکت‌های بزرگ و هولدینگ‌ها، رهبری سازمانی در شرایط بحرانی، توانمندی‌های هیجانی رهبران، اثربخشی کار تیمی، فرهنگ سازمانی اثربخش، عوامل سازمانی موثر بر نوآوری، موانع سازمانی موثر بر عدم رشد سازمان‌ها، فرهنگ سازمانی، ارتباطات سازمانی، مدیریت تعارض، مدیریت استرس، کار تیمی، مذاکره

3- تولید، فرآیند و عملیات

مدیریت تولید و عملیات، مدیریت زنجیره تأمین، پژوهش عملیاتی، مدیریت پروژه، مدیریت فرآیندها و معماری سازمانی، مدیریت لجستیک، چابکی در سازمان

4-مدیریت راهبردی

برنامه ریزی راهبردی، مدیریت راهبردی ، تحلیل رقابتی ادغام وخرید، پیمان های راهبردی ، شیوه مدیریت شرکتهای هولدینگ، استراتژی در سطح شرکت ها ، پیاده سازی استراتژی و موانع موفقیت آن

5- مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات

مدیریت دانش و اطلاعات، روش‌شناسی سیستم‌های اطلاعاتی و معماری فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتالی، دولت و خدمات الکترونیکی، استراتژی الکترونیکی، مدل‌های کسب و کار الکترونیکی، ارزیابی آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی، تجارت از طریق تلفن همراه، سلامت و بهداشت الکترونیک، مدیریت تغییر و مهندسی فرآیندها، هوشمندی کسب و کار، بانکداری الکترونیک، راه حل‌های الکترونیکی سازمانی (سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک، تدارکات الکترونیک، و ...)، نوآوری و انتشار فناوری اطلاعات، همکاری و اتحادهای الکترونیک

6- مدیریت استراتژیک و رقابت

برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت استراتژیک، تحلیل رقابتی ادغام و خرید، پیمان‌های استراتژیک، شیوه مدیریت شرکت‌های هولدینگ، استراتژی در سطح corporation، پیاده‌سازی استراتژی و موانع موفقیت آن، سازگاری مولفه های مختلف استراتژی با ساختار، طراحی ساختار سازمانی، پیاده‌سازی ساختار سازمانی

7- مدیریت منابع انسانی

توسعه منابع انسانی، آموزش، جانشین پروری، سیستم‌های جبران خدمات، سیستم ارزشیابی مشاغل، سیستم‌های مدیریت عملکرد کارکنان، ایمنی و بهداشت، روابط کار، انتخاب و جامعه‌پذیری، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، منابع انسانی الکترونیک، مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های هولدینگ، مدیریت کارکنان دانشور، برنامه‌های نگهداشت دانشوران، نقش استراتژیک مدیران منابع انسانی، طراحی سیستم‌های حقوق و دستمزد در شرایط سخت اقتصادی، حسابرسی و ممیزی HRM، مربی گری

8- مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه

استراتژی تکنولوژی، مدیریت نوآوری، مدیریت تحقیق و توسعه، سیاست‌گذاری تکنولوژی، انتقال تکنولوژی

9- مدیریت بازار

استراتژی بازار، تحقیقات بازار، بازاریابی بین‌المللی،  بازاریابی خدمات، مدیریت ارتباط با مشتریان، تبلیغات، قیمت‌گذاری، کانال¬های بازاریابی، مدیریت برند

10- اخلاق و فلسفه سازمان و مدیریت

شناسایی مسایل اخلاقی در سازمان‌ها، ریشه‌های بروز مسایل اخلاقی، پیامدهای مشکلات اخلاقی در سازمان‌ها، روش‌های غنی‌سازی فرهنگ سازمانی از منظر اخلاق سازمانی، اخلاق حرفه‌ای، مدیریت پیش‌گیرانه مسایل اخلاقی، تدوین و ترویج کدهای اخلاقی، مهارت‌های حل مسایل اخلاقی، مبانی فلسفی سازمان و نظریه های سازمانی، مبانی فلسفی نظریه های مدیریت، نقد و مقایسه مکاتب فلسفی سازمان و مدیریت و مطالعات تطبیقی

11- حاکمیت سازمانی و مسوولیت اجتماعی

نقش‌های هیئت مدیره، نظام پاسخگویی، نظام حاکمیت در سازمانها و شرکت‌های هولدینگ، فرآیندهای هیئت مدیره، روابط بین شرکت مادر و شرکت‌های اقماری، اثربخشی هیئت مدیره، تأثیر عملکرد سازمان‌ها بر مسایل اجتماعی و زیست‌محیطی، نقش‌های اجتماعی سازمان‌ها، استمرار و رشد پایدار نظام های مدیریتی

12- کارآفرینی

کارآفرینی سبز

کارآفرینی پایدار

کارآفرینی دانشی

کارآفرینی سایبری

کارآفرینی تکنولوژی اطلاعات

کارآفرینی کشاورزی

کارآفرینی بین الملل

پنجره های فرصت در کارآفرینی

حفره های کارآفرینی

مدلهای بهبنه نوآوری باز

هوش کسب و کار

هوش بازار

هوش استراتژیک

هوش رقابتی

شهود در کارآفرینی

نوپاهای بین الملل