آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 44تعداد صفحات کتابچه مقالات: 656
تعداد نمایش مقالات: 117494
همایش ملی کتابخانه های آموزشگاهی: پویاسازی نظام آموزشی و مشارکت در فرایند یاددهی - یادگیری
همایش ملی کتابخانه های آموزشگاهی: پویاسازی نظام آموزشی و مشارکت در فرایند یاددهی - یادگیری در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ توسط ،انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایرانانجمن كتابداري و اطلاع رسانيدانشكده علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه فردوسي مشهد در شهر مشهد برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش ملی کتابخانه های آموزشگاهی: پویاسازی نظام آموزشی و مشارکت در فرایند یاددهی - یادگیری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش ملی کتابخانه های آموزشگاهی: پویاسازی نظام آموزشی و مشارکت در فرایند یاددهی - یادگیری
کتابخانه آموزشگاهی، از ضرورتی فلسفی تا اشتیاقی تجملی
مطالعه تطبیقی تحول در نظامهای آموزش و پرورش جهان و نقش نوین کتابداران و کتابخانه های مدارس در روند ایجاد اصلاحات آموزشی جدید
نگاهی به پیشینه کتابخانه های آموزشگاهی
چالشهای کتابخانه های آموزشگاهی در ایران
کتابخانه های آموزشگاهی: ضرورت ها ، چالشها و فرصتها(با استفاده از تجارب بین المللی)
جایگاه کتابخانه های آموزشگاهی د رنظام آموزش و پرورش کشور: توجه و بازبینی استانداردهای ملی و بین المللی در جهت ارتقای نقش مشارکتی آنها در فرایند آموزش و یادگیری
تحلیل استانداردهای کتابخانه های آموزشگاهی کشورهای مختلف در پیوند با نظام آموزشی آنها با هدف ارائه رهنمودهایی برای تدوین استانداردهای کتابخانه های آموزشگاهی در ایران
جایگاه کتابداران در آموزش و پروش: نگاهی به مسائل و مشکلات درونسازمانی کتابداران کتابخانه های آموزشگاهی ایران
بررسی کیفیت همکاری بین معلمان و کتابداران در دبیرستانهای شهر اصفهان
ضرورت ها و راهکارهای عملی برای تاسیس انجمن کتابداری آموزشگاهی ایران
کتابخانه های کلاسی و کارکرده آن در تربیت اجتماعی دانش آموزان
مطالعه تعامل میان کتابخانه های آموزشگاهی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ارائه الگوی همکاری
تعامل کتابخانه های آموزشگاهی و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ؛ موانع و دستاوردها
شناسایی پیشنیازهای پیاده سازی برنامه های کودکان برای کودکان درکتابخانه های آموزشگاهی
ساختمان کتابخانه های مدارس: ویژگی ها و الگوها
کتابخانه دبستان مجتمع آموزشی المهدی: یک تجربه موفق محلی در شهر مشهد
بررسی میزان رضایتمندی اعضای کتابخانه کودکان ونوجوانان خانه کتابدار درمقطع راهنمایی از کتابخانه های آموزشگاهی محل تحصیل در سال تحصیلی 88-87
کتابخانه مدرسه، قلب مدرسه: گزارش یک تجربه
بررسی وضعیت مجموع سازی کتابخانه های مدارس ابتدایی دولتی شهر تهران در سال تحصیلی 88-1387
تحلیل محتوای کتابهای درسی دبستان از نظر مفاهیم مربوط به کتاب و کتابخوانی
بررسی تاثیر استفاده از منابع کمک آموزشی بر یادگیری مبحث دستگاه عصبی و اندامهای حسی از کتاب علوم تجربی پنجم دبستان بر اساس الگوی یادگیری بلوم
شناسایی انتخاب و معرفی کتابهای مناسب کمک درسی برای درسهای علوم تجربی سالهای اول تا پنجم دبستان
بررسی و شناسایی سوالهای پژوهشی کتابهای درسی و شناسایی کتابهای غیردرسی (مرجع و غیرمرجع) جهت پاسخگویی به آنها
فهرستنویسی و رده بندی کتابهای کودکان و نوجوانان: تصمیمات کمیته کتابداری کودکان و نوجوانان در ایران
استقبال از دانش در پرتو افزایش جهل محنت زا
تحلیلی بر برنامه درسی P4C و ویژگی های مواد خواندنی مناسب در اجرای آن
عادتهای کتابخوانی و استفاده از کتابخانه در میان دانش آموزان دوره راهنمایی شهر اهواز
تجدید حیات کتابخانه های آموزشگاهی، راهکاری برای ارتقای سرانه مطالعه دانش آموزان ( نوجوانان و جوانان)
نگرش به خواندن دانش آموزان دوره ابتدایی: بررسی تفاوت حسب جنسیت ، طبقه بندی اقتصادی، اجتماعی و پایه تحصیلی
طراحی الگویی به منظور افزایش تفکر خلاق در کودکان با تاکید بر نقش قصه گویی مادران و مربیان آموزش و پرورش مادر قصه گو کیست؟
بررسی درونمایه های تهی در ادبیات داستانی کودک دهه هفتاد در پیوند با محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی
بررسی نوع بیان و نوع روابط بین کلمه ای استفاده شده در بیان انواع پرسشها در بین دانش آموزان دبیرستانی استعداد درخشان
یادگیری مادام العمر ؛هوش هیجانی و ارزشیابی توصیفی
نوسازی شبکه ارتباطات آموزشگاهی به کمک کتابخانه : راهی به سوی بهبود کیفیت یادگیری
ایجاد روحیه تفکر تحلیلی در درک مفاهیم متون زبان انگلیسی به مدد آموزشهای غیررسمی کتابخانه ای بی نیاز از آموزشگر
نقش کتابهای داستان در شکل گیری مهارتهای تفکر انتقادی در دانش آموزان
بررسی سوالات «تفکرنقادانه» کتاب درسی زیست شناسی سال سوم دبیرستان با استفاده از مهارتهای فاسیونه
طرح سلمان(سواد اطلاعاتی دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران ) : الگویی برای آموزش سواد اطلاعاتی در چشم انداز بیست ساله آموزش و پرورش
نقش کتابداران در آموزش تفکر انتقادی به دانش آموزان با تاکید بر سواد اطلاعاتی
کتابخانه آموزشگاهی و آموزش مهارتهای سواد اطلاعاتی : رویکردی برای پرورش مهارتهای سواد خواندن در مطالعه پرلز
بررسی رفتار اطلاع یابی دانش آموزان دوره راهنمایی در اینترنت و جایگاه کتابخانه در آن
فضای مجازی: تعامل کتابدار، معلم و مروج برای ترویج خواندن
وب سایت، منبعی نوین برای کودکان حاضر در کتابخانه های آموشگاهی: بررسی وضعیت وب سایتهای فارسی کودکان و نوجوانان و نحوه سازماندهی اطلاعات در آنها
مسیریاب: وسیله ای برای پیوند بین منابع کتابخانه و برنامه های درسی