آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 63تعداد صفحات کتابچه مقالات: 809
تعداد نمایش مقالات: 187034
نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت خرید و تدارکات
نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت خرید و تدارکات در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۸۷ توسط ، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت خرید و تدارکات مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت خرید و تدارکات
A New approach in Agile supply chain management for Auto Dealers
Genetic Algorithms and AHP in Strategic Supplier Selection
Offshore sourcing Risks in Inbound logistics
THE ROLE OF WRITING EFFECTIVE ENGLISH BUSINESS LETTERS IN DEVELOPING INTERNATIONAL TRADE
آسیب شناسی مدل اقتصادی سفارش خریددر سیستم سفارشات وکنترل موجودی شرکت ملی نفت ایران (Economic Order Quantity)
اثرات بازار های الکترونیکی بر مدیریت زنجیره تأمین
ارائه مدلی برای اندازه گیری عملکرد مدیریت زنجیره تأمیندر صنایع ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن
ارائه مدل تحول سیستم خرید و تامین
ارائه مدل مدیریت خرید پروژه
ارائه مدلی برای تحلیل اهمیت و عملکردشاخصهای چابکی زنجیره تامین
ارایه الگویی جهت بازارسنجی خرید محصولات سایپا
ارایه مدلی جهت ارزیابی تامین کنندگان جدید و فعلی سازمان به صورت همزمان با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی
ارتقاء مدیریت خرید و تدارکات جهت توسعه ظرفیت سازمانی با پیاده سازی مدیریت دانش
ارزیابی سطح پاسخگویی موردنیاز زنجیره تأمین یک محصول با استفاده از روش AHPفازی
ارزیابی و رتبه بندی تامین کنندگان با استفاده از روش ترکیبی Weighted - AHPpoint و بررسی نتایج به صورت مطالعه موردی در شرکت بین المللی راسم
افزایش خرید و فروش های الکترونیکی مبتنی بر وب با استفاده از روانشناسی رنگ ها
اهمیت بازارگاه های الکترونیک با تأکید برنقش کنسرسیوم Covisint
تحلیل کارکرد ایران کد در مدیریت تدارکات
بررسی تأثیر روش های ارتقاء عرضه کننده بر عملکرد خرید شرکت ها
بررسی ساختار فیزیکی ووضعیت نیروی انسانی انبارهای مصرفی دانشگاه علوم پزشکی
بررسیعوامل اثربخشی خرید و تدارکات پروژه ها و طرح های سرمایه گذای
بکارگیری تدارکات الکترونیک در سازمان
به کارگیری تکنیک ANP برای انتخاب بهترین تأمین کننده در فرآیند برونسپاری
تبیین فنون مذاکره در فرایندهای خرید
تبیین نقش و جایگاه مدیریت به هنگام در فرایند تولید و خرید
خرید، تدارکات و سفارشات الکترونیکی E-Procurement
ارتباط سودمند دوجانبه با تامین کنندگان در فرآیند خرید ( نگاهی نو به ارزیابی تامین کنندگان)
هماهنگی استراتژی خرید و تدارکات با نوع کسب و کار و استراتژی کلان سازمان
رضایتمندی مشتری در فرآیند خرید
رویکردهای نوین در مدیریت تأمین ، خرید و تدارکات
ارائه یک مدل عمومی برای شناخت رفتار خرید سازمانی
ارائه متدولوژی اندازه گیری نابی زنجیره تأمین با استفاده از منطق فازی
سیستم مدیریت روابط تأمین کنندگان (SRM) رویکردی نوین در مدیریت خرید و تدارکات
شناخت مشخصات ساختاری سیستم ) QCP کنترل کیفیت خرید )
طراحی مجدد زنجیره تأمین
طراحی مدل MADM برای مدیریت خرید تجهیزات در شرکتهای دولتی مطالعه موردی : مرکز تحقیقات مخابرات ایران
طراحی مدل 1 VMI برای تامین و توزیع محصولات رایانه، الکترونیک و ارتباطات
طرح کلی سیستم مکانیزه پژوهش ساخت کالا در داخل کشور با استفاده از اصل پاریتو
عوامل فرهنگی تاثیر گذار در مذاکره و تجارت با مردم کشور چین
فنون و ابزارهای نوین مذاکره
اصول و فنون ارزیابی های مالی در خرید دارائیهای سرمایه ای
کاهش ریسکها و افزایش منافع منبع یابی الکترونیکی E-Sourcing جهت محصولات نرم افزاری و سرویس ها
شناسائی فاکتورهای مورد نیاز جهت تبدیل مزایای تجارت بین بنگاهی به مقادیر قابل اندازه گیری در سازمان
طراحی و تدوین مدل ارزیابی و رتبه بندی پیمانکاران با رویکردی استرات ژیک
مدل تولید - موجودی ادغامی با تخفیف مقداری، فرآیندهای تولید ناقص و خرابی
مدلسازی اثر فناوری اطلاعات در کاهش هزینه های خرید
مدیران خرید و تدارکات و مدیریت بازار
مدیران خرید و جهانی شدن
مدیریت خرید و تدارکات
مدیریت زنجیره تامین سیار
مذاکره (Negotiation) و بررسی نکاتی در باب انجام مذاکرات مدیریت خرید در سطح بین المللی
معماری تکثیر اطلاعات طبقه بندی شده در سطوح مختلف زنجیره تامین : استفاده از عامل های هوشمند نرم افزاری – مورد کاربردی در صنعت بیمه الکترونیکی
مفهوم هوشمندی رقابتی، رویکردها و کاربردها
منبع یاری راهبردی در مدیریت تدارکات
موتورهای محرک زنجیره تامین
مهارت های مدیریت خرید در منبع یابی از بازارهای خارجی
میزان تاثیر مدیران خرید بر عملکرد تامین کنندگان کالا
نقش شش سیگما و اثرات آن بر بهینه سازی فرایند خرید
نقش مدیران خرید در تحقق چشم انداز مدیران خرید، چالش ها و نگرش ها در تحقق چشم انداز 1404
نقش مدیریت زمان درتدارکات وخریدبه موقع
ارزیابی آمادگی جهت پیاده سازی تدارکات الکترونیکی با استفاده از مدل VERDICT در صنعت ترانسفورماتور سازی ایران
هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABS)
A loyalty-based approach to supplier selection