آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 244تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1026
تعداد نمایش مقالات: 111033
دهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز
دهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ توسط ،انجمن علمی موتور ایرانانجمن علمي موتور ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز
تحلیل عددی یک بعدی عملکرد موتوراحتراق داخلی ryobi
ارتقا موتورTU5 اتمسفریک به توروبو شارژر
تحلیل یک موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن هیدروژن سوز از دیدگاه قانون اول و دوم ترمودینامیک
واکنشگری سوخت، راهکار کنترل موتور اشتعال تراکمی بار همگن با سوخت پاشی مستقیم
طراحی سامانه سرمازای جذبی برای خودروی سواری با رویکرد کاهش مصرف سوخت
تخمین حالت شارژ باتری لیتیوم یون خودرهای برقی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی واستنتاج عصبی-فازی- تطبیقی
بهبود کارکرد پیستون های موتورهای بنزینی توربوشارژ با تزریق سوخت مستقیم
بهینه سازی مصرف سوخت، آلایندگی و توان تولیدی موتور تک سیلندر بنزینی بوسیله سیستم سوخت رسانی انژکتوری
تاثیر روش های مختلف پاشش سوخت بر عملکرد و اگزرژی موتور دیزل
بررسی عددی تاثیر طرح APFI بر برخی مشخصه های احتراقی یک موتور احتراق جرقه ای پرخوران
مطالعه تجربی و عددی پاسخ ارتعاشی یک یاتاقان غلتشی تماس زاویه ای با وجود عیب کندگی در حلقه خارجی
واکاوی کارایی تلمبه آب برقی در سامانه خنک کاری یک موتور درونسوز
اثر غنی سازی سوخت موتور دیزل توسط هیدروژن و اکسیژن
مدل سازی ترمودینامیکی چندناحیه ای موتور بنزینی تزریق مستقیم جهت دستیابی به مخلوط بهینه
بررسی کارایی و آلایندگی موتور دیزلی سبک با احتراق RCCI
بهبود عملکرد موتور دیزل با استفاده از نانوذرات زیست تخریب پذیر در سوخت بیودیزل
بهینه سازی احتراق اشتعال تراکمی با کنترل واکنش پذیری در یک موتور دیزل سنگین با سوخت های گاز طبیعی و گازوییل
بررسی اثرات افزودن بخار آب بر فرایندهای شیمیایی موجود در محفظه احتراق
کاهش آلاینده های موتور دیزلی OM364 یورو 2 تاحد یورو4 با استفاده از بازخوران و تله ذرات
بررسی تراز انرژی موتور اشتعال جرقه ای سه استوانه مجهز به پرخوران
بررسی سیستم منیفولد هوای متغیر به کمک شبیه سازی یک بعدی پیش بینی شونده
تعیین تجربی نرخ آزادسازی انرژی و زمان شروع احتراق در یک موتور دیزل
بررسی اثر باز بودن پنجره های جانبی خودروی سواری بر مصرف سوخت با استفاده ازتحلیل دینامیک سیالات محاسباتی
بررسی اثر فرایندهای ساخت بر عمر خستگی پیچ کپه یاتاقان ثابت موتور دیزل دریایی
بررسی امکان استفاده از احتراق اشتعال تراکمی با واکنش پذیری کنترل شده در موتوردیزل سنگین با سوخت های گاز طبیعی و گازوییل
مطالعه بر روی واکنش های شیمیایی در شرایط احتراق کوبشی در موتورهای HCCI
بررسی اثر خودروهای دیزلی در حال تردد در تهران بر آلایندگی کربن سیاه
بررسی آلاینده های موتور دیزلی با استفاده از سوخت مغناطیس شده
بررسی جریان یونی در احتراق HCCI سوخت متان
مدل سازی عددی سیالاتی یک بعدی موتور TU5JP2 و بررسی عملکرد در تغییر سوخت
طراحی صدا خفه کن با تاثیر سوراخ بافل بر روی افت انتقال صدا
طراحی سامانه خنک کاری جداگانه ی بدنه و بستار مناسب در موتور ملی
بررسی اثر تغییر چگالی هوا بر اثر تغییر ارتفاع بر عملکرد موتور دیزل
بررسی حرارتی واشر سرسیلندر چندلایه فلزی به روش تجربی
افزودنیهای مناسب بنزین سازگار با کاربرد مبدل کاتالیستی در وسایل نقلیه
مطالعه ای بر عوامل تاثیرگذار بر بهبود استحکام تخریب چندراهه هوای پلاستیکی در مقابل پدیده برگشت شعله
بررسی اثر ناخالصی و دود بازگشتی موتور در سرعت شعله آرام مخلوط رقیق متان
شبیه سازی رفتار هیدرودینامیکی و حرارتی جریان سیال در بازیاب مخروطی موتور استرلینگ
تاثیر گرانروی روغن در اصطکاک سامانه سمبه و حلقه با استفاده از آزمون های تجربی ومعادلات نیمه تجربی در حالت موتورگردانی
بررسی تجربی و شبیه سازی عملکرد فیلتر ذرات معلق دیزل و واکنشگر اکسید کننده دریک خودروی دیزل سواری
گسترش بازه عملکردی موتورPCCIگاز طبیعی با افزودنی ازن
مقایسه خواص فیزیکی نانو روغن هیبریدی با روغن پایه موتور خودرو
تخمین آسیب پیوسته طی بارگذاری خستگی پرچرخه روی آلیاژ منیزیم با کاربرد در ساخت قطعات موتوری
بررسی و مقایسه عملکرد نانوذرات مس، نیکل و مولیبدنیوم دی سولفید در روغن موتور
تحلیل تنش های حرارتی در منیفولد دود آب خنک یک موتور دیزلی
تحلیل بسامدی رفتار نوسانی موج سیال در چندراهه ورودی موتور TU5
شبیه سازی نوسانات تسمه زمان بندی موتور اشتعال جرقه ای با استفاده از نرم افزارAVL-Excite
بررسی تجربی انتقال حرارت در پرخوران موتور بنزینی به وسیله دوربین حرارتی
بررسی و مقایسه عددی احتراق و آلایندگی موتور RCCI گاز طبیعی/دیزل با روش های LES و RANS
بهبود توان اندیکاتوری در یک موتور دیزل سبکHSDI تحت شرایط عملکردی احتراق کم دماLTC
ارایه روشی برای اندازه گیری ضریب اصطکاک بین چرخ طیار و میل لنگ
بررسی تجربی تاثیر مدار خنک کاری بر روی توزیع دمای بدنه توربوشارژر موتور بنزینی
بررسی عملکرد سامانهی خنک کاری کامیون سنگین با موتور استاندارد و موتور ارتقاء توان یافته
بررسی تاثیر دمای راه اندازی و پهنای تسمه بر نیروی جانبی تسمه زمان بندی
روش شناسی تحلیل اجزای محدود چندراهه خروجی شامل میدان تنش یک موتور بنزینی پرخوران
مدل سازی عددی رفتار دینامیکی جریان داخل یک منیفولد اگزاست و آنالیز پارامترهای اندرکنش سیال و پوسته
امکان سنجی استفاده از موتور استرلینگ برای تولید مستقیم سرما از گرما
بررسی تجربی اثر ریتارد موتور بر روی عملکرد و آلایندگی در یک موتور دیزلی
ارایه یک مدل کامل انتقال حرارت موتور خودرو به منظور کاهش مدت زمان گرم شدن با استفاده از خنک کاری هوشمند
تحلیل خرابی ترک چندراهه خروجی موتور پرخوران دارای نواقص ساختاری تحت بارگذاری حرارتی بر اساس ضریب شدت تنش بحرانی با استفاده از شبیه سازی اجزای محدود
کاربرد روش بهبودیافته ی تحلیل مودهای خرابی و اثرات آن برای یک یاتاقان در سیستم روغن موتور توربوفن
تاثیر زاویه شروع پاشش سوخت بر روی پارامترهای عملکردی موتور تک سیلندر اشتعال جرقه ای در حالت بنزین سوز
توسعه راهبرد احتراقی نیمه پیش آمیخته اشتعال تراکمی در یک موتور دیزل دور تند
پایش وضعیت روغن موتور توسط آنالیز فروگرافی و طیف سنجی نشر اتمی
شبیه سازی سیالاتی حرارتی عملکرد یک نوع خنک کن سامانه بازخورانی گاز اگزوز در موتور دیزل پرخوران
بررسی تجربی و شبیه سازی عملکرد فیلتر ذرات دیزل و کاتالیست DOC در کاهش آلاینده های موتور دیزل EFD
مطالعه پارامتری عوامل موثر بر توان خروجی و پایداری موتور استرلینگ پیستون آزاد
بررسی سامانه پرخوران دوطبقه با هدف جبران گشتاور دور کند
بررسی صدای احتراق در یک موتور احتراق تراکمی مخلوط همگن با سوخت اتانول
بررسی دمای شعله آدیاباتیک در یک موتور احتراق تراکمی مخلوط همگن با سوخت اتانول
بهبود عملکرد و آلایندگی موتور SI با استفاده از تغییر زمان بندی سوپاپ
بررسی تاثیر ورود کامل مخلوط به هر سیکل با استفاده از فن پرش پاشش بر روی پارامترهای موتورتک سیلندر در حالت گازسوز
تحلیل حرارتی رادیاتور خودرو در حضور جریان هوای عبوری از رادیاتور
لزوم تغییر و بهینه سازی زمان بندی دریچه های هوا و دود در تبدیل موتور دیزل ملی د 87 به موتور گازسوز پیش آمیخته
اثر جنس سرسیلندر روی ضریب انتقال حرارت جوشش جریانی
مطالعه تجربی اثر فوم های متخلخل بر مشخصه های کلان فواره پرفشار سوخت دیزل
بهبود عملکرد یک موتور پاشش مستقیم بنزینی به کمک مطالعه عددی تاثیرات پارامترهای پاشش سوخت
The Effect of Gear Shifting Strategies on Vehicle Fuel Consumption and Acceleration
اندازه گیری سرعت جریان در سرسیلندر موتور ملی EF7 با استفاده از روش PIV
بررسی پارامترهای عملکردی و احتراقی یک موتور اشتعال تراکمی با واکنش پذیری کنترل شده به روش سطح پاسخ
ارزیابی چرخه حیات تولید بیودیزل از هسته خرما
آنالیز اقتصادی استفاده مجدد از باتری خودروهای برقی برای تسطیح بار در بخش صنعتی
بررسی اثر ارتفاع بر متغیرهای عملکردی و آلایندگی موتورهای دیزل
طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی حسگر برخط شناسایی ذرات آهن در روغن موتور
پیشبینی وضعیت برگشت موتور با استفاده از تکنیک داده کاوی
بهبود مصرف سوخت و افزایش عمر باتری با استفاده از روش های کنترل بهینه در مسیله استراتژی کنترل خودروی هیبرید الکتریکی پلاگ-این
تشخیص علل و نوع خرابی موتور های دریایی برون نصب با استفاده از پایش وضعیت برون خط روغن
شبیه سازی موتورهای اشتعال جرقه ای با ترکیب سوخت گاز طبیعی و هیدروژن
اثر صفحه چرخش جریان روی احتراق و عملکرد موتور ملی تنفس طبیعی
بررسی تحلیلی و تجربی عملکرد موتور گاز طبیعی با مخلوط رقیق
بررسی تاثیر پارامترهای هندسی صداخفه کن بر افت انتقال صدا و ایجاد فشار برگشتی در سیستم اگزوز
شبیه سازی و ساخت موتور استرلینگ 100 وات نوع گاما
تحلیل خرابی شکست فنر و نشیمنگاه دریچه های هوای یک موتور احتراق داخلی با سوخت گاز طبیعی
مدل سازی سه بعدی و شبیه سازی جریان درون یک چندراهه
بررسی و بهینه سازی نقاط آویز سیستم اگزوز جهت کاهش ارتعاشات به بدنه خودرو
بررسی عددی اثر موقعیت انژکتور بر عملکرد موتور XU7JP/L3 با شبیه سازی سه بعدی توسط کد KIVA3V
بررسی اثر نشتی سوپاپ ها برعملکرد خروجی موتور به منظور دستیابی به معیار پذیرشی برای مقدار نشتی مجاز
توسعه راهگاه بستار یک موتور تزریق راهگاهی پرخوران با هدف بهبود احتراق و عملکرد موتور
بررسی عددی تاثیر همزمان پارامتر های دور و زمان بندی سوپاپ های موتور احتراق داخلی بر عملکرد آن با شبیه سازی سه بعدی به وسیله کد محاسباتی KIVA-3V
استفاده از ازن برای گسترش محدوده عملکردی دمای هوای ورودی موتور HCCI
ارایه مدل نوین جهت ارزیابی با هدف بهبود و ارتقاء عملکرد سازندگان
مطالعه پارامتری تاثیرهندسه انژکتور در سایز متوسط قطرات با مدل شکست موجی (Wave breakup)
تعیین زمانبندی بهینه جرقه در یک حالت ترکیب سوز)بنزین گازطبیعی( در یک موتور تک سیلندر پژوهشی
بررسی میزان حساسیت پارامترهای هندسی راهگاه ورودی بر عملکرد موتور بنزینی XU-7
مدلسازی موتور پرخوران بنزینی با روش مقدار میانگین توسعه یافته و شبکه عصبی
مطالعه تجربی اثرات زاویه گوه ابزار برش حلقه سنبه بر روی سایش و عمر ابزار
شبیه سازی پاشش، احتراق و آلایندگی موتور پاشش مستقیم گاز طبیعی
بررسی تاثیر عدد اکتان سوخت در عملکرد موتور تزریق مستقیم پرخوران سه استوانه
آنالیز ایرادهای موتور و انتخاب اقدام کیفیتی بهینه به کمک روش AHP پیاده سازی مدل در شرکت ایران خودرو
توسعه مدل فرآیند درون سیلندری موتور بنزینی مجهز به سامانه زمان بندی متغیر دریچه هوا با استفاده از شبکه عصبی
مطالعه تجربی پخش شوندگی فواره تزریق مستقیم چندسوراخ بنزینی
مجموعه آزمایشی جدید برای شبیه سازی رفتار قطعات سامانه سوخت رسانی در شرایط دمایی بسیار سرد
موتور کوچک سازی شده بهینه برای کارکرد با سوخت CNG
اثرات استفاده از تزریق مستقیم گاز بر روی عملکرد یک موتور تزریق سه استوانه تنفس طبیعی
اهمیت بررسی عملکرد ماده افزودنی کاهنده نقطه ریزش PPD در روغن موتور تازه وکارکرده
بررسی تاثیر عمق کاسه پیستون بر عملکرد و آلایندگی موتور RCCI
Fuel reactivity as a means to control DI-HCCI combustion engine
Friction of a gasoline engine components and its prediction by artificial neural network