آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 66تعداد صفحات کتابچه مقالات: 883
تعداد نمایش مقالات: 132867
پنجمین همایش موتورهای درونسوز
پنجمین همایش موتورهای درونسوز در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۸۶ توسط ، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین همایش موتورهای درونسوز مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین همایش موتورهای درونسوز
مدلسازی یک وسیله نقلیه هیبریدی پیل سوختی کوچک
بررسی تجربی پارامترهای عملکرد و آلایندگی موتور دیزل دوگانه سوز با استفاده از سوختهای جایگزین CNG و بیودیزل
بررسی تجربی(کیفی) پدیده پاشش سوخت و مشخصات جریان درراهگاه و سوپاپ ورودی موتور XU7JP-L3
شبیه سازی اشتعال در موتور های اشتعال تراکمی با مخلوط همگن (HCCI) با سوخت گاز طبیعی و تحلیل استراتژی های کنترلی آن
بررسی تاثیر طرح کاسه پیستون و افشان ههای سوختی سازگار با آن در آلایندگی های موتورهای دیزلی با کد KIVA3V
بهینه سازی محفظه اشتعال موتور دیزل پاشش مستقیم
بررسی تئوری و تجربی تاثیر قطر لوله سوخت فشار بالا انژکتور در عملکرد و آلایندگی موتورهای دیزلی
روشهای مختلف کاهش اکسیدهای نیتروژن (NOx) در موتورهای دیزلی (مرور روشهای انجام گرفته)
تأثیر ترکیبات سوخت و روغن بر عملکرد مبدلهای کاتالیزوری
تحلیل تنش در چرخدنده های مارپیچ به روش المان محدود
حل عددی کامل جریان غیر دائم روانکاری الاستوهیدرودینامیک از یک جفت بادامک و پیرو موتور آر- دی
بررسی تنشهای حرارتی در بلوک سیلندرموتور OM355 به کمک روش FEM ومقایسه آن در دو حالت دیزل و 100% گاز سوز
جایگاه مدلسازی توربین توربوچارجر درمراحل تطابق توربوچارجر به موتور
بررسی تجربی و مدلسازی توربین گازی جریان شعاعی دو ورودی پرخورانی تحت شرایط ورودی کامل و جزئی
طراحی راهگاه مکش درگذر از موتور پرحجم به موتور کم حجم
مطالعه عملکرد موتور اشتعال جرق های هیدروژنی با سیستم بازیافت گازهای خروجی و رقیق کننده
مدل سازی نحوه عملکرد موتور HCCI برای سوخت اتانول
تأیید مدل نشتی موتور با استفاده از نتایج تجربی در حالت موتورگردانی
شناسایی نقاط بحرانی یک موتور گازسوز شده
توسعه روش تهیه نقشه های عملکردی موتورهای اشتعال جرقه ای با توجه به استانداردهای مربوطه
طراحی کنترلر برای خودروی سمند با قوای محرکة دورگه و شبیه سازی عملکرد آن
مدلسازی مقدار میانگین موتور دیزل به هدف تشخیص عیب با استفاده از شبکه عصبی
اثر تغییر فرآیند تولید و انجام عملیات حرارتی بر ریزساختار، خواص و رفتار LM13 تریبولوژیکی آلیاژ
فرآیند ریخته گری تبریدی و کاربرد آن در تولید قطعات صنعتی
بررسی و مقایسه خواص مکانیکی چدن داکتیل تولید شده به روشهای ریخته گری پوسته ای و ریخته گری در ماسه
طراحی و شبیه سازی قطعات دایکاست
بررسی ارتعاشات فنرسوپاپ موتور OHV
پیش بینی و بهینه سازی رفتار اکوستیکی صداگیرهای واکنشی با استفاده از روش غیرخطی دینامیک گاز یک بعدی
تهیه نرم افزار بالانس موتور به وسیله وزنه و شفتهای بالانس
تحلیل و بهینه سازی صدا و ارتعاشات موتور و مجموعه قدرت ده به روش اجزاء محدود
فناوریهای جدید موتورهای اشتعال داخلی در دنیا برای کاهش آلایندگی و مصرف مخصوص سوخت
مطالعه و بررسی پیلهای سوختی الکترولیت پلیمری و متانول مستقیم جهت استفاده در صنایع خودروسازی
بررسی تأثیر آوانس جرقه، نسبت تراکم و درصد رطوبت هوای ورودی بر احتمال بروز پدیده کوبش در یک موتور اشتعال جرقه ای با سوخت متان
بررسی پدیده پس زدن شعله (backfire) در موتورهای صد در صد گازسوز و روش های کاهش آن
بررسی دینامیک پیچش و نوسانات سرعت میل لنگ موتور خودروی سمند
شبیه سازی سیکل عملکرد موتورهای اشتعال داخلی و پیش بینی فاکتورهای مؤثر بر آن
بررسی و بهینه سازی سیستم ورودی هوا در یک موتور مسابقه ای محدودشده در جهت افزایش قدرت ترمزی موتور
شبیه سازی و تحلیل جریان در دو نمونه میکسر پراید گازسوز و مقایسه نرخ اختلاط و افت فشار
شبیه سازی اشتعال و آلاینده های سوخت دی متیل اتر در یک موتور دیزل پاشش مستقیم اصلاح یافته و مقایسه آن با یک موتوردیزل سوز
بررسی توان بار جادة سفرهای شهری کامیونت خاور به جهت راهکاری برای تدوین آزمایش استاندارد آلودگی در ایران
بهینه سازی پارامترهای کالیبراسیون موتورهای درون سوز با استفاده از طراحی آزمایشها
بررسی اثر ناهمگنی ریزساختار بر خواص سیکلی قطعات متالورژی پودر مصرفی در موتورهای احتراق داخلی
کاربرد فناوری اندازه گیری نوری در مهندسی معکوس قطعات موتوری
پیشبینی درصد سایش پوشش های مولیبدن Mo ، پوشش داده شده توسط شبکه های عصبی مصنوعی
Analysis of CI Engine Performance Using Biodiesel-Diesel Blend with Artificial Neural Network
Diesterol::An Environment – Friendly IC Engine Fuel
Injection Optimization for Heavy Duty Diesel Engine in Order to Find High Efficiency and Low NOx Engine Concept by Means of Quasi Dimensional Multi-Zone Spray Modeling
Simulation and Experimental study on Swirling and Tumbling Motions of SI engine
Theoretical Investigation of Combustion Process in Dual Fuel Engines at Part Loads Considering the Effect of Exhaust Gas Recirculation
Detailed Investigations on Utilization of Ethanol by Blending and Fumigation Techniques in Diesel Engines as Supplementary fuel
Effect of Initial Temperature, EGR on Combustion and Performance characteristics of Homogenous Charge Compression Ignition engine fueled with Dimethyl ether
Application of hydrogen and reformer gas in SI engines: EGR dilution limit enhancement
Reformer gas application in combustion onset control of HCCI engine
Experimental investigation on soot reduction in city driving Diesel vehicles in comparison with EuroII standard
Thermal and Mechanical Stress Analysis of a Heavy Duty Diesel Engine Cylinder Liner
A Zero dimensional model for HCCI combustion with blended fuel of DME and methane
Investigation of Spark Plug Location in SI Engine Combustion Chamber
Theoretical and experimental analysis of OM314 diesel engine combustion and performance characteristics fueled with DME
Fluid dynamics investigation of a GDI Fuel Spray by Particle image velocimetry
Development of a comprehensive engine calibration method based on the simulation of entire vehicle using engine and ECU functions models
Modelling of mechanical behavior of porous sintered timing wheel in contact with chain wheels
Three-Dimensional Modeling of Combustion Process and Soot and NOx formation In a Direct-injection Diesel Engine
Design and Development of a Biodiesel Processor for Providing FFV’s Reference Fuel
Three-Dimensional Modeling of Effects of Fuel Injection Mode on Soot and NOx Emissions Formation in a Direct-Injection Diesel Engine
Accelerated Tests in Internal Combustion Engines
Design and Installation of a Diesel Engine on Nissan Z24