دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها

دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها

Digital Games Research Conference (DGRC)

پوستر دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها

دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۷ تا ۹ آذر ۱۳۹۷ توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با همکاری دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.


دومین دوره DGRC در محل دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به نشانی ایران، تهران، خیابان ولی‌عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، ابتدای خروجی نیایش، جنب مجموعه ورزشی انقلاب، دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و به مدت دو روز در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 8 و 9 آذرماه 1397 برگزار می‌گردد. 

 

محورها و موضوعات DGRC2018

DGRC2018 پذیرای گستره جامع و وسیعی از موضوعات در چهار شاخه‌ فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و علوم پزشکی برای مطالعات علمی است.

مقالات می‌توانند در قالب محورهایی نظیر:

یادگیری ماشین/ الگوریتم‌های تکاملی/ شبکه عصبی/ تصمیم‌گیری، راهبرد و راهبری/ تولید محتوای رویه‌ای/ شبیه‌سازی/ مدل‌سازی/ معماری‌ها و الگوریتم‌ها/ امنیت/ داده‌کاوی/ پردازش موازی و توزیع‌شده/ رایانش ابری/ بهینه‌سازی/ ارزیابی کیفی/ متعادل‌سازی و دشوارسازی پویا/ تجربه و رابط کاربری/ مدل‌های برنامه‌نویسی‌ بازی‌های آنلاین/ گرافیک رایانه‌ای/ محیط‌های تعامل‌پذیر/ فناوری‌های پوشیدنی/ واقعیت مجازی، افزوده و آمیخته

توانبخشی حسی، حرکتی و شناختی/ مراقبت‌های بهداشتی و درمانی/ ابزار‌های سیاست‌گذاری/ تامین مالی/ جمع‌سپاری/ مدیریت انتقال فناوری/ پولسازی و مدل‌های کسب‌وکار/ تحقیقات بازار/ تبلیغات/ آینده پژوهی/ یادگیری/ غوطه‌وری/ فقه و اخلاق/ فلسفه بازی/ حقوق و مالکیت فکری/ خشونت/ اعتیاد آنلاین/ هویت/ جنسیت/ دیپلماسی سرگرمی/ سواد بازی/ ژانر/ شخصیت‌پردازی/ داستان‌گویی و روایت/ صداگذاری/ موسیقی/ طراحی بازی و سایر زمینه‌های مرتبط در حوزه‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پزشکی و هنر.

تمرکز ویژه DGRC2018، بر مقوله بازی‌های جدی و زیرشاخه‌های مرتبط به آن از قبیل آموزش نظری، آموزش مهارتی، تبلیغات و اقناع، اصلاحات اجتماعی و ترویج رفتارهای جامعه پسند، درمان، توانبخشی و تندرستی است.