آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 69تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1036
تعداد نمایش مقالات: 250335
ششمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت
ششمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت در تاریخ ۲۶ تیر ۱۳۸۴ توسط ،شركت فرآيند تحقيق در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت
مروری بر جنبه های اجتماعی کیفیت
مدلسازی قابلیت اطمینان واگنهای مولد برق
نقش بهبود کیفیت آموزش عالی در تعالی سازمانها
MAFMA : تجزیه و تحلیل حالت خرابی چند خصیصه ای مورد کاوی شرکت ایران خودرو : عایق ایزو لاسیون سینه داشبورد خودرو
FMEA مبتنی بر هزینه دوره عمر
بررسی کاربرد شبکه های عصبی در تجزیه و تحلیل حالات و آثار خطا ( FMEA )
Quality managers of the future: New perspectives
کیفیت و کارتیمی چند تخصصه Quality & Cross functional Team Working
نقش مهارتهای ارتباطی فردی در استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت جامع
نقش کار تیمی در گسترش توانمندیهای فردی و بهبود کیفیت فرایندهای سازمانی ارائه یک الگو بر اساس مدل ارزشیابی CIPP
تاثیر اعتقاد و پشتیبانی مدیران بر پایداری سیستم مدیریت تضمین کیفیت ( مطالعه موردی )
ارزیابی عملکرد سیستم صف کارمند – تحویلداری دربانک سپه
معرفی سیستم مدیریت کیفیت سازمان نقشه برداری کشور
ارزیابی و سنجش میزان وفاداری کارکنان به سازمان
Social Responsibility:Beyond Profit Making Boundary
INQA/EFQM بررسی تجارب شرکتهای ایرانی در زمینه اجرای مدلهای و ارایه راهکارهای لازم
The Interrelationship between Innovation, Innovativeness and Performance
تعیین میزان یادگیرنده بودن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیدگاه مدیران ارشد و میانی ستاد مرکزی - 1383
مروری بر رویکرد های مختلف در انتخاب پروژه شش سیگما
کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستمی برای سنجش عملکرد
جایگاه و نقش عامل «کیفیت و پاسخگویی به شهروندان» در مدل اقتضایی «حرکت سرامد»
تهیه، اعتبارسنجی و تدوین فرایند اجرای پرسشنامه های ارزیابی عملکرد مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها : گامی دربهبود کیفیت
بررسی موانع استقرار مدیریت کیفیت جامع در آموزش و ارائه الگوی مناسب
فناوری ارتباطات و اطلاعات ابزار مناسب جهت استقرار، نگهداری و بهبود سیستم مدیریت کیفیت بر اساس ایزو 9001:2000
تجربه نظام الکترونیک ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در جهان و بررسی ابعاد کیفیت و اصول اخلاقی و اجتماعی آن
مطالعه موردی بکارگیری فن آوری اطلاعات و طراحی سایتی برای توسعه مدیریت کیفیت
نقش اخلاق در موفقیت سازمانها در عصر اطلاعات
روشهای ارزیابی کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی
تأثیر پیاده سازی استانداردهای ایزو بر یادگیری سازمانی در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی ایران - ١٣٨٣
بهبود کیفیت تایر سواری در شرکت تولیدی لاستیک البرز با استفاده از روشQFDو با بکارگیری تکنیک های FMEA , DOE
Implementing Fuzzy Programming in Quality Function Deployment
اندازه گیری رضایت مندی مشتریان در سازمانهای خدماتی ارتباطی با استفاده ازمدلهای سنجش کیفیت خدمات : ابزار SERVPERF
نقش استاندارد IIP در توسعه منابع انسانی و کسب مزیت رقابتی سازمانهای صنعتی و تولیدی
مدل خود ارزیابی فرآیند توسعه منابع انسانی بر اساس مدل تعالی سازمان
بررسی عوامل فردی و سازمانی تاثیرگذار برمیزان خشنودی شغلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه
بررسی تاثیر استقرار استانداردهای ایزو بر توجه به بیماران در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی ایران – 1383
فلسفه و جایگاه مسؤولیت اخلاقی و اجتماعی در مدیریت کیفیت سازمان ها
استقرارسیستم های کیفیت راهکاری برای ارتقاء خدمات و پاسخگوئی در شرکت های تولید کننده نرم افزار ( سیستم مدیریت کیفیت Tick IT
ارائه یک مدل جامع برای طبقه بندی شاخص های عملکرد با تحلیلی پیرامون تعامل کارگر ، کارفرما و عوامل خارج از سازمان
مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش و پرورش
ارزیابی عوامل بحرانی موفقیت مدیریت کیفیت فراگیر (مورد کاوی : شرکت صنایع مخابرات صا ایران)
طراحی و اجرای سیستم کنترل آماری فرایند در صنعت رنگ خوردو
ارتقاء کیفیت فرایند تهیه سوالات امتحانی پایان دوره کارآموزی و کارورزی پزشکی اجتماعی دانشکده پزشکی
Validation استفاده از رویکرد فرآیندی برای بهگزینی واژه پارسی برای
کسب مزیت رقابتی پایدار از طریق منابع انسانی
فناوری شش سیگما در عمل ( ارایه الگوی یادگیری در عمل - یک تجربه موفق درآموزش اثربخش )
نقش مدیریت کیفیت در افزایش کارآیی و اثربخشی پروژه های فن آوری اطلاعات
ارتباط بین کارت امتیازی متوازن Balanced Scorecard و بهبود تطبیقی Benchmarking در تعیین استراتژی در سطوح شرکت
شش سیگما : برداشتی مبتنی بر نظریه هدف
نقش و جایگاه اخلاق در تعالی سازمانی
مدیریت جامع کیفیت : استراتژی جامع برای اصلاح نظام سلامت
کاربرد تکنیک QFD در تعیین ویژگی های فیزیکی شعب بانکی ( مورد بانک رفاه )
بررسی رابطه بهره وری و صادرات در صنایع کشور
استفاده از روش گسترش کارکرد کیفیت در مراکز آموزش عالی ( مورد استان سیستان وبلوچستان )
الزامی برای طراحی سیستم اطلاعات بیمارستان UML
ارائه یک الگو به منظور بهینه سازی بخش فوریت های پزشکی بیمارستان بر اساس آخرین نسخة مدل ارزشیابی CIPP
نگرشی بر مراحل اجرائی کنترل کیفیت آماری
اخلاقیات و نقش و جایگاه آن در تعالی سازمان
نقش مدیریت کایزن در بهبود منابع انسانی سازمانها
نقش توسعه زنجیره تامین در افزایش اثربخشی سازمان های برون سپار
آینده پژوهی حرکتهای تعالی سازمانی در شرکتهای ایرانی
عارضه یابی روشهای برنامه ریزی استراتژیک به روش مطالعه موردی
بررسی و تبیین دلایل پایین بودن قیمت محصولات کشور چین
ارایه مدلی برای سنجش اثربخشی سبک رهبری و مدیران ( ارشد، میانی و اجرایی )
مدیریت جامع کیفیت و توسعه پایدار
اقتصاد مدیریت کیفیت
ارتقاء فرایند ارسال نمرات دانشجویان از گروه پزشکی اجتماعی به اداره آموزش دانشکده پزشکی اصفهان
تئوری حل مسئله به روش ابداعی TRIZ
سنجش رضایت مشتریان داخلی ، چگونگی ایجاد سیستم اندازه گیری و پایش و نحوه محاسبه آن مدل اجرایی در شرکت آذین خودرو