اولین کنفرانس ملی کاربردسازی هوش تجاری (راهکارها و چالش ها)

اولین کنفرانس ملی کاربردسازی هوش تجاری (راهکارها و چالش ها)

The National Conference on Business Intelligence Karbrdsazy

پوستر اولین کنفرانس ملی کاربردسازی هوش تجاری (راهکارها و چالش ها)

اولین کنفرانس ملی کاربردسازی هوش تجاری (راهکارها و چالش ها) در تاریخ ۲ آذر ۱۳۹۶ توسط دانشگاه ایوانکی - موسسه بین المللی مهد پژوهش ره پویان حقیقت - شرکت دانش بنیان مهندسی تحلیل گران نرم افزاری آلا و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


اهداف کنفرانس :

تولید دانش، ایجاد بستر مناسب برای ارایه آخرین تازه ­ها و یافته­ های علمی و پژوهشی مرتبط با موضوعات کنفرانس
ارتقاء، انتقال و توسعه فناوری­ های بومی و نوین در حوزه­ های هوش تجاری
توسعه ارتباطات بین­ المللی و مشارکت دانشگاه­ ها و سازمان های علمی- فرهنگی معتبر داخلی و خارجی
معرفی دستاوردهای نوین هوش تجاری داخلی و خارجی به مدیران و متخصصین کشور
ایجاد فرصتی برای بررسی چالش­ ها و موانع پیاده سازی فناوری هوش تجاری در صنایع مختلف
تبیین ضرورت تغییر فرآیندها براساس هوش تجاری جهت حرکت به سوی سازمان­ های چابک و دانش محور

 

​آشنایی با محور های کنفرانس هوش تجاری :

ارسال مقاله با کلیه ی رویکردهای پرداختن به مفهوم هوش تجاری، بررسی کاربردهای هوش تجاری، مطالعات فنی و بررسی الگوریتم ها مورد استقبال واقع خواهد شد. با توجه به گستره ی موضوع ، مقالات هوش تجاری در کلیه ی زمینه های کاربردی اعم از سلامت، مدیریت، اقتصاد و ... مورد پذیرش است. 

محورهای کلی :

داده کاوی (text mining,web mining,big data mining ,..)
داشبوردها و گزارش های مدیریتی
نسل سوم هوش تجاری (کیفیت داده-fast data- self service Bi)
شاخص های کلیدی عملکرد در هوش تجاری (ماهیت شاخص های کلیدی عملکرد، نحوه ی تعیین شاخص ها و...)
مزیت رقابتی حاصل از استقرار سیستم های هوش تجاری در سازمان ها
فرهنگ سازمانی برای استقرار موفق هوش تجاری در سازمان
راهکارهای تسریع گسترش فناوری هوش تجاری در ایران