چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

پوستر چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۹۵ تا ۱۷ آذر ۱۳۹۵ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


اهداف کنفرانس :
-  ارتقا، توسعه و ترویج دانش مدیریت استراتژیک
-  تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصان حوزه مدیریت استراتژیک
- تبیین اهمیت مدیریت استراتژیک و ترغیب سازمان ها و شرکت ها به بذل توجه به آن
- معرفی آخرین دستاوردها و تجربیات پژوهشی و کاربردی در زمینه مدیریت استراتژیک

 

محورهای کنفرانس:

محورهای اصلی:
- رهبری، تصمیم گیری، هوشمندی و تفکر استراتژیک
- آینده نگاری و توسعه چشم انداز در سطح ملی ، صنعت و بنگاه 
-سیاستگذاری در سطوح ملی ، منطقه ای و بخشی 
- استراتژی های رقابت، همکاری و هم رقابتی 
-مدیریت استراتژیک در شرکت های چند کسب و کاره و هلدینگ
-استراتژی سرمایه انسانی دارایی های نامشهود و سازمان یادگیرنده 
-توانمندیهای پویا، استراتژی تکنولوژی و نوآوری و مدل کسب و کا 
-مدیریت استراتژیک در عمل: تدوین استراتژی، همراستاسازی ، پیاده سازی، ارزیابی و مباحث رفتاری استراتژی
- حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی

  محور ویژه:
- توسعه دانش و تجارب مدیریت استراتژیک با بهره گیری از علوم شناختی 

​  پانل های تجارب و چالش ها :
-اتحادهای راهبردی در صنعت خودرو ایران: فرصت ها و چالش ها 
-توسعه همکاریهای راهبردی بین المللی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
-نو آوری در مدل های کسب و کار صنعت خدمات مالی
-راهبردهای توسعه صنعت گردشگری در کشور