کنفرانس مدیریت خدمات

کنفرانس مدیریت خدمات

Service Management Conference

پوستر کنفرانس مدیریت خدمات

کنفرانس مدیریت خدمات در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۹۳ تا ۲۶ آذر ۱۳۹۳ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


اهداف کنفرانس:

-  مبادله آخرین دستاوردهای پژوهشی در حوزه‌های مختلف مدیریت خدمات

-  آشنایی با مشکلات مدیریتی بخش خدمات

-   ایجاد ارتباط بین پژوهشگران و مدیران و کارشناسان فعال در بخش خدمات

-   آموزش مخاطبان در حوزه‌های مختلف مدیریت خدمات

-   ایجاد همفکری و ارائه راهکارهایی به سیاستگذاران برای توسعه بخش خدمات در کشور (در قالب راهکارهای سیاستی بخش خدمات کشور)

 

محورهای کنفرانس:

-   خدمات در بخش عمومی، دولتی، توریسم، هتل­داری، بهداشتی درمانی و غیره

-   اقتصاد خدمات

-   مدیریت خدمات

-   بازاریابی خدمات و رضایت مشتریان

-   مدیریت استراتژیک خدمات و مدل های نوین کسب و کار خدمات

-   فرهنگ و خدمت

-   کاربرد فناوری های نوین در بخش خدمات

-  آثار خدمات در اقتصاد و جامعه

 -تجربه ­های موفق و راهکارهای بهبود خدمات در ایران (مطالعه موردی و تجارب شرکت­های خدماتی)